Bron : www.forzaminardi.comquote:Rumour: Jos Verstappen to return to Minardi
According to unnamed sources close to the team, Minardi is poised to sign Dutch veteran Jos Verstappen for the second race seat. The rumour has so far not been confirmed by the team itself but according to sources it will be made official on the 11th of January.
The news comes shortly after Dutch company Muermans is said to have signed a two year deal with the Faenza based lions. Verstappen raced for Minardi in 2003 but left the team at the end of the season, being rather disgruntled about a lack of performance.
In recent weeks he was seen driving Minardi's F1x2 car and having lunch with Minardi's team principal Paul Stoddart.
Notwithstanding his difficult season in 2003, the man from Montfort was much more positive about his possibilities with Minardi in recent interviews.
ForzaMinardi.com will keep you updated on all events surrounding this rumour.
Posted on Thursday, January 06 @ 04:57:08 MST by forzaminardi
ach zolang die nog mee kan rijden en albers verslaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee laat het niet waar zijn. Geen Verstappen. Ik dacht dat hij nooit meer in een slecht team wilde rijden. Oh wacht dat heeft hij vaker gezegd. Duidelijk een vent zonder enige principes![]()
![]()
Maar ik word zo moe van Verstappen. Het gaat altijd hetzelfde bij hem:quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:17 schreef JPM01 het volgende:
ach zolang die nog mee kan rijden en albers verslaanis het goed..., en 3 nederlanders in F1 seizoen zal wel
zijn
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Voordeel is natuurlijk wel dat hij de auto al kent
dat heeft zijn grote vriend schumacher al gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:36 schreef kriele het volgende:
Mogelijk 3 Nederlanders in de F1? Als al die sponsoren het geld bij elkaar hadden gelegd, dan hadden ze minardi of jordan kunnen kopen!
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:19 schreef Atreidez het volgende:
Gister een stukje verstappen forum gelezen, daar zijn ze zoals elk weer overdreven positief over de mogelijkheden
als koffiedamequote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zien hem zeker nog wel bij Williams terecht komen
quote:Jos Verstappen rijdt komend seizoen Champ Car in de Verenigde Staten. Dat meldt het tijdschrift RaceReport.
De Limburger is serieus in gesprek met drie teams: Rocketsports, Mi-Jack Conquest Racing en een nieuw team, waarvan de naam nog niet bekend is.
Mochten de onderhandelingen met die drie teams alsnog stuklopen dan wanhoopt Verstappen niet. ‘Als Amerika niet lukt, kan ik altijd nog naar Le Mans en dergelijke. Ik merk aan mezelf dat ik absoluut weer wil racen . Ik mis de wedstrijden. Ik ben fit. Ik kan morgen instappen, waar dan ook’, zo laat Verstappen aan RaceReport weten.
Aldus RTL Grandprix
het zal me niets verbazen als jos keihard terug slaatquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:24 schreef MrX1982 het volgende:
De VS lijkt me een goede plek voor Jos. Zolang wij van die retard af zijn ben ik allang blij.
Dag Jos, je bent en blijft de zwakste schakel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |