Mij irriteer je niet, nu lijkt het net alsof dit een leuk topic isquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:21 schreef gfree het volgende:
irriteer![]()
Je wilt meer he!?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hmmmmm, cheerleaders![]()
mijn topic, wat doe jequote:Op dinsdag 20 april 2004 15:27 schreef Bupatih het volgende:
mijn forum, wat doe je
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:28 schreef skiczukie het volgende:_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-
ja..jij klikt toch op dit topicquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:27 schreef Bupatih het volgende:
mijn forum, wat doe je
Ik verbeek je reeheeks, waah waahquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:30 schreef apophis4u het volgende:
r
en hoe!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:33 schreef gfree het volgende:
Topic had "Verneuk *hier* de layout" moeten heten!
hee... idee...
dat doe je goed, maar ik wilde eigenlijk postopkrik in 1 keer posten. Maar stond niet stil bij het feit dat ik niet 2 keer hetzelfde karakter kan posten. Dus ging toch niet goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:34 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Ik verbeek je reeheeks, waah waah![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:40 schreef Intxaurraga het volgende:
Tis jullie gelukt, ik ben zwaar getergd
»quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die dingen wil ik op ware grote als knuffel hebben![]()
Ware mensengrotequote:Op dinsdag 20 april 2004 15:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
»« dit is de ware grootte
Jij bent 11quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:17 schreef Zintha het volgende:
euh..wat is de bedoeling van dit topic?
Domme emoticos plaatsen?
Oké ik doe mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |