quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:15 schreef Idril-2 het volgende:
http://elmo.adsl.utwente.nl/h.txt
Deze doet het vast niet ... maar ik heb mijn eerste topic geopend.
Vervolg op [url][HOMO] 867 - I like it so much[/url]
Enne, in het najaar komt er weer een meet.
Echt huilie!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
.
.
Dit is de mooiste openingspost sinds tijden!.
Je bent een perfectionist, maar wel een lieve.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
vervolg op: [HOMO] 867 - I like it so much
Ik denk dat we kunnen concluderen dat het gros dat hier post uit grote lullen bestaatquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, en niet vergeten te stemmen!.
[afbeelding]
En mensen die slecht lezen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen concluderen dat het gros dat hier post uit grote lullen bestaat
Mja, zou je er dan toch blind van worden?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
En mensen die slecht lezen..
sorryquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent een perfectionist, maar wel een lieve..
Of Andy...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Idril op "wat is gemiddeld" heeft gestem, en Nate, Beav & ik op groter dan gemiddeld..
Dat heeft toch niks met het formaat te maken?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, zou je er dan toch blind van worden?
OK, beavje kon dus niet lezenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
Dat heeft toch niks met het formaat te maken?
sgaamse en slaapsequote:Op dinsdag 20 april 2004 23:29 schreef Idril-2 het volgende:
ik ga me sgamenen slapen.
tis al laat, laat me toch met rustquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
OK, beavje kon dus niet lezen
Ga dan!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:29 schreef Idril-2 het volgende:
Trusten Idrilquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:29 schreef Idril-2 het volgende:
Bron: http://www.edu.uni-klu.ac.at/~amiklaut/dr_nick/answer19.htmquote:So the average penis length is 6.16 inches.
Awwww..... *aai*quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tis al laat, laat me toch met rust![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
tis al laat, laat me toch met rust![]()
Wat een baan.quote:A Brazilian urologist who measured 150 men reported that the average size of their erections was 5.7 inches long and 4.7 inches in girth.
Dat schijnt dan ook weer per land te varieren, geloof ik...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Dus het gemiddelde is 15,65 cm..
*prrr*quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awwww..... *aai*
Degene op het plaatje zal weinig bedeeld zijn in die categorie...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En bij het onderzoek naar de antropometrie van Delftse studenten is de-lengte niet meegenomen.
.
"slaapse"quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga maar "slapen"ofzo, dus truste
Hij heeft gewoon een satellietverbinding.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:49 schreef Waxxer het volgende:
Nathan heeft vast de cijfers die bekend waren, genoteerd of een stemmeldertje naast zijn bed staanMaar je weet het he, grote lippen grote MOND
hehequote:Op woensdag 21 april 2004 04:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een satellietverbinding.
enfin...ik ga weer verder met slapen (en ik ben benieuwd wie er als eerste weer wakker wordt)
KUT! helemaal vergeten dat ik dat ga wordenquote:Op woensdag 21 april 2004 04:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
(en ik ben benieuwd wie er als eerste weer wakker wordt)
dat was ik van plan!quote:Op woensdag 21 april 2004 04:37 schreef WAik het volgende:
*licht uitdoe*
Het is pure journalistieke belangstelling.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:49 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens ik ga echt niet stemmen op die poll zegWat heeft dat voor nut?
Nee, maar een beetje schatten roddelt leukerquote:Op woensdag 21 april 2004 07:58 schreef Great_Expectations het volgende:
En er zijn geen cijfers bekenddus Nathan heeft die ook niet kunnen noteren.
His evil twin clone future self from an alternate dimension?quote:Op woensdag 21 april 2004 08:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe eng... het is al 8 uur geweest en ik heb nog geen Cybart gezien vandaag in dit topic?
maybe his evil twin got to him...
doet ie een beetje eng tegen je ofzo? of is het een soort van tandartsfobie maar dan anders?quote:Op woensdag 21 april 2004 09:57 schreef blublub het volgende:
ik ga zo naar de kapper maar ik durf niet
en toen dacht je: dat ga ik effe melden in een homo-topic?quote:Op woensdag 21 april 2004 09:57 schreef blublub het volgende:
ik ga zo naar de kapper maar ik durf niet
*kopje thee geef*quote:Op woensdag 21 april 2004 10:07 schreef WAik het volgende:
en jawel, mijn stemming is nu helemaal verziekt: Moskee promoot homohaat
jah zoiets jaquote:Op woensdag 21 april 2004 10:02 schreef WAik het volgende:
[..]
doet ie een beetje eng tegen je ofzo? of is het een soort van tandartsfobie maar dan anders?
[afbeelding]
zoiets?![]()
jahquote:Op woensdag 21 april 2004 10:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en toen dacht je: dat ga ik effe melden in een homo-topic?
Dan ga je naar een andere moskee?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:07 schreef WAik het volgende:
en jawel, mijn stemming is nu helemaal verziekt: Moskee promoot homohaat
Grootste kans dat hier een knipnicht rondpost/rondlurkt die haar over die aarzeling heen helpt?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:08 schreef XMN8R het volgende:
kapper & homo'squote:Op woensdag 21 april 2004 10:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, okquote:Op woensdag 21 april 2004 10:14 schreef NathaN het volgende:
Grootste kans dat hier een knipnicht rondpost/rondlurkt die haar over die aarzeling heen helpt?
zo'n moslimjurk is wel handig eigenlijk, omhoog en huppakeequote:Op woensdag 21 april 2004 10:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan ga je naar een andere moskee?
ik ook niet snapquote:Op woensdag 21 april 2004 10:11 schreef blublub het volgende:
[..]
jah![]()
Waik mag wel wat zeggen over zn college en ik nix over mn kapperbezoek, want......?????
hebben ze dat afgekeken van de Schotten?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef WAik het volgende:
zo'n moslimjurk is wel handig eigenlijk, omhoog en huppakee![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*kopje thee geef*
je moet ook niet dat soort artikelen lezen als je dag al niet goed begonnen is
ik zal t uitleggen. ik ben eens naar de kapper geweest en toen zei ik: NIET rond knippen en GEEN pony. en ja hoor, wat knipt die muts, rond en een pony. t zag er niet uit, drama, andere kapper heeft het nog deels proberen te redeen, kern van t verhaal, ben een jaar bezig geweest voordat mn haar eindelijk weer een beetje normaal zatquote:Op woensdag 21 april 2004 10:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, ok
ik dacht dat het gewoon aanstellerij was, maar je hebt een punt
i...i...i'm still alivequote:Op woensdag 21 april 2004 08:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe eng... het is al 8 uur geweest en ik heb nog geen Cybart gezien vandaag in dit topic?
maybe his evil twin got to him...
fotow!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:28 schreef XMN8R het volgende:
you go girl!![]()
en dan vanmiddag hier een voor en na fotootje?
kunnen we in ieder geval met z'n allen oordelen of je inderdaad een goeie kapper hebt gevonden.
zo! its alive!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
i...i...i'm still alive
drukke nacht gehad...euhm nee...quote:Op woensdag 21 april 2004 10:31 schreef WAik het volgende:
[..]
zo! its alive!drukke nacht gehad ofzo dat je hier niet meer zo vroeg post ofzo?
![]()
goeiesmorreges!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:38 schreef Semisane het volgende:
*Goeiemorgenmeld*![]()
Wat een drukte vandaag weer hier op kantoor
posten, bitch!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
drukke nacht gehad...euhm nee...
heb slechts geslapen en dat was het
internet lag er vanmorgen op het werk uit,
en vanmorgen had ik thuis geen tijd om even wat te posten...
hoe kan ik de schade inhalen
zeker weer een hint?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef NathaN het volgende:
*intussen weblogje update*
iddquote:Op woensdag 21 april 2004 10:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
goeiesmorreges!
Ik heb geloof ik wel een goed weekje uitgekozen om eens niet te gaan werken
*net toch andere geluiden las*quote:Op woensdag 21 april 2004 10:41 schreef WAik het volgende:
idd
studentzijn =![]()
heb niet een camera enzoquote:Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef WAik het volgende:
[..]
fotow!!!
tja, het ene sluit het andere niet aan. juist het eerste bericht zorgt ervoor dat ik kan genieten van het tweede aspectquote:Op woensdag 21 april 2004 10:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
*net toch andere geluiden las*
misschien heeft de kapper een webcam?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:44 schreef blublub het volgende:
[..]
heb niet een camera enzo
ze doen wel aan voor en na fotos, maar ik wil echt niet tussen al die sufmutsen in dat boekje terrecht komenquote:Op woensdag 21 april 2004 10:46 schreef WAik het volgende:
[..]
misschien heeft de kapper een webcam?
Mijn invloed reikt verquote:Op woensdag 21 april 2004 10:46 schreef WAik het volgende:
*zon trekt nu net opeens weg uit mijn kamer*
wat heb jij nou in je avatarquote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef wizarddragon het volgende:
BOEH!! Mogguh![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef wizarddragon het volgende:
BOEH!!
quote:Mogguh![]()
hmm misschien ging die poll wel over 'Hoe groot is jouw... invloed'quote:Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mijn invloed reikt ver
Een lekkerding.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:50 schreef blublub het volgende:
[..]
wat heb jij nou in je avatar
De Christmas Macarena van Los Del Rio staat ook bij mij in wnamp.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:55 schreef WAik het volgende:
[..]
WAik spoelt snel ff een kerstnummer door (waar komt die nou opeens vandaan in winamp?)
vind jequote:Op woensdag 21 april 2004 10:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een lekkerding.
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een lekkerding.
sterkte!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:00 schreef blublub het volgende:
[..]
vind je![]()
ik ga maar eens naar de kapper![]()
![]()
laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen meug
Wel met genoeg port erop?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:39 schreef beaverhausen het volgende:
*ook weer iets post enzo*
Drankmisbruikert!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel met genoeg port erop?
Ik doe er niks meequote:Op woensdag 21 april 2004 11:43 schreef Idril-2 het volgende:
Drankmisbruikert!
ouderwetsche spam?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:38 schreef Idril-2 het volgende:
Mogge
Het spookt hier![]()
Ik kreeg een brief waarin een telefonische afspraak bevestigd wordt die ik Zeker Weten niet heb gemaakt
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef beaverhausen het volgende:
*hik*
Nee, dat hebben ze op de Dam: een vlucht postduivenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef WAik het volgende:
ouderwetsche spam?
Iets heel officiëels, van een reïntegratiebureau. Met veel achterlijke vragen, stelletje ambtenarenzooi - grmbl - of iek du nedderlantse tahl begraipen ken, enzo. Ik word hier héél opstandig van!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef WAik het volgende:
[..]
ouderwetsche spam?
Okeej, dan kan ik weer verder met m'n port *hik*quote:Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Iets heel officiëels, van een reïntegratiebureau. Met veel achterlijke vragen, stelletje ambtenarenzooi - grmbl - of iek du nedderlantse tahl begraipen ken, enzo. Ik word hier héél opstandig van!
Nou ja, ik ga maar weer lief doen. Tegen jullie dan. Niet tegen bureaumevrouwen die domme vragen stellen.
*nazwaai*quote:Op woensdag 21 april 2004 11:58 schreef Marc_mga het volgende:
*langsdrijf*
Volgens mij zit je gewoon met je dinky toy te spelenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:59 schreef Cybart het volgende:
hrum hrum hrum hrum hrum hrum
best moeilijk om te raden welk liedje ik nu op heb staan he
*nakijk*quote:Op woensdag 21 april 2004 11:58 schreef Marc_mga het volgende:
*langsdrijf*
ik las er snel overheen en dacht even dat er stond dat ie met een ander soort toy aan het spelen wasquote:Op woensdag 21 april 2004 12:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon met je dinky toy te spelen
je komt wel ontzettend in de buurt....quote:Op woensdag 21 april 2004 12:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon met je dinky toy te spelen
En niemand die me ff komt redden ofzo?!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nakijk*
Ow kijk, daar ging Marcje *wijs*
pervertquote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik las er snel overheen en dacht even dat er stond dat ie met een ander soort toy aan het spelen was
Je zag er zo vrolijk uit. Ik dacht dat je gered wilde worden.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:06 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En niemand die me ff komt redden ofzo?!
doomed to failquote:Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef Idril-2 het volgende:
Ow schattig, mijn buren gaan trouwen
Een Moetje, ik wist niet dat het nog bestond
Komt door Nathan! *wijs*quote:Op woensdag 21 april 2004 12:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
pervert
schuld weer op een ander afschuiven stiekem he...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komt door Nathan! *wijs*
Nou ik zie alweer hoe erg jullie me gemist hebbenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zag er zo vrolijk uit. Ik dacht dat je gered wilde worden.
in het buitenland geboren?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Iets heel officiëels, van een reïntegratiebureau. Met veel achterlijke vragen, stelletje ambtenarenzooi - grmbl - of iek du nedderlantse tahl begraipen ken, enzo. Ik word hier héél opstandig van!
Nou ja, ik ga maar weer lief doen. Tegen jullie dan. Niet tegen bureaumevrouwen die domme vragen stellen.
pushover!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:09 schreef Cybart het volgende:
schuld weer op een ander afschuiven stiekem he...
i'll buy it!
Nee, maar die moet je vanmiddag niet vergeten als je de stad in gaat! 't Is kouwd!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:13 schreef Cybart het volgende:
pullover?
heb ik dus niet bij...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:14 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, maar die moet je vanmiddag niet vergeten als je de stad in gaat! 't Is kouwd!
Zodra je langszinkt, duwen we beaver achter je aan om je te redden...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:06 schreef Marc_mga het volgende:
En niemand die me ff komt redden ofzo?!
...een slok op een borrel...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:16 schreef Cybart het volgende:
heb ik dus niet bij...
ook geen jas...maar ik heb ook geen zomerjas dus dat scheelt
*onschuldig kijk*quote:Op woensdag 21 april 2004 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
Komt door Nathan! *wijs*
ja die kan ik dan dadelijk wel 1 nemenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef tech het volgende:
[..]
...een slok op ----- een borrel...
![]()
*kijk* primaquote:Op woensdag 21 april 2004 12:18 schreef NathaN het volgende:
*onschuldig kijk*
Op je gezondheid, alvast, dan!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:18 schreef Cybart het volgende:
ja die kan ik dan dadelijk wel 1 nemen
De regels van de discussie en het debat eisen nu dat je met bewijs komt dat het geval bovengemiddeld is.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Hoooooiiii
*met bovengemiddeld geval in de rondte zwaai*
Gooooooddddd moooorrrrrning!!!!!
hoiquote:Op woensdag 21 april 2004 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Hoooooiiii
Auw!! M'n oog!!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Hoooooiiii
Eeeeehhhhm mijn cam is stukquote:Op woensdag 21 april 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De regels van de discussie en het debat eisen nu dat je met bewijs komt dat het geval bovengemiddeld is.
The burden of proof lies with you.
Maw je zit te vissen naar het adres van waxxer?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De regels van de discussie en het debat eisen nu dat je met bewijs komt dat het geval bovengemiddeld is.
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:33 schreef Waxxer het volgende:
Mijn msn staat gewoon tussen mijn gegevens hoorMaar das dan weer voor piemelshows enzo
![]()
Volgens mij ging een nietje verloren in de vertalingquote:Op woensdag 21 april 2004 12:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wij spreken elkaars taal.
lolquote:Op woensdag 21 april 2004 12:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wij spreken elkaars taal.
Weet je toch Raspy!!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:10 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nou ik zie alweer hoe erg jullie me gemist hebben
Raspyquote:Op woensdag 21 april 2004 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je toch Raspy!!
O dus het is van "Innocent untill proven guilty" ook al zo bij "teeny weeny untill proven hung like a horse"?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als het iets lekkers is dan mag ie me redden hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Raspy
Kom jij ook langsdrijven?
Zeg effe of je wel of niet gered wil worden.
Okeej, dus je wilt gered worden op voorwaarde.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het iets lekkers is dan mag ie me redden hoor
Als het de kleine zeemeermin is niet, ik hou niet zo van viswijven
Raspy... Marc & me = Raspbery Twins
Dat kan voor de mond-op-mond-beademing vrij cruciaal zijn, jaquote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Dus wel eerst ff laten langszwemmen, dat ik 'm keur.
En daarna beslis ik wel of ie me mag redden
Ja ik laat echt niet zomaar iemand ff zijn levensasem in m'n mondje blazen hoor!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat kan voor de mond-op-mond-beademing vrij cruciaal zijn, ja
Dus toen ben je hard gillend weggerend?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:44 schreef blublub het volgende:
jah jezus, kom ik daar aan (kapper) met zwaar bonkend hart, superzenuwachtig, is mijn vaste kapster vandaag vrij! nou jaaaah, gaat ze een beetje vrijnemen op 'mijn' dag, schandalig
Schande! Opstand! Revolutie! De barricades op!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:44 schreef blublub het volgende:
jah jezus, kom ik daar aan (kapper) met zwaar bonkend hart, superzenuwachtig, is mijn vaste kapster vandaag vrij! nou jaaaah, gaat ze een beetje vrijnemen op 'mijn' dag, schandalig
*de maas in duw*quote:Op woensdag 21 april 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
Schande! Opstand! Revolutie! De barricades op!
[afbeelding]
jah jezus die kapsters van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 april 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schande! Opstand! Revolutie! De barricades op!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
*de maas in duw*
Even checken of je ook kan langsdrijvenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:59 schreef beaverhausen het volgende:!
Of je was gewoon vandaag gegaan?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:54 schreef blublub het volgende:
jah jezus die kapsters van tegenwoordighouden ze dan helemaal geen rekeningen met het zware en langdurige psychische proces dat vooraf gaat aan een kappersbezoek
en nou moet ik morgen mn college missen want de rest van de week heb ik geen tijd meer
*boe roep*
OPstand!
en me dan zeker lekker langs laten drijven zeker!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Even checken of je ook kan langsdrijven
jahaaaaaaaaaaaaaaaa, want mn kapster is er toch niet!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of je was gewoon vandaag gegaan?
Maar dan denk ik zeker te simpel?
ik roei je wel op en dan mag je wel in mn bootje zitten hoor (ja, dat dus als ik weet hoe zon ding werkt hequote:Op woensdag 21 april 2004 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en me dan zeker lekker langs laten drijven zeker!
En verder is er daar niemand met een schaar en een kapdiploma?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:03 schreef blublub het volgende:
jahaaaaaaaaaaaaaaaa, want mn kapster is er toch niet!
Ik zwaai sowieso. Maar moet je gered worden, dan?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
en me dan zeker lekker langs laten drijven zeker!
Dank jequote:Op woensdag 21 april 2004 14:05 schreef blublub het volgende:
[..]
ik roei je wel op en dan mag je wel in mn bootje zitten hoor (ja, dat dus als ik weet hoe zon ding werkt he)
Zou wel prettig zijn ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zwaai sowieso. Maar moet je gered worden, dan?
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
Zou wel prettig zijn ja.
niemand komt aan mijn haar behalve zij (koster maar even voor t drama)quote:Op woensdag 21 april 2004 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
En verder is er daar niemand met een schaar en een kapdiploma?
jah daar kan ik niet tegen op dan he, met mn roeibootjequote:
Kijk dat zijn de betere reddingsboeien.quote:
Ben ik blij dat ik een makkelijk kapsel hebquote:Op woensdag 21 april 2004 14:16 schreef blublub het volgende:
niemand komt aan mijn haar behalve zij (koster maar even voor t drama)
ik denk dat ik beter kan beademen en reanimeren dan hijquote:Op woensdag 21 april 2004 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere reddingsboeien.
sorry Bubje. Maar je mag hem wel naar mij toe roeien hoor. En dan springt hij heel stoer in d Maas om mij te redden en doet ie mond-op-mond-beademing terwijl jij ons terugroeit.
ik ook. maar ik vertrouw ze allemaal niet, behalve haar. en ik wil dus wat nieuws, dus dan mag er echt geen ander in de buurt komenquote:Op woensdag 21 april 2004 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een makkelijk kapsel heb
Ja maar als het hem niet lukt kan jij nog altijd ingrijpen en mijn leven redden.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:21 schreef blublub het volgende:
[..]
ik denk dat ik beter kan beademen en reanimeren dan hijmaar goed, als jij liever met een mooie man hijgend boven je sterft dan dat een mooi meisje dat weet hoe t moet je verder laat leven moet je dat zelf weten natuurlijk
![]()
Maar jouw kapsel is niet zo makkelijk als dat van Nathan.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:21 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook. maar ik vertrouw ze allemaal niet, behalve haar. en ik wil dus wat nieuws, dus dan mag er echt geen ander in de buurt komen![]()
*hijg hijg*quote:Op woensdag 21 april 2004 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar als het hem niet lukt kan jij nog altijd ingrijpen en mijn leven redden.Daarna mag hij weer verder gaan met boven me hijgen.
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:25 schreef xman het volgende:
[..]
*hijg hijg*![]()
Haai poekie hoe ga je?!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:27 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Nou poekie heeft een verassing voor je..ja poekedoekie is binnenkort in Maastricht!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai poekie hoe ga je?!
Ik heb hem zo goed als gemist.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:29 schreef xman het volgende:
Ik heb de hele tizmo - jerruh affaire nooit begrepen?
Leg eens uit!
hihihihquote:Op woensdag 21 april 2004 14:29 schreef xman het volgende:
Ik heb de hele tizmo - jerruh affaire nooit begrepen?
Leg eens uit!
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:30 schreef xman het volgende:
[..]
Nou poekie heeft een verassing voor je..ja poekedoekie is binnenkort in Maastricht!
Misschien heeft poekie dan eindelijk kans je te zien?
Nou zin om dan langs te komen om wat te drinken in een cafétje?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Poekedoekie toch!!!
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:32 schreef xman het volgende:
[..]
Nou zin om dan langs te komen om wat te drinken in een cafétje?
Maak je even wat foto's dan? dan weten we zeker dat deze mythische figuur echt bestaatquote:Op woensdag 21 april 2004 14:30 schreef xman het volgende:
Nou poekie heeft een verassing voor je..ja poekedoekie is binnenkort in Maastricht!
Misschien heeft poekie dan eindelijk kans je te zien?
Moet jij niet naar de kapper ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maak je even wat foto's dan? dan weten we zeker dat deze mythische figuur echt bestaat
Hij heeft onderhand de status van 'God' haast bereikt!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maak je even wat foto's dan? dan weten we zeker dat deze mythische figuur echt bestaat
Kieskeurig weer, die vrouwenquote:Op woensdag 21 april 2004 14:21 schreef blublub het volgende:
ik ook. maar ik vertrouw ze allemaal niet, behalve haar. en ik wil dus wat nieuws, dus dan mag er echt geen ander in de buurt komen![]()
Nee, paar weken geleden nog geweestquote:Op woensdag 21 april 2004 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij niet naar de kapper ofzo?.
hmm, misschien is die meneer toch wat meer van het boven meisjes hijgen soort (maar je mag m hebben want ik vind m maar mwahmwah)quote:Op woensdag 21 april 2004 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar als het hem niet lukt kan jij nog altijd ingrijpen en mijn leven redden.Daarna mag hij weer verder gaan met boven me hijgen.
wat ben ik toch ook een schatje hequote:Op woensdag 21 april 2004 14:37 schreef blublub het volgende:
MN LAYOUT!!!!
DOE EENS GAUW EDITEN JIJ VLEGEL!!!
Ja echt wel!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:38 schreef blublub het volgende:
[..]
wat ben ik toch ook een schatje he![]()
Vrouwen hebben toch ook zo'n subtiel vocabulaire..quote:Op woensdag 21 april 2004 14:38 schreef blublub het volgende:
[..]
wat ben ik toch ook een schatje he![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:38 schreef blublub het volgende:
oh al gebeurd
Dont you know pump it up you got to pump it
les enzo
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:39 schreef xman het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Woei verneukeratief! Weer een nieuw woord geleerd!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
whoei, erg lay-out verneukeratief bezig Xman
Chapeau
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch ook zo'n subtiel vocabulaire..
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:45 schreef xman het volgende:
[..]
jaaah,dat bedoel ik dus!quote:
nu is Blubney echt wegquote:Op woensdag 21 april 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Blubje
eigenlijk zou als die zweep slaat da rokje pas omlaag meoten gaanquote:Op woensdag 21 april 2004 14:47 schreef blublub het volgende:
[..]
jaaah,dat bedoel ik dus!
Zou eigenlijk ook een mannelijke versie van moeten zijn!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eigenlijk zou als die zweep slaat da rokje pas omlaag meoten gaan.
oegh, eentje met jeans!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:49 schreef xman het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook een mannelijke versie van moeten zijn!![]()
www.bios.nlquote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Andyvie het volgende:
Mij heb je niet weggejaagd hoor
Alleen wat zal ik eens gaan doen? ik heb alles gekeken wat er op mijn computer te vinden was en heb geen zin in een DVDtje
ehm, sporten? trek skates aan of misschien hardlopen? of ga eventjes naar een cafe of naar je studieverenigingquote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Andyvie het volgende:
Mij heb je niet weggejaagd hoor
Alleen wat zal ik eens gaan doen? ik heb alles gekeken wat er op mijn computer te vinden was en heb geen zin in een DVDtje
Heb ik ook al gedaan. Ben al 1,5 uur de stad in geweest vanmiddagquote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, sporten? trek skates aan of misschien hardlopen? of ga eventjes naar een cafe of naar je studievereniging. lekker de deur uit
.
Nee je bedoelt toch niet de 'bui-ten-lucht'quote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, sporten? trek skates aan of misschien hardlopen? of ga eventjes naar een cafe of naar je studievereniging. lekker de deur uit
.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:20 schreef xman het volgende:
[..]
Nee je bedoelt toch niet de 'bui-ten-lucht'![]()
Waarom zou je dat doen, als je hier gezellig bij ons een topic kan openen over studieverenigingen, skaten en lekker de deur uit! Andie blijf gewoon lekker hier!
Ja lang genoeg immers. Dat is nog altijd 90 minuten! Zo!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan. Ben al 1,5 uur de stad in geweest vanmiddag
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:20 schreef xman het volgende:
[..]
Nee je bedoelt toch niet de 'bui-ten-lucht'![]()
Waarom zou je dat doen, als je hier gezellig bij ons een topic kan openen over studieverenigingen, skaten en lekker de deur uit! Andie blijf gewoon lekker hier!
beavje moest gewoon even behijgd wordenquote:Op woensdag 21 april 2004 15:29 schreef Jerruh het volgende:, ok
.
en dan net als beaver enzo weg laten jagen door mij.
Ik me laten wegjagen door jou? Not on your best day, Barbiequote:Op woensdag 21 april 2004 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..], ok
.
en dan net als beaver enzo weg laten jagen door mij.
euhm..eh....quote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
beavje moest gewoon even behijgd worden
Volgens mij is hier iemand in dit topic die zich daar wel voor ter beschikking wil stellen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
beavje moest gewoon even behijgd worden
oh, ga me dan maar weer verder ignorenquote:Op woensdag 21 april 2004 15:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik me laten wegjagen door jou? Not on your best day, Barbie
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:35 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij is hier iemand in dit topic die zich daar wel voor ter beschikking wil stellen.
Toch nathan?
Geen idee, weet niet hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:35 schreef xman het volgende:
Volgens mij is hier iemand in dit topic die zich daar wel voor ter beschikking wil stellen.
Toch nathan?
Hmm niet echt..sinds hij met gullio gaat, heb ik hem niet veel meer gezien. Maar ik kom ook niet meer zoveel in de soho en trut. Ik zal hem ff aanspreken als ik hem weer zie.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!
zeg xman, zie jij luqas nog wel es?.
ik ga es mee stappen, ik had mezelf voorgenomen es naar de soho te gaan enzo!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:39 schreef xman het volgende:
[..]
Hmm niet echt..sinds hij met gullio gaat, heb ik hem niet veel meer gezien. Maar ik kom ook niet meer zoveel in de soho en trut. Ik zal hem ff aanspreken als ik hem weer zie.
Nou jerruh je bent altijd welkom! Moeten we ff kijken of we wat met wizarddragon, semisane, kugari-ken, tech, jij en ik kunnen regelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga es mee stappen, ik had mezelf voorgenomen es naar de soho te gaan enzo!.
das liefquote:Op woensdag 21 april 2004 15:46 schreef xman het volgende:
[..]
Nou jerruh je bent altijd welkom!
Soho is wel leuk, maar de trut is veeel leuker!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das lief.
alleen amsterdam is wel kut te bereiken voor een braobolander. als ik er uit wil gaan, moet ik sowieso daar logeren, of ik moet rond elf uur al terug.
cool!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:49 schreef xman het volgende:
[..]
Soho is wel leuk, maar de trut is veeel leuker!
Dat is op een zondagavond..als je wil kan je blijven slapen bij mij of als semisane meekomt, bij hem.
Er is altijd wel wat te regelen
Je hebt kluisjes op het station!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool!
zondagavond is meestal wel kut, omdat ik dan spullen voor de hele week (eindhoven he) moet meenemen.
die vertrouw ik op een of andere manier niet, vooral als er een stel sjofele homies eromheen staanquote:Op woensdag 21 april 2004 15:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je hebt kluisjes op het station!
Nou soho kan ook hoor..maar dat is echt meer een café!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool!
zondagavond is meestal wel kut, omdat ik dan spullen voor de hele week (eindhoven he) moet meenemen.
Waar?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:56 schreef Ang3l het volgende:Ik zie de hele tijd mariah carey op m'n scherm
dan moet je haar weggooienquote:Op woensdag 21 april 2004 15:56 schreef Ang3l het volgende:Ik zie de hele tijd mariah carey op m'n scherm
En in alle andere gevallen rijdt tech gewoon terug naar Brabolandquote:Op woensdag 21 april 2004 16:03 schreef Semisane het volgende:
* semisane wilt best mee...en spulletjes kunnen wel bij mij "thuis"staan....dat krot van mij staat toch bijna op centraal
vind ik af en toe ook leuk, ik ben op zich best wel een prater somsquote:Op woensdag 21 april 2004 15:58 schreef xman het volgende:
[..]
Nou soho kan ook hoor..maar dat is echt meer een café!
quote:* semisane wilt best mee...en spulletjes kunnen wel bij mij "thuis"staan....dat krot van mij staat toch bijna op centraal
quote:En in alle andere gevallen rijdt tech gewoon terug naar Braboland
Nou dat is dan geregeld..zullen we over een enkele weken dan wat afspreken?quote:vind ik af en toe ook leuk, ik ben op zich best wel een prater soms
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das lief.
alleen amsterdam is wel kut te bereiken voor een braobolander. als ik er uit wil gaan, moet ik sowieso daar logeren, of ik moet rond elf uur al terug.
Mietjes, pak dan gewoon de eerste treinquote:Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef Cazman het volgende:
Da's nog laat. ik zou al om 9 uur terug moeten of zo lol om terug in het gat van mij te komen
haha ja maar sprang...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's nog laat. ik zou al om 9 uur terug moeten of zo lol om terug in het gat van mij te komen
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:46 schreef xman het volgende:
Nou jerruh je bent altijd welkom! Moeten we ff kijken of we wat met wizarddragon, semisane, kugari-ken, tech, jij en ik kunnen regelen.
Is meteen heel wat gezelliger.
Of niet natuurlijk.
En onze gastster Doffy (ja jou wilde ik apart noemen, omdat je aanwezigheid zo'n grote eer zou zijn)quote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
jij rare vent, jijquote:Op woensdag 21 april 2004 16:53 schreef Semisane het volgende:
Hmmm ik heb ook msn...maar gebruik het bijna nooit....icq heb ik ook...zit ik weer iets frequenter op....maar je kan ook mailen...dat kan ook. het zou nu handig zijn als ik mijn mail adres hier zo neerzetten...maar om gewoon weg een beetje raar over te komen, doe ik dat niet.
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:46 schreef xman het volgende:
En onze gastster Doffy (ja jou wilde ik apart noemen, omdat je aanwezigheid zo'n grote eer zou zijn)
jep, dit is wel heel openlijk toenadering zoekenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
jij rare vent, jij
zo, overleefd?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:24 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai terug uit almeloooooo
*Finkers niet citeer*quote:Op woensdag 21 april 2004 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, min of meer....
wilde stad hoor
"Het stoplicht wordt rood, het stoplicht wordt groen.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Finkers niet citeer*
mag ik mee?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:14 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou dat is dan geregeld..zullen we over een enkele weken dan wat afspreken?
Zie je wel?? Als ik het zeg, ben ik weer de zuurpruimquote:Op woensdag 21 april 2004 18:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Zwolle is kut..
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Zwolle is kut..
Nee.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:10 schreef Waxxer het volgende:
mag ik mee?![]()
Doe es lief, of ik duw je weer de Maas inquote:Op woensdag 21 april 2004 18:11 schreef beaverhausen het volgende:
Nee.
Puh, en dat bepaal JIJ even???quote:Op woensdag 21 april 2004 18:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Doe jij eens even op de PI letten.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe es lief, of ik duw je weer de Maas in![]()
Ik had de verkeerde afslag genomen (ik moest in zwolle noord zijn, dus ik dacht dat de afslag "Zwolle noord & zuid" wel goed zou zijn, maar dat was één afslag te vroeg, want die bleek uit te komen in Zwolle Centrum, want overigens niet in Zwolle zelf ligt, maar buiten de ring (dus de afslag Zwolle Noord & Zuid is eigenlijk de afslag Zwolle Centrum - die niet in het centrum uitkomt.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je wel?? Als ik het zeg, ben ik weer de zuurpruim
Maar ben je geflist??Of wattisseraandehanddan?
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, en dat bepaal JIJ even???
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe es lief, of ik duw je weer de Maas in![]()
*duw*quote:Op woensdag 21 april 2004 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
Doe jij eens even op de PI letten.
Moeten we dan niet eens een minimeet doen voor Hen Die Niet Meemochten?quote:Op woensdag 21 april 2004 18:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Duw dan ook meteen even die leuke Baywatchmeneer er achter aan.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
*duw*![]()
*duw*quote:Op woensdag 21 april 2004 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
Duw dan ook meteen even die leuke Baywatchmeneer er achter aan.![]()
Ja, en zou gaan we het ook noemen. De Meet-Voor-Hen-Die-Niet-Meemochten.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moeten we dan niet eens een minimeet doen voor Hen Die Niet Meemochten?.
Ik las eerst "die leuke Beavwatchmeneer".quote:Op woensdag 21 april 2004 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Duw dan ook meteen even die leuke Baywatchmeneer er achter aan.![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik las eerst "die leuke Beavwatchmeneer"..
Aaaawwww ja het is ook een klotering, altijd druk en er wordt veel gebouwd aan de weg enzquote:Op woensdag 21 april 2004 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde afslag genomen (ik moest in zwolle noord zijn, dus ik dacht dat de afslag "Zwolle noord & zuid" wel goed zou zijn, maar dat was één afslag te vroeg, want die bleek uit te komen in Zwolle Centrum, want overigens niet in Zwolle zelf ligt, maar buiten de ring (dus de afslag Zwolle Noord & Zuid is eigenlijk de afslag Zwolle Centrum - die niet in het centrum uitkomt.)
Dus ik moest de hele ring rond rijden (tot aan het Sophia Ziekenhuis), op die weg waar je in iedere normale stad 70 zou mogen rijden, behalve in dat KUT zwolle, waar je maar 50 mag en op sommige plaatsen zelfs maar 30 (op een ringbaan!!!). En overal staan van die flitspalen..
En nergens, maar dan ook *nergens* staat iets aangeven. Nergens straatnaambordjes of richtingen. Het is dat ik wist dat ik de kant op moest van de McDrive, want daardoor kon ik de McDrive reclame borden volgen.
Ik ben wel langs allerlei Waxxer-achtige flats gekomen, dus misschien ben ik wel langs de jouwe gekomen..
Ja, en dan mag de rest lekker niet mee.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, en zou gaan we het ook noemen. De Meet-Voor-Hen-Die-Niet-Meemochten. [afbeelding]
Had je maar lief tegen waxje moeten zijnquote:Op woensdag 21 april 2004 18:24 schreef beaverhausen het volgende:Ik zei die leuke Baywatchmeneer. Die me vanmiddag ook al heeft behijgd gered.
Even?quote:Op woensdag 21 april 2004 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Wat leuk!!! Dus jij hebt even agressief gereden![]()
Ik was liev tegen Waxje want ik deedquote:Op woensdag 21 april 2004 18:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Had je maar lief tegen waxje moeten zijn![]()
*ongewenste virtuele intimiteiten inhoud*quote:Op woensdag 21 april 2004 18:25 schreef Cybart het volgende:
And I'm Back @ Home
zo, ik ben en zo goed als uit welke opleiding ik ga doen
(nl. horeca ondernemer / horeca manager)
en in die opleiding verwerkt zit een opleiding tot kok![]()
![]()
en uiteindelijk kan ik dus zelfs hotel's en restaurants gaan opstarten / runnen
maar ook cafe / bar bedrijven...
verder ben ik de stad in geweest, witte lange katoenen broek gekocht, en een blauw hemd:
[afbeelding][afbeelding]
maar dan helaas zonder Co erin...
en net op het station heb ik nog Thygo Gernand en Jim De Groot gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |