kun je vanavond tenminste rustig slapen hequote:Op zondag 18 april 2004 11:44 schreef BVO het volgende:
M'n topic staat er nog![]()
.
Dat kan ik pas als Boris opgerot isquote:Op zondag 18 april 2004 11:47 schreef Takkembah het volgende:
[..]
kun je vanavond tenminste rustig slapen he![]()
gheghequote:Op zondag 18 april 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan ik pas als Boris opgerot is.
Dat worden 2 slapeloze weekjes voor jouquote:Op zondag 18 april 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan ik pas als Boris opgerot is.
Maud heeft nog niets idolish. Ze kan aardig zingen en that's it.quote:Op zondag 18 april 2004 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben graag voor Maud en tegen Boris en JK..
Heeft meer weg van het Songfestival hoorquote:Op zondag 18 april 2004 10:53 schreef NewOrder het volgende:
[..]
World Idol gaat toch helemaal nergens over. Het is gewoon een verkapte soundmixshow. Ik denk dat geen van drieen een kans maakt om daar te winnen. Maar ja, who cares anyway.![]()
nou...volgens mij heeft hij de breezersletjes al aardig in the pocket (om maar met wijze woorden te spreken). Dat merk je aan dat irritante gegil bij de shows (ik als 16-jarige superborisfan zou graag zo'n meisje aan willen vliegen, wat is dat irritant zeg).quote:Op zondag 18 april 2004 13:33 schreef d10n het volgende:
Boris is eng. Wel een goede zanger. Maar zijn So(ul)Fu(nk)Ja(zz) imago gaat denk ik niet geslikt worden door a) de platenmaatschappijen en b) de breezah meisjes die z'n CD moeten kopen.
Jerney Kaagman is met haar "ik ben je fan" het typische voorbeeld van de "wat oudere vrouw" die helemaal van de leg raakt van zijn jeugdige volwassenheid en ondeugende oogjes en verder vergeet dat het eigenlijk gewoon een gladde glijbek is.
Nee dames, dat wat hij doet is niet sexy, het is Prince en Michael Jackson nadoen... En dat is echt zó 2003...
Dat zegt (nog) niet zo veel. Dat volk gilt ook als JK in beeld komtquote:Op zondag 18 april 2004 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nou...volgens mij heeft hij de breezersletjes al aardig in the pocket (om maar met wijze woorden te spreken). Dat merk je aan dat irritante gegil bij de shows (ik als 16-jarige superborisfan zou graag zo'n meisje aan willen vliegen, wat is dat irritant zeg).
Het gaat er om dat zijn muziekstijl niet echt past bij de generatie die zijn CD's moeten kopen van de platenmaatschappij. Persoonlijk vind ik het helemaal geweldig, en hij kan het ook waanzinnig goed, maar tussen al het huidige hitwerk is het toch een vreemde eend in de bijt.quote:En als hij wint krijgt hij ook nog 's de oudere vrouwen mee, dus dat is alleen maar een voordeel.
De platenmaatschappijen zullen inzien dat Boris het best Sofuja-achtige muziek kan maken, en is wel zo slim om dat niet te veranderen lijkt mij.
De eerste twee keer vond ik het er ook erg geinig uitzien. Maar na de zoveelste keer naar die "ik ben stoer en dat laat ik nu aan iedereen zien" kop te hebben gekeken vind ik het wel weer mooi geweest.quote:En nog iets, als ik Prince en Wacko op zie treden ga ik spontaan kokhalzen om hoe ze kijken en doen, terwijl het bij Boris precies het tegenovergestelde is, dus hij zal wel IETS goed doen.![]()
Ja, it amazes me too!quote:Op zondag 18 april 2004 10:53 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En omdat ze een keer minder is, moet ze er maar uit. JK is vanaf het begin al bagger en die blijft er maar in.![]()
Ok, showelement is het enige waar ik in mee kan gaan.quote:Op zondag 18 april 2004 14:05 schreef scanman01 het volgende:
JK brengt een leuk showelement in zijn optredens.... kan redelijk tot goed bepaalde nummers zingen (het eerste liedje gisteren was gewoon prima) en heeft wel wat aandoenlijks denk ik.
De broek moest wel uit, maar niet na twee zinnen... Was bedoeld als shock element zo van:quote:Op zondag 18 april 2004 14:13 schreef NiNi het volgende:
Was dat afzakken nou per ongeluk of expres?
NiNi gaat het nog even nakijken.
JK is stoerquote:Op zondag 18 april 2004 14:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, it amazes me too!
Kan een fan vanJK
anders een keer goed uitleggen wat z'n kracht precies is?
Is het zn belabberde uitspraak? Z'n afzichtelijke kledij? Die knoerten van Swarovski's in de oren? Z'n "I'm a cool rapper" houding? Sympathie met zijn maffia moeder? Of is het gewoon zijn hemeltergend slechte zang?
Gaarne licht in de duisternis!
Geen JK fan hier, maar ik vind wel dat ie het allemaal leuk brengt eigenlijk. En hij kan goed met mijn idool opschietenquote:Op zondag 18 april 2004 14:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, it amazes me too!
Kan een fan vanJK
anders een keer goed uitleggen wat z'n kracht precies is?
Is het zn belabberde uitspraak? Z'n afzichtelijke kledij? Die knoerten van Swarovski's in de oren? Z'n "I'm a cool rapper" houding? Sympathie met zijn maffia moeder? Of is het gewoon zijn hemeltergend slechte zang?
Gaarne licht in de duisternis!
Hij zingt leuk enzo, maar het blijft een arrogante eikelquote:Op zondag 18 april 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Zo, ook nog even naar Boris met Under my skin gekeken. Je moet toch wel doof ende blind zijn wil je dat niet kunnen waarderen. Damn wat doet hij dat goed, zeg. De zang! Hoe hij het presenteert! Hij kan zich zo zeker meten met Robbie hoor.![]()
Robbie Williams komt ook 9 van de 10 keer over als ontzettend arrogant. Misschien heb je dat dus wel een beetje nodig om Idol te wordenquote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zingt leuk enzo, maar het blijft een arrogante eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |