quote:Op zondag 18 april 2004 13:53 schreef kooba het volgende:
Ik dacht dat het over oud bruin brood ging
quote:Op zondag 18 april 2004 13:59 schreef erikh het volgende:
Oud bruin is lekker.
laag alcohol percentage ook, dus je kunt er nog meer van zuipen dan van gewoon bier![]()
zal het wel goed voor je weerstand zijn als je er veel van drinkquote:Op zondag 18 april 2004 14:03 schreef snijder het volgende:
Ik heb zelf meegeholpen het te maken. Het wordt echt gemaakt van oud bier, wat regelmatig al meer dan 2 jaar over tijd was. Liever niet voor mij dus.
Wat boeit dat nou, als het slecht voor je was hadden ze het niet mogen verkopen hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 14:07 schreef Deetch het volgende:
Bah, oud bruin is vies zoet en blijkbaar ook nog afvalbier.
moeten we dan ook maar eens gaan drink... maar dat is toch meer voor bij lekker knisperend open haard vuurtje??quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef W1ZZ het volgende:
single malt whisky is ook oud & bruin (en kan zoet zijn)
En een stuk lekker dat oud bruin bier...
ligt er een beetje aan welke je pakt (vooral uit welke regio). Een Islay malt (zoals Ardbeg of Lagavulin) is meestal nogal zwaar en vind ik persoonlijk alleen echt lekker in de winter, maar een lowlander (of niet-sherry speysiders) zoals Glenkinchie kunnen prima in de zomer...quote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef GiSH het volgende:
[..]
moeten we dan ook maar eens gaan drink... maar dat is toch meer voor bij lekker knisperend open haard vuurtje??
wat zal er dan gebeuren als de vraag groter wordt van oud bruin, (denk aan een hype(de kans is waarschijnlijk 0,01%)) gaan ze dan nieuw bier gebruiken??quote:Op zondag 18 april 2004 14:03 schreef snijder het volgende:
Ik heb zelf meegeholpen het te maken. Het wordt echt gemaakt van oud bier, wat regelmatig al meer dan 2 jaar over tijd was. Liever niet voor mij dus.
Welnee, oud bruin bier is da bomb, man. Je moet er alleen niet teveel van drinken. Ten minste, dat heb ik altijd, ik word het gauw zat. Maar 1 flesje is heerlijk.quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef W1ZZ het volgende:
En een stuk lekker dat oud bruin bier
Dat is wel gelukt danquote:Op zondag 18 april 2004 15:18 schreef knuppelhout het volgende:
echt een vrouwendrankje over t algemeen, ze zeggen ook dat mensen t drinken om grotere borsten te krijgen![]()
is dat dan ook echt zo of is het een fabeltje?quote:Op zondag 18 april 2004 15:18 schreef knuppelhout het volgende:
echt een vrouwendrankje over t algemeen, ze zeggen ook dat mensen t drinken om grotere borsten te krijgen![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt dan
he het is geen opschep topic ;-)quote:Op zondag 18 april 2004 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Voor de grootte hoef ik het echt niet te doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |