nee, ik ga eerst een eitje bakken.quote:Op maandag 19 april 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game on!
Yep, alle GP's op novice, standard en expert uitgespeeld, Ruby Cup ook al op master... nog 3 cups te gaan en ik unlock EINDELIJK de AX Cup...quote:WOW, zit je al op expert? Ik ben nog steeds bij novice eigenlijk... Binnenkort weer meer tijd voor F Zero vrijmaken
Laat me raden, bij de Sapphire Cup lukt het aardig, tot je de laatste baan moet racen ? (Mute City : Serial Gaps)quote:Zoveel respect! Ik vind Novice al erg lastig De eerste Cup is goed te doen, maar het wordt echt heel snel moeilijk. Story Mode is trouwens bijna geen doen Ik heb 3 Chapters ofzo gedaan, en dan wordt het onmogelijk
ohja... dat heb ik 1x gespeelt, best leuk spel.quote:Op maandag 19 april 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
F-Zero GX
Heiligschennis ! F-Zero GX is HET spelquote:ohja... dat heb ik 1x gespeelt, best leuk spel.
Jij kon toch niet racen?quote:Op maandag 19 april 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
HET spel is wat overdrevenMaar tis zeker een goed spel
nou.... HET spel is ook weer wat overdreven, het is gewoon een leuk spel.quote:Op maandag 19 april 2004 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heiligschennis ! F-Zero GX is HET spel
Nee, autorace games niet, maar F-Zero lukt beter, al blijft het extreem moeiljkquote:Op maandag 19 april 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij kon toch niet racen?
Niets overdreven aan IMO....quote:nou.... HET spel is ook weer wat overdreven, het is gewoon een leuk spel.
Ik vind hem ook niet super hoor, maar ja eigenlijk alle racespellen niet....quote:Op maandag 19 april 2004 18:08 schreef Arjen-sama het volgende:
Sorry voor alle F-Zero GX fans, maar ik vond die game echt zuigen. Dat komt waarschijnlijk doordat het niet mijn soort game is, maar toch... Ik vond het niet echt een boeiende game...
En ga nou niet roepen dat ik er te slecht voor ben![]()
Waarom heb je het dan gekocht en meteen alles uitgespeeld?quote:Op maandag 19 april 2004 18:08 schreef Arjen-sama het volgende:
Sorry voor alle F-Zero GX fans, maar ik vond die game echt zuigen. Dat komt waarschijnlijk doordat het niet mijn soort game is, maar toch... Ik vond het niet echt een boeiende game...
En ga nou niet roepen dat ik er te slecht voor ben![]()
Logischquote:Sorry voor alle F-Zero GX fans, maar ik vond die game echt zuigen. Dat komt waarschijnlijk doordat het niet mijn soort game is, maar toch... Ik vond het niet echt een boeiende game...
En ga nou niet roepen dat ik er te slecht voor ben
quote:Op maandag 19 april 2004 19:49 schreef pkwarts het volgende:
zag overigens net opeens tain zijn vriendin in iemand zijn avatar voorbijkomen:
[afbeelding]
en ja, ik lette idd op wat er zoal voorbij kwam
Ik heb hem niet uitgespeeld smartass, nog lang niet, en dat zal ook niet gebeuren ook. Heb hem geruildquote:Op maandag 19 april 2004 19:08 schreef aatje88 het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan gekocht en meteen alles uitgespeeld?Echt een tof spel, ik moet het maar weer eens uit de kast trekken.
de top-secret meetings go onquote:Op maandag 19 april 2004 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:! Nee, daar gaat het niet over
Ja hoor, Super Mario voor de nes en de snes, The sims en rollercoaster tycoon etcquote:Op maandag 19 april 2004 23:24 schreef capibar het volgende:
[..]
gamed ze ook?![]()
En nu Seven Samurai kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo... Net The Last Samurai DVD gezien... Wat een film. Ik was er gewoon stil van. Zo mooi![]()
Die meningen zijn verdeeld, F-Zero X was een topper (ook door de random tracks en track editor) maar ik vind GX de betere game, vooral qua besturing !!quote:Jaaay, alle vijf de cups op Master uitgespeeld vorige week. Nu weer bezig met de Story Mode voor de AX Machines en vervolgens de Staff Ghosts van elke baan beaten. GX is wel minder goed dan F-Zero X op de N64; die game was puurder, had betere besturing en beter ontworpen banen. Maar dat was dan ook een spel van Nintendo EAD, knappe ontwikkelaar die over een dergelijke game heen weet te komen.
Sluit aan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die meningen zijn verdeeld, F-Zero X was een topper (ook door de random tracks en track editor) maar ik vind GX de betere game, vooral qua besturing !!
ah, wel de typische vrouwen gamesquote:Op dinsdag 20 april 2004 05:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja hoor, Super Mario voor de nes en de snes, The sims en rollercoaster tycoon etc
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef HomerJ het volgende:
Volgens mij hebben hun een relatie met elkaar
Roy + Gieg + Handboeien= Ware liefdequote:Op dinsdag 20 april 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik? Met Giebel?
weetjewat? ik wil het nieteens weten!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik? Met Giebel?
GETVEREDEMME!!! HEB JE DE NAGEL VAN HAAR LINKER KLEINE TEEN WEL EENS GEZIEN?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, om het Gay gehalte naar beneden te brengen
[afbeelding]
knipoog PI vergetenquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begrijp jou niet Capibar
Stil zitten en mooi wezenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:03 schreef capibar het volgende:
[..]
wat doet ze?![]()
en soms even in doggy style zittenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stil zitten en mooi wezen
en dan??quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en soms even in doggy style zitten![]()
Zoals Spongebob zei vandaag in een aflevering:quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dan??
ik kijk geen spongebobquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zoals Spongebob zei vandaag in een aflevering:
"Fantasie is het mooiste wat een mens heeft"
om 11 uur lig ik al in bed, jij hoort dan ook al in bed te liggenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:21 schreef Frankeinstein het volgende:
ik weet niet hoe laat het er 's avonds op is
vast te vroeg.. vroeger was het altijd om 11 uur ofzo maar dat hebben ze verandert![]()
ik weet niet hoe laat jij op school moet zijn/weg moet gaan/op moet staan alleen ik moet om 8 uur al beginnequote:Op dinsdag 20 april 2004 21:30 schreef HomerJ het volgende:
liggen jullie al om 11 uur in bed?
maar je hoeft alleen fantasy te hebben, om verder te gaan met Elisha
ik moet om half negen opstaanquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik weet niet hoe laat jij op school moet zijn/weg moet gaan/op moet staan alleen ik moet om 8 uur al beginne
nah...ik wacht wel tot de game uitkomtquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:57 schreef Tain het volgende:
* Net terug is uit scheveningen
The Lion King musical is echt ontzettend stoer![]()
ik heb 's woensdags altijd eerste 3 uur vrijquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:54 schreef taart het volgende:
ik ga voor de verandering eens iets later, want ik heb de eerste 3 uur vrij
heerenveen, wat een shit dorp is dat zeg. Dan Leeuwardenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik moet mijn nichtje bellen, want die komt ook een dag hier. En 5 mei ben ik in HeerenveenDus euh, heb geduld m'n jong
ngagequote:Op woensdag 21 april 2004 19:21 schreef Floddertje het volgende:
[..]
heerenveen, wat een shit dorp is dat zeg. Dan Leeuwardenwat een machtige stad. Ik denk er nog niet aan een xbox te gaan halen wel een ngage :| (wat ben dit)
nou, vooral als nieuwe mp3 spelerquote:Op woensdag 21 april 2004 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
ngage![]()
wat moet je ermee?
die isser al geloof ik alleen heeft geen mp3 speler jongquote:Op woensdag 21 april 2004 19:39 schreef gieling het volgende:
N-gage, een geflopt rot ding, wacht dan op de N-gage 2 ofzo, veeel beter in gebruik schijnt!
het gaat erom dat ik een uurtje liedjes kan luisteren en dat geval toch een stuk kleiner is dan mijn huidige mp3/cd combi. en daarbij, met 4 games kost de ngage simlock vrij nog maar 150 euro en een goeie mp3 speler begint een stukje laterquote:Op woensdag 21 april 2004 19:42 schreef gieling het volgende:
Is dat een MP3 speler te noemen? Koop dan gelijk een goede ofzo
Dat kan je ook gewoon met een normale cd hoor, zelfs 1 uur en 14 minutenquote:het gaat erom dat ik een uurtje liedjes kan luisteren
1 uur en 20 minuten ook wel, met die mp3 cd shit zelfs ca 200 liedjes. maar die dingen passen met de grootst mogelijke moeite in mijn zakken en dan moeten mijn sleutels er ook nog eens bijquote:Op woensdag 21 april 2004 19:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met een normale cd hoor, zelfs 1 uur en 14 minuten
que?quote:Op donderdag 22 april 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:Capibar
Gieling
LOL!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef lizardtattoo het volgende:
Whehe, UPC snapt er echt helemaal niets van...
Krijg net folder in de bus. Top 5 online games blabla chello is een van de weinige providers die XBOX LIve en Playstation 2 Network Gaming compatible is. blablabla. Hieronder de vijf meest populaire, online gespeelde games van dit moment:
1. Ghost Recon: Desert Siege
2. Tomb Raider: Angel Of Darkness
3. Beach Life
4. Putt-Putt: De Autostad 500
5. Freddi Fish 5.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
scan eens in, dat wil ik met mijn eigen ogen zien!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef lizardtattoo het volgende:
Whehe, UPC snapt er echt helemaal niets van...
Krijg net folder in de bus. Top 5 online games blabla chello is een van de weinige providers die XBOX LIve en Playstation 2 Network Gaming compatible is. blablabla. Hieronder de vijf meest populaire, online gespeelde games van dit moment:
1. Ghost Recon: Desert Siege
2. Tomb Raider: Angel Of Darkness
3. Beach Life
4. Putt-Putt: De Autostad 500
5. Freddi Fish 5.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dit soort dingen maak je toch wel even tijdquote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef lizardtattoo het volgende:
Zal ik doen, maar niet nu. Straks of morgenochtend, scanner is niet aangesloten en ik moet vanavond weg.
wanneer wordt die dan bezorgt?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
heb wat vaags meegemaakt vandaag op school.
we zaten met een paar gozers in de mediatheek en een vriend van mij zit achter een pc (verveeld) namen van iedereen in google in te typen. komt hij op mijn naam als eerste hit op www.gamepagina.nl, waar op de hoofdpagina staat dat ik een thrustmaster gamepad voor de pc gewonnen heb
daar had ik dus echt geen flauw idee van. als hij het nooit had ingetypt was ik er waarschijnlijk pas achter gekomen wanneer het bezorgd werd.
nee,maar straks is die pagina 6 weken oud ofzoquote:Op donderdag 22 april 2004 23:19 schreef pkwarts het volgende:
hoe moet ik nou precies weten wanneer hij bezorgd wordt? ben de tpg niet.
heb wel al een mailtje gestuurd of ze hem al opgestuurd hadden
een vraag over het submitten van reviews: kan ik een review schrijven over Pac Man VS en die naar jou mailen? Heb hem nl. sinds deze week binnen en hij is erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit alleen met een probleempjeIk moet nog een review schrijven voor vrijdag, en morgen de hele dag eigenlijk geen tijd. En donderdag wordt ook krap qua tijd. Toch nog maar ff doorwerken nu...
Daar hebben we een submit voor op de FrontPage.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:14 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
een vraag over het submitten van reviews: kan ik een review schrijven over Pac Man VS en die naar jou mailen? Heb hem nl. sinds deze week binnen en hij is erg vermakelijk.
die termen kan je toch ook gewoon in je review noemen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, heb het even allemaal bekeken en ik vraag me alleen nog af of ik me aan dat format moet houden in de conclusie. (grafisch, geluid, speelbaarheid, levensduur). Ik denk namelijk dat er wel wat meer termen te verzinnen zijn die de 'waarde' van een game beschrijven.
Mijn vraag had betrekking op het feit of ik die precieze indeling met die vier punten over moest nemen. Mijn wijze van reviewen en dat ik aanvullende termen ga noemen stonden voor mij buiten kijf. Ik maakte me zorgen over het contrast dat een dergelijk format schept: in mijn nog te schrijven review worden een aantal beoordelingscriteria gehanteerd (bijvoorbeeld een 'fun' factor die multiplayer-spellen met zich meebrengen) die de eerder genoemde vier punten in de conclusietabel niet ondervangen. Het feit dat deze conclusietabel verplicht is maakt dat de inhoud van mijn tekst niet goed aan kan sluiten op de conclusie. Het feit dat Roy deze verplichting voor mij duidelijk heeft gemaakt, maakt dat ik er in mijn tekstuele conclusie rekening mee kan houden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:50 schreef capibar het volgende:
[..]
die termen kan je toch ook gewoon in je review noemen?
ok.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:46 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Mijn vraag had betrekking op het feit of ik die precieze indeling met die vier punten over moest nemen. Mijn wijze van reviewen en dat ik aanvullende termen ga noemen stonden voor mij buiten kijf. Ik maakte me zorgen over het contrast dat een dergelijk format schept: in mijn nog te schrijven review worden een aantal beoordelingscriteria gehanteerd (bijvoorbeeld een 'fun' factor die multiplayer-spellen met zich meebrengen) die de eerder genoemde vier punten in de conclusietabel niet ondervangen. Het feit dat deze conclusietabel verplicht is maakt dat de inhoud van mijn tekst niet goed aan kan sluiten op de conclusie. Het feit dat Roy deze verplichting voor mij duidelijk heeft gemaakt, maakt dat ik er in mijn tekstuele conclusie rekening mee kan houden.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga zo even een uur lang hersenloos knallen met Timesplitters 2 op de cube. Moet wat agressie kwijt.
Vandaag allerlaaste speeldag: Kampioenswedstrijd verloren![]()
hou op over voetbalquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Je gaat Ajax achterna? Die worden ook geen kampioen meer namelijk, verliezen de rest van alle wedstrijden![]()
In je dromenquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Je gaat Ajax achterna? Die worden ook geen kampioen meer namelijk, verliezen de rest van alle wedstrijden![]()
Sommige mensen sporten hier ook, in tegenstelling tot wat andere hierquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:15 schreef capibar het volgende:
[..]
hou op over voetbal![]()
ik sport ook, maar geen voetbalquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef HomerJ het volgende:
Sommige mensen sporten hier ook, in tegenstelling tot wat andere hier
90% van jouw posts zijn bagger, en komen mij de strot uit!
ben je vannochtned nog om 3 uur opgestaan?quote:Op zondag 25 april 2004 00:49 schreef rockstah het volgende:
ik zit nu achter een laptop, ik word helemaal verblind en de layout is zilver
sporten gaat een beetje moeilijk als je knie in puin ligtquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
In je dromen
[..]
Sommige mensen sporten hier ook, in tegenstelling tot wat andere hier
90% van jouw posts zijn bagger, en komen mij de strot uit!
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op zondag 25 april 2004 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
sporten gaat een beetje moeilijk als je knie in puin ligtMaar wel 16 jaar van mijn leven gesport
dat valt echt wel mee hoorquote:Op zondag 25 april 2004 12:49 schreef Tain het volgende:
weet ik, maar ik geloof dat de meeste gamers niet of nauwelijks sporten
gaat het anders wel ergens over dan?quote:Op zondag 25 april 2004 23:39 schreef capibar het volgende:
ik zit nu met rockstah over skype te praten, en het gaat echt helemaal nergens over![]()
euh... neequote:Op maandag 26 april 2004 07:27 schreef Tain het volgende:
[..]
gaat het anders wel ergens over dan?![]()
waarom dat?quote:Op maandag 26 april 2004 10:14 schreef capibar het volgende:
[..]
euh... nee
weetje, zat ik vannochtend even te zappen, zie ik ineens mijn school in beeld word ik ineens genoemt![]()
Meest irritante kut jong op de school?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom dat?
vaste klant concierge....quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meest irritante kut jong op de school?
dat zijn privé zakenquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom dat?
jaaaaah, dat kan ik hier toch niet ontvangen of welquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat zijn privé zaken
moet je maar wat meer RTV utrecht kijken.
Nee,ik ben nummer 1 geworden bij grootste nerd van de school verkiezingquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meest irritante kut jong op de school?
Zou me niet eens verbazen als dat echt zo zou zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:00 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee,ik ben nummer 1 geworden bij grootste nerd van de school verkiezing![]()
dat is echt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als dat echt zo zou zijn![]()
sorry, ik speel meestal smal.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:20 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Zijn er al wat lui hier die breed hebben gespeeld?
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:21 schreef capibar het volgende:
[..]
sorry, ik speel meestal smal.
ik weet het, ik weet het, ik ben grappigquote:Op woensdag 28 april 2004 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Capibar, wat doe je nou! Je maakt me aan het lachen
![]()
voor een nerd.........quote:Op woensdag 28 april 2004 14:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het, ik ben grappig![]()
nee jij hebt humorquote:Op woensdag 28 april 2004 14:42 schreef rockstah het volgende:
[..]
voor een nerd.........
ik uhm... jij hebt gewoon een te laag intelligentie vermogen om mijn gecompliceerde vorm van humor te snappen.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:44 schreef capibar het volgende:
[..]
nee jij hebt humor
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik uhm... jij hebt gewoon een te laag intelligentie vermogen om mijn gecompliceerde vorm van humor te snappen.
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[afbeelding]
ik ga helemaal uit mijn dak.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
leuk he die plaatjes.
*leest wat hierboven staat*quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef capibar het volgende:
[..]
cool toch?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
*leest wat hierboven staat*
jij bent idd koning nerd![]()
valt wel meequote:Op woensdag 28 april 2004 17:24 schreef capibar het volgende:
[..]
cool toch?![]()
ik vind het iig wel coolquote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
valt wel mee
jij bent nog maar een klein jongetjequote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind het iig wel cool![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij bent nog maar een klein irritant jongetje
Precies, zenden en heitinga mannen van de wedstrijd.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:58 schreef mordradead het volgende:
oleee, oleee, oleee, oleee het ging lekker in de 2e helft
wie?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, zenden en heitinga mannen van de wedstrijd.
heitenga speelde echt goedquote:Op woensdag 28 april 2004 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, zenden en heitinga mannen van de wedstrijd.
ik heb nu anderhalve week vakantiequote:Op woensdag 28 april 2004 20:47 schreef Tain het volgende:
Nog maar 1 dagje werken en dan begin ik maandag bij mijn nieuwe baas
ik had deze week 2 daagjes les en moet nog elke dag werkenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nu anderhalve week vakantie![]()
2 dagen les terwijl je op de middelbare school zitquote:Op donderdag 29 april 2004 11:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik had deze week 2 daagjes les en moet nog elke dag werken
ik moest dus tot dinsdag en ja ik zit op de middelbare schoolquote:Op donderdag 29 april 2004 11:32 schreef capibar het volgende:
[..]
2 dagen les terwijl je op de middelbare school zit
ik heb trouwens ook pas sinds vandaag vakantie hoor, ik moest tot woensdag nog naar school...
wat voor redenen (naast koninginnendag op vrijdag) hebben ze er bij jou bijverzonnen om je eerder vakantie te gevenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik moest dus tot dinsdag en ja ik zit op de middelbare school
ijsvrij hequote:Op donderdag 29 april 2004 16:44 schreef capibar het volgende:
[..]
wat voor redenen (naast koninginnendag op vrijdag) hebben ze er bij jou bijverzonnen om je eerder vakantie te geven![]()
ja, meestal is er zo een dag met ijzel enzo en dan krijgen wij dus vrij, dit schooljaar dus niet en dus hadden ze een dag over ofzo en daarom kregen wij een dagje eerder vrijquote:Op donderdag 29 april 2004 16:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ijsvrij![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nognooit ijsvrij gehadquote:Op donderdag 29 april 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, meestal is er zo een dag met ijzel enzo en dan krijgen wij dus vrij, dit schooljaar dus niet en dus hadden ze een dag over ofzo en daarom kregen wij een dagje eerder vrij
gwoep 1 en dan nu al de nerd van de school...quote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nognooit ijsvrij gehad
missgien komt tad omdat k in du gwoep 1 sit!!!!!!!
knwap he???quote:Op donderdag 29 april 2004 17:35 schreef Tain het volgende:
[..]
gwoep 1 en dan nu al de nerd van de school...
capibars breezerstylequote:Op donderdag 29 april 2004 17:57 schreef capibar het volgende:
[..]
knwap he???![]()
zoveel levenservaring heb ik nu ook weer niet, maar denk dat het ook weinig zin heeft. Hij moet gewoon een goede schop onder zijn hol krijgenquote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
capibars breezerstylezeg tain, jij hebt een boel levenservaring breng dit snotjong eens wat manieren etc. bij
dan ga ik je aanklagen voor mishandelingquote:Op donderdag 29 april 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
zoveel levenservaring heb ik nu ook weer niet, maar denk dat het ook weinig zin heeft. Hij moet gewoon een goede schop onder zijn hol krijgen
Hier in het dorp was het helemaal niks, ik heb alleen Otogi voor de xbox voor 12 euro gescoredquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:27 schreef Khadgar het volgende:
Zo gamers, hoe zijn de koninginnedagscores?
Ik heb er een NES, 2 controllers en een stuk of 15 spellen (waaronder Zelda 1&2 en CastleVania), en een oude PONG console meegenomen.
je had een vaderbord moeten kopen, smartassquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben er maandag pas weer, problemen met het moederbord.
Ja ik weet dat jullie mij gaan missen! hoef je niet te zegge
Ja, maar ik kan niet meer ruilenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
je had een vaderbord moeten kopen, smartass![]()
nes met 8 spellen (nes in zeeeer slechte staat), megadrive met 3 spellen, videopac met 7 spellen en een atari 2600 met 1 spelquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:27 schreef Khadgar het volgende:
Zo gamers, hoe zijn de koninginnedagscores?
Ik heb er een NES, 2 controllers en een stuk of 15 spellen (waaronder Zelda 1&2 en CastleVania), en een oude PONG console meegenomen.
ik probeerde ook een keer iets over geld te vragen, maar dat was blijkbaar "not done"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:26 schreef rockstah het volgende:
en wat heeft het je gekost?
dat was iets heel anders....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ik probeerde ook een keer iets over geld te vragen, maar dat was blijkbaar "not done"![]()
serieus, waarom zou niemand je inkomsten mogen weten???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:11 schreef Tain het volgende:
[..]
dat was iets heel anders....
gewoon is toch prive?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:13 schreef capibar het volgende:
[..]
serieus, waarom zou niemand je inkomsten mogen weten???
waarom is dat privé?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:29 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon is toch prive?
ik heb trouwens 25 eurie gewonnen in de staatsloterij![]()
![]()
ik hoorde er maar 1quote:Op zondag 2 mei 2004 12:52 schreef pkwarts het volgende:
2 f-16's, vandaar de 2 knallen.
jij hebt er tenminste 1 gehoord....quote:Op zondag 2 mei 2004 12:55 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoorde er maar 1![]()
je woont in leusden, zie ik, op de FP las ik al dat mensen in zeist en amersfoort het ook gehoort hebben, dus die knal was in de halve provincie utrecht te horenquote:Op zondag 2 mei 2004 13:35 schreef pkwarts het volgende:
ik hoorde er 2, zat iets van 15 sec tussen.
ik hoorde het in nieuwegein, dus het lijkt me wel dat mensen het in amersfoort en leusden ook wel hoordequote:Op zondag 2 mei 2004 16:13 schreef pkwarts het volgende:
op het moment dat ik ze hoorde was ik in amersfoort, al denk ik dat iedereen in leusden het ook wel gehoord heeft. ligt tegen elkaar aan zowat.
ik ben doof denk ik, ik hoorde er echt maar 1quote:Op zondag 2 mei 2004 17:29 schreef gieling het volgende:
Ik hoorde er 2, vlak achter elkaar(utrecht)
echt niet, er zijn heel veel mensen die het gehoort hebben (maar jij zat natuurlijk weer op je kamer, volume vol op die geweldig leuke muziek die op de laptop van je zus staatquote:Op zondag 2 mei 2004 20:45 schreef rockstah het volgende:
ik hoorde helemaal niks hoorvolges mij heb je iets anders gehoord cap.
waarom download je niet ff dat album van the byrds van bittorent?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef rockstah het volgende:
baggermuziekalleen maar hip hop en r&b troep.
dit is slowchat, snieling, wat zeur je nou...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef gieling het volgende:
MSN, IRC of desnoods de chatbox van TMF, maar ga dit topic niet verkloten met wat voor soort muziek rockstah z'n zus op d'r laptop heeft staan, ik heb zo het idee dat 99% van de mensen die hier kijken er niet echt geïnterreseerd daar in zijn
Jij hebt blijkbaar een ander idee van een slowchat topics... Dit is trouwens al zovaak gezegt, jezus snappen jullie dan niks ofzo? Slowchat is waar je met z'n allen leuk over mee kan lullen, niet 2 gasten die over wat domme privé zaken lopen te zeiken.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dit is slowchat, snieling, wat zeur je nou...
als iemand anders iets interresants heeft te vertellen dan doet die dat maar lekker, en als je gaat zeiken over dat dit een chatbox is ga je maar ff lekker naar een ander topic![]()
ja, maar dat met z'n alle leuk lullen mag ook, maar als niemand iets zegt, ga ik maar wat zeggen, en er mogen best andere mensen meepraten (graag zelfs) maar die zijn er gewoonweg niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar een ander idee van een slowchat topics... Dit is trouwens al zovaak gezegt, jezus snappen jullie dan niks ofzo? Slowchat is waar je met z'n allen leuk over mee kan lullen, niet 2 gasten die over wat domme privé zaken lopen te zeiken.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens doordringt
net alsof je met een aardappelschilmesje door je bot heen kan snijden, dat duurt minstens een week ofzo...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:20 schreef rockstah het volgende:
ik ben nu DIY surgery aan het kijken, en er was zo'n man die in zo'n draaiend touw kwam en toen moest hij zijn eigen arm met een klein aardappelschilmesje erafsnijden
nee, zijn arm was al helemaal verminkt en hij hoefde prachtisch alleen door wat vlees heen.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof je met een aardappelschilmesje door je bot heen kan snijden, dat duurt minstens een week ofzo...
achso...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, zijn arm was al helemaal verminkt en hij hoefde prachtisch alleen door wat vlees heen.
en ook zo'n gast die gewond raakte aan zijn hersens in een afgelegen plek. en toen moesten een paar doktors (er was daar geen ziekenhuis) met een handboor in zijn hersens gaan boren
Je hoeft trouwens niet te posten hoor....quote:Op maandag 3 mei 2004 00:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar dat met z'n alle leuk lullen mag ook, maar als niemand iets zegt, ga ik maar wat zeggen, en er mogen best andere mensen meepraten (graag zelfs) maar die zijn er gewoonweg niet.
ik ben er inmiddels al achtergekomen dat op invoeren drukken vrijwillig isquote:Op maandag 3 mei 2004 07:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoeft trouwens niet te posten hoor....
Gijs...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar een ander idee van een slowchat topics... Dit is trouwens al zovaak gezegt, jezus snappen jullie dan niks ofzo? Slowchat is waar je met z'n allen leuk over mee kan lullen, niet 2 gasten die over wat domme privé zaken lopen te zeiken.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens doordringt
waar kom jij vandaanquote:Op maandag 3 mei 2004 14:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gijs...![]()
Kut Alienquote:Op maandag 3 mei 2004 14:47 schreef capibar het volgende:
speelt iemand hier eigenlijk ET![]()
ET = Enemy Territory.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut Alien
alf kijk ik altijd als ik niks te doen heb.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Alf is lief
wie niet, hij si geweldigquote:Op maandag 3 mei 2004 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
alf kijk ik altijd als ik niks te doen heb.
noem me humorloos, maar soms kan ik om hem lachen![]()
terwijl amerikaanse humor toch meestal heel erg gaar is...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef gieling het volgende:
[..]
wie niet, hij si geweldig![]()
mwah Friends is leuk, Will & Grace is leuk, Dumb & Dumber, etcquote:Op maandag 3 mei 2004 20:26 schreef capibar het volgende:
[..]
terwijl amerikaanse humor toch meestal heel erg gaar is...
die is ook fantastischquote:Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef gieling het volgende:
tommy cooper![]()
![]()
Die werd hard uit/toe gelachen toen ie dood in elkaar zakte op het podium. Zo'n einde lijkt me heerlijk...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef gieling het volgende:
tommy cooper![]()
![]()
Ook de begrafenis van Graham Chapman (Monty Python) is een toppunt van Britse comedy met de speech van John Cleese waarin hij vaststelt dat zij de eersten waren die 'shit' op de Britse tv hadden gezegd. Vervolgens stelde hij dat hij de eerste was die 'fuck' zei bij een begrafenisrede. Nog nooit een hele zaal zo hard horen lachen bij een begrafenisquote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Die werd hard uit/toe gelachen toen ie dood in elkaar zakte op het podium. Zo'n einde lijkt me heerlijk...
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ook de begrafenis van Graham Chapman (Monty Python) is een toppunt van Britse comedy met de speech van John Cleese waarin hij vaststelt dat zij de eersten waren die 'shit' op de Britse tv hadden gezegd. Vervolgens stelde hij dat hij de eerste was die 'fuck' zei bij een begrafenisrede. Nog nooit een hele zaal zo hard horen lachen bij een begrafenis![]()
friends is ook wel leuk ja, maar america's funniest home video's is toch wel het meest trieste wat ik ooit gezien heb qua humorquote:Op maandag 3 mei 2004 20:36 schreef Tain het volgende:
[..]
mwah Friends is leuk, Will & Grace is leuk, Dumb & Dumber, etc
als je america's funniest home video's grappig vind is het erg slecht met je gestelt qua humorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de filmpjes zelf zijn wel errug grappig soms hoorHet commentaar ertussen is alleen verschrikkelijk
leedvermaak is wel het leukste vermaak wat er is. En er gebeuren af en toe wel grappige dingen in die filmpjes alleen dat commentaar is meestal zo verschrikkelijk....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:42 schreef capibar het volgende:
[..]
als je america's funniest home video's grappig vind is het erg slecht met je gestelt qua humor
Een of andere ouwe lul die van een duikplank wil springen en dan met zijn zwembroek aan de plank blijft hangen waardoor zijn hoofd tegen de kade knalt is best grappig hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:42 schreef capibar het volgende:
[..]
als je america's funniest home video's grappig vind is het erg slecht met je gestelt qua humor
Eikelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:07 schreef pkwarts het volgende:
en tegen roy wil ik ff zeggen dat die mok heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi is
als je dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat je een IP-ban krijgt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:58 schreef nlboy het volgende:
Geachte mensen van deze topic,
mag ik misschien voor 1x in deze topic reclame maken voor m'n eigen kleine Battlefield 1942 clan?
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:52 schreef capibar het volgende:
[..]
als je dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat je een IP-ban krijgt.
BANAANVRAAG! Dat kost je zelf een week je postrechten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:52 schreef capibar het volgende:
[..]
als je dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat je een IP-ban krijgt.
PI:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BANAANVRAAG! Dat kost je zelf een week je postrechten.
*Daggla lief aankijkt
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die PI zal me aan mijn reet roesten. You're going DOWN capibar
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
And thus, Luke shot Darth Vader.
Ik maak gehakt van je. Half om half, want meer valt er waarschijnlijk niet van je te maken.quote:
daar heb ik niks meer op te zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik maak gehakt van je. Half om half, want meer valt er waarschijnlijk niet van je te maken.
dank u wel, meneer roy, het was me een genoegen tegen u te flamenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flinke flamewar CapibarJe was een waardige flamer.
Das mooi, want m'n moeder heeft namelijk geen gehakt meer voor de gehakt ballenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik maak gehakt van je. Half om half, want meer valt er waarschijnlijk niet van je te maken.
[tk] menselijk gehakt voor de lekkerste gehaktballenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:51 schreef nlboy het volgende:
[..]
Das mooi, want m'n moeder heeft namelijk geen gehakt meer voor de gehakt ballen
weetje wat lullig was, bij die eerste sticky bomb, dat die in die hand van die gast ontploftquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Indrukwekkend, mjah, maar ook komisch! Ik heb een paar keer zo gelachen, terwijl het volgens mij helemaaal niet grappig bedoeld was
ja, op het strand als die ene zijn arm kwijt is en hem dan vindtquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Indrukwekkend, mjah, maar ook komisch! Ik heb een paar keer zo gelachen, terwijl het volgens mij helemaaal niet grappig bedoeld was
ohja datquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, op het strand als die ene zijn arm kwijt is en hem dan vindt, maar vooral dat als ze zo voor die bunker daar zegmaar liggen en dat er zo'n kogel tegen de helm van zo'n kerel gaat en die zegt dan "oow i'm so lucky" ofzoiets, doettie hem af en........... headshot
Jah klopt!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:56 schreef capibar het volgende:
[..]
weetje wat lullig was, bij die eerste sticky bomb, dat die in die hand van die gast ontploft![]()
ik ergerde me wel aan die gast die iedereen ammo moest geven, bij het einde dat die duitser met een teamgenoot van hem zit te vechten (dat hij dat mes er heel langzaam in doet) dat hij nieteens naar boven loopt om die duitser neer te schieten, daarna loopt hij gewoon rustig de trap af langs die amerikaan![]()
ik zou naar boven zijn gerend en gewoon die duitser neer hebben geknalt, en toen hij de trap af liep kon hij hem toch makkelijk in zijn rug schieten? (niet erg heldhaftig, maar tochquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah klopt!
IK schreeuwde voor de TV, Ga dan kneus, watje! mietje!
Hij is in ieder geval subtieler dan SPR, waar binnen de flinterdunne goed-kwaad verhaallijn de emoties ook nog eens worden aangedikt door een leger van strijkers.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef pkwarts het volgende:
iemand wel eens apocalypse now gezien? dat is pas een goede oorlogsfilm!
Had ik eens gehuurd voor op vacantie, nou zeg, echt de grootste klote kut film die ik sinds tijden had gezien. Ik heb volgensmij nog nooit eerder mijn tijd zo verprutst dan naar die film te kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef pkwarts het volgende:
iemand wel eens apocalypse now gezien? dat is pas een goede oorlogsfilm!
Tssk Tssk Tssk...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:28 schreef gieling het volgende:
[..]
Had ik eens gehuurd voor op vacantie, nou zeg, echt de grootste klote kut film die ik sinds tijden had gezien. Ik heb volgensmij nog nooit eerder mijn tijd zo verprutst dan naar die film te kijken
heerenveen, dat is wel de laatste plaats die ik in gedachten heb om naartoe te gaanquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ben ik weer, was een dag in Heerenveen
Wtf lul je nou? Houd je smoel als je er geen verstand van hebtquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:46 schreef Uiteraard het volgende:
liberationgabber uit de oude doos
oude lullen die 10 jaar geleden veel draaiden en nu is die muziek weer 'in' ???
ga naar veronica luisteren ofzow.. draaien ze 80 en 90 hits lol
Hij geeft het niet voor niets zelf aan he. "Laadt mij op!"quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:08 schreef pkwarts het volgende:
weet iemand hier of je, om er zo lang mogelijk gebruik van kunnen te maken, een li-ion batterij steeds helemaal leeg moet laten gaan om hem daarna op te laden. Ik wordt namelijk helemaal gek van het pingeltje van mijn zus haar telefoon, dat de batterij bijna leeg is. Zij is er namelijk van overtuigd dat de batterij zo langer meegaat, terwijl ik denk dat dat bij li-ion batterijen bijna niks uitmaakt. wie kan mij helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |