Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:20 schreef Butra het volgende:
Dat was een leuke trainingspartij voor Ivan..
vervelend inderdaad. Helaas kan Mantilla ook aardig tennissen op gravel.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef Juan Zueco het volgende:
Damn, Nabaldian staat te verliezen.
J.
Plus Wimbledon en de OS.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef mitt het volgende:
Heeft hij weer, jammer dat ie nu niet kan etaleren in het gravelseizoen.
Pfff, met de schrik vrij.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef Juan Zueco het volgende:
Damn, Nabaldian staat te verliezen.
J.
Dat wordt het denk ik ook welquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:51 schreef mitt het volgende:
Safin haalt toch weer de halve finale, knap.
Speelt tegen Coria, wordt leukjammer van Nalbandian
andere halve finaleSchuttler
- Moya.
Moya-Coria finale zou mooi zijn.
Hij is gewoon zelfs beter dan Ferrero op gravel. Dat zegt ook al wat.quote:Op zondag 25 april 2004 21:58 schreef mitt het volgende:
Coria heeft sinds Roland Garros vorig jaar geen partij meer op gravel verloren.
Dat is echt gruwelijk.
Kweenie of ie beter is dan Ferrero op gravel....quote:Op zondag 25 april 2004 21:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij is gewoon zelfs beter dan Ferrero op gravel. Dat zegt ook al wat.
Afscheid op Wimbledon voorquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:49 schreef mitt het volgende:
Goran ligt er alweer uit
nog een paar toernooitjes en het is voorbij.
en heeft verloren.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Fuck, Chela staat te verliezen.
J.
Had je mij gisteren Ancic niet even uit mijn hoofd kunnen praten?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:01 schreef mitt het volgende:
[..]
en heeft verloren.
Zo laat Chela zien dat het te wisselvallig is bij hem, helaas
ik zeg, zeker Canas nemenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:18 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Had je mij gisteren Ancic niet even uit mijn hoofd kunnen praten?
J.
quote:It is raining in Barcelona.
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:47 schreef Juan Zueco het volgende:
Verrasend : Moya kansloos tegen Gaudio.
J.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:25 schreef Butra het volgende:
Verkerk wint redelijk gemakkelijk van Kratochvil. We hadden niet anders verwacht natuurlijk.
he jakkie..quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:28 schreef Butra het volgende:
Kolere, Vliegen wint gewoon van Nalbandian in Barcelona.
Verkerk moet gewoon winnen van Rochus.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:54 schreef mitt het volgende:
Verkerk zal O.Rochus tegenkomen. Waske was denk ik een betere tegenstander geweest. Maar Verkerk moet gewoon nog steeds winnen.
Andere halve finale is Davydenko - Horna
quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:28 schreef Butra het volgende:
Kolere, Vliegen wint gewoon van Nalbandian in Barcelona.
En daarin speelt hij tegen de Rus Davidenko, moet kunnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:12 schreef At_Fundum het volgende:
En Verkerk in de finale!![]()
1e ronde Rome exit voor Juan.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:01 schreef mitt het volgende:
Zo laat Chela zien dat het te wisselvallig is bij hem, helaas
Volandri it is.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef mitt het volgende:
ik denk Volandri en exit Sjeng
quote:Singles - First Round
V Spadea (USA) d (3)R Schuettler (GER) 62 26 75
(4)T Henman (GBR) d (Q)F Mayer (GER) 75 61
R Stepanek (CZE) d G Ivanisevic (CRO) 62 64
(WC)A Di Mauro (ITA) vs (10)P Srichaphan (THA)
(5)D Nalbandian (ARG) d R Soderling (SWE) 64 64
(6)C Moya (ESP) d A Martin (ESP) 64 62
(Q)D Ferrer (ESP) d D Sanguinetti (ITA) 63 26 63
(Q)I Karlovic (CRO) d T Haas (GER) 75 46 76(4)
(13)F Gonzalez (CHI) d D Hrbaty (SVK) 64 64
A Costa (ESP) d (Q)A Corretja (ESP) 76(5) 61
A Pavel (ROM) d N Lapentti (ECU) 64 63
M Zabaleta (ARG) d (16)JI Chela (ARG) 64 62
(11)S Schalken (NED) d W Arthurs (AUS) 63 46 61
F Saretta (BRA) d (Q)M Ancic (CRO) 64 36 76(6)
D Sanchez (ESP) d (Q)I Andreev (RUS) 62 63
Ik dacht dus ook dat Martin gewonnen hadquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:55 schreef vluggejapie het volgende:
Toch wel verwarrend die namen. Maar Martin Verkerk heeft gewonnen. Mag nu tegen Horna. Nu maar hopen dat het net zo afloopt als bij RG vorig jaar.
Nee, Schalken stond opeens als 2e wedstrijd gepland, hij begint zometeen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:52 schreef yanggie het volgende:
Regent het weer? Vandaar dat Schalken nog niet aan het tennissen is.
Vandaag nog?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, Schalken stond opeens als 2e wedstrijd gepland, hij begint zometeen.
Leuk voor hem want als hij wint mag hij de 4e partij ook op het centrecourt spelen.
Terwijl Moya (die net gewonnen heeft) pas de 5e partij hoeft te spelen
zijn ze weer begonnen? of is inmiddels weer gestopt omdat het weer regentquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:49 schreef Butra het volgende:
Sjeng is helemaal los in die 2e set. 3-0 en een dubbele break voor.
Venus is ook al geblesseerd, maar kan misschien nog wel meedoen in Frankrijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:44 schreef Heero87 het volgende:
Kim Clijsters zegt af voor Roland Garros en wellicht ook voor Wimbledon. Blessure.
Justine Henin-Hardenne is hoogst twijfelachtig.
En wellicht zal er van Capriati, Mauresmo, Serena, Venus, Davenport,... ook nog wel en hoopje afvallen.
WTA, doe iets aan je kalender, want je haalt het vrouwentennis terug naar af.
huh waarquote:Op maandag 10 mei 2004 14:14 schreef zjroentje het volgende:
Blake breekt een nekwervel door tegen een netpaaltje te botsen.
Ik denk het inderdaad ook. Justine zal, als ze al meedoet, niet op haar beste niveau zitten op Roland Garros. Ze heeft dan minstens anderhalve maand niet meer gespeeld ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Venus is ook al geblesseerd, maar kan misschien nog wel meedoen in Frankrijk.
ik denk dat Mauresmo Roland Garros wint, ze heeft het thuisvoordeel, en is goed bezig dit jaar. Al hoop ik natuurlijk op Justine.
Op een trainingsbaan buiten Rome.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:06 schreef mitt het volgende:
[..]
huh waar
Ik zie martin niet winnen van Ljubicic en Sjeng staat op dit moment te kutten tegen Hernandez.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:04 schreef mitt het volgende:
Verkerk tegen Ljubicic en daarna tegen Mirnyi - Hanescu dus dat wordt een lastig verhaal.
Schalken tegen lucky loser Oscar Hernandez en daarna wsl tegen Flavio Saretta. Misschien een idee voor Sjeng om wat potjes te winnen deze week.
is dit nou ernstig?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op een trainingsbaan buiten Rome.
Een maand buitenspel geloof ik. Las het op de Belgische teletekst.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:36 schreef mitt het volgende:
[..]
is dit nou ernstig?
meer info ergens?
Volgende keer beter luisteren naar zo'n interview. Als je dat gedaan had, dan had je kunnen begrijpen dat hij zei dat hij, samen met vele anderen top 20 kunnen staan. En hij staat nu toch top 20, dus als iemand de waarheid zegt en daardoor gelijk het spempel van een te groot ego opgeplakt krijgt vind ik jammer.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:57 schreef Juan Zueco het volgende:
Martin Verkerk vertelt vanavond bij Mart doodleuk dat hij een mondiale top-20 speler is. Dat is jammer. Zijn ego zal nog grotere deuken oplopen.
J.
Hij nam zelfs een mogelijke top-10 plaats in de mond. Wat ik bedoel te zeggen is dat Martin een prima mondiale top50-speler is, die nu te hoog op de ranglijst staat dankzij de uitschieter op RG vorig jaar. Ik krijg de indruk dat Martin denkt dat die plaats terecht is. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:16 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Volgende keer beter luisteren naar zo'n interview. Als je dat gedaan had, dan had je kunnen begrijpen dat hij zei dat hij, samen met vele anderen top 20 kunnen staan. En hij staat nu toch top 20, dus als iemand de waarheid zegt en daardoor gelijk het spempel van een te groot ego opgeplakt krijgt vind ik jammer.
Amen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:08 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Hij nam zelfs een mogelijke top-10 plaats in de mond. Wat ik bedoel te zeggen is dat Martin een prima mondiale top50-speler is, die nu te hoog op de ranglijst staat dankzij de uitschieter op RG vorig jaar. Ik krijg de indruk dat Martin denkt dat die plaats terecht is. Ik denk het niet.
Verkerk is wel stabieler geworden maar niet op het goeie niveau. Met het niveau waarmee hij nu stabiel speelt, komt hij niet in de top20. dan staat ie top50 ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:36 schreef vluggejapie het volgende:
Ik vind juist dat Verkerk dit jaar veel stabieler is geworden in vergelijking met vorig jaar. Vorig jaar had hij inderdaad een paar uitschieters en voor de rest helemaal niks. Dit jaar zijn de resultaten veel constanter geworden. Als er nog een paar uitschieters komen, dan blijft hij nog wel een tijdje in de top staan.
Dit lijkt me iig een voorproefje van de Roland Garros finale, mits de loting meewerkt natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2004 14:44 schreef mitt het volgende:
Ik hoop wel dat Coria wint, dan blijft zijn fantastische reeks overeind en wordt hij absolute topfavoriet voor Roland Garros.
Je lijkt Martin wel.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
6-4 verloren in de derde.
Niet zo slecht dus.
Herstel, Agassi out.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Zo te zien wordt Andre net op tijd wakker. 4-4 nu in de 2e na een 4-1 achterstand.
J.
logisch maar jammer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef Butra het volgende:
Volandri - Sluitert: 6-4 en 6-2.
Agassi isquote:Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef suus21 het volgende:
wedden dat Agassi het toch goed doet op Roland Garros![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef erkel het volgende:
Nee helaas Agassi is nu echt op zijn retour, ik hoop nog op een opleving op de US-Open net zoals Sampras dat deed, maar daarna zal het over en uit zijn voor André.
we zullen wel zien...
En wat betreft Verkerk, het is het allemaal net niet. Die finale plaats in Munchen moest hij ook wel halen anders was dat gewoon ronduit slecht geweest van hem. Zijn tegenstanders daar stonden dacht ik allemaal boven de top50. Ik denk dat Verkerk soms zijn uitschieters heeft, maar over het algemeen zal hij altijd rond de top30 balanceren. (N)
Helaas.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:12 schreef vluggejapie het volgende:
Tamaela is inmiddels ook begonnen aan haar eerste kwalificatiewedstrijd in Parijs. Nu maar hopen op een goede afloop, het wordt wel weer een keer tijd voor een Nederlandse deelneemster
Zeker.quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:58 schreef Ambrosius het volgende:
Interessant interview gisteren met Sjeng Schalken bij Studio Sport. Zo leer je toch wat dingen die je niet van hem weet.
Ach nou kan hij zich tenminste weer normaal op tennis gaan concentreren zonder dat iedereen naar hem kijkt.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:43 schreef mitt het volgende:
Verkerk zakt naar plaatst 55, daar waar ie ongeveer hoort..
Ja dusquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:49 schreef mitt het volgende:
Even kijken of Schalken nog kan tennissen.
begint nu op Queens tegen een of andere Zuid Afrikaan waar ik dus nog nooit van gehoord had
Een beetje een afgang in mijn ogen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:41 schreef Juan Zueco het volgende:
We hebben het wel over Verdasco mitt.
Die is gewoon weg beter dan Martin.
J.
Henman gaat gewoon naar Wimbledon toe en traint zich helemaal suf de volgende week. Dan komt het best "goed" met die jongen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef mitt het volgende:
Kan je toch zien dat Henman te weinig voorbereidingstijd heeft gedaan voor de grastoernooien.
Met slechts een wedstrijd Wimbledon in, zal ie niet blij mee zijn..
Voor Schalken is dit overigens wel DE kans om een goed resultaat neer te zetten, al weet ik niet helemaal hoe het met de vorm zit
Yep, dat is het zeker....nu moet Schalken in de achtste finales tegen de verslaanbare Koreaan Hyung-Taik Lee en in de (mogelijke) Kwartfinale tegen de winnaar van Karlovic - Beckquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef mitt het volgende:
[knip]
Voor Schalken is dit overigens wel DE kans om een goed resultaat neer te zetten, al weet ik niet helemaal hoe het met de vorm zit
Tsjah.. Henman verliest ook van Beck.. dus is nog niet gezegd dat Sjeng daar makkelijk van gaat winnen//quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Yep, dat is het zeker....nu moet Schalken in de achtste finales tegen de verslaanbare Koreaan Hyung-Taik Lee en in de (mogelijke) Kwartfinale tegen de winnaar van Karlovic - Beck
Een halve finale plaats moet er dus wel inzitten, maar ja, de vorm moet er zijn, zoals jij ook zegt, maar die is volgens mij nog niet helemaal optimaal![]()
Hij is de 2e partij op court 1, de 1e partij is om 01:00 p.m. lokale tijd begonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef The_Hives het volgende:
Moet Schalken vandaag eigenlijk spelen?
Queenst is btw nu live op ZDF en BBC
thnxquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hij is de 2e partij op court 1, de 1e partij is om 01:00 p.m. lokale tijd begonnen.
teletekst?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Schalken en Lee zijn net begonnen. Lee heeft in de eerste game zijn service gehouden: 1-0.
Ik vind Ancic zeer matig volleren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:51 schreef Andiyan het volgende:
Ja zeker weten.. Wimbledon is sowieso het toernooi voor de servicekanonnen, ik gok dat Ancic ook best ver komt, die serveert ook goed, mooie partij trouwens![]()
Hij scoort er inderdaad niet echt direct punten mee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind Ancic zeer matig volleren.
Waar volg je dat? Is het op TV? niet toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Schalken 2-4 achter
Ah, Goetske dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Rohan Goetske trainer van Ancic he, ex trainer van Krajicek.
Wel grappig dat je dat wel kan zien aan het spelen van Ancic
Schalken 2-4 achter
Die is dus al gespeeld en gewonnen door Schalken: 8-6quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
Een tie-break in de tweede set.
wedstrijd tegen Beck zou een hele goede wedstrijd zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is dus al gespeeld en gewonnen door Schalken: 8-6.
Beslissende set nu. Hij doet zo wel wat ritme op gras op![]()
Ik vraag me af wanneer het Europese Hof gaat ingrijpen, want als je zo'n bal op je noten krijgt, ben je goed de lulquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef zjroentje het volgende:
En Roddick scherpte in zijn partij tegen Srichapan de snelste service maar weer eens aan, 246,2 km/h.
Gisteren een leuke animatie bij de BBC. Als de bal bij het racket van de tegenstander komt is de snelheid afgenomen naar zo'n 60 mph, dus dat valt nog best mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer het Europese Hof gaat ingrijpen, want als je zo'n bal op je noten krijgt, ben je goed de lul
Zou kunnen aangezien ze nu 1 en 2 van de entry ranking zijn...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:26 schreef mitt het volgende:
Ik durf alvast een Federer - Roddick finale te voorspellen
Weinig, dat is wel het leuke van gras..quote:Op zondag 13 juni 2004 21:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou kunnen aangezien ze nu 1 en 2 van de entry ranking zijn...
Alleen zijn er nog wel een paar gegadigden denk ik zo...
Ik zou Grosjean en Henman omdraaien.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Weinig, dat is wel het leuke van gras..
Federer en Roddick staat op gras wel op eenzame hoogte, daarna komen Hewitt, Grosjean en misschien Henman, en wat daarna?
Das redelijke "wishfull thinking" over Schalken.. Ik zou het zelf ook heeel graag zien gebeuren, maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in..quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou Grosjean en Henman omdraaien.
Henman vind ik een grotere kandidaat. Grosjean heeft 1x een halve finale gehaald maar verder is hij nooit verder gekomen dan een 4de ronde op Wimbledon.
Maar verder zijn er ook idd niet echt veel spelers die ik wimbledon zie winnen.
Misschien kan Schalken ver komen. Eens kijken wat hij komende week doet op Rosmalen. Hij zegt zelf dat het weer wat beter gaat.
Weinig vertrouwen erin maar wel kwart finale halen en er dan nipt uitgaan tegen Roddickquote:Op maandag 14 juni 2004 00:55 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Das redelijke \"wishfull thinking\" over Schalken.. Ik zou het zelf ook heeel graag zien gebeuren, maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in..![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:29 schreef Juan Zueco het volgende:
*play
Ferrero is zijn dip nog niet te boven. In straight sets eruit tegen Koubek in Gstaad.
J.
drukke dag voor de mannen in Bastadquote:Det regnar i Båstad och söndagens matcher är uppskjutna tills vidare. Tidigast start blir 13:00
Heb jij het ergens op tv gezien of gewoon online gevolgd?quote:Op zondag 11 juli 2004 12:46 schreef mitt het volgende:
Federer staat al 6-2 6-3 4-4 voor tegen Andrejev in Gstaad...
[..]
drukke dag voor de mannen in Bastad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |