Klopt iedereen zecht dat ik spoken zie en kan mij best vergissen.Maar hier is wat aan de hand....en daar blijf ik bij.Moest Marlies weg? Vorige week was ze al verward met haar teksten.....stof tot nadenken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:27 schreef SirDiablo het volgende:
er moet afgelopen week inderdaad wat gebeurt zijn, het leek wel op een soort kat en muis spelletje tussen haar en de jury
Zooo.. wat een wijze woorden voor iemand die Shirley heet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Shirley het volgende:
Zal wel weer één van d'r depressies zijn geweest. Ze krijgt een keer slecht commentaar en kan dat niet accepteren en gaat dan zo zielig lopen doen. Ze denkt dat ze heel wat is.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zooo.. wat een wijze woorden voor iemand die Shirley heet.
Als je bij de laatste 4 zit .. is dr dus (rekenwonder) 25% kans dat je een afscheidspraatje moet houden ... iedereen heeft dus denk ik wel wat voorbereid.quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef SirDiablo het volgende:
wat reinout zei, normaal is Marlies altijd aan het huilen na bekendmaking van de uitslag, ze begon vanavond gewoon gelijk met haar verkooppraatje
ik had ook verwacht dat ze geen zinnig woord meer zou kunnen zeggen door d'r wekelikse gehuil eigenlijkquote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef SirDiablo het volgende:
vind het toch gek dat er vrijwel geen emotie was
preciesquote:Op zondag 18 april 2004 01:38 schreef caradoc het volgende:
Mischien zijn er inderdaad problemen prive en probeert ze uit idols te gaan op die manier. Als ze er uitstapt zonder iets te zeggen liggen die problemen ook ineens op straat, dus doet ze het op deze manier.
Die is nogal ziek.quote:Op zondag 18 april 2004 02:28 schreef Martijn16 het volgende:
Situatie met haar moeder? praat me bij?
Die heeft MS.quote:Op zondag 18 april 2004 02:28 schreef Martijn16 het volgende:
Situatie met haar moeder? praat me bij?
Ze was ook in de studio...quote:Op zondag 18 april 2004 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heeft MS.
Maar het lijkt me stug dat het daarom gaat, want haar moeder was ook in het voorstukje te zien en zo, dus zo erg verslechterd zal het in die paar dagen niet zijn.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:37 schreef Brabo het volgende:
Eindelijk is die stoephoer opgerot![]()
Nou er zit toch wel een behoorlijke sneer naar Boris in dat hij een marionet is van de Idolsproducenten, platenmaatschappij enz. als hij wint. Volgens mij heeft Boris na dat dansje bij Irma's vertrek vorige week het helemaal verbruid bij Marlies (en bij Maud ook vermoed ik).quote:Op zondag 18 april 2004 10:05 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, ik vond Marlies al vaker tijdens de finale rondes ver beneden de maat, dus gisteren was echt geen verassing. Was blij dat Nederland het ook eindelijk door had. Haar reactie toen ze eruit was viel mij ook mee. Niet negatief, niet bitter, maar gewoon positief. Kijk het stukje nog maar eens na op Idols.nl, het valt best mee. Ze zegt gewoon dat ze er vrede mee heeft dat ze eruit ligt, dat ze rust gaat nemen en dat ze daarna terug komt met haar eigen ding om te laten zien wat ze kan. Dat vind ik niet negatief of bitter, maar gewoon lekker optimistisch.
Daar twijfel ik dus nu aan... Alleen het feit al dat Marlies er deze week uitgegooid is, lag toch niet in de lijn der verwachting...quote:Op zondag 18 april 2004 10:49 schreef mark_03 het volgende:
Marlies is al tijden nie meer zo goed... niet meer sinds de workshops denk ik... dus terecht dat ze eruit ligt, maar eerlijk gezegd had ik JK verwacht, maar die wordt er volgende week wel uitgeknikkerd
Dansje? Dat heb ik ff gemist danquote:Op zondag 18 april 2004 10:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nou er zit toch wel een behoorlijke sneer naar Boris in dat hij een marionet is van de Idolsproducenten, platenmaatschappij enz. als hij wint. Volgens mij heeft Boris na dat dansje bij Irma's vertrek vorige week het helemaal verbruid bij Marlies (en bij Maud ook vermoed ik).
Dansje bij Irma's vertrek?quote:Op zondag 18 april 2004 10:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nou er zit toch wel een behoorlijke sneer naar Boris in dat hij een marionet is van de Idolsproducenten, platenmaatschappij enz. als hij wint. Volgens mij heeft Boris na dat dansje bij Irma's vertrek vorige week het helemaal verbruid bij Marlies (en bij Maud ook vermoed ik).
quote:Op zondag 18 april 2004 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dansje? Dat heb ik ff gemist dan
Op het eind, samen met JK. Toen de meiden stonden te janken stonden zij vrolijk te hupsen even verderop, echt walgelijk. Zijn hier op Fok ook nog heel veel mensen boos over geworden.quote:Op zondag 18 april 2004 11:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dansje bij Irma's vertrek?![]()
*fakkel en hooivork pakt*
Waar precies deed hij dat dansje?
Nou, wat vreselijk walgelijk zegquote:Op zondag 18 april 2004 11:13 schreef Fusion het volgende:
[..]
Op het eind, samen met JK. Toen de meiden stonden te janken stonden zij vrolijk te hupsen even verderop, echt walgelijk. Zijn hier op Fok ook nog heel veel mensen boos over geworden.
Ja het is ook heel normaal om te gaan staan juichen op een begrafenis omdat je zelf niet dood bentquote:Op zondag 18 april 2004 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, wat vreselijk walgelijk zeg
Marlies stond ook regelmatig voor zichzelf te juichen, evenals Irma en zo.
That's the game, logisch dat je blij bent voor jezelf!
Bovendien kan ik me voorstellen dat Irma met haar arrogante houding binnen de groep net zo slecht lag als bij een hoop kijkers.
Nou, ik vond het inderdaad redelijk dom overkomen nu ik het net heb nagekeken op chello. Maakt echt duidelijk dat er een gat zit tussen de dames en de heren. Boris en JK stonden echt op zichzelf, en dat dansje van Boris kwam echt niet goed over. Ik heb nu trouwens echt medelijden met Maud, dat zij als enige meid nog tussen die twee maatjes in moet zitten. Reken er maar op dat Maud dondersgoed weet dat die twee haar er volgende week maar al te graag uit zien gaan.quote:Op zondag 18 april 2004 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, wat vreselijk walgelijk zeg
Marlies stond ook regelmatig voor zichzelf te juichen, evenals Irma en zo.
That's the game, logisch dat je blij bent voor jezelf!
Bovendien kan ik me voorstellen dat Irma met haar arrogante houding binnen de groep net zo slecht lag als bij een hoop kijkers.
Ja, daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op zondag 18 april 2004 11:31 schreef LeBeau het volgende:
Nou, ik vond het inderdaad redelijk dom overkomen nu ik het net heb nagekeken op chello. Maakt echt duidelijk dat er een gat zit tussen de dames en de heren. Boris en JK stonden echt op zichzelf, en dat dansje van Boris kwam echt niet goed over. Ik heb nu trouwens echt medelijden met Maud, dat zij als enige meid nog tussen die twee maatjes in moet zitten. Reken er maar op dat Maud dondersgoed weet dat die twee haar er volgende week maar al te graag uit zien gaan.
Ik kreeg gister anders de indruk dat Boris en Maud elkaar wel mogen, of iig elkaar kunnen uitstaan. Ze zaten naast elkaar te smoezen en op het einde ook weer.quote:Op zondag 18 april 2004 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan ja.
Arme Maud. Zit ze opgescheept met Bore-us en. JK.
. Dat is ook niet gezellig.
.
Ja, ik had het ook. Heel raar, eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2004 11:41 schreef Jane het volgende:
Ik volg Idols helemaal niet zo intensief, maar ik heb gisteren wel gekeken en ook op mij kwam het al de hele uitzending over alsof Marlies er graag uit wilde.
Ze benadrukte het ook dat ze het heerlijk vond om rust te hebben.quote:Op zondag 18 april 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook. Heel raar, eigenlijk..
Mijn oma, op 95-jarige leeftijd, toen ze hoorde dat haar zoon overleden was: 'Had de Heer mij maar gehaald'. Na tien minuten gesnikt te hebben kwam ze weer een beetje tot zinnen en zei 'Maar de heer heeft mij niet gehaald, dus ik moet verder leven.' Zoiets is dit ook.quote:Op zondag 18 april 2004 11:26 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ja het is ook heel normaal om te gaan staan juichen op een begrafenis omdat je zelf niet dood bent
Tuurlijk doet hij weleens iets fout. Maar sorry hoor, net alsof Irma zo meelevend en meevoelend was, zij was ook een egoistische trut (dat jij eruit bent Ron, laat zien dat het hier niet om de stem gaat, daar ben ik niet blij mee, ergo: ik heb de beste stem en dus iets te vrezen, terwijl men mij door zou moeten laten gaan).... in de studio wordt muziek gedraaid, de dames troosten Irma, dus kun je best ff dansen. Ik zie het probleem echt niet.quote:Verdedig die jongen toch niet ten koste van alles! Staar je niet zo blind op hem, durf ook eens toe te geven dat hij niet perfect is en ook wleeens iets fout doet.
Dat is wel héél creatief vertaald.quote:Op zondag 18 april 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
dat jij eruit bent Ron, laat zien dat het hier niet om de stem gaat, daar ben ik niet blij mee, ergo: ik heb de beste stem en dus iets te vrezen, terwijl men mij door zou moeten laten gaan
Ik heb het haar meerdere malen horen zeggen, ook in the day after.quote:Op zondag 18 april 2004 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat is wel héél creatief vertaald.
Of ze is er niet blij mee omdat het best triest is als de stem die je hebt bij Idols niet meer uitmaakt?quote:Op zondag 18 april 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
(dat jij eruit bent Ron, laat zien dat het hier niet om de stem gaat, daar ben ik niet blij mee, ergo: ik heb de beste stem en dus iets te vrezen, terwijl men mij door zou moeten laten gaan)
Mooi scenario en zou goed mogelijk zijn.Alleen ik heb nog een paar dingen.Vorige week begon de aftakeling al bij Marlies,het vergeten van haar tekst etc.Zou er toen mogelijk al sprake zijn geweest van een conflict?quote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef SirDiablo het volgende:
Het leek wel alsof Marlies al wist dat ze eruit zou gaan, misschien door onderlinge onenigheden met de juryleden of andere betrokkenen is er besloten dat ze eruit zou stappen. In plaats van dit zo naar buiten te brengen, krijgt ze zogenaamd de minste stemmen.
Onzin,Marlies wist donders goed wat Idols in zou houden.quote:Op zondag 18 april 2004 14:27 schreef ANONYM het volgende:
Ik vond haar juist wel stoer gisteravond, dat ze zo tegen de jury uitviel! ik snap trouwens niet die hele ophef, iedereen weet toch dat de winnaar van idols kutliedjes moet uitbrengen? nou ik snap iig dat marlies blij is dat ze eruit is. idols sucks!
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat ze nu pas het contract en de kleine lettertjes heeft gelezenquote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef Golden het volgende:
[..]
Onzin,Marlies wist donders goed wat Idols in zou houden.
Zelfs al weet je wat iets inhoudt, je kunt nooit vantevoren ervaren hoe het is om er enkele maanden in mee te draaien. Dat kan nog vies tegenvallen.quote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef Golden het volgende:
[..]
Onzin,Marlies wist donders goed wat Idols in zou houden.
Nou, dat vond ik ook wel een keertje goed, ik vind Henkjan af en toe ontzettend kinderachtig reageren, daar mag best wel eens wat van gezegd worden.quote:Op zondag 18 april 2004 14:27 schreef ANONYM het volgende:
Ik vond haar juist wel stoer gisteravond, dat ze zo tegen de jury uitviel!
Ben ik met je eens.Het kan inderdaad heel anders uitpakken dan je denkt.Wat JK betreft wordt nu tijd om af te taaien voor hem.quote:Op zondag 18 april 2004 14:53 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Zelfs al weet je wat iets inhoudt, je kunt nooit vantevoren ervaren hoe het is om er enkele maanden in mee te draaien. Dat kan nog vies tegenvallen.
Ze zag er in mijn ogen uitgeblust uit. Alsof ze blij was dat ze haar leven weer in eigen handen had i.p.v. in de dagelijkse mallemolen mee te draaien. Ik kan haar geen ongelijk geven, al had J-kijk ik kan al bijna een broek maken-K deze week mogen ophoepelen in plaats van zij.
Dat emotionele gedoe over JK en zijn moeder vind ik nu ook wel irritant worden. Prima als die jongen herenigd wordt met zijn moeder en broertje, maar ze kunnen best inschatten dat dat wel degelijk stemmen oplevert en echt eerlijk is dat dus niet.quote:Op zondag 18 april 2004 16:15 schreef cynisch het volgende:
Misschien wis marlies dat bigband niet haar sterkste punt was. En wel van Maud. Als je dan van te voren weet dat JK voor de tweede keer een huilverhaal met zijn moeder en broer mag ophangen wat vorige week je beste vriendin de kop kostte dan kan ik me voorstellen dat je deze aflevering in gaat met een rotgevoel.
Evenals het schattige zoontje van Boris.quote:Op zondag 18 april 2004 16:23 schreef Angeles het volgende:
[..]
Dat emotionele gedoe over JK en zijn moeder vind ik nu ook wel irritant worden. Prima als die jongen herenigd wordt met zijn moeder en broertje, maar ze kunnen best inschatten dat dat wel degelijk stemmen oplevert en echt eerlijk is dat dus niet.
Mwah, ik denk niet dat dit het geval is hoor. Ik had vorige week al en vooral gisteren dus het idee dat Marlies niet meer zoveel zin in het Idols-gedoe had. Gisteren leek ze blij en opgelucht dat het eindelijk was afgelopen voor haar.quote:Op zondag 18 april 2004 16:15 schreef cynisch het volgende:
Misschien wis marlies dat bigband niet haar sterkste punt was. En wel van Maud. Als je dan van te voren weet dat JK voor de tweede keer een huilverhaal met zijn moeder en broer mag ophangen wat vorige week je beste vriendin de kop kostte dan kan ik me voorstellen dat je deze aflevering in gaat met een rotgevoel.
Het kan wel doorslaggevend zijn als je net nog effe twijfel had, lijkt mij.quote:Op zondag 18 april 2004 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand daarom zijn stem geeft
Niet bewust nee, maar onbewust kan het best invloed hebben. Als je vastbesloten bent om bijvoorbeeld op Maud te stemmen ga je door die moeder niet opeens op JK stemmen, maar als je toch al twijfelde kan het best invloed hebben op hoe je JK ziet.quote:Op zondag 18 april 2004 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Evenals het schattige zoontje van Boris.
En de zieke moeder van Marlies.
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand daarom zijn stem geeft
Ja want ze was heel erg kneedbaar....quote:Op zondag 18 april 2004 16:38 schreef Tiemie het volgende:
[nico dijkshoorn] zij was de mol [/nico dijkshoorn]![]()
Maar de wat oudere vrouwen (die voornamelijk in de laatste ronden gaan stemmen) vallen weer wel voor zo'n schattig kereltjequote:Op zondag 18 april 2004 16:27 schreef Angeles het volgende:
Ik kon me trouwens juist eerder voorstellen dat het schattige zoontje van Boris hem stemmen zou kosten. De meeste dertienjarige meisjes zien toch liever dat hun mannelijke idool vrijgezel is dan dat hij een zeer vaste relatie en een kind heeft.
Waat? Je gaat me toch niet vertellen dat er ook vrouwen boven de 16 sms-en naar idols??quote:Op zondag 18 april 2004 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar de wat oudere vrouwen (die voornamelijk in de laatste ronden gaan stemmen) vallen weer wel voor zo'n schattig kereltje
In mijn omgeving welquote:Op zondag 18 april 2004 16:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Waat? Je gaat me toch niet vertellen dat er ook vrouwen boven de 16 sms-en naar idols??
* Ace1 eensch isquote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Shirley het volgende:
Zal wel weer één van d'r depressies zijn geweest. Ze krijgt een keer slecht commentaar en kan dat niet accepteren en gaat dan zo zielig lopen doen. Ze denkt dat ze heel wat is.
ik kan me trouwens wel voorstellen, omdat ik hier alleen maar berichten zie als "dat gedoe over zijn moeder enzo, mag nou wel eens ophouden" dat het juist JK ook stemmen kost...quote:Op zondag 18 april 2004 16:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Niet bewust nee, maar onbewust kan het best invloed hebben. Als je vastbesloten bent om bijvoorbeeld op Maud te stemmen ga je door die moeder niet opeens op JK stemmen, maar als je toch al twijfelde kan het best invloed hebben op hoe je JK ziet.
Ja, daar was ik dus ook bang voor!quote:Op zondag 18 april 2004 18:51 schreef Ghosty het volgende:
[..]
ik kan me trouwens wel voorstellen, omdat ik hier alleen maar berichten zie als "dat gedoe over zijn moeder enzo, mag nou wel eens ophouden" dat het juist JK ook stemmen kost...
Nou ja, gezien de mensen hier op het forum JK eruit willen hebben en hij er nog steeds inzit denk ik toch wel dat de mensen hier een heel stuk slimmer zijn dan stemmend Nederland.quote:Op zondag 18 april 2004 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus ook bang voor!
Ik snap niet dat een hele hoop mensen op dit forum blijkbaar denken dat zij een stuk slimmer zijn dan de rest van Nederland. Dat zij de enigen zijn die daar niet intrappen, maar dat de rest vanl Nederland meteen jankend de telefoon pakt om op JK te gaan stemmen als ze zo'n filmpje zien
![]()
Ik zei al, ik denk niet dat mensen bewust op JK gaan stemmen door dat filmpje, maar voor mensen die twijfelen tussen JK en nog iemand en die JK wel al heel sympathiek vinden kan het misschien wel dat gevoel versterken en de doorslag geven.quote:Op zondag 18 april 2004 18:56 schreef Tania18 het volgende:
Ja, daar was ik dus ook bang voor!
Ik snap niet dat een hele hoop mensen op dit forum blijkbaar denken dat zij een stuk slimmer zijn dan de rest van Nederland. Dat zij de enigen zijn die daar niet intrappen, maar dat de rest vanl Nederland meteen jankend de telefoon pakt om op JK te gaan stemmen als ze zo'n filmpje zien
![]()
Ja, daar ben ik het wel mee eens, ik had het dan ook niet over jouw post, maar over die mensen die ervan uitgaan dat zo'n filmpje als bij JK het hele Nederlandse publiek als een soort van zombies op hem laten stemmen.quote:Op zondag 18 april 2004 19:01 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik zei al, ik denk niet dat mensen bewust op JK gaan stemmen door dat filmpje, maar voor mensen die twijfelen tussen JK en nog iemand en die JK wel al heel sympathiek vinden kan het misschien wel dat gevoel versterken en de doorslag geven.
Net als dat het voor mensen die niet echt fan van JK zijn hun gevoel ook kan versterken.
Mijn moeder heeft na Is dit alles op hem gestemd hoor...had ze zonder dat filmpje nooit gedaanquote:Op zondag 18 april 2004 19:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, ik had het dan ook niet over jouw post, maar over die mensen die ervan uitgaan dat zo'n filmpje als bij JK het hele Nederlandse publiek als een soort van zombies op hem laten stemmen.
Nou dan is je moeder wel een zombiequote:Op zondag 18 april 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft na Is dit alles op hem gestemd hoor...had ze zonder dat filmpje nooit gedaan.
M'n zusje is nog ergerquote:Op zondag 18 april 2004 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou dan is je moeder wel een zombie![]()
Nou dan hebben we dus nu eindelijk de verklaring gevonden voor waarom JK telkens doorgaat! Jouw hele familie is druk aan het sms'en en bellenquote:Op zondag 18 april 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n zusje is nog erger. Die maakt elke week haar beltegoed aan hem op geloof ik
.
Het zit wel in de familie heh, die goede smaak?quote:Op zondag 18 april 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n zusje is nog erger. Die maakt elke week haar beltegoed aan hem op geloof ik
.
M'n moeder vindt Boris het beste hoorquote:Op zondag 18 april 2004 19:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zit wel in de familie heh, die goede smaak?![]()
Oh, dan neem ik terug wat ik over je moeder zei!quote:Op zondag 18 april 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n moeder vindt Boris het beste hoor.
quote:Op zondag 18 april 2004 19:16 schreef LeBeau het volgende:
Dus dit topic is nu meer "Wat is er mis/niet mis met onze familie leden" i.p.v. "Wat is er mis met Marlies?"![]()
Mijn zus zou zeggen dat het der apenkop met hondentandjes is.quote:Op zondag 18 april 2004 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal al weten wat er mis is met Marlies
(Oh oh, geintje voor de mensen die nu meteen weer gefrusteerd zijn)
Jouw moeder snapt het tenminstequote:Op zondag 18 april 2004 19:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn zus zou zeggen dat het der apenkop met hondentandjes is.![]()
Die was dus duidelijk geen fan van Marlies, maar zag meer in Eric en Irma. M'n moeder, duidelijk superieur aan mijn zus, vond Irma, Ron, Maud en Boris goed. Of eigenlijk iedereen behalve JK en Alice.
Is Henk Jan soms directeur van Stichting Brein.quote:Op zondag 18 april 2004 19:29 schreef Efez het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat het aan dat downloaden ligt. Eerst was Alice een lieverdje, vertelde ze in een filmpje dat ze downloaden en Henk Jan zeek d'r compleet af. Daarna Marlies, die ook in haar filmpje aan het downloaden was. Ook daarna compleet afgezeken... Of is dit raar geredeneerd?
Rollator? Tram? Rollator?quote:Op zondag 18 april 2004 19:45 schreef rollator_GSI het volgende:
in vind haar een beetje misvormd die marlies heeft ze onder de tram gelegen of zo???
Ik geloof dit wel.quote:Op maandag 19 april 2004 04:49 schreef Loserkid het volgende:
ik heb marlies gister gesproken (ze kwam hier in het kraaiennest (kroeg waar ze werkt) rond half 2 aan nog ff anderhalf uur feesten enzo) en ze zei dat ze opgelucht is eruit te zijn omdat het haar muziek niet is en omdat ze haar band (Eeek!) niet alleen wilt laten hier is ze zo'n 2 weken geleden achter gekomen toen ze weer eens met ze optrad..
Ze had totaal geen zin meer enzo maar om haar contract kon ze er niet uit stappen (hebben ze aangepast na die intwine gozer) en dus ging ze er met de pet naar gooien..
Marlies is ex pornoactricequote:Op zondag 18 april 2004 19:45 schreef rollator_GSI het volgende:
in vind haar een beetje misvormd die marlies heeft ze onder de tram gelegen of zo???
ze .. zong ... SAAAAAAAAAAAIquote:Op maandag 19 april 2004 10:18 schreef Shir het volgende:
Ok, ok ze was niet moeders mooiste, maar ze kan wel zingen...
Ik kan me niet voorstellen dat je er expres met de pet naar gaat gooien.quote:Op maandag 19 april 2004 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Ik wel. Het contract zit zo waterdicht, dat je er niet meer uit kan stappen... wat kun je dan wel doen? Slecht optreden, zodat het publiek je eruit gooit. Logisch toch?quote:Op maandag 19 april 2004 11:07 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je er expres met de pet naar gaat gooien.
Marlies heeft zich nooit voor kunnen stellen wat voor een impact Idols op haar leven zou hebben. In het begin vond ze het leuk en genoot van elke minuut, later was dat over...quote:Op maandag 19 april 2004 11:13 schreef Shir het volgende:
Ja, ok....misschien is het wel zo.
Misschien had ze er dan eerder uit moeten stappen...
(bron: Telegraaf)quote:MARLIES: VERLOST VAN DE TEUGELS VAN IDOLS
Zieke moeder op tribune mooiste Idols-moment
pgelucht verschijnt Marlies (23) zaterdagavond na afloop achter de schermen. Met haar vertrek uit Idols is er zichtbaar een last van haar tengere schouders gevallen. De gespannen blik uit haar ogen is verdwenen. "De offers die ik elke show moest brengen werden steeds groter, evenals mijn huilbuien. Maar die zijn nu gelukkig verleden tijd."
"Een bühnebeest" noemde jurylid Jerney haar liefkozend. Maar hoe graag het meisje uit Enkhuizen ook optreedt, voor haar gevoel werd de drempel van de Idols-bühne elke week hoger. "Idols werd meer en meer een circus. Er werd steeds minder muziek gemaakt. En van de liedjes waar wij uit mochten kiezen, vond ik er eigenlijk nooit eentje leuk. Ook met de thema's had ik zelden iets."
Van alle ophef rond het populaire programma hield de voormalig kapster evenmin: "Ik kon maar moeilijk wennen aan dat hectische gedoe. Bij televisie gaat alles op tijd. Over vijf minuten moet je daar zijn, een half uur later alweer ergens anders. Door alle verplichtingen was ik meer aan het stressen dan aan het repeteren."
Nu Marlies dan ook, zoals ze zelf zegt, is verlost van de teugels van Idols, gaat ze eerst heel veel slapen. Straks zelfs weer in haar eigen bed: "De afgelopen weken heb ik afwisselend bij een vriendin en mijn broer gelogeerd. Dat was nodig omdat fans zelfs 's nachts voor mijn deur stonden."
Dat er zich onder haar supporters ook hele lieve fans bevinden, ondervond Marlies gelukkig ook meerdere malen: "Zo kwam er eens iemand een knuffel langsbrengen. Omdat mijn moeder zo ziek is. Dat vond ik zó 'touching'! Mijn mama heeft multiple sclerose in een progressieve vorm. Dat zij vorige week, ondanks haar extreme vermoeidheid, tóch op de tribune zat, was dan ook mijn mooiste Idols-moment."
Dat waren dan toch van die nummers waar ze het in het filmpje over had? Misschien mocht ze die dan niet zingen of zo, ze moesten uit een bepaalde lijst kiezen.quote:Op maandag 19 april 2004 13:25 schreef Day het volgende:
Vreemd, ik kan met toch herinneren dat ik Marlies bij sommige nummers echt heb horen zeggen dat ze ze leuk vond/leuke herinneringen aan had. En nu vond ze er nooit eentje leuk????
I agree!quote:Op maandag 19 april 2004 13:25 schreef Day het volgende:
Vreemd, ik kan met toch herinneren dat ik Marlies bij sommige nummers echt heb horen zeggen dat ze ze leuk vond/leuke herinneringen aan had. En nu vond ze er nooit eentje leuk????
En als ze de ophef eromheen nu al niet trok, is ze waarschijnlijk toch niet echt een showbizzbeest, want dat hoort er, zeker als je populair bent, allemaal bij.
Ja wat wil je dan zeggen? "Ik vind er eigenlijk geen zak aan, maar ik moest er eentje kiezen en dit is het minst erg."?quote:Op maandag 19 april 2004 14:46 schreef Serpent het volgende:
Nee hoor, niet altijd. Vorige week had ze het er immers steeds over dat het zo'n leuk liedje vond dat ze had gezongen.. Dat was Listen to the music geloof ik, of die andere.
Oja en dat nummer van Abel vond ze ook erg mooi zei ze. Dus ik vind het best wel onzin wat ze heeft gezegd.. Of ze heeft gelogen in de shows
Nee, maar als je niks aan een nummer vindt, dan vind ik het vreemd dat je helemaal benadrukt dat je het zo'n leuk nummer vindt. Geef er dan maar helemaal geen mening over.quote:Op maandag 19 april 2004 15:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan zeggen? "Ik vind er eigenlijk geen zak aan, maar ik moest er eentje kiezen en dit is het minst erg."?
grrrr... t is GROOTEBROEK! lekkere krant die telegraafquote:Op maandag 19 april 2004 11:49 schreef schatje het volgende:
[..]
(bron: Telegraaf)
Gelukkig is de Telegraaf ongeveer net zo betrouwbaar als de privéquote:Op maandag 19 april 2004 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind haar nu toch wel een beetje zwakjes worden eerlijk gezegd
en daarmee je toekomstige fans verliezen? Denk ut niet....quote:Op maandag 19 april 2004 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel. Het contract zit zo waterdicht, dat je er niet meer uit kan stappen... wat kun je dan wel doen? Slecht optreden, zodat het publiek je eruit gooit. Logisch toch?
Tooske vraagt toch aan iedereen: "Waarom heb je dit nummer gekozen? Heb je er nog speciale herinneringen aan?"quote:Op maandag 19 april 2004 16:27 schreef Serpent het volgende:
[..]
Nee, maar als je niks aan een nummer vindt, dan vind ik het vreemd dat je helemaal benadrukt dat je het zo'n leuk nummer vindt. Geef er dan maar helemaal geen mening over.
Kan wel, in backstage zeker, daar kijk ik niet naar. Wat ik bedoel was gewoon in zo'n introfilmpje en nadat ze het gezongen had. Er werd iig niet naar gevraagd.quote:Op maandag 19 april 2004 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Tooske vraagt toch aan iedereen: "Waarom heb je dit nummer gekozen? Heb je er nog speciale herinneringen aan?"
Zo snel verlies je je fans ook weer niet.quote:Op maandag 19 april 2004 20:52 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
en daarmee je toekomstige fans verliezen? Denk ut niet....
weet je nog wie vorig jaar heeft gewonnen?quote:Op maandag 19 april 2004 10:28 schreef godard_k het volgende:
[..]
ze .. zong ... SAAAAAAAAAAAI![]()
geen 'sound' , geen ritme .. geen nix, alleen netjes op toon, thats it, daarmee win je idols niet hoor !
terecht dat ze eruit is, afgelopen keer was ze TE slaapverwekkend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |