Go Jerruh!quote:Op zondag 18 april 2004 11:09 schreef Jerruh het volgende:
ik wil de mensen die over dat topic zeiken de komende jaren geen enkele vorm van absurde grappen over andere mensen horen maken of er enigszins om lachen, want dan zorg ik er denderend snel weer voor dat ik weer blauw wordt en een blauwe jerruh en een tomeloze woede zijn niet goed voor je verdere fok!leven.
en megumi verdient een enorme geishakick onder zijn tomeloos irritante kont! ga ergens anders eens zeiken, knurft.
de meet was gister!quote:Op zondag 18 april 2004 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
waar is het nieuwe onz meet topic
of gaan we niet meer meeten ?
quote:Op zondag 18 april 2004 12:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de meet was gister!
ONZ meet deel 6 - het grote afmelden!quote:Op zondag 18 april 2004 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
waar is het nieuwe onz meet topic
of gaan we niet meer meeten ?
Daar worden we dus steeds gebanned doos, waarom denk je dat we van pure armoede op fok zittenquote:Verklaar je liefde maar op IRC. .
Je hebt gelijk. Ik liet me even meeslepen.quote:Op zondag 18 april 2004 12:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Moeten die sluitposts nu op deze manier?
Nou sorry dan maar.quote:Op zondag 18 april 2004 11:12 schreef Jerruh het volgende:
*fifth rule-them-all aanmeldt*
Kan gebeuren, het zij je vergeven. Je blijft mijn favoriete vrouwelijke onzinmod hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 12:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik liet me even meeslepen..
quote:Op zondag 18 april 2004 12:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kan gebeuren, het zij je vergeven. Je blijft mijn favoriete vrouwelijke onzinmod hoor.![]()
Je topic is verwijderd en de slotpost van Danny had geloof ik de strekking dat er voor zoiets geen plaats was op FOK!.quote:Op zondag 18 april 2004 12:51 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kan een topic helemaal niet meer weervinden wat ik geopend had, ws om van al die zeikerige users af te komen.
Maar kan iemand mij de sluitpost vertellen, daar ben ik wel razend benieuwd naar.
Die discussie is al in het vorige feedbacktopic gevoerd en in het topic in Feedback. Die hoeft hier niet nog een keer gehouden te worden.quote:Op zondag 18 april 2004 12:54 schreef Redux het volgende:
Hoezo, vind je het gek dat ie op slot is dan, xebrozius?
M.I. heeft X die gegeven in het vorige feedbacktopic. Die discussie gaat hier dus niet nog een keer gevoerd worden.quote:Op zondag 18 april 2004 12:56 schreef Redux het volgende:
ik heb zijn visie op het geheel nog niet gehoord. of telt die niet?
Lees het vorige feedback topic maar.quote:Op zondag 18 april 2004 12:56 schreef Redux het volgende:
ik heb zijn visie op het geheel nog niet gehoord. of telt die niet?
M.I. is het topic ontspoord toen er mensen mee gingen posten die het niet helemaal begrepen. Maar och, het is zo gelopen.quote:Op zondag 18 april 2004 12:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lees het vorige feedback topic maar.
Ik heb geen zin om alles wederom te herhalen.
Btw, jammer inso.
Ik vond het een goed topic en de discussie omtrent het topic en de achterliggende bedoeling was ook wel eens nodig.
quote:Op zondag 18 april 2004 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je topic is verwijderd en de slotpost van Danny had geloof ik de strekking dat er voor zoiets geen plaats was op FOK!.
Ja, dat was wel jammer.quote:Op zondag 18 april 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
M.I. is het topic ontspoord toen er mensen mee gingen posten die het niet helemaal begrepen. Maar och, het is zo gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |