Hey LE,quote:Op maandag 19 april 2004 18:28 schreef livEliveD het volgende:
Hey Sg,
Ken het gevoel met die treinen. Heb je ook vaak het idee dat de NS niet logisch nadenkt en omslachtige keuze maakt?
Zo stond ik een keer met -3 celcius (zonder jas) op Maarn vast voor 1.5 uur door een storing ofzo.
Er kwamen 5 treinen voorbij maar die vonden een uur vertraging al meer dan zat en reden dus door. Stop dan ff en heb 5 minuten meer vertraging. Lijkt mij praktisch. Maar nee een sneltrein was een sneltrein en dus moesten we maar een tijd wachten.![]()
Nou, ik heb iets van 4 boeken naast mijn bed liggen, waar ik zin in heb, die pak ik dan. Zo lees ik de ene week 'Phileine zegt Sorry' meer en de andere week 'De macht van magie'. Die laatste heb ik pas nieuw, zag die en moest denken aan het magische van de afgelopen tijd en kocht die. Daar heb ik vanavond zin in. Een aanrader is misschien: 'Ontdek de rust in jezelf', van: James A. Connor. Een compact boekje, leest vlot weg en is gewoon wat ontspannend en beetje herkenbaar tegelijk denk voor veel mensen. Simpel, maar doeltreffend laat maar zeggen, soort Celestijnse belofte (heb je die al gelezen?) in het klein. Lezen is trouwens fijn hé? Net als schrijven btw.. oeps, betrapt haarzelfquote:Welk boek ga je lezen? Heb je nog een goede titel voor me want ik ben bijna toe aan een nieuw boek?
Grote veranderingen, misschien, onebvreesde sprong? zeker wel, ik ga nieuwe dingen beginnen, andere dingen achter me latenquote:Op maandag 19 april 2004 19:08 schreef livEliveD het volgende:
En ga je een onbevreesde sprong maken in je leven?
Zijn er grote veranderingen op komst?
nieuwe uitdagingen
Volgens mij laten ze ook meer de boel verrot gaan en herstellen het dan i.p.v. prefentief te controleren. Als ik zie hoe vaak een bovenleiding wel niet breektquote:Op maandag 19 april 2004 20:21 schreef sweetgirly het volgende:
Treinen-terror
Nope beide niet gelezen. Klinkt goed idd. Heb net "The Da Vinci Code" uit. Goed boek als je niet christelijk bent omdat het o.a. het bijbelverhaal erg controversieel aanvecht. Verder gewoon geschreven als triller.quote:Een aanrader is misschien: 'Ontdek de rust in jezelf', van: James A. Connor. Een compact boekje, leest vlot weg en is gewoon wat ontspannend en beetje herkenbaar tegelijk denk voor veel mensen. Simpel, maar doeltreffend laat maar zeggen, soort Celestijnse belofte (heb je die al gelezen?) in het klein.
hahaha betraptquote:Lezen is trouwens fijn hé? Net als schrijven btw.. oeps, betrapt haarzelf![]()
Absoluut! Wil je vertellen over de veranderingen? Zit je trouwens vanavond ook op IRC?quote:Op maandag 19 april 2004 20:41 schreef -Trinity- het volgende:
(als je het tegen mij had natuurlijk)
quote:Op maandag 19 april 2004 20:31 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
This card means: Bad Luck!!
Jottum..
Trek ik er nog één, krijg ik :
[afbeelding]
This card means: Good Luck!
Tssssssk..
Kan toch? Iemand veel geluk wensen met zijn ongeluk?quote:Op maandag 19 april 2004 20:46 schreef sweetgirly het volgende:![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 20:48 schreef livEliveD het volgende:
Kan toch? Iemand veel geluk wensen met zijn ongeluk?![]()
Niet vragen, gewoon doen.quote:Op maandag 19 april 2004 23:46 schreef Anton het volgende:
Hmm, zal ik me hier ook tussen mengen?
He onze IRC held is er ook.quote:Op maandag 19 april 2004 23:46 schreef Anton het volgende:
Hmm, zal ik me hier ook tussen mengen?
quote:Op maandag 19 april 2004 20:56 schreef sweetgirly het volgende:
Ik moest trouwens lachen omdat het er zo droog stond .. net als jouw treinen-terror-zin bijv, hilarisch, ook zo droog ..nahh ok, ik hou maar op, want dit schiet weer niet op met mij, ik ga lekker even op de bank liggen of iets dergelijks ..toedeloeiiii mensen
![]()
![]()
Nou regelmatig..uhm en psst ik heet sweetgirly hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Hey Anton, Ik checkte ff je profiel en jij bent al een tijd lid zeg. Kom je vaak op Fok eigenlijk?
Die smiley welquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:10 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou regelmatig..uhm en psst ik heet sweetgirly hoor![]()
grappie, die bloossmiley was zeker alleen voor mij hé![]()
Als 33ste? Dan ben je bijna even klasiek / antiek als Danny!quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:22 schreef Anton het volgende:
Heej! aandachtstrekker
ben net terug van de tandarts.. heb hardstikke onger, mag ik eerst een uur niet eten!!! en ik moet over een half uur weer naar Amsterdam!! ja hij ís gek geworden.. op zn vrije dag naa school toe gaan!!quote:21. Het Universum
Archetype: Het teruggevonden paradijs, de samenkomst van alles en niets.
Symboliseert: Alles beweegt in het Universum; er bestaat geen middelpunt anders dan het middelpunt dat de bewegingen der hemellichamen tot een eenheid maakt. Deze kaart toont de hervonden eenheid in volle glorie.
Betekenis: Wanneer we in harmonie met onszelf komen, worden we ons bewust van een oneindige vrijheid. Wanneer we weten dat goddelijkheid iets is dat niet buiten, maar in onszelf is te vinden, dan brengt onze aanwezigheid deze waarheid vanzelf over op onze medemensen.
Gemoedstoestand: Op het niveau van een innerlijke ervaring geeft het Universum aan dat je een belangrijke, misschien wel beslissende stap naar authenticiteit en volledigheid hebt gezet. De kaart duidt een grote mate van succes en bevrediging aan, voortkomend uit de harmonisering van je uiterlijke activiteiten met je innerlijke gevoel.
quote:De Kluizenaar
Archetype: De leermeester, de monnik.
Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.
Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.
Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult
Aaah, wat sneuquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:55 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben me daar toch ziek zeg. Heeft iemand tips tegen hoofdpijn en koorts?![]()
moguh!quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Aaah, wat sneu :'(. Het is net zulk mooi weer...
Misschien helpt proberen te slapen en wat afleiding zoeken. Of wat warms drinken of zo? Ik weet niet, heb zelf nooit hoofdpijn.
Koorts is volgens mij gewoon wachten tot het over is.
Sterkte.
Haaaaiquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:10 schreef qu63 het volgende:
moguh!
Gaatje?quote:tis mooi weer inderdaad!!! (en dat zit ik nu met een verdoofde wang op mn vrije dag op school!!)
Aaaaaah mazzelpikquote:ga straks nog wel ff genieten van t zonnetje!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |