abonnement Unibet Coolblue
pi_7912213
Ik heb nu al een aantal strand en feest vakanties achter de rug. Op zich niks mis mee maar ik zou ook wel eens een wat actievere vakantie willen doen. Heeft iemand tips ideen
pi_7912435
Wat wil je precies 'actief' gaan doen dan??
pi_7912502
ik heb een keer met een vriendin gefietst in Toscane, was wel zwaar soms, maar zeker erg leuk,
1 dag fietsen, ongveer 60-70 km heuvellandschap, en dan een dag vrij, bagage werd gebracht naar de diverse campings, dus dat hoefde je niet mee te zeulen, zo heb ik toen Florence, Siena en San Simignano gezien, errug leuk

was bij activa travel oid, in 1998, dus al wel weer een tijdje terug

pi_7912581
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 16:07 schreef casper_holt321 het volgende:
Ik heb nu al een aantal strand en feest vakanties achter de rug. Op zich niks mis mee maar ik zou ook wel eens een wat actievere vakantie willen doen. Heeft iemand tips ideen
Je vraag is nogal breed. Toch even enkele idee-en:

- wandelvakantie
- fietsvakantie
- zeilvakantie
- aquaralvakantie
- bloemschikvakantie
- werkvakantie
- kookvakantie

etc etc

pi_7912703
Ben op zoek naar tips, aanraders en ervaringen van mensen zoals bijvoorbeeld dat verhaaltje over het zeilen langs griekse eilanden. En natuurlijk bij welke organisaties deze vakanties geregeld waren of op wat voor manier.
pi_7912718
Ik ben met mijn vriendin wezen duiken in turkije, en boottochten gedaan, jungletocht, jeepsafari en dat soort dingen.
fluff for life
pi_7912751
ik ga volgende zomer op cran canaria jeepsafari doen, en veel mountainbiken. Weet iemand trouwens of je op cran canaria goed kan mountainbiken?
sine your piddy on the runny kide
pi_7912869
Als je van zeilen houdt moet je kijken bij Aksja Reizen. Zij hebben elk jaar wel een reis in petto met een zeilboot. Ze gaan de hele wereld over. Dit jaar zitten ze meen ik in Nieuw Zeeland. Op hun website is er niks over te vinden, maar vanavond zal ik wel kijken in de folders.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7912873
Mischien kan je voor het moutainbiken beter naar Lanzerote gaan
pi_7912966
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 16:37 schreef casper_holt321 het volgende:
Mischien kan je voor het moutainbiken beter naar Lanzerote gaan
[offtopic] Ik ga met m'n ouders mee dus heb weinig keus[/offtopic]

[ontopic] ik heb trouwens ook een keer geparasaled (of zoiets)
dan hang je met een parachute achter een boot, is ook heeel leuk
en duur

sine your piddy on the runny kide
  woensdag 15 januari 2003 @ 16:45:43 #11
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7913080
Er is niets "anders" aan een actieve vakantie. Je gaat gewoon in plaats van je elke avond vol te gieten wat vroeger je nest in. De volgende ochtend mountainbike, duiken, varen, fietsen, motorcrossen, de bergen in, klimmen, dammen bouwen, whatever....

Capish??? en nou optiefen!!! hup!!! actie!!!!!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_7913541
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 16:37 schreef Lucille het volgende:
Als je van zeilen houdt moet je kijken bij Aksja Reizen. Zij hebben elk jaar wel een reis in petto met een zeilboot. Ze gaan de hele wereld over. Dit jaar zitten ze meen ik in Nieuw Zeeland. Op hun website is er niks over te vinden, maar vanavond zal ik wel kijken in de folders.
Spitsbergen dacht ik
pi_7913729
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:12 schreef paricos het volgende:

[..]

Spitsbergen dacht ik


Dat was toch vorig jaar of 2 jaar geleden. Het schip heet dacht ik de Abel Tasman. Ga ik zo opzoeken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7913768
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:23 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat was toch vorig jaar of 2 jaar geleden. Het schip heet dacht ik de Abel Tasman. Ga ik zo opzoeken.


de Noorderzon oid, ik heb toevallig de brochure van askja (over ijsland, spitsbergen, groenland en antarchtica) van de week zitten doornemen
(maar mss hebben ze 2 zeilschepen)
pi_7914164
Als eens gehoord of nagedacht over Trinidad & Tobago?

Zo'n 2 jaar geleden deel nam aan de jaarlijkse internationale wielerwedstrijden in Trinidad. Deze trip veranderde vlug in een "romance" toen ik mijn beeldschone vrouw ontmoette. Zij was voor mij één van de juweeltjes van dit prachtige eiland.Het jaar nadien trouwden we in Tobago op het strand van het meest gerenomeerde hotel van Tobago. Tijdens ons verblijf op dit eiland besloot ik het verder te ontdekken met de fiets. Ik was geboeid door de talloze adembenemende landschappen, ongeschonden stranden en de hospitaliteit van de lokale bevolking. Door mijn bewondering en fascinatie voor dit betoverende eiland kwam ik tot het besluit om te starten met "caribbeanbikeadventure"! Het is zonder twijfel een geweldige avontuurlijke vakantiebestemming!!!

Indien U intresse heeft kan je voor info kijken op:
www.caribbeanbikeadventure.com

pi_7914209
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 16:07 schreef casper_holt321 het volgende:
Ik heb nu al een aantal strand en feest vakanties achter de rug. Op zich niks mis mee maar ik zou ook wel eens een wat actievere vakantie willen doen. Heeft iemand tips ideen
* Roellio heeft afgelopen zomer een hunnebed gebouwd.

Actief genoeg?

pi_7918942
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:25 schreef paricos het volgende:

[..]

de Noorderzon oid, ik heb toevallig de brochure van askja (over ijsland, spitsbergen, groenland en antarchtica) van de week zitten doornemen
(maar mss hebben ze 2 zeilschepen)


Ik heb de folder voor me liggen, tis de Abel Tasman.
En de reis staat toch op desite van Askja, bij Nieuw Zeeland -> Groepsreizen -> Zeil/wandelreis

Daar valt te lezen:
Dit seizoen zal de Abel Tasman het Zuidereiland van Nieuw Zeeland aandoen met twee fantastische routes, door twee heel verschillende gebieden. De eerste route gaat onderlangs, van Invercargill, via Stewart Island naar het geweldige Fiordland National Park. De tweede reis gaat bovenlangs, van Christchurch, via Marlboroughsound en Tasmanbay naar Nelson.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7926341
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik heb de folder voor me liggen, tis de Abel Tasman.
En de reis staat toch op desite van Askja, bij Nieuw Zeeland -> Groepsreizen -> Zeil/wandelreis

Daar valt te lezen:
Dit seizoen zal de Abel Tasman het Zuidereiland van Nieuw Zeeland aandoen met twee fantastische routes, door twee heel verschillende gebieden. De eerste route gaat onderlangs, van Invercargill, via Stewart Island naar het geweldige Fiordland National Park. De tweede reis gaat bovenlangs, van Christchurch, via Marlboroughsound en Tasmanbay naar Nelson.


ik heb het gezien, ziet er mooi uit, maar het zal niet goedkoop zijn
  donderdag 16 januari 2003 @ 11:07:13 #19
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7926397
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:48 schreef tropicana het volgende:
Als eens gehoord of nagedacht over Trinidad & Tobago?

Zo'n 2 jaar geleden deel nam aan de jaarlijkse internationale wielerwedstrijden in Trinidad. Deze trip veranderde vlug in een "romance" toen ik mijn beeldschone vrouw ontmoette. Zij was voor mij één van de juweeltjes van dit prachtige eiland.Het jaar nadien trouwden we in Tobago op het strand van het meest gerenomeerde hotel van Tobago. Tijdens ons verblijf op dit eiland besloot ik het verder te ontdekken met de fiets. Ik was geboeid door de talloze adembenemende landschappen, ongeschonden stranden en de hospitaliteit van de lokale bevolking. Door mijn bewondering en fascinatie voor dit betoverende eiland kwam ik tot het besluit om te starten met "caribbeanbikeadventure"! Het is zonder twijfel een geweldige avontuurlijke vakantiebestemming!!!

Indien U intresse heeft kan je voor info kijken op:
www.caribbeanbikeadventure.com


Eyyy!!!, al nieuwe ontwikkelingen???
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:34:31 #20
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7937809
Rondreis Thailand wat?
Alles zelf ter plekke geregeld, behalve vliegreis, binnenlandse vlucht en 1e 2 dagen hotel. Dus niet met zo'n muf reisgezelschap mee...
Hij staat hier
Geluk is een richting, geen punt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')