* Twaalfje gaat wat in z'n huis lopen rommelen vedaag.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja ja ja ja...... hoe vullen we de middag....
Kom kom! Wat hebben jullie meegemaakt? Wat houdt jullie bezig? Wat is er aan de hand???
die was er, ask de mods maarquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef UnICorN-girl het volgende:
altijd dat homo hier homo daar![]()
heb je hier niks hetero's?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:?? schreef Waxxer het volgende:
Hoe bevalt de cd trouwens??
Lang geleden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die was er, ask de mods maar.
Sjéééééés Beaver, beetje goedkoop hoor............nooit echte showgirls gezien?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
*showgirls voor Twaalfjuh regel*
[afbeelding]
tja ik ken. close groepen, vrijwilligerswerk. vaak denken mensen het beter te weten, en geven ze alleen maar kritiek zonder de goede punten te noemen. niets van aantrekken, gewoon doen wat je zelf goed vindt (behalve als je het zat bent en niet meer gemotiveerd bent). en als ze door blijven zeiken gewoon zeggen dat ze anders zelf maar moeten doen als ze het zonodig allemaal beter weten, of dat ze het maar op een andere manier brengenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, er is dus een enorme discussie aan de gang op de website van het coc zwolle.
Na de meet moest ik dus opschieten om bij de Watch-It (portier-achtige werkzaamheden) te staan. Ik kom daar aan bij het pand, staat daar een persoon te wachten. Alles donker en dicht. Is er niemand op komen dagen! Nou, wij eerst maar even wachten, toen een derde persoon er aan kwam lopen. Staan we daar.
Dus de barcoordinator gebeld, hij was niet thuis en zei "ja ik kan er ook niks aan doen, haal de sleutel maar en bel mensen". Dus ik op de fiets die sleutel halen, toen ik toevallig een jongen tegenkwam van het coc en de situatie uitlegde.
Zaterdag was er namelijk een aparte activiteit, een heuse 80's/90's party en dus veel drukte verwacht. "Ooohh is dat vanavond?? Dan moet ik ook!!"Oftewel, als ik hem niet was tegengekomen of was doorgefietst....
Nou we belden dus iedereen af en uiteindelijk stonden er vier mensen achter de bar en drie bij de deur. Het was teringdruk, er stond een rij tot aan de straat en alle haakjes van de jassen waren bezet. Het was echt supergezellig, leuke muziek enz enz en toen mensen weggingen kregen we complimentjes over de leuke avond.
En dan de volgende dag geven een paar mensen kritiek op de avond!! Dit is niet goed en dat en dat, en dan zegt iemand tussendoor ook nog dat mijn column nergens op slaat (terwijl de situatie in het gastenboek mijn verhaal gewoon onderschrijft!!!). Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???
Waarom ben ik eigenlijk nog vrijwilliger daar
Najah, ik had ze voor deze gekocht:quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:58 schreef Twaalfje het volgende:
Ik heb vorige week 2 sneedees besteld. Gisteren binnengekomen. Tis nix. $29,95 weggegooid.
Jeumig, en ik dacht dat ik veeleisend was.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjéééééés Beaver, beetje goedkoop hoor............nooit echte showgirls gezien?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???
kwestie van als je de laatste post hebt de url kopieren van het topic en dan pas klikken op "nieuw topic". En met gewoon die url neerplakken krijg je heel netjes de titel en link en hoef je niks te coderen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:57 schreef WAik het volgende:
als je trouwens de url + titel van het vorige topic wilt hebben moet je dus gewoon naar my active topics gaan en dan met je rechtermuisknop op de laatste homoreeks klikken en dan 'snelkoppeling kopieren' kiezen (we noemen die url nu ff http://a). hiera zet je in de post met de H gewoon ' [ url = http://a ] http://a [ /url ] ' maar dan zonder spaties. Hierna verschijnt een link met de topictitel
(maar ik neem aan dat de meeste mensen dit wel weten
).
Nou, dat is dus precies wat er nu de hele tijd gebeurtquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef WAik het volgende:
[..]
tja ik ken. close groepen, vrijwilligerswerk. vaak denken mensen het beter te weten, en geven ze alleen maar kritiek zonder de goede punten te noemen. niets van aantrekken, gewoon doen wat je zelf goed vindt (behalve als je het zat bent en niet meer gemotiveerd bent). en als ze door blijven zeiken gewoon zeggen dat ze anders zelf maar moeten doen als ze het zonodig allemaal beter weten, of dat ze het maar op een andere manier brengen
Neej hoor. D'r zijn d'r meer.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeumig, en ik dacht dat ik veeleisend was..
hahahaha erg he?? Dat is toch te triest voor woorden??quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
huh, als ik alleen de link plaatste werkte het nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
kwestie van als je de laatste post hebt de url kopieren van het topic en dan pas klikken op "nieuw topic". En met gewoon die url neerplakken krijg je heel netjes de titel en link en hoef je niks te coderen.
Niet zo ingewikkeld willen doen, WAik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |