abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:47:52 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18559371
WAAROM LAAT NIEMAND GODVER DIE LINK STAAN NAAR DIE WEBSITE? .

efficientie hier .

maar ja, ik ga weer verder met werk.
put
your
clothes
on!
pi_18559390
altijd dat homo hier homo daar
heb je hier niks hetero's?
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:48:53 #3
83380 WAik
lurking for life
pi_18559393
fipo!
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_18559403
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja ja ja ja...... hoe vullen we de middag....

Kom kom! Wat hebben jullie meegemaakt? Wat houdt jullie bezig? Wat is er aan de hand???
* Twaalfje gaat wat in z'n huis lopen rommelen vedaag.
En fiets ophalen bij me oudjes, en boodschappies doen. Ensow.
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:49:24 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18559410
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef UnICorN-girl het volgende:
altijd dat homo hier homo daar
heb je hier niks hetero's?
die was er, ask de mods maar .
put
your
clothes
on!
pi_18559413
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef WAik het volgende:
fipo!
NIET!!
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:51:41 #7
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_18559450
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:?? schreef Waxxer het volgende:
Hoe bevalt de cd trouwens??
Jeff Buckley heerst(e )!

'Nuff said
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:51:44 #8
83380 WAik
lurking for life
pi_18559451
fuck, sepo dus...

maar die link is ook zooo simpel hier

Vervolg op [HOMO] 866 - Who the fuck is Riley?

De H staat hier!

We houden ook nog ergens een meeting! . Als je wilt komen (en het komt steeds dichterbij), dan kun je er meer over lezen op
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!.

Reminder: als je de 302de post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_18559489
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:49 schreef Jerruh het volgende:

[..]

die was er, ask de mods maar .
Lang geleden.

Toen gingen er opeens heel veel slowchattopics foetsie
pi_18559493
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:51 schreef WAik het volgende:

De H staat hier!
Neej hoor
pi_18559522
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:53 schreef Twaalfje het volgende:

[..]

Neej hoor
Owjah. Toch wel.
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:57:46 #12
83380 WAik
lurking for life
pi_18559594
ik heb er trouwens maar 'derde fok!homomeet' van gemaakt

als je trouwens de url + titel van het vorige topic wilt hebben moet je dus gewoon naar my active topics gaan en dan met je rechtermuisknop op de laatste homoreeks klikken en dan 'snelkoppeling kopieren' kiezen (we noemen die url nu ff http://a). hiera zet je in de post met de H gewoon ' [ url = http://a ] http://a [ /url ] ' maar dan zonder spaties . Hierna verschijnt een link met de topictitel (maar ik neem aan dat de meeste mensen dit wel weten ).

ezelsbruggetje voor de h: kijk waar mijn icon vandaan komt http://elmo... en zet dan achter dat domein gewoon 'h.txt' en dan werkt het!

jerruh, zou je trouwens godver en gvd minder willen gebruiken? jeweetwel, ik christelijk, niet zo leuk vind etc bla

[ Bericht 5% gewijzigd door WAik op 20-04-2004 13:58:31 (ff iets verbeterd) ]
pi_18559597
Ik heb vorige week 2 sneedees besteld. Gisteren binnengekomen. Tis nix. $29,95 weggegooid.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:03:58 #14
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18559731
*showgirls voor Twaalfjuh regel*

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_18559743
Nou ja zeg, er is dus een enorme discussie aan de gang op de website van het coc zwolle.
Na de meet moest ik dus opschieten om bij de Watch-It (portier-achtige werkzaamheden) te staan. Ik kom daar aan bij het pand, staat daar een persoon te wachten. Alles donker en dicht. Is er niemand op komen dagen! Nou, wij eerst maar even wachten, toen een derde persoon er aan kwam lopen. Staan we daar.
Dus de barcoordinator gebeld, hij was niet thuis en zei "ja ik kan er ook niks aan doen, haal de sleutel maar en bel mensen". Dus ik op de fiets die sleutel halen, toen ik toevallig een jongen tegenkwam van het coc en de situatie uitlegde.
Zaterdag was er namelijk een aparte activiteit, een heuse 80's/90's party en dus veel drukte verwacht. "Ooohh is dat vanavond?? Dan moet ik ook!!" Oftewel, als ik hem niet was tegengekomen of was doorgefietst....
Nou we belden dus iedereen af en uiteindelijk stonden er vier mensen achter de bar en drie bij de deur. Het was teringdruk, er stond een rij tot aan de straat en alle haakjes van de jassen waren bezet. Het was echt supergezellig, leuke muziek enz enz en toen mensen weggingen kregen we complimentjes over de leuke avond.
En dan de volgende dag geven een paar mensen kritiek op de avond!! Dit is niet goed en dat en dat, en dan zegt iemand tussendoor ook nog dat mijn column nergens op slaat (terwijl de situatie in het gastenboek mijn verhaal gewoon onderschrijft!!!). Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???

Waarom ben ik eigenlijk nog vrijwilliger daar
pi_18559820
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
*showgirls voor Twaalfjuh regel*

[afbeelding]
Sjéééééés Beaver, beetje goedkoop hoor............nooit echte showgirls gezien?
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:09:20 #17
83380 WAik
lurking for life
pi_18559846
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, er is dus een enorme discussie aan de gang op de website van het coc zwolle.
Na de meet moest ik dus opschieten om bij de Watch-It (portier-achtige werkzaamheden) te staan. Ik kom daar aan bij het pand, staat daar een persoon te wachten. Alles donker en dicht. Is er niemand op komen dagen! Nou, wij eerst maar even wachten, toen een derde persoon er aan kwam lopen. Staan we daar.
Dus de barcoordinator gebeld, hij was niet thuis en zei "ja ik kan er ook niks aan doen, haal de sleutel maar en bel mensen". Dus ik op de fiets die sleutel halen, toen ik toevallig een jongen tegenkwam van het coc en de situatie uitlegde.
Zaterdag was er namelijk een aparte activiteit, een heuse 80's/90's party en dus veel drukte verwacht. "Ooohh is dat vanavond?? Dan moet ik ook!!" Oftewel, als ik hem niet was tegengekomen of was doorgefietst....
Nou we belden dus iedereen af en uiteindelijk stonden er vier mensen achter de bar en drie bij de deur. Het was teringdruk, er stond een rij tot aan de straat en alle haakjes van de jassen waren bezet. Het was echt supergezellig, leuke muziek enz enz en toen mensen weggingen kregen we complimentjes over de leuke avond.
En dan de volgende dag geven een paar mensen kritiek op de avond!! Dit is niet goed en dat en dat, en dan zegt iemand tussendoor ook nog dat mijn column nergens op slaat (terwijl de situatie in het gastenboek mijn verhaal gewoon onderschrijft!!!). Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???

Waarom ben ik eigenlijk nog vrijwilliger daar
tja ik ken. close groepen, vrijwilligerswerk. vaak denken mensen het beter te weten, en geven ze alleen maar kritiek zonder de goede punten te noemen. niets van aantrekken, gewoon doen wat je zelf goed vindt (behalve als je het zat bent en niet meer gemotiveerd bent). en als ze door blijven zeiken gewoon zeggen dat ze anders zelf maar moeten doen als ze het zonodig allemaal beter weten, of dat ze het maar op een andere manier brengen
pi_18559849
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:58 schreef Twaalfje het volgende:
Ik heb vorige week 2 sneedees besteld. Gisteren binnengekomen. Tis nix. $29,95 weggegooid.
Najah, ik had ze voor deze gekocht:

Jane Child - Bluebird.wma

Maar $29,95 voor 1 moppie muziek......
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:09:38 #19
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18559852
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:08 schreef Twaalfje het volgende:

[..]

Sjéééééés Beaver, beetje goedkoop hoor............nooit echte showgirls gezien?
Jeumig, en ik dacht dat ik veeleisend was. .

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_18559921
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:12:21 #21
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18559923
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:57 schreef WAik het volgende:
als je trouwens de url + titel van het vorige topic wilt hebben moet je dus gewoon naar my active topics gaan en dan met je rechtermuisknop op de laatste homoreeks klikken en dan 'snelkoppeling kopieren' kiezen (we noemen die url nu ff http://a). hiera zet je in de post met de H gewoon ' [ url = http://a ] http://a [ /url ] ' maar dan zonder spaties . Hierna verschijnt een link met de topictitel (maar ik neem aan dat de meeste mensen dit wel weten ).
kwestie van als je de laatste post hebt de url kopieren van het topic en dan pas klikken op "nieuw topic". En met gewoon die url neerplakken krijg je heel netjes de titel en link en hoef je niks te coderen.
Niet zo ingewikkeld willen doen, WAik
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
pi_18559950
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef WAik het volgende:

[..]

tja ik ken. close groepen, vrijwilligerswerk. vaak denken mensen het beter te weten, en geven ze alleen maar kritiek zonder de goede punten te noemen. niets van aantrekken, gewoon doen wat je zelf goed vindt (behalve als je het zat bent en niet meer gemotiveerd bent). en als ze door blijven zeiken gewoon zeggen dat ze anders zelf maar moeten doen als ze het zonodig allemaal beter weten, of dat ze het maar op een andere manier brengen
Nou, dat is dus precies wat er nu de hele tijd gebeurt maar ze vinden steeds wel WAT
pi_18559951
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Jeumig, en ik dacht dat ik veeleisend was. .

Neej hoor. D'r zijn d'r meer.
pi_18559993
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef Twaalfje het volgende:

[..]

hahahaha erg he?? Dat is toch te triest voor woorden??
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:15:30 #25
83380 WAik
lurking for life
pi_18560005
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef NathaN het volgende:

[..]

kwestie van als je de laatste post hebt de url kopieren van het topic en dan pas klikken op "nieuw topic". En met gewoon die url neerplakken krijg je heel netjes de titel en link en hoef je niks te coderen.
Niet zo ingewikkeld willen doen, WAik
huh, als ik alleen de link plaatste werkte het niet

tja, moeilijk doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')