Klopt iedereen zecht dat ik spoken zie en kan mij best vergissen.Maar hier is wat aan de hand....en daar blijf ik bij.Moest Marlies weg? Vorige week was ze al verward met haar teksten.....stof tot nadenken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:27 schreef SirDiablo het volgende:
er moet afgelopen week inderdaad wat gebeurt zijn, het leek wel op een soort kat en muis spelletje tussen haar en de jury
Zooo.. wat een wijze woorden voor iemand die Shirley heet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Shirley het volgende:
Zal wel weer één van d'r depressies zijn geweest. Ze krijgt een keer slecht commentaar en kan dat niet accepteren en gaat dan zo zielig lopen doen. Ze denkt dat ze heel wat is.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zooo.. wat een wijze woorden voor iemand die Shirley heet.
Als je bij de laatste 4 zit .. is dr dus (rekenwonder) 25% kans dat je een afscheidspraatje moet houden ... iedereen heeft dus denk ik wel wat voorbereid.quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef SirDiablo het volgende:
wat reinout zei, normaal is Marlies altijd aan het huilen na bekendmaking van de uitslag, ze begon vanavond gewoon gelijk met haar verkooppraatje
ik had ook verwacht dat ze geen zinnig woord meer zou kunnen zeggen door d'r wekelikse gehuil eigenlijkquote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef SirDiablo het volgende:
vind het toch gek dat er vrijwel geen emotie was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |