Ik vermoed dat je er minstens een GeForce 3 voor nodig hebt. Ik heb zelf hetzelfde probleem (GeForce 2).quote:Op zondag 18 april 2004 12:04 schreef Mondo_Generator het volgende:
Hij crasht hier op 10% van het laden, zonder foutmelding... Idee?
Lama, er was iig ook altijd een demo van the.product ofzowquote:Op zondag 18 april 2004 12:15 schreef PoisonouS het volgende:
Het is geen game toch? Maar gewoon een demo.. Is al vrij oud (of is dit weer een nieuwe versie?
Het is een playable demo ja, geen filmpje of wat dan ook, tis een echte FPSquote:Op zondag 18 april 2004 12:15 schreef PoisonouS het volgende:
Het is geen game toch? Maar gewoon een demo.. Is al vrij oud (of is dit weer een nieuwe versie?
Oi dat zou kunnen, dit systeem heeft ook een GF2.quote:Op zondag 18 april 2004 12:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je er minstens een GeForce 3 voor nodig hebt. Ik heb zelf hetzelfde probleem (GeForce 2).
je bedoelt de mensen van http://www.gizmozone.com?quote:Op zondag 18 april 2004 16:09 schreef Dragonetti het volgende:
ziet er mooi uit!
edit:
zijn dit die zelfde gasten die, die waanzinnige demos maakten van 64kb grootte...?
Net geprobeerd, hij speeld echt lekker. En het laden duurt niet eens zo lang...echt waanzinnig gedaan!
komt door je GF4MX, is een soort GF2quote:Op zondag 18 april 2004 16:55 schreef noizedrive het volgende:
Op een athlon xp 1800 met 256ddr en geforce4mx werktie niet iig![]()
Ow, kut, klotecookies, dat ben ik dus, niet doemaardriequote:Op zondag 18 april 2004 17:57 schreef doemaardrie het volgende:
Geweldig, een spel van 64k
Ziet er verbazingwekkend goed uit moet ik zeggen, zeker gezien de grootte, of moet ik kleinte zeggen
Nee, het genereert de textures met behulp van wat C++ code. Dus alle textures zijn dynamisch en worden bij het opstarten in het geheugen gedumpt. Vandaar dat die systeem eisen zo achterlijk hoog zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
download dat spel niet stiekem wat data van het internet?
want 96k is echt totaal niets!
Tweakers is verder op, annie.quote:Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, het genereert de textures met behulp van wat C++ code. Dus alle textures zijn dynamisch en worden bij het opstarten in het geheugen gedumpt. Vandaar dat die systeem eisen zo achterlijk hoog zijn.
Sorryquote:Op zondag 18 april 2004 19:13 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tweakers is verder op, annie.![]()
![]()
Op mijn zwaar overklokte 2500+ loopt ie ook al vrij bagger...quote:Op zondag 18 april 2004 16:55 schreef Tinus1983 het volgende:
het loopt niet lekker op mijn AMD 3200+ met 9700 pro
farcry loopt nog beter
AMD 2800+ met R9700 non Pro, draait redelijk, animaties etc zijn echter gewoon ruk. Maar toch knap dat het allemaal in 96K past...quote:Op zondag 18 april 2004 16:55 schreef Tinus1983 het volgende:
het loopt niet lekker op mijn AMD 3200+ met 9700 pro
farcry loopt nog beter
Ik had nog een oude 5 1/4" floppie, single sided, single density. Past er prima op!quote:Op maandag 19 april 2004 00:26 schreef twi het volgende:
Komen de 3.5" floppies weer terug!
Dude, mijn "hello world' programmaatjes zijn nog groterquote:Op donderdag 22 april 2004 21:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo indrukwekkend is het niet.
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo indrukwekkend is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |