sorry voor het openen van het andere topic lucille maar ik kon het niet latenquote:Op maandag 19 april 2004 20:11 schreef Lucille het volgende:
Verdomd, dat had ik niet gezien. Sorry. Maar ik weet zeker dat er minstens 1 ander topic over is. Ik ga ff zoeken....
OK, prima. Maar in TRV is er meestal weinig onrecht hoor, bovendien kan je altijd kritiek leveren in het TRV FB topic.quote:Op maandag 19 april 2004 20:16 schreef Blinkybill het volgende:
[..]
sorry voor het openen van het andere topic lucille maar ik kon het niet laten
er is al zoveel onrecht in de wereld dat ik het niet aan kon zien hoe duuuus ontereht werd belemmerd.
volgende keer zal ik ff wachten
ik kijk ondertussen mee want ik denk er ook overna om een actieve jongervakantie te boeken
hoi MIRquote:Op maandag 19 april 2004 20:24 schreef M1RR1E het volgende:
Tot het topic is gevonden geef ik hier maar even mijn reactie:
Haj ozzy! Dankje, vond het wel tijd voor wat nieuwsquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:36 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
hoi MIRom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leuk je nieuwe user iconom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
:S heb je wel goed opgelet met vinea kan je :quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:23 schreef duuuuus het volgende:
vinea heeft geen leuke actieve vakanties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop