abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18591094
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:59 schreef gelly het volgende:

[..]

SP leden die tegen de 1e kamer zijn ? Da's nieuw voor mij. Leg eens uit ?
Kijk 'es...
quote:
Het verouderde tweekamerstelsel, waarbij de Tweede Kamer de dienst uitmaakt en de Eerste Kamer erbij hangt en de onduidelijke aanduiding 'Kamer van overdenking' niet eens wil of kan waarmaken, kan beter vervangen worden door een éénkamerstelsel, waarin de volksvertegenwoordigers volledig verantwoordelijk zijn voor hun besluiten en de gevolgen ervan - en zich daarvan ook bewust dienen te zijn.

http://www.sp.nl/partij/theorie/program/02democratie.stm
  woensdag 21 april 2004 @ 18:36:05 #152
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_18591603
Eén van de weinige SP-punten, waarmee ik het met de SP eens ben. Als er namelijk ooit een stemming komt tot afschaffing van de eerste kamer, moet dat wel eerst door beide kamers heen. Dus kun je beter je eigen mensen in de eerste kamer hebben
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_18603824
Wat ik van deze hobbyclub vind? Ik vind NR (Neo-Racisten) een racistische club.

Volgens mij vat dit wel goed samen wat ik ervan vind.
  donderdag 22 april 2004 @ 10:51:21 #154
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_18604539
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:36 schreef Flumina het volgende:

Dus kun je beter je eigen mensen in de eerste kamer hebben
Vijfde colonne. .
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:11:36 #155
9713 Eightball
In control.
pi_19556611
Nou krijg ik net de kandidatenlijst binnen, staat er bij Nieuw Rechts ene mevrouw Antonia Viljac op de tweede plaats. Dat is toch geen allochtoon hè?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:42:15 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19557358
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef Eightball het volgende:
Nou krijg ik net de kandidatenlijst binnen, staat er bij Nieuw Rechts ene mevrouw Antonia Viljac op de tweede plaats. Dat is toch geen allochtoon hè?
Excuus-allochtoon.

Maar over de Europese deelname van NR is er overigens al een ander topic: Nieuwrechts doet mee aan de Europese verkiezingen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19557521
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef Eightball het volgende:
Wat is daar mis mee
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_19557547
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Excuus-allochtoon.
Waarom zouden ze een excuus nodig moeten hebben? Pure demonisatie deze opmerking. Graag consequent wezen dus
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_19557668
Fijne website, hoop oid dat er niet teveel mensen op gaan stemmen. Ik kijk een beetje rond en kom uit op een forum, en het eerste plaatje wat ik tegenkom:

Met deze tekst eronder:
Vol is vol!

Pim is al ruim 2 jaar dood, en nog zijn er idioten met deze uitspraak.. :/

politiek correcte politici zijn er niet, iedereen heeft zijn eigen mening. En de mening van nieuw rechts is echt fout

/edit

jeetje wat een site.. :/ hoezo 'deze site streeft naar 'vrijheid van het eigen volk'

Is hier iedereen de 2'e wereld oorlog vergeten ofzo?

[ Bericht 17% gewijzigd door Doagere op 01-06-2004 11:59:14 ]
pi_19557693
Ik ben wel blij met nieuw-rechts. Het is goed dat racisme een naam heeft.
pi_19557771
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef Doagere het volgende:
Fijne website, hoop oid dat er niet teveel mensen op gaan stemmen. Ik kijk een beetje rond en kom uit op een forum, en het eerste plaatje wat ik tegenkom:

[afbeelding]
Dat plaatje komt niet van NieuwRechts, maar van democrates. Zie overigens niet wat daar mis mee is.
quote:
Met deze tekst eronder:
Vol is vol!

Pim is al ruim 2 jaar dood, en nog zijn er idioten met deze uitspraak..
Die uitspraak heeft totaal niets met Fortuyn te maken, dus ga je gang Sidekick!
[/quote]
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:00:46 #162
9713 Eightball
In control.
pi_19557846
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef Sidekick het volgende:
Maar over de Europese deelname van NR is er overigens al een ander topic: Nieuwrechts doet mee aan de Europese verkiezingen.
Sorry, ik zocht op Nieuw Rechts in POL op het meest recente topic.
pi_19557872
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat plaatje komt niet van NieuwRechts, maar van democrates. Zie overigens niet wat daar mis mee is.
lezen, er stond ook dat het van het forum komt.
[..]

Die uitspraak heeft totaal niets met Fortuyn te maken, dus ga je gang Sidekick!
Ohw? wie heeft vol is vol bedacht dan?
[/quote]
pi_19557900
Janmaat
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:04:20 #165
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19557935
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:00 schreef Eightball het volgende:

[..]

Sorry, ik zocht op Nieuw Rechts in POL op het meest recente topic.
Topics over de Europese verkiezingen kan je ook vinden in: Wegwijs bij de Europees-Parlementverkiezingen 2004
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:06:40 #166
9713 Eightball
In control.
pi_19557993
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef Sidekick het volgende:
Topics over de Europese verkiezingen kan je ook vinden in: Wegwijs bij de Europees-Parlementverkiezingen 2004
*Bookmarkt

Thank you.
pi_19564661
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef Doagere het volgende:

[afbeelding]
Met deze tekst eronder:
Vol is vol!
Communisme doet echt niet onder voor facisme, dus ik zie geen kwaad in het kapot slaan van dat sovjet tekentje.
Misschien heeft die gedachte van jou iets te maken met je avatar
pi_19587201
Europadebat (www.europadebat.nl) in Amsterdam gaat vanavond niet door vanwege mogelijke blokkade van Michiel Smit (die zou komen). Debat zal waarschijnlijk niet op een andere dag/locatie volgen.
pi_19593467
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 13:51 schreef Rulin het volgende:
Europadebat (www.europadebat.nl) in Amsterdam gaat vanavond niet door vanwege mogelijke blokkade van Michiel Smit (die zou komen). Debat zal waarschijnlijk niet op een andere dag/locatie volgen.
Dat komt door de AFA. Die hebben de eigenaar van die tent bedreigd. Dat is dus geweld toepassen om iemand monddood te maken. De AFA vertoond dus fascistische trekjes en zo zie je maar wie de echte fascisten zijn. Precies zoald W. Churchill het zei.
Groeten uit Holland.
pi_19593476
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 13:51 schreef Rulin het volgende:
Echt schandalig wat die mensen allemaal voor linkse terreur mee moeten maken. Het wordt een democratische partij die zich keurig aan alle regels houdt gewoon onmogelijk gemaakt om normaal te functioneren.

Hoog tijd dat ze in Den Haag zich hier eens mee gaan bemoeien en gaan opkomen voor de democratie.
pi_19593610
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Echt schandalig wat die mensen allemaal voor linkse terreur mee moeten maken. Het wordt een democratische partij die zich keurig aan alle regels houdt gewoon onmogelijk gemaakt om normaal te functioneren.

Hoog tijd dat ze in Den Haag zich hier eens mee gaan bemoeien en gaan opkomen voor de democratie.
Ach, wat mij betreft mag het extreem-rechtse hobbyclubjes als NR zo vaak als maar kan onmogelijk worden gemaakt om te functioneren. Den Haag heeft wel betere dingen te doen dan opkomen voor deze racisten.
pi_19593709
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ach, wat mij betreft mag het extreem-rechtse hobbyclubjes als NR zo vaak als maar kan onmogelijk worden gemaakt om te functioneren.
Maar gelukkig bepalen mensen niet zelf wat wel en niet mag, maar hebben we daar een wet voor.
pi_19593898
quote:
Ach, wat mij betreft mag het extreem-rechtse hobbyclubjes als NR zo vaak als maar kan onmogelijk worden gemaakt om te functioneren.
= fascistisch
quote:
Den Haag heeft wel betere dingen te doen dan opkomen voor deze racisten
= stigmatiseren
Groeten uit Holland.
pi_19598451
Het is de eigen keus van Michiel Smit om niet op te komen dagen. Laffe teckel natuurlijk. Hij moet nodig een grote bek hebben over bedreigingen en geweld
pi_19599022
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:51 schreef SCH het volgende:
Het is de eigen keus van Michiel Smit om niet op te komen dagen. Laffe teckel natuurlijk. Hij moet nodig een grote bek hebben over bedreigingen en geweld
Lijsttrekker Michiel Smit ondanks bedreigingen toch naar Amsterdam(02-06-04)

Ondanks de bedreigingen van Amsterdamse krakers gaat Nieuw Rechts-lijsttrekker Michiel Smit vanavond naar het Europadebat in Amsterdam. De krakers hebben de eigenaar van het cafe bedreigd, welke door de Amsterdamse politieke jongerenorganisaties was gehuurd voor het debat. Helaas wordt ook nu weer niet opgetreden door de Burgemeester tegen deze inbreuk op het grondrecht van vergadering.

Michiel Smit: ”Het is jammer dat de links-radicale jongeren niet in debat durven te gaan. Als ze zo overtuigd zijn van zichzelf moeten ze de discussie aangaan, argumenten aandragen. Dit in plaats van bedreigingen en geweld, wat ze nu als richting kiezen.”

De campagne van Nieuw Rechts is gericht tegen de huidige Europarlementariërs, die sterk pro-EU zijn en de Nederlandse belangen verkwanselen. Veel Nederlanders vinden de Europese Unie in de huidige vorm echter helemaal niets, om over de situatie in de toekomst nog maar te zwijgen. De Euro heeft het leven voor de gewone Nederlander duur gemaakt, de bouwvakkers worden geconfronteerd met ondernemingen die dreigen goedkopere Oost-Europeanen in te zetten en diverse sectoren (denk aan de glazenwassers) worden geconfronteerd met de Brusselse bemoeizucht.

Onder het motto “Nederland onafhankelijk, Stem Nieuw Rechts” zal Nieuw Rechts zich onder meer voor de volgende punten inzetten:

• Nederland geen melkkoe Europese Unie
• Tegen uitbreiding Europese Unie
• Tegen Brusselse ambtenaren/regels
• Tegen fusie met Turkije in Europese Unie
• Voor Nederlandse onafhankelijkheid

Kan hij het vervolgens helpen dat de organisator van dit debat zwicht voor de linkse fascisten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')