Kijk 'es...quote:Op woensdag 21 april 2004 17:59 schreef gelly het volgende:
[..]
SP leden die tegen de 1e kamer zijn ? Da's nieuw voor mij. Leg eens uit ?
quote:Het verouderde tweekamerstelsel, waarbij de Tweede Kamer de dienst uitmaakt en de Eerste Kamer erbij hangt en de onduidelijke aanduiding 'Kamer van overdenking' niet eens wil of kan waarmaken, kan beter vervangen worden door een éénkamerstelsel, waarin de volksvertegenwoordigers volledig verantwoordelijk zijn voor hun besluiten en de gevolgen ervan - en zich daarvan ook bewust dienen te zijn.
http://www.sp.nl/partij/theorie/program/02democratie.stm
Vijfde colonne.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:36 schreef Flumina het volgende:
Dus kun je beter je eigen mensen in de eerste kamer hebben
Excuus-allochtoon.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef Eightball het volgende:
Nou krijg ik net de kandidatenlijst binnen, staat er bij Nieuw Rechts ene mevrouw Antonia Viljac op de tweede plaats. Dat is toch geen allochtoon hè?
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef Eightball het volgende:
Nou krijg ik net de kandidatenlijst binnen, staat er bij Nieuw Rechts ene mevrouw Antonia Viljac op de tweede plaats. Dat is toch geen allochtoon hè?
Waarom zouden ze een excuus nodig moeten hebben? Pure demonisatie deze opmerking. Graag consequent wezen dusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Excuus-allochtoon.
Dat plaatje komt niet van NieuwRechts, maar van democrates. Zie overigens niet wat daar mis mee is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef Doagere het volgende:
Fijne website, hoop oid dat er niet teveel mensen op gaan stemmen. Ik kijk een beetje rond en kom uit op een forum, en het eerste plaatje wat ik tegenkom:
[afbeelding]
Die uitspraak heeft totaal niets met Fortuyn te maken, dus ga je gang Sidekick!quote:Met deze tekst eronder:
Vol is vol!
Pim is al ruim 2 jaar dood, en nog zijn er idioten met deze uitspraak..
Sorry, ik zocht op Nieuw Rechts in POL op het meest recente topic.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef Sidekick het volgende:
Maar over de Europese deelname van NR is er overigens al een ander topic: Nieuwrechts doet mee aan de Europese verkiezingen.
[/quote]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat plaatje komt niet van NieuwRechts, maar van democrates. Zie overigens niet wat daar mis mee is.
lezen, er stond ook dat het van het forum komt.
[..]
Die uitspraak heeft totaal niets met Fortuyn te maken, dus ga je gang Sidekick!
Ohw? wie heeft vol is vol bedacht dan?
Topics over de Europese verkiezingen kan je ook vinden in: Wegwijs bij de Europees-Parlementverkiezingen 2004quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Sorry, ik zocht op Nieuw Rechts in POL op het meest recente topic.
*Bookmarktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef Sidekick het volgende:
Topics over de Europese verkiezingen kan je ook vinden in: Wegwijs bij de Europees-Parlementverkiezingen 2004
Communisme doet echt niet onder voor facisme, dus ik zie geen kwaad in het kapot slaan van dat sovjet tekentje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef Doagere het volgende:
Fijne website, hoop oid dat er niet teveel mensen op gaan stemmen. Ik kijk een beetje rond en kom uit op een forum, en het eerste plaatje wat ik tegenkom:
[afbeelding]
Met deze tekst eronder:
Vol is vol!
Dat komt door de AFA. Die hebben de eigenaar van die tent bedreigd. Dat is dus geweld toepassen om iemand monddood te maken. De AFA vertoond dus fascistische trekjes en zo zie je maar wie de echte fascisten zijn. Precies zoald W. Churchill het zei.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:51 schreef Rulin het volgende:
Europadebat (www.europadebat.nl) in Amsterdam gaat vanavond niet door vanwege mogelijke blokkade van Michiel Smit (die zou komen). Debat zal waarschijnlijk niet op een andere dag/locatie volgen.
Echt schandalig wat die mensen allemaal voor linkse terreur mee moeten maken. Het wordt een democratische partij die zich keurig aan alle regels houdt gewoon onmogelijk gemaakt om normaal te functioneren.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:51 schreef Rulin het volgende:
Europadebat (www.europadebat.nl) in Amsterdam gaat vanavond niet door vanwege mogelijke blokkade van Michiel Smit (die zou komen). Debat zal waarschijnlijk niet op een andere dag/locatie volgen.
Ach, wat mij betreft mag het extreem-rechtse hobbyclubjes als NR zo vaak als maar kan onmogelijk worden gemaakt om te functioneren. Den Haag heeft wel betere dingen te doen dan opkomen voor deze racisten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Echt schandalig wat die mensen allemaal voor linkse terreur mee moeten maken. Het wordt een democratische partij die zich keurig aan alle regels houdt gewoon onmogelijk gemaakt om normaal te functioneren.
Hoog tijd dat ze in Den Haag zich hier eens mee gaan bemoeien en gaan opkomen voor de democratie.
Maar gelukkig bepalen mensen niet zelf wat wel en niet mag, maar hebben we daar een wet voor.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft mag het extreem-rechtse hobbyclubjes als NR zo vaak als maar kan onmogelijk worden gemaakt om te functioneren.
= fascistischquote:Ach, wat mij betreft mag het extreem-rechtse hobbyclubjes als NR zo vaak als maar kan onmogelijk worden gemaakt om te functioneren.
= stigmatiserenquote:Den Haag heeft wel betere dingen te doen dan opkomen voor deze racisten
Lijsttrekker Michiel Smit ondanks bedreigingen toch naar Amsterdam(02-06-04)quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:51 schreef SCH het volgende:
Het is de eigen keus van Michiel Smit om niet op te komen dagen. Laffe teckel natuurlijk. Hij moet nodig een grote bek hebben over bedreigingen en geweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |