LOLquote:Op maandag 19 april 2004 20:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kut-god. Optiefen, varken.
Klinkt interessantquote:Op maandag 19 april 2004 20:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik kreeg een biertje hier van iemand..
Goed van die islamieten.quote:Op maandag 19 april 2004 20:40 schreef DrWolffenstein het volgende:Amerika
is het enige land waar het christelijk geloof een centrale rol speelt in het leven. De lage islamitische honden willen dat slopen.
Kreeg, niet jij.quote:Op maandag 19 april 2004 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Natuurlijk nadat ze hier de sharia hebben ingevoert, de concentratiekampen voor ongelovigen volop draaien en jouw huis hebben leeggerooft.quote:Op maandag 19 april 2004 20:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Goed van die islamieten.
Dat is vlak bij het gat in de ozonlaag hequote:Op maandag 19 april 2004 20:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is er ook niet, emigreren naar Australie is de enige optie.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Biertje?
Ja, daar wordt de wormhole in geplaatst en komt god ons ophalen.quote:Op maandag 19 april 2004 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is vlak bij het gat in de ozonlaag he![]()
.
Dat is weer minderquote:Op maandag 19 april 2004 20:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Natuurlijk nadat ze hier de sharia hebben ingevoert, de concentratiekampen voor ongelovigen volop draaien en jouw huis hebben leeggerooft.
Kijk, dat mag ik wel. Mannen kunnen elkaar gewoon verrot schelden en dan weer een biertje drinken.quote:Op maandag 19 april 2004 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..].
Mij niet ik ben een ongelovigequote:Op maandag 19 april 2004 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar wordt de wormhole in geplaatst en komt god ons ophalen.![]()
Ah, alleen de POL-mods moeten nuchter blijven? In ONZ hoeft dat gelukkig niet. Dus: don't mind if I do!quote:Op maandag 19 april 2004 20:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Welkom in het semi-intellectuele, lichtelijk offtopic POL-hoekje waar de mods alleen cola en ranja met een rietje drinken en de users meer bier drinken dan goed voor ze is!
Biertje?
Ik voel me absoluut niet bezwaard.quote:Op maandag 19 april 2004 20:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die was eigenlijk bedoelt voor de POL usuals, maar drink gerust verder.
Dat is juist goed, dat hoort bij wetenschap. De gelovigen zullen branden!quote:Op maandag 19 april 2004 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mij niet ik ben een ongelovige.
Tuurlijkquote:Op maandag 19 april 2004 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat mag ik wel. Mannen kunnen elkaar gewoon verrot schelden en dan weer een biertje drinken.![]()
ook goed.quote:Op maandag 19 april 2004 20:36 schreef Xeus het volgende:
[..]
Was dat niet Australie? =)
je bent toch niet zo'n enge nicht he?quote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen hoef ik niet perse iemand verrot te schelden voor ik een biertje ga drinken
.
Ik dacht dat alleen Sidekick een ranje fettishist was maar Sizzler behoort blijkbaar ook tot die categorie en is ook nog vegetariėr (en dan wel VVD stemmenquote:Op maandag 19 april 2004 20:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, alleen de POL-mods moeten nuchter blijven?
Moet niet maar hier zijn de mods gewoon watjes!quote:Op maandag 19 april 2004 20:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, alleen de POL-mods moeten nuchter blijven? [..]
Nee slechts neefquote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je bent toch niet zo'n enge nicht he?![]()
No worries!quote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
* DrWolff geeft iedereen een biertje.
Ah, een PvdD stemmer in de dop dus!quote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Sidekick een ranje fettishist was maar Sizzler behoort blijkbaar ook tot die categorie en is ook nog vegetariėr (en dan wel VVD stemmen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |