Niet als je moet werken for fuck sake.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:31 schreef Phat Lip het volgende:
Ik vind 20 graden wel lekker weer. 25 vind ik nog lekkerder.
12 graden is koud man.
30quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:30 schreef FoXje het volgende:
Goed topic!![]()
Ook altijd leuk: als het 30 graden is zeggen ze vrolijk dat het morgen nog mooier wordt
30 graden is niet mooi of lekker!
![]()
Welquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:30 schreef FoXje het volgende:
30 graden is niet mooi of lekker!
Ik dacht het niet ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:45 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Wel![]()
78 % procent van de Nederlanders. Tevens is uit diverse onderzoeken naar voren gekomen dat de mens het best functioneerd met een omgevingstemperatuur tussen de 18 en 21 graden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:22 schreef pberends het volgende:
Wie heeft dat bepaald dat dat lekker is?
Onzin. Het RTL-Nieuws krijgt de gegevens aangeleverd van Meteoconsult en het NOS-Journaal van HWS. Beide zijn commerciele weerbureaus. Als er dus al een verband zou zijn tussen commercie en de weersvoorspelling (wat ik betwijfel want de reputatie van het bedrijf staat op het spel) dan zou die bij zowel de NOS als bij RTL te meten moeten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Op de weersvoorspellingen van de commerciele zenders is de temperatuursvoorspelling ook altijd een handvol graden warmer dan die van het journaal.
Ik vind Helga, Margot of Marjon niet echt rukbaar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:29 schreef Xeus het volgende:
Mensen houden wel van wat emotioneel gezeik, als ze nou zou vertellen wat voor kleur string ze aanheeft leren we veel meer van.
Het krat bier is nu zeker leeg.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:36 schreef DePresident het volgende:
Ja B*tch zeker weer op de NOS............lees het normaal voor en niet op de Philip Frederiq manier...
Je denkt dat je je eigen mening kunt geven in een nieuwsuitzending! Ik klaag je aan Biatch!
Ultra warm weer is Ultra Kutweer..........
YEAH
depresident
ja en dit smiley is echt wel okequote:Op woensdag 21 april 2004 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het krat bier is nu zeker leeg.![]()
Duh, dat geld voor binnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
78 % procent van de Nederlanders. Tevens is uit diverse onderzoeken naar voren gekomen dat de mens het best functioneerd met een omgevingstemperatuur tussen de 18 en 21 graden.
quote:Op woensdag 21 april 2004 01:36 schreef DePresident het volgende:
Ja B*tch zeker weer op de NOS............lees het normaal voor en niet op de Philip Frederiq manier...
Je denkt dat je je eigen mening kunt geven in een nieuwsuitzending! Ik klaag je aan Biatch!
Ultra warm weer is Ultra Kutweer..........
YEAH
depresident
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |