maar dat maakt 24 wel uniek/one of a kind!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en om dan toch even door te gaan: het kind van Chase wat in eens opduikt en waar Chloe op moest passen, Tony die in de nek wordt geschoten en 2 uur later met een pleister in zijn nek weer op de werkplek zit, ik dacht dat steven seagal dat alleen kon in Under Siege 2. We hebben natuurlijk nog de helicopter van 2 weken geleden die uit het niets kwam. Fouten en bijverhalen die geen waarde hebben, ze zijn er in grote getalen.
ja maar een helicopter onder je raam, terwijl je in de hoogste staat van paraatheid bent omdat het nou eenmaal code red isquote:Op woensdag 21 april 2004 23:22 schreef Tokus het volgende:
Dat met die heli zit jou nogal dwars he, MikeyMo. Ik kan me eigenlijk voorstellen dat je in een stad als L.A. echt niet meer op de geluiden buiten let, omdat het daar altijd een lawaai is.
Ik denk dat je even een nieuwe decoder moet installeren: ffdshow 20040418quote:Op woensdag 21 april 2004 21:16 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand anders er ook last van dat afl. 19 weinig beeld heeft ?
ik op mijn macje kon hem alleen bekijken in VLC, in quicktime kreeg ik geen beeldquote:Op donderdag 22 april 2004 00:25 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Ik denk dat je even een nieuwe decoder moet installeren: ffdshow 20040418
hahahaha, nee had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 22 april 2004 07:08 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:
Hebben jullie ook al http://www.sylviaimports.com gechecked om te kijken of ie echt bestond?
Hij's fijn
hoe kom je bij die site?? of is dat uit ep 19..???quote:Op donderdag 22 april 2004 07:08 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:
Hebben jullie ook al http://www.sylviaimports.com gechecked om te kijken of ie echt bestond?
Hij's fijn
in episode 19 komt dat idd te sprake, eigenlijk zou je een whois op die domeinnaam moeten uitvoeren en zou het niet grappig zijn als hij dan geregd staat op een adres in LA op naam van S. Saundersquote:Op donderdag 22 april 2004 09:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe kom je bij die site?? of is dat uit ep 19..???
gedaan:quote:Op donderdag 22 april 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
in episode 19 komt dat idd te sprake, eigenlijk zou je een whois op die domeinnaam moeten uitvoeren en zou het niet grappig zijn als hij dan geregd staat op een adres in LA op naam van S. Saunders
tijd voor een Chloë topic in TV of B&H !!!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:07 schreef khazad het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijke Chloe fan begin te worden, zij heeft echt meesterlijke opmerkingen
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
tijd voor een Chloë topic in TV of B&H !!!
overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 22 april 2004 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kwam ik ook tegen ja.. kon alleen niet knippen en plakken..quote:Op donderdag 22 april 2004 11:04 schreef 0_finch_0 het volgende:
Domain name: sylviaimports.com
<knip>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, kijk eens wat posts boven jequote:Op donderdag 22 april 2004 11:35 schreef jdiezrequejo het volgende:
4de seizoen komt definief!!
http://tv.zap2it.com/tved(...)271|87678|1|,00.html
[..]
Dude, check eens wat posts boven jequote:Op donderdag 22 april 2004 11:35 schreef jdiezrequejo het volgende:
4de seizoen komt definief!!
http://tv.zap2it.com/tved(...)271|87678|1|,00.html
[..]
goeie !quote:Op donderdag 22 april 2004 12:42 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dude, check eens wat posts boven je
De UK versie verschijnt eind juli op DVD.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:45 schreef mavje het volgende:
Weet iemand wanneer season 3 op dvd uitkomt in Nederland?
Ach ik zou niet te vroeg juichen, er zitten altijd dubbele wendigen en extra motieven ergens achter.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:15 schreef qu63 het volgende:
ik begin zelfs een beetje sympathie te krijgen voor Saunders!! hij is gewoon anti-Amerika en hun bemoeinis in de wereld! ms is de manier waarop wat overdreven, maar toch!Saunders
24
Nou van mij mogen ze Saunders echt levend villen!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ach ik zou niet te vroeg juichen, er zitten altijd dubbele wendigen en extra motieven ergens achter.
Overigens is het best grappig hoe wij europeanen tegen de stelling in de serie aankijken: we zijn enorm pro-president Palmer, en dan is er iemand die tegen de bemoeienis van Amerika in de wereld is en gelijk is men tegelijkertijd voor de bad guy.
N.a.v. www.sylviaimports.comquote:Thank-you to all of you who tracked me down. I secured the site name as we shot the scene and then could not come up with something smart
enough to do with it. The writers and the set crew, were way too busy
just shooting the show. I was going to put up a QTVR of the whole crew in CTU but didn't get it photographed in time. It used to point to my web site at www.rodneycharters.com as the purchase was piggy backed on my site, but I disabled that when I discovered the link.
Anyhow proves the power of the net since a bunch of you sleuthed about
and came up with my address and e-mailed me, 3 of you even called and
asked for Mr Saunders? Thank-you, we love making the show for you.
Please buy the DVD and tell your friends.
Yes we will all be back next year as of yesterday so congrats to Jack
Bauer and the team at CTU.
Cheers
Rodney Charters
Director of Photography on "24"
Ik mis de upload functiequote:Op donderdag 22 april 2004 19:08 schreef CloudStrife het volgende:
Hihi:
[..]
N.a.v. www.sylviaimports.com
Check zijn eigen site op: http://www.rodneycharters.com/Rodney
Ben helemaal niet pro Saunders, al vind ik wel dat een president als Palmer niet verkeerd zou zijn voor Amerika:)quote:Op donderdag 22 april 2004 13:57 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens is het best grappig hoe wij europeanen tegen de stelling in de serie aankijken: we zijn enorm pro-president Palmer, en dan is er iemand die tegen de bemoeienis van Amerika in de wereld is en gelijk is men tegelijkertijd voor de bad guy.
I agreequote:Op donderdag 22 april 2004 10:42 schreef qu63 het volgende:
tijd voor een Chloë topic in TV of B&H !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt een hele spannende mei maand!
Morgen uiteraard eerst aflevering 20!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
spoiler na het zien van de de episode 20 teaserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op dezelfde plek waar je voorgaande 18 afleveringen vandaan hebt?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:32 schreef Emmel het volgende:
Hey,
Mag ik misschien weten hoe jullie aan ep. 19 zijn gekomen en waar ik die vandaan kan halen. Ik vind 24 echt geweldig en zou de serie graag op de voet willen volgen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.. was misschien toch geen spoiler![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op dezelfde plek waar je voorgaande 18 afleveringen vandaan hebt?
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:01 schreef khazad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:57 schreef PimD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |