abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18534494
Middag allen .

Wat een saai weer is het hier zeg, moet straks nog ff naar buiten toe. Hopen dat het gaat onweren .

Onweer is fascinerend en cool
pi_18534539
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:25 schreef ReCreative het volgende:
Middag allen .

Wat een saai weer is het hier zeg, moet straks nog ff naar buiten toe. Hopen dat het gaat onweren .

Onweer is fascinerend en cool
Een goedemiddag toegewenst!

Onweer rox idd. Alleen wil ik dan niet buiten lopen als het even kan.
pi_18534566
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:23 schreef Geartsjuh het volgende:
back at ya!
Joepskiii
pi_18534588
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Een goedemiddag toegewenst!
Daaag mevrouw
quote:
Onweer rox idd. Alleen wil ik dan niet buiten lopen als het even kan.
Ow? Ik ging altijd met een koperen staaf de polder in... goed voor je zelfvertrouwen, slecht voor je kapsel
pi_18534610
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:29 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Daaag mevrouw
Mevrouw?!
<- ?!
Ok, what did I do?
quote:
Ow? Ik ging altijd met een koperen staaf de polder in... goed voor je zelfvertrouwen, slecht voor je kapsel
LOL
En bedankt he. Nu zit iedereen me hier raar aan te kijken omdat ik zo moet lachen
pi_18534618
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:29 schreef ReCreative het volgende:
Lambikactie
pi_18534674
Owja, deze site heeft mooie dingen... De alchemistkaarten spreken tot de verbeelding en de Abraham quotes zijn
pi_18534735
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Mevrouw?!
<- ?!
Ok, what did I do?
Respect to da G
quote:
LOL
En bedankt he. Nu zit iedereen me hier raar aan te kijken omdat ik zo moet lachen
Lachen is erg gezond en fijn . Dat mensen je raar aankijken komt omdat je lacht? Ja, stel je toch es voor dat je ineens begint te lachen .

staat lachen niet in je gebruiksaanwijzing?
  maandag 19 april 2004 @ 13:39:27 #84
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18534778
en klaar met douchen!!
n goede middag u allen!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_18534786
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:31 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Lambikactie
idd . ik heb meer haar

RC eventjes weg, voordat de bui losbarst hier
pi_18534814
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:37 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Respect to da G

Dus..
quote:
Lachen is erg gezond en fijn . Dat mensen je raar aankijken komt omdat je lacht? Ja, stel je toch es voor dat je ineens begint te lachen .
Ja joh dat kan dus echt niet he
quote:
staat lachen niet in je gebruiksaanwijzing?
Wel in die van mij. Kennelijk niet bij hen?
  maandag 19 april 2004 @ 13:45:37 #87
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18534880
It's Time To Shine
pi_18534908
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:45 schreef qu63 het volgende:
voor jullie!!

!

Woei enzo
pi_18535320
Geerts gaat er weer vandoor! Bye!
  maandag 19 april 2004 @ 14:07:49 #90
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18535344
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Geerts gaat er weer vandoor! Bye!
doeidoei
ik ga zo ook maar weer(over 20 min..).. kijken of de treinen nog willen rijden vandaag...
It's Time To Shine
  maandag 19 april 2004 @ 14:25:47 #91
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18535750
ik ben dr weer vandoor!! ben dr heel ff om 7 uur weer en dan weer weg!!
It's Time To Shine
pi_18536039
quote:
Op zondag 18 april 2004 19:08 schreef ReCreative het volgende:

[..]

We zijn echt erg . Deel 7 alweer .

Hoe is 't met Trinity nu?
Het gaat goed met me, alleen nog beetje buik auwe en ademhalingsproblemen. En... ik nies vaak
Ademhalingsproblemen komt waarschijnlijk omdat ik de verkouwdheid+beetje bronchitis heb meegekregen, een weekje geleden had t hele gezin het, behalve ik
  maandag 19 april 2004 @ 15:25:22 #93
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18537072
Goedemiddag allemaal ,
Beterschap Trinity!
Nog spannende dingen gebeurd? (Niet veel als ik de slowchat lees )
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18537311
quote:
Op maandag 19 april 2004 15:25 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal ,
Beterschap Trinity!
Nog spannende dingen gebeurd? (Niet veel als ik de slowchat lees )
Hey!!!! Hoe was je vakantie?? Hoe was het park? Enzovoorts enzovoorts.. V'tel!!
  maandag 19 april 2004 @ 15:38:22 #95
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18537414
Hoi EGC,

Tja was voor 90% super. Tis net Miami daar. Vette auto's en het was lekker weer. Verder strand, parasoldrankjes en vet hotel. Alles zat mee en het koste haast niks. Het enige mindere is dat ik ziek ben geworden net voor de vakantie over was.

Ben nog steeds niet helemaal optimaal (Heeft er iemand een oplossing voor griep?)
Hoest met jouw dan? en de kleinde rakker?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 19 april 2004 @ 17:28:27 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18540300
Zo ff een kaart voordat ik ga eten:
De Duivel

Archetype: Zwarte magie, duistere tegenhanger.

Symboliseert: Het verwekken van materiële illusies. Het oproepen van individuele verlangens op financieel, sexueel of politiek gebied.

Betekenis: De Duivel brengt ons doorgaans met onze eigen schaduwkanten in contact. Hij heerst over de vitale energie die in de donkere, moeilijk toegankelijke ruimte van het zelf ligt opgeslagen. Volledige bevrijding van onbewuste energie kan slechts worden teweeggebracht door deze ruimte, met al haar illusies, verschrikkingen en verlangens, binnen te gaan.

Gemoedstoestand: De Duivel geeft aan dat je een slaaf bent van je verlangens, in plaats van meester over je lot. Dit kan betrekking hebben op een allesoverheersende obsessie, waarbij je je gedwongen voelt dingen te doen die je eigenlijk verafschuwt. Je leeft in de illusie dat er nauwelijks alternatieven voor deze situatie zijn.

Shit deze had ik een paar dagen terug ook :'( Bestaat er iets als toeval

[ Bericht 3% gewijzigd door livEliveD op 19-04-2004 17:50:33 ]
pi_18540866
[grumpy-bear-mode aan]

Pfff..wat een dag. Stomme treinen, moet ik een klein stukje van Hilversum-Noord naar Hilversum op de terugweg, was lekker optijd met mijn aansluiting. Rijden de treinen, wegens weer zo'n railbreuk, tussen Naarden-Bussum en Hilversum niet. Sta je daar . Dus eerst met de bus naar H'sum, rijdt mijn trein ook niet omdat die door dat stukje gaat. Dus kon alleen naar Utrecht en vandaar uit weer richting A'dam. Tsjonge tsjonge, ben zowat de hele middag aan het reizen geweest. Opzich wel lekker, maar ben nu wel verkleumd, had mezelf iets te koud aangekleed en het is best koud buiten .

[grumpy-bear-mode uit]

Kaartje voor vandaag:

8. Kracht

Archetype: Strijd tussen de geest (de vrouw) en het lichaam (de leeuw).

Symboliseert: Alle opkomende emoties en angsten die voorheen door het ego werden onderdrukt. De innerlijke kracht om jezelf rustig en zonder angst met je eigen gevoelens te confronteren.

Betekenis: Bewuste kracht en richtinggevende capaciteiten, verenigd met sensitiviteit en hartstocht. Kracht die nodig is bij het proces van zelfontdekking, aangezien maatschappelijke normen ons daarbij doorgaans belemmeren. Het bevrijden van de energie waarmee onze sterkste gevoelens zijn geladen.

Gemoedstoestand: Je hebt een hartstochtelijke beleving van het bestaan, maar je laat je nauwelijks door je hartstocht meeslepen. Je bent er klaar voor om een moeilijke opgave aan te pakken of voort te zetten. Kracht laat je innerlijke driften oprijzen, als eerste stap voorbij je eigen ego.

Nou heb vandaag wel weer zoiets gehad van: 'hou je rustig rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil, komt goed'. Al bleef ik automatisch rustig, tja wat moet je anders. Heb alleen berehonger nu en ga lekker vanavond (eventjes) met een beker warme chocolademelk (met slagroom ) languit op de bank liggen. En optijd naar bed, met een goed boek en ga nu lekker eten halen. Ik ga mezelf verwennen .
  maandag 19 april 2004 @ 18:28:14 #98
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18541636
Hey Sg,
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:54 schreef sweetgirly het volgende:
Treinen-ellende + passende kaart
Ken het gevoel met die treinen. Heb je ook vaak het idee dat de NS niet logisch nadenkt en omslachtige keuze maakt?
Zo stond ik een keer met -3 celcius (zonder jas) op Maarn vast voor 1.5 uur door een storing ofzo .
Er kwamen 5 treinen voorbij maar die vonden een uur vertraging al meer dan zat en reden dus door. Stop dan ff en heb 5 minuten meer vertraging. Lijkt mij praktisch. Maar nee een sneltrein was een sneltrein en dus moesten we maar een tijd wachten.

Welk boek ga je lezen? Heb je nog een goede titel voor me want ik ben bijna toe aan een nieuw boek?
pi_18541915
ty livEliveD

Mijn kaartje:

0. De Dwaas

Archetype: De zwerver, de hofnar.

Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.

Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen. De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.

^^
  maandag 19 april 2004 @ 19:08:19 #100
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18542560
En ga je een onbevreesde sprong maken in je leven?
Zijn er grote veranderingen op komst?

nieuwe uitdagingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')