* Twaalfje gaat wat in z'n huis lopen rommelen vedaag.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja ja ja ja...... hoe vullen we de middag....
Kom kom! Wat hebben jullie meegemaakt? Wat houdt jullie bezig? Wat is er aan de hand???
die was er, ask de mods maarquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef UnICorN-girl het volgende:
altijd dat homo hier homo daar![]()
heb je hier niks hetero's?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:?? schreef Waxxer het volgende:
Hoe bevalt de cd trouwens??
Lang geleden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die was er, ask de mods maar.
Sjéééééés Beaver, beetje goedkoop hoor............nooit echte showgirls gezien?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
*showgirls voor Twaalfjuh regel*
[afbeelding]
tja ik ken. close groepen, vrijwilligerswerk. vaak denken mensen het beter te weten, en geven ze alleen maar kritiek zonder de goede punten te noemen. niets van aantrekken, gewoon doen wat je zelf goed vindt (behalve als je het zat bent en niet meer gemotiveerd bent). en als ze door blijven zeiken gewoon zeggen dat ze anders zelf maar moeten doen als ze het zonodig allemaal beter weten, of dat ze het maar op een andere manier brengenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, er is dus een enorme discussie aan de gang op de website van het coc zwolle.
Na de meet moest ik dus opschieten om bij de Watch-It (portier-achtige werkzaamheden) te staan. Ik kom daar aan bij het pand, staat daar een persoon te wachten. Alles donker en dicht. Is er niemand op komen dagen! Nou, wij eerst maar even wachten, toen een derde persoon er aan kwam lopen. Staan we daar.
Dus de barcoordinator gebeld, hij was niet thuis en zei "ja ik kan er ook niks aan doen, haal de sleutel maar en bel mensen". Dus ik op de fiets die sleutel halen, toen ik toevallig een jongen tegenkwam van het coc en de situatie uitlegde.
Zaterdag was er namelijk een aparte activiteit, een heuse 80's/90's party en dus veel drukte verwacht. "Ooohh is dat vanavond?? Dan moet ik ook!!"Oftewel, als ik hem niet was tegengekomen of was doorgefietst....
Nou we belden dus iedereen af en uiteindelijk stonden er vier mensen achter de bar en drie bij de deur. Het was teringdruk, er stond een rij tot aan de straat en alle haakjes van de jassen waren bezet. Het was echt supergezellig, leuke muziek enz enz en toen mensen weggingen kregen we complimentjes over de leuke avond.
En dan de volgende dag geven een paar mensen kritiek op de avond!! Dit is niet goed en dat en dat, en dan zegt iemand tussendoor ook nog dat mijn column nergens op slaat (terwijl de situatie in het gastenboek mijn verhaal gewoon onderschrijft!!!). Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???
Waarom ben ik eigenlijk nog vrijwilliger daar
Najah, ik had ze voor deze gekocht:quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:58 schreef Twaalfje het volgende:
Ik heb vorige week 2 sneedees besteld. Gisteren binnengekomen. Tis nix. $29,95 weggegooid.
Jeumig, en ik dacht dat ik veeleisend was.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjéééééés Beaver, beetje goedkoop hoor............nooit echte showgirls gezien?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nu zijn opeens de foto's niet goed: er staan teveel vrouwen op en dus zijn de foto's zeker door een vrouw gemaakt???
kwestie van als je de laatste post hebt de url kopieren van het topic en dan pas klikken op "nieuw topic". En met gewoon die url neerplakken krijg je heel netjes de titel en link en hoef je niks te coderen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:57 schreef WAik het volgende:
als je trouwens de url + titel van het vorige topic wilt hebben moet je dus gewoon naar my active topics gaan en dan met je rechtermuisknop op de laatste homoreeks klikken en dan 'snelkoppeling kopieren' kiezen (we noemen die url nu ff http://a). hiera zet je in de post met de H gewoon ' [ url = http://a ] http://a [ /url ] ' maar dan zonder spaties. Hierna verschijnt een link met de topictitel
(maar ik neem aan dat de meeste mensen dit wel weten
).
Nou, dat is dus precies wat er nu de hele tijd gebeurtquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef WAik het volgende:
[..]
tja ik ken. close groepen, vrijwilligerswerk. vaak denken mensen het beter te weten, en geven ze alleen maar kritiek zonder de goede punten te noemen. niets van aantrekken, gewoon doen wat je zelf goed vindt (behalve als je het zat bent en niet meer gemotiveerd bent). en als ze door blijven zeiken gewoon zeggen dat ze anders zelf maar moeten doen als ze het zonodig allemaal beter weten, of dat ze het maar op een andere manier brengen
Neej hoor. D'r zijn d'r meer.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeumig, en ik dacht dat ik veeleisend was..
hahahaha erg he?? Dat is toch te triest voor woorden??quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
huh, als ik alleen de link plaatste werkte het nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
kwestie van als je de laatste post hebt de url kopieren van het topic en dan pas klikken op "nieuw topic". En met gewoon die url neerplakken krijg je heel netjes de titel en link en hoef je niks te coderen.
Niet zo ingewikkeld willen doen, WAik
kick ass than...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat is dus precies wat er nu de hele tijd gebeurtmaar ze vinden steeds wel WAT
Dan doe je het niet goedquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:15 schreef WAik het volgende:
huh, als ik alleen de link plaatste werkte het niet![]()
tja, moeilijk doen..![]()
![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha erg he?? Dat is toch te triest voor woorden??
*wegtyp-ex*quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:27 schreef beaverhausen het volgende:
*pen pak*
*notitie maak*
Nou, je hebt gewoon van die homo's die hebben de i van NVIH iets te letterlijk genomen en hebben alleen maar een leven tussen de homo's. Homo dit homo dat, elk weekend weer in een of andere knaldisco te vinden en zich niet open stellen voor hetero's en lesbo's. Dus dan heb je een soort splitsing in het coc. Je hebt de mannen en de vrouwen. Toen ik er net kwam (vier jaar geleden alweerquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:21 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Uhuh.
Lesbo's zijn dus niet welkom in het COC? Tsk.
M'n notities wat doe je?!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
*wegtyp-ex*
diversiteit naast seksualiteit!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je hebt gewoon van die homo's die hebben de i van NVIH iets te letterlijk genomen en hebben alleen maar een leven tussen de homo's. Homo dit homo dat, elk weekend weer in een of andere knaldisco te vinden en zich niet open stellen voor hetero's en lesbo's. Dus dan heb je een soort splitsing in het coc. Je hebt de mannen en de vrouwen. Toen ik er net kwam (vier jaar geleden alweer) was dat nog veel sterker. Het is echt triest hoor...
Lesbo's zijn wel degelijk welkom alleen wil een bepaalde groep niks met ze te maken hebben en hebben zij een instelling van "lang leve de homo's" en vergeten de vrouwen gewoon
Vaag is dat. Het COC in Amsterdam heeft ook altijd aparte potten- en potenfeesten. Op de één of andere manier gaan potten en poten niet samen en dat snap ik niet, ik kan prima overweg met potten. Majaah ik loop dan ok niet met naveltruijtes rond ensow...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je hebt gewoon van die homo's die hebben de i van NVIH iets te letterlijk genomen en hebben alleen maar een leven tussen de homo's. Homo dit homo dat, elk weekend weer in een of andere knaldisco te vinden en zich niet open stellen voor hetero's en lesbo's. Dus dan heb je een soort splitsing in het coc. Je hebt de mannen en de vrouwen. Toen ik er net kwam (vier jaar geleden alweer) was dat nog veel sterker. Het is echt triest hoor...
Lesbo's zijn wel degelijk welkom alleen wil een bepaalde groep niks met ze te maken hebben en hebben zij een instelling van "lang leve de homo's" en vergeten de vrouwen gewoon
Ga showgirls versieren, jijquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:35 schreef Twaalfje het volgende:
![]()
*LEL*
noteer dan ook gewoon nuttige dingenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
M'n notities wat doe je?!
*mep* [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:41 schreef WAik het volgende:
* Doffy vindt het maar rustig hiero
Heb jij een wegtyp-ex??quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
*wegtyp-ex*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nou, Charles, mijn wegtyp-ex....."
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij een wegtyp-ex??![]()
een ex-vriendje die op je toetsenbord ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nou, Charles, mijn wegtyp-ex....."
![]()
![]()
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
*schrik!*quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel makkelijk om van iemand af te komen, danquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:42 schreef Waxxer het volgende:
"Nou, Charles, mijn wegtyp-ex....."
![]()
vriendje naar de prullenbak/ dev/null verwijzenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel makkelijk om van iemand af te komen, dan
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:45 schreef Prego het volgende:
goeiemorgen
Ik heb liever toekomstige vriendjes op m'n toetsenbordquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:43 schreef WAik het volgende:
[..]
een ex-vriendje die op je toetsenbord ligt![]()
![]()
![]()
hehe, me2quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb liever toekomstige vriendjes op m'n toetsenbord
Meervoud nog welquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb liever toekomstige vriendjes op m'n toetsenbord
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:45 schreef Prego het volgende:
goeiemorgen
Was dat een aanzoek?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:50 schreef WAik het volgende:
hehe, me2
adres hebben?
senseoquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Long time no see!
ga zitten, maak het je gemakkelijk, WAik zorgt wel voor wat te drinken
paaldanseressenquote:en beavje doet de entertainment...
pff net zo'n aanzoek als gisteren met jouquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Was dat een aanzoek?
Jij tease-nichtquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:01 schreef WAik het volgende:
pff net zo'n aanzoek als gisteren met jou![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef NathaN het volgende:
... en beavje doet de entertainment...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:00 schreef WAik het volgende:
paaldanseressen
wat is dat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij tease-nicht
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:09 schreef Sunjammer het volgende:
Laat ik me ook maar weer eens melden...
*meldt*
wees eens creatiefquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:13 schreef WAik het volgende:
wat is dat?![]()
dit was de eerste keer enzo..quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:57 schreef WAik het volgende:
ik heb er trouwens maar 'derde fok!homomeet' van gemaakt
als je trouwens de url + titel van het vorige topic wilt hebben moet je dus gewoon naar my active topics gaan en dan met je rechtermuisknop op de laatste homoreeks klikken en dan 'snelkoppeling kopieren' kiezen (we noemen die url nu ff http://a). hiera zet je in de post met de H gewoon ' [ url = http://a ] http://a [ /url ] ' maar dan zonder spaties. Hierna verschijnt een link met de topictitel
(maar ik neem aan dat de meeste mensen dit wel weten
).
ezelsbruggetje voor de h: kijk waar mijn icon vandaan komt http://elmo... en zet dan achter dat domein gewoon 'h.txt' en dan werkt het!
jerruh, zou je trouwens godver en gvd minder willen gebruiken? jeweetwel, ik christelijk, niet zo leuk vind etc bla![]()
na zeg, je verplicht me weer tot het aanzetten van googlequote:Op dinsdag 20 april 2004 15:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
wees eens creatief
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:30 schreef Waxxer het volgende:
Een exje van mij (aaaaaandachtsvretend) gaat na 4 mnd verkering zijn kamer opzeggen om met zijn vriend samen te wonen in Bedum
dank!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dit was de eerste keer enzo..
maar vooruit.
*terugmeldt*quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:43 schreef WAik het volgende:
* Sunjammer meldt
*niet meld*quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:46 schreef Sunjammer het volgende:
*terugmeldt*
Waxje, ik kan niet zeggen dat ik daar last van hebquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:54 schreef Waxxer het volgende:
Tja, de grote emotionele klap, daags na de meeting..........
Ik dacht al wat voel ikquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:54 schreef Waxxer het volgende:
Tja, de grote emotionele klap, daags na de meeting..........
Nounounou, wat! Je! Al! Niet! Gemist! Hebt!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Waxje, ik kan niet zeggen dat ik daar last van heb
Nee, de vraag is wat jullie gemist hebben met mijn afwezigheidquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, wat! Je! Al! Niet! Gemist! Hebt!
Nou ja ik heb ondertussen de vierde vuilniszak met troep (tijdschriften en papier enz) weggegooid van mijn kamer, het is gewoon nog steeds niet af........
oorverdovend stil ja....quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
we zijn er stil van
Wat zeg je? Ik versta je niet?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
oorverdovend stil ja....
M'n toetsenbord is wat hard-typend, dus dat kan kloppen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet?
Oogverblindendquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:11 schreef Sunjammer het volgende:
oorverdovend stil ja....
Nog voor Sesamstraat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:25 schreef WAik het volgende:
![]()
d'r gebeurt hier niksquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nog voor Sesamstraat?
hoi!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Serieus?
Nou, zullen we een stunt/rel bedenken ofzo??quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:37 schreef WAik het volgende:
[..]
hoi!
ja!
Da's nog minder dan een klein beetjequote:Op dinsdag 20 april 2004 16:34 schreef WAik het volgende:
[..]
d'r gebeurt hier niks
goed... wie begint?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou, zullen we een stunt/rel bedenken ofzo??
Zei daar iemand Rel?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:39 schreef wizarddragon het volgende:
Nou, zullen we een stunt/rel bedenken ofzo??
Nee?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:43 schreef XMN8R het volgende:
Zei daar iemand Rel?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zei daar iemand Rel?
Wakker worden!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:46 schreef beaverhausen het volgende:
*terug tik*quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wakker worden!
tik! je bent m!![]()
owquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:53 schreef beaverhausen het volgende:
*terug tik*
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:56 schreef Doffy het volgende:![]()
Echt raak schieten doe je niet, Cazzie
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:05 schreef Cazman het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:35 schreef NathaN het volgende:
Nee, friet met frikandel en sla
Ben je daarom zo leuk aan het hupsen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben juist bezig de gevolgen ervan eraf te trainen![]()
![]()
Dat heb ik gelukkig niet zo nodig, ik train gewoon voor conditie en een nog lekkerder lijfquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben juist bezig de gevolgen ervan eraf te trainen
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:45 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
BWARGH!!!!
*topic aan stukken scheur*
Zo, dat lucht op, wat een KUT dag
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:57 schreef Andyvie het volgende:
Die eerste aflevering van QaF is best goed
Nog maar een paar dagen, dan mag je op vakantiequote:Op dinsdag 20 april 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
BWARGH!!!!
*plak*quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
BWARGH!!!!
waar staat ie dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:57 schreef Andyvie het volgende:
Die eerste aflevering van QaF is best goedNa Cash en Carlo ff verder kijken
Iedereen verder een leuke dag gehad vandaag?
*troost*quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
BWARGH!!!!
Euhmm, ik weet niet of ik dat mag posten dus heb ik je een mail gestuurd. Als je hem snel wilt hebben, moet je me ff mailen, want dan kan ik je wel ff toegang geven tot mijn FTP-server.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:32 schreef WAik het volgende:
[..]
waar staat ie dan?
mwah goeie dag: verslapen, niet veel gedaannu koppijn
![]()
Mike... 't is blEssuretijd....quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:40 schreef Parleur het volgende:
Hiero.. in mijn journaal: 'de toestand van Maradonna'
WAT KAN MIJ DAT BOMMEN?!?
"het gaat weer wat beter met Maradonna maar de toestand blijft zorgelijk"
Hij leeft momenteel in blussuretijd... en wat mij betreft komt er geen verlenging!
Hooguit sudden death!
Een lul dag danquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:21 schreef Sunjammer het volgende:
Een homo die een kut dag heeft.... interesting concept
Blik!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:41 schreef LuQas het volgende:
hallo
Ik ben nu té emotioneel om aan mijn taalvaardigheid te denken, esjee!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:40 schreef Sunjammer het volgende:
Mike... 't is blEssuretijd....![]()
Zo ben jij ook begonnen zeker?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben nu té emotioneel om aan mijn taalvaardigheid te denken, esjee!
Over taalvaardigheid... weet je dat mensen die moeten inburgeren máár 500 woordjes hoeven te kennen? Dus strakjes herkennen we de nieuwkomers aan het feit dat ze praten met veel woorden die met een a beginnen...
Ik zou maar niet gaan teruglezen hoor, want zo veel is er niet gebeurd in de laatste 300 delen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:41 schreef LuQas het volgende:
hallo
Hoiquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
LuQas! [afbeelding]
Hoi!..
.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:41 schreef LuQas het volgende:
hallo
Ik zal speciaal voor jou een CD opzetten met een nummer die langer duurt dan 30 minuten, ok?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben nu té emotioneel om aan mijn taalvaardigheid te denken, esjee!
Over taalvaardigheid... weet je dat mensen die moeten inburgeren máár 500 woordjes hoeven te kennen? Dus strakjes herkennen we de nieuwkomers aan het feit dat ze praten met veel woorden die met een a beginnen...
Inderdaad! Om precies te zijn: met het woordje "aap".quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:46 schreef Vlarp het volgende:
Zo ben jij ook begonnen zeker?
Goed! Ik ben verhuisd van Amsterdam-Noord naar Amsterdam-Oost, vlakbij de Dappermarkt en als je het wil kan je het wel centrum noemen, maar het is het dus net niet eigenlijk. Verder kan ik niet meer studeren lijkt het wel, discipline is kwijt...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou maar niet gaan teruglezen hoor, want zo veel is er niet gebeurd in de laatste 300 delen..
Hoe is het ermee?.
Het schijnt iets met zwangere vrouwen te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:47 schreef LuQas het volgende:
Wat betekent deze smiley?![]()
Owh... krijgen we dát weerquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:48 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zal speciaal voor jou een CD opzetten met een nummer die langer duurt dan 30 minuten, ok?![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:48 schreef WAik het volgende:
[..]
en de volgende zeker anoot, amies?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! Om precies te zijn: met het woordje "aap".
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
en de volgende zeker anoot, amies?
Nee... daarna ben ik van school gegaan...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
en de volgende zeker anoot, amies?
Ik wist dat er een reden was...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:51 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee... daarna ben ik van school gegaan...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het schijnt iets met zwangere vrouwen te maken hebben..
En waten
betekenen weet ik ook niet.
.
Hmmz.. Ik ken eigenlijk alleen het stukje Jordaan rondom de Westermarkt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Goed! Ik ben verhuisd van Amsterdam-Noord naar Amsterdam-Oost, vlakbij de Dappermarkt en als je het wil kan je het wel centrum noemen, maar het is het dus net niet eigenlijk. Verder kan ik niet meer studeren lijkt het wel, discipline is kwijt...
Ik was hem net weer aan het terugzetten.quote:Met jou? Waar is die lieve hond gebleven?
Jah. Beetje als een G_E die is verkleed voor een hip & kewl seventies-feest.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:52 schreef LuQas het volgende:
[..]vind ik
die door gemenerds in vrouwenkledij is gestopt en het niet zo leuk vindt... De arme stakker.
Ja... ik vond het welletjes... welletjes... Geinig woord eigenlijk... 'welletjes'. Welletjes! Afijn... welletjes! Ja... nu is het welletjes! Welletjes!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik wist dat er een reden was...
Dat is morgen pas.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef Waxxer het volgende:
GE!!! Hai!! Nog geflitst??
welletjes, walletjes, wolletjes, willetjes... etc enz usw.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja... ik vond het welletjes... welletjes... Geinig woord eigenlijk... 'welletjes'. Welletjes! Afijn... welletjes! Ja... nu is het welletjes! Welletjes!!!
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:50 schreef LuQas het volgende:Ik ben luQas. Die foto is je icon is van die ene tekenaar met al die soft-erotische tekeningen van mooie jongens om je
bij te voelen toch? hoe heet ie ook al weer?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef LuQas het volgende:
Zijn er hier nog steeds van die leuke crashes tussen Oud en Jong of leeft iedereen hier tegenwoordig samen in perfect harmony?
Maar het is wel weer welletjes nu... ik ga nog even het acht uur journaal meepikken... kijken of er al iets meer bekend is over de toestand van Maradonna... je weet het niet.. kán val alles gebeuren natuurlijk... en dan wil ik dat graag weten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:58 schreef Sunjammer het volgende:
welletjes, walletjes, wolletjes, willetjes... etc enz usw.
Getrapt?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:51 schreef Parleur het volgende:
Nee... daarna ben ik van school gegaan...
Stereotype, een criminele schoolverlaterquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:00 schreef Parleur het volgende:
ik ga nog even het acht uur journaal meepikken...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:50 schreef LuQas het volgende:
[..]Ik ben luQas. Die foto is je icon is van die ene tekenaar met al die soft-erotische tekeningen van mooie jongens om je
bij te voelen toch? hoe heet ie ook al weer?
Nathan, dat is een tijd terug!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:59 schreef NathaN het volgende:
[..]LuQasje!!!
Je bedoelt Joe Phillips
*Simpsons kijk*quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:01 schreef WAik het volgende:
(doh!)
Veeeeeel te lang geledenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:02 schreef LuQas het volgende:
Nathan, dat is een tijd terug!
*kijkt alleen diep in de nacht naar the simpsoms als ik van ellendigheid niet meer protesteerquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Simpsons kijk*
Oud komt hier niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef LuQas het volgende:
Zijn er hier nog steeds van die leuke crashes tussen Oud en Jong of leeft iedereen hier tegenwoordig samen in perfect harmony?
hmm, tijd voor een homer-icon!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Simpsons kijk*
Ach, ik heb die dvd's nou eenmaalquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:04 schreef WAik het volgende:
*kijkt alleen diep in de nacht naar the simpsoms als ik van ellendigheid niet meer protesteer
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:05 schreef Vlarp het volgende:
Oud komt hier niet meer
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!!
Ik doe mijn best om er voor te zorgen dat de jonkies mij een vervelende ouwe irritante rellerige zeurneus blijven vinden..
.
Deze is leukerderquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:05 schreef WAik het volgende:
hmm, tijd voor een homer-icon!
jij toch?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oud komt hier niet meer
eh wat is 'deze'?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Deze is leukerder
Ja, valt me van je tegen. Die jeugd van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:07 schreef WAik het volgende:
jij toch?
slechte grap![]()
Die enequote:Op dinsdag 20 april 2004 20:07 schreef WAik het volgende:
eh wat is 'deze'?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, valt me van je tegen. Die jeugd van tegenwoordig...
ow deze dus:quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die ene
braafquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:11 schreef WAik het volgende:![]()
*zal mezelf wat meer gedragen*
maar waarom dan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind dat deze dag kut is..
ZIe weblog.. werk suxquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:23 schreef WAik het volgende:
[..]
maar waarom dan eigenlijk als ik vragen mag?![]()
ah, i see... gewoon doorwerken he?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ZIe weblog.. werk sux
Nog 2 dagen zelfsquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:31 schreef WAik het volgende:
[..]
ah, i see... gewoon doorwerken he?tja, nog maar deze week en dan een poosje vakantie voor je
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog 2 dagen zelfs
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:46 schreef wizarddragon het volgende:
Niet alleen hier....quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:10 schreef WAik het volgende:
tis echt stil hier vandaag
hmmm dan valt er idd vrij weinig te belevenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:23 schreef Idril-2 het volgende:
hallow?
deze dag officiëel uitroep tot kutdag
lijkt eropquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:30 schreef Idril-2 het volgende:
slaap, forum, slaap![]()
Waar is iedereen?
Weggejaagd? Geschrokken van de foto's?![]()
*mee uitroep*quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:23 schreef Idril-2 het volgende:
hallow?
deze dag officiëel uitroep tot kutdag
Heb je trouwens gezien dat Lief LuQasje hier daarstraks eventjes was, beav?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*mee uitroep*
Ik mis hem nu alweerquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je trouwens gezien dat Lief LuQasje hier daarstraks eventjes was, beav?.
har, ik ben degene die hier nog het meeste postte zonet geloof ikquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is hier zo stil omdat jullie niets zeggen..
*verwijtend kijk*
En op MSN is er ook niets..
Spammerdquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:37 schreef WAik het volgende:
har, ik ben degene die hier nog het meeste postte zonet geloof ik
*zonnebril opzet*quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:44 schreef WAik het volgende:
*test*
<knip>
Ik haat spongebob. Ik heb hem eigenlijk nooit gemogen. Zwaar gehyped.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:44 schreef WAik het volgende:
*test*
KutSpongebobjes
cool! want dan moet je nu dit aanzien:quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik haat spongebob. Ik heb hem eigenlijk nooit gemogen. Zwaar gehyped.
*pets!*quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:56 schreef WAik het volgende:
onder het mom 'je moet toch wat'
Whahah je hebt duidelijk niks te doenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:56 schreef WAik het volgende:
onder het mom 'je moet toch wat'
Jah! Met dat ze elkaar door een strijkplank heenmeppen ofzo en dat er dan geen einde aan het achtervolgen komtquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Doe mij maar lekker wat oude Tom & Jerry's uit begin jaren '40 ofzo..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah je hebt duidelijk niks te doen![]()
Spongebob!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Aaaah, gelukkig, een volgende pagina. Die huppelde dubrosponsjes deden pijn aan mijn ogen..
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Een-lengte poll, die hebben we geloof ik nog nooit gehad!
kanslooszuipze!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:18 schreef WAik het volgende:
man, ik ga maar kansloos zuipen in de societeit ofzo
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Ik moet nou wel wachten op iemand anders.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Nee, het is jouw poll, dus jij moet beginnen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet nou wel wachten op iemand anders..
Ik haal 'm wel weer weg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, het is jouw poll, dus jij moet beginnen.
Stelletje mietjesquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik haal 'm wel weer weg..
mietje. Enkelvoud.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Stelletje mietjes
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mietje. Enkelvoud.
Ik wou net zeggen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:. Alsof jij wel durfde.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8679quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:31 schreef Andyvie het volgende:
Welke poll?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben het niet eens met deze reactie. Ook al is mijn nick anders geschreven
O, die pollquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8679.
Jij moest beginnen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Alsof jij wel durfde.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben het niet eens met deze reactie. Ook al is mijn nick anders geschreven
Vandaar die poll?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:!
Ik zal niets zeggen over de roddels over jou en.
.
Welke roddels?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Ik zal niets zeggen over de roddels over jou en.
.
Jij begon erover, dus vertel maarquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Dus de titel van die poll moet eigenlijk zijn: Hoe lang is jouw andyvie?
G_E begon!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij begon erover, dus vertel maar
Jij concretiseert, GE suggereerde alleenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
G_E begon!!!
*wijs*
Hoe lang zijn jouw bakkebaarden?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
Jullie zijn echt stout.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Dus de titel van die poll moet eigenlijk zijn: Hoe lang is jouw andyvie?
Ik schat 1.84?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:47 schreef Andyvie het volgende:
![]()
![]()
Je mag niet meer schattenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik schat 1.84?
G_E kwam met die poll!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij concretiseert, GE suggereerde alleen
1.84? Whoeii!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je mag niet meer schatten
En jij roept van alles, maar durft zelf ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
G_E kwam met die poll!!
Awww... Ik plaag je maar een beetje, Andyvie.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welke roddels?
Alsof jij durft.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
En jij roept van alles, maar durft zelf ook niet
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww... Ik plaag je maar een beetje, Andyvie..
D'r zijn helemaal geen roddels.. Tenminste niet bekend bij de achterblijvers.
.
't Is dat die poll ineens weg was, anders had ik wel ingevuld. Toegegeven, met nog enige illusie van anonimiteit, maar toch...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof jij durft.
Ach, zolang je niet gezegd hebt dat je hem hebt ingevuld is het redelijk anoniemquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is dat die poll ineens weg was, anders had ik wel ingevuld. Toegegeven, met nog enige illusie van anonimiteit, maar toch...
Precies. Vandaar dat nu invullen dus weinig zin zou hebben. Dus je hebt het zelf verpest, nu, beavje...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:55 schreef Andyvie het volgende:
Ach, zolang je niet gezegd hebt dat je hem hebt ingevuld is het redelijk anoniem
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:00 schreef Idril-2 het volgende:
Ooooooowkeej ....
Welterusten, evengoed
Zie vorige postquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Een nieuwe poll is zo gemaakt hoor..
trustuh!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:00 schreef Idril-2 het volgende:
Ooooooowkeej ....
Welterusten, evengoed
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:00 schreef Idril-2 het volgende:
Ooooooowkeej ....
Welterusten, evengoed
16 maar?!?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zie vorige post
En gemiddeld is 16
Tsssk, lach maar. Vul maar "ver beneden gemiddeld" inquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Het schijnt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
16 maar?!? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het schijnt.
Mogen we daaruit concluderen dat GE of GL dan toch bij de categorie groter behoort?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ja, vul maar even inquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
Nieuwe poll?!
Zie post hierboven ^quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
trustuh!
Kunnen we voor jou trouwens kleiner dan gemiddeld noteren?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, vul maar even in
Dan was het een vraag geweest en geen poll.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien had ik die poll maar één optie moeten geven..
Tssssquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:07 schreef NathaN het volgende:
En welke lolbroek vult er nou weer in "Hoe groot is gemiddeld" als we dat net verklapt hebben...
Fokkertjes zijn niet zo snugger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |