die van dat sms`en met Hi. met die samsung die gebruikt wordt als piano vleugelquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef Tiemie het volgende:
welke reclame?
dan ga ik die eens goed bekijken,quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
jah die achte die piano!!
daar kan verandering in woorden gebrachtquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:52 schreef ruk het volgende:
ze heeft alleen weinig tiete
Pictures.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:54 schreef ozzietukker het volgende:
pics![]()
geen idee waar jullie het over hebben
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 april 2004 20:54 schreef ozzietukker het volgende:
pics![]()
geen idee waar jullie het over hebben
volslagen mobielquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:53 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe ging dat liedje ook alweer, iets met compleet debiel toch?
ja die, maar ehm...staat daar ook ergens toevallig dat nummer online? Damn I want to hear itquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:54 schreef Adelante het volgende:
http://www.hi.nl/volslagenmobiel/volslagen_content.html
tv-commercial online
ze heeft er geen 2?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:52 schreef ruk het volgende:
ze heeft alleen weinig tiete
er is ook een langere mp3 versie te downloaden op die sitequote:Op zaterdag 17 april 2004 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja die, maar ehm...staat daar ook ergens toevallig dat nummer online? Damn I want to hear it
http://www.hi.nl/volslagenmobiel/data/Volslagen_mobiel_Lang.mp3quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:56 schreef Qwea het volgende:
ja die, maar ehm...staat daar ook ergens toevallig dat nummer online? Damn I want to hear it
HEB HEM AL
thnx!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.hi.nl/volslagenmobiel/data/Volslagen_mobiel_Lang.mp3
ajb
nee dat was een KUTcommercialquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
de vorige reclame van hi was ook met zo'n liedje
die was ook wel leuk
tjah ik vond um wel grappig (droge humorquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:00 schreef ruk het volgende:
[..]
???
Moet je ff op die site naar "Ik ben volslagen Mobiel" gaan en dan rechts onderin "bekijk de tv commercial" of rechts bovenin "download de extra lange mp3"quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had hem alquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:02 schreef miarae het volgende:
[..]
Moet je ff op die site naar "Ik ben volslagen Mobiel" gaan en dan rechts onderin "bekijk de tv commercial" of rechts bovenin "download de extra lange mp3"
waarom type je het zo dan en niet gewoon lol???quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:01 schreef stame het volgende:
[..]
tjah ik vond um wel grappig (droge humor)
Hihi ik vroeg me al af wie dat voor dr ingezongen had!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:05 schreef Magistic het volgende:
Nee man...die doos was scheel en mager...
Deze is een stuk ouder en kan gelukkig een stuk beter zingen!
Dat is wel waar...Maar het liedje blijft je wel bij. Draai hem nu voor de 5de xquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Als er 1 reclame zichzelf te serieus neerzet dan isset die wel... Hij is comisch bedoelt maar zakt onder zijn eigen gewicht in elkaar...
Zij heeft alleen een leuk koppie, rest vind ik te dun.
Och,...smaken verschillen. Maarre, dat gaat wel op mijn poster, van iets van een kilo ofzow, ophangtips iemand?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Als er 1 reclame zichzelf te serieus neerzet dan isset die wel... Hij is comisch bedoelt maar zakt onder zijn eigen gewicht in elkaar...
Zij heeft alleen een leuk koppie, rest vind ik te dun.
weet ik eigenlijk niet precies, heb het een keer gedaan en daarna deed ik het naquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:06 schreef ruk het volgende:
[..]
waarom type je het zo dan en niet gewoon lol???
echt wel...quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef Qwea het volgende:
dat nummer is zo cool
Iddquote:Op maandag 19 april 2004 14:23 schreef Klonk het volgende:
Leuke meid, maar ik heb moeite met de slogan:
Volkomen mobiel, ik heb daar echt moeite mee om er geen volkomen debiel van te maken
Sjips, ik betrap me er net op dat ik met jouw avatar mee zit te zingenquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
de vorige reclame van hi was ook met zo'n liedje
die was ook wel leuk
Ja, leuk liedje hequote:Op vrijdag 23 april 2004 18:55 schreef Weopj het volgende:
[..]
Sjips, ik betrap me er net op dat ik met jouw avatar mee zit te zingen![]()
Bijnaquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef -R-Style het volgende:
wie kent de tekst al uit zijn hoofd!!!!!
ikquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef -R-Style het volgende:
wie kent de tekst al uit zijn hoofd!!!!!
Jawel... meer eten! En dat is inderdaad iets dat ze wel mag doen ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ze kan er toch ook niets aan doen dat ze mager is
Whehe, cool, wat een goed ideequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:52 schreef Nuek het volgende:
Als er echt een mobieltje zou gaan trillen zou haar de broek van haar kont afzakken.....
Volgens mij heeft zij het niet zelf ingezongen. Meen me een andere stem te herinneren van cutquote:Op zaterdag 1 mei 2004 07:17 schreef P-Style het volgende:
Zij mag wel een keertje op mijn piano komen spelen (als ik er een had) En ik vind het liedje om een of andere bizarre reden ook best leuk!
Goed, het is dus Sophie Tabouret uit Cut (ik ken die hele serie niet), maar heeft ze dit liedje ook zelf ingezongen, of hebben ze haar alleen voor de reclame gebruikt?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:01 schreef funmaster het volgende:
[snip]
Ik ben volslagen mobiel debiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |