Moeten we je dan zo lang missenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
kga d'r nu vandoor, maar ben over 'n paar daagjes weer online om de afl. van morgen te bespreken!!! Till then...
Heb ik 'm vorige keer tenminste niet voor Jan Lul gemaakt... maar hij is wel geupdate he!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef Svensational het volgende:
Mooie openingspostMaar ik kende hem al
In 't vorige topic!!quote:Waar is trouwens het Rozengeur&Fok!Lime affiche?
Die van babette of die van mij?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef Svensational het volgende:
Mooie openingspostMaar ik kende hem al
Waar is trouwens het Rozengeur&Fok!Lime affiche?
Kee.. byee!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
kga d'r nu vandoor, maar ben over 'n paar daagjes weer online om de afl. van morgen te bespreken!!! Till then...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
Heb ik 'm vorige keer tenminste niet voor Jan Lul gemaakt... maar hij is wel geupdate he!!!
Had je best even in de openingspost kunnen zettenquote:In 't vorige topic!!![]()
En dit was een reactie op...:?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef babette21 het volgende:
Tja that's life... heb zelf geen internet en elke dag bij mijn ouders zitten.... eh nee dus haha!!
Ja, ik had het al gezienquote:Nog ff een tip: vermijdt het onm-topic.... wiv heeft een vriendje!!!!!
Wat jammer dat die twee programma's door elkaar heen uitgezonden wordenquote:En nu ga ik echt... Mzzl.... (en veel kijkplezier morgen met Peking Express en natuurlijk R&WL)
hierop:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dit was een reactie op...:?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moeten we je dan zo lang missen
Moeten we je dan zo lang missen? "Nee dus" Maar 't is dus "Ja"quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hierop:
[..]
Maar nu snap ik het niet meer..quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moeten we je dan zo lang missen? "Nee dus" Maar 't is dus "Ja"
Maar ik snap 't wel
Nee, ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maar nu snap ik het niet meer..
De komende tijd? .. een paar daagjes was het zonet nog..quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet.
Laten we het er maar op houden dat we babette de komende tijd hier niet weer zien
Dat had ik niet verwacht .. dat er ook jongens naar keken..quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
De laatste tijd kijk ik het niet meer zo vaak. Seizoen 3 heb ik wel grotendeels gezien
Nee Nathalie kwam bij haar.quote:Op maandag 19 april 2004 10:23 schreef Shir het volgende:
Ik vond het jammer dat Cath niet sterk genoeg was om Gerd te vertellen dat het over was. Ik heb een klein stukje gemist, wie kan mij zeggen wat ik heb gemist?
Babette ging weg, ging ze toen naar Nathalie (zoiets zag ik in de voorstukjes) en Wat gebeurde er nadat Babette de stekker er uit trok met Cath en Gerd? Ik zag alleen datr ze naakt wakker werd op de pooltafel. (Wat zat daar trouwens voor vlek in?)
Ja, er zijn hier nooit zo veel mensenquote:Op maandag 19 april 2004 16:02 schreef Shir het volgende:
Hehe, eindelijk iemand in dit topic! Kwam Nathalie bij haar thuis? En wat snapte jij ook niet?
Volgende week wordt wel leuk trouwens. Gaat ze Nathalie voor stellen aan de rest...
Ze besefte gewoon hoe dom ze was geweest...quote:Op maandag 19 april 2004 19:27 schreef dunn0w het volgende:
Ik snapte dat met Catherina ook niet.. dat ze daar op op zoon krukje (wat het ook mag zijn) ging zitten.. dus dat helemaal op het einde..
Woei wordt een leuke verjaardag zie ik al weer.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Vooruitblik zondag 25 april:
Catherina kiest definitief voor Gerd, maar ontdekt bij thuiskomst dat Bob weer bij haar is ingetrokken. Tot verbijstering van haar vriendinnen krijgt Robin EUR 50.000,- voor haar one-night-stand met een platenproducer. Ze begrijpt dat Bob nooit voor haar zal kiezen en wordt 'getroost' door Bart. Babette bloeit helemaal op door haar affaire met Nathalie, maar houdt haar wel verborgen voor haar vriendinnen. Donna's strijd met Menno laait weer in volle hevigheid op als uitgerekend Jasper verzeild raakt in een workshop.
Nou .. voel je je wel lekker gebruikt.. maarja als je net een nieuw huis hebt.. kun je het geld goed gebruiken..quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:26 schreef babette21 het volgende:
ja die platenbaas sowieso wel, geloof ik... Geef d'r eens ongelijk, voor 50.000 euro!!
die andere blijft onduidelijk voor mij, maar ach we zullen 't wel zien haha
op de site van R&WL staan trouwens nieuwe foto's (van dit seizoen) o.a. van: de jagers!!!
Ach joh.. that's life..quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef _TaNaTi_ het volgende:
maar t is wel zielig voor bart als bob met robin gaat
Nee Bob is al voor Robin... die passen ook beter bij elkaar.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:48 schreef Shir het volgende:
Ja de volgende aflevering wordt een goeie. Maar ik vind het mnaar niks als Cath definitief voor Gerd gaat. Ze moet met Bob! En Jasper bij de jagers...dat wordt nog wat!
Toch blijf ik voor nieuwe mannen!
Nee joh.... Babette is al gelukkig.. en Cath zoekt dan maar weer een andere vent... of ze wordt een alleenstaande moeder.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:26 schreef Shir het volgende:
Neehee....Robin moet zelf een vent zoeken/vinden.
Misschien moet Cath trouwens maar Lesbisch worden, kan ze misschien wat met Babette beginnen.
Ja Precies.. Cath: 'Bob wacht toch wel op me'!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:33 schreef babette21 het volgende:
Cath is nymfomane (??), dus die kan uberhaupt niet zonder mannen (en sex haha)
En Bob hoort eigenlijk wel bij Cath, maar zij behandelt hem als oud vuil dus verdient hij wel wat beters... van mij mag Robin dat zijn! Slaan we twee vliegen in één klap: Robin weer happy in de liefde en.... heibel in de vriendinnen-tent!!!!!![]()
Dusss.... Laat seizoen 2 en 3 maar snel op dvd uitkomen!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:38 schreef dunn0w het volgende:
Ik kan haast niet wachten. Soms vind ik RG&WL eigenlijk wel een beetje te zoetsapig... dus
![]()
Vriendelijk blijven?quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:45 schreef Shir het volgende:
Ja....dat is duidelijk Donna zal zeker uiteindelijk bij hem belanden...
Ok Robin mag Bob, als die bitchfight dan maar niet te erg wordt....ze moeten wel vriendelijk blijven namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:46 schreef Shir het volgende:
Ok, dan weet ik al hoe het gaat:
Robin gaat verder met bob, ze krijgen een mega ruzie. Bob en Robin besluiten te vertrekken uit Amsterdam (de serie) en finette komt terug.....
Goed he?!
En ik bedoelde niet vriendelijk, ik bedoelde eigenlijk vriendjes...
Robin mmoet idd niet weg!quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
Hm ik vond Finette nooit zo bijzonder. Dat ze terugkomt oké, maar Robin hoeft daarom niet weg...
Vriendinnetjes blijven is natuurlijk wel de bedoeling, maar éérst wil ik een flinke rel zien haha!! Donna kiest dan de kant van de één, Babette van de ander. Gevolg: twee kampen... Scheldserenades, wraakacties... het hele pakket... En dan, na een paar weken, wordt alles op dramatische wijze weer goedgemaakt... (![]()
) en gaan we vrolijk verder waar we gebleven zijn!!
![]()
Welke Babette?!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
Kan Babette zich helemaal uitleven met haar (cynische) opmerkingen!
13 idd... tjah....quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:39 schreef babette21 het volgende:
Hoeveel aflevering telt dit seizoen eigenlijk?! Volgens mij zijn 't er meestal iets van 13... hoop 't niet want dan zouden we al (vrijwel) op de helft zijn!!!
Nog maar anderhalf uur! ..quote:Op zondag 25 april 2004 14:04 schreef babette21 het volgende:
Vanavond weer lekker buizen, ben weer zeeeeeer benieuwd
Ze reargeerden cool.. niet enthausiast maar ook niet negatief..quote:Op maandag 26 april 2004 09:36 schreef Shir het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering.
- Het bitchen van Robin & Cath
- Cath in tranen
- Robin in tranen
- Robin & rijke gast in sjieke tent...
- Jasper die alles verteld over partnerruil
Wat ik even heb gemist is de reactie van de meiden op Nathalie, kan een van jullie mij dat even vertellen?
Nope niet geschokt.. maarja dat is nooit he...quote:Op maandag 26 april 2004 09:46 schreef Shir het volgende:
Niet geschokt...? Maar das wel beter, ik vond het al sneu voor Nathalie...
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 26 april 2004 10:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nope niet geschokt.. maarja dat is nooit he...
maatschappelijk element you know.
Met Donna mee op skivakantie! ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:05 schreef Shir het volgende:
Ik heb de preview van volgende week gemist. Gaan ze een weekendje weg ofzo?
Babette gaat er dan in haar eentje op uit, dat gaat niet helemaal goed geloof ik. Ze blijft toch wel in de serie??????quote:Op maandag 26 april 2004 17:59 schreef dunn0w het volgende:
Met Donna mee op skivakantie! ..
Blijk baar wel dus... ze heeft namelijk daarnaast ook nog geld over voor Jasper.. die iets minder wil gaan werken.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komt Donna trouwens aan al dat geld? Zoveel verdien je toch niet ineens aan ruimteverhuur en een vaag winkeltje?
Hahahaaquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:38 schreef bloodymary het volgende:
Misschien heeft ze dat beeld met die enorme pik voor grof geld verkocht.....![]()
Dat zal het zijn, want dat spul was wel duur.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:38 schreef bloodymary het volgende:
Misschien heeft ze dat beeld met die enorme pik voor grof geld verkocht.....![]()
Stoerquote:Zondag 25 april in Rozengeur & Wodkalime (RTL 4 21:30)
Bob wordt gepusht door Bart om zijn liefde te verklaren aan Robin, maar zij heeft inmiddels een serieuze relatie met Otto. De spanningen met Catherina zijn dan zo hoog opgelopen dat Donna haar vriendinnen uitnodigt voor een 'ontspannen' weekendje wintersport. Daar krijgt Babette het verwijt dat ze Frank veel te snel vergeten is en beledigd gaat ze ervandoor. In paniek beginnen de anderen een zoekactie.
't kan raar lopen.... Wat lief van Bart dat ie z'n beste vriend aan zíjn grote liefde wil koppelen!!!quote:Bob wordt gepusht door Bart om zijn liefde te verklaren aan Robin, maar zij heeft inmiddels een serieuze relatie met Otto. De spanningen met Catherina zijn dan zo hoog opgelopen dat Donna haar vriendinnen uitnodigt voor een 'ontspannen' weekendje wintersport. Daar krijgt Babette het verwijt dat ze Frank veel te snel vergeten is en beledigd gaat ze ervandoor. In paniek beginnen de anderen een zoekactie.
Cool... en Nienke moet idd blijven.. ik vind dat verhaallijntje tussen haar, Bart en Bob welquote:Op donderdag 29 april 2004 10:25 schreef babette21 het volgende:
Nienke moet blijven!!!!
Alwien komt volgens mij over twee weken al terug (9 mei).
En Menno krijgt iets met Donna! Wisten we natuurlijk al, maar nu is 't zeker. Thom Hoffman heeft 't nl zelf gezegd (in Televizier)!!!!!
En jij krijgt wel gelijk antwoord?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:25 schreef soapie het volgende:
Heb een mailtje gestuurd naar RTL 4 wanneer de dvd's uitkomen. Hierbij het antwoord:
'Bedankt voor je mail. Helaas zijn de seizenen 2, 3, en 4 nog niet op DVD verkrijgbaar. Er wordt wel over gedacht om ook deze series op dvd te zetten. Zodra ze verkrijgbaar zijn, lees je dat natuurlijk meteen op de internetsite.'
Helaas word je er niet echt wijzer van.....
Ik had heel snel antwoord....quote:Op zondag 2 mei 2004 15:29 schreef dunn0w het volgende:
En jij krijgt wel gelijk antwoord?.. Ik heb een maand geleden gemaild naar de redactie en heb nog steeds niets terug.
Maar dankje wel dus!
Ga ik ze echt wel kopen... mits ze natuurlijk wel voor een fatsoenlijke prijs op de markt komen.
Ik ben wel benieuwd hoe ze terugkomt... en vooral hoe Robin reargeert.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Alwien terug mijn zondagavond krijgt weer zin
Ik hoop naaktquote:Op zondag 2 mei 2004 19:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze terugkomt... en vooral hoe Robin reargeert.
Haha.. Grapjasquote:Op zondag 2 mei 2004 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop naakt
maar dat komt een beetje raar over gelijk in het begin
Nee die vent zit in Bobo's in the Bush... ik neem ten minste aan dat ongeveer rond dezelfde tijd is opgenomen.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:43 schreef soapie het volgende:
Komt Adriaan dan ook terug??? Die is wel![]()
Das dan jammer!!!! En als hij terug zou komen dan wel zonder die Corrine graag, dat mens vond ik echt helemaal niks.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:46 schreef dunn0w het volgende:
Nee die vent zit in Bobo's in the Bush... ik neem ten minste aan dat ongeveer rond dezelfde tijd is opgenomen.
Ja idd!, ze zit nu in Kees&Co.. niet dat dat interessant is..quote:Op zondag 2 mei 2004 19:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Das dan jammer!!!! En als hij terug zou komen dan wel zonder die Corrine graag, dat mens vond ik echt helemaal niks.
Hoezo merk je dat aan het script?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben er uit, babette pleegt of zelfmoord of krijgt een ongeluk met het skieen en dan ontbreekt er 1 en daar komt alwien voor
je kan aan het script merken dat babette verdwijnt
place youre bets
Omdat haar personage dunner word,Scriptschrijvers werken zo vaak naar een einde van een rol toequote:Op zondag 2 mei 2004 20:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hoezo merk je dat aan het script?
Volgens mij gaat ze er niet uit hoor. Als er dan toch iemand uitgaat dan liever Cath.
Was me nog niet echt opgevallen.. maar misschien heb je gelijk.. Ik hoop in elk geval niet dat Babette weggaat.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat haar personage dunner word,Scriptschrijvers werken zo vaak naar een einde van een rol toe
Dat had ik al doorquote:Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Was me nog niet echt opgevallen.. maar misschien heb je gelijk.. Ik hoop in elk geval niet dat Babette weggaat.
Haha zo erg is het niet hoor.. vind haar humor gewoon cool. that's all.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat had ik al door
jij bent gek op die trouwe hondekop
Nee ik denk ook niet dat ze eruit gaat. Ze praatte niet tegen haarzelf.. maar tegen een Frans wijnboertjequote:Op maandag 3 mei 2004 09:23 schreef Shir het volgende:
Nou Babette ging er deze week niet uit hoor. Ik denk ook niet dat ze er nu uit gaat.
Er is wel heel wat gebeurd gisteren.
Eerst een half uur langer wachten op R&WL, vanwege Idols.
Maar Cath weet het nu wel van Robin & Bob...maariof dat ook echt wat gaat worden. Ikben wel blij voor Babette dat ze nu weer lief tegen haar doen. Ik vond het alleen stom dat ze zo in zich zelf ging lullen en toen ineens Frank kon zien. (deed me een beetje denken aan Molly &
Jake in ATWT)
Sorry hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 10:16 schreef Shir het volgende:
Ja....zo kan je het ook noemen.![]()
Nee, denk het ook niet..quote:Wat denk jij, blijven Cath & Gerd een setje?
Precies... 'zijn Muze' interesseerd hem niet zo veel.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:57 schreef Shir het volgende:
Ik dnek wel dat ze nog even een z=setje blijven, omdat Cath het zo graag wil. Maar voor Gerd is het allemaal niet zo boeiend.
Ja lekker veel geruziequote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef Shir het volgende:
Ja dat van die muze was zo duidelijk. "Hou je van me?" - "Je bent mijn muze."
Hoezo ander onderwerp?
Maar de aflevering van volgende week belooft wel sappig te worden....ik heb er al zin in..!
bekentenissen?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:54 schreef Shir het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het tripje van deze week wel tot (meer) confessions zou komen (kon even niet op het nederlandse woord komen).
En daar schaam je je voor?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Best een goede serie eigenlijk
haha nee ik heb het in het begin best vaak gekeken, seizoen 1 en daarna nooit meer maar nu ik gisteravond weer een stuk zat te kijken vond ik het eigenlijk best goed, ook qua acteerwerk. Dus vooral jammer dat ik het niet ben blijven volgen!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En daar schaam je je voor?![]()
Ow op die manier.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha nee ik heb het in het begin best vaak gekeken, seizoen 1 en daarna nooit meer maar nu ik gisteravond weer een stuk zat te kijken vond ik het eigenlijk best goed, ook qua acteerwerk. Dus vooral jammer dat ik het niet ben blijven volgen!
Dat bedoelde ik ja, ik kon er even niet opkomen, dus dan maar in het Engels.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
bekentenissen?
Ja dat heb ik ook wel eens.. laatst nog met het woord 'honeymoon' .. kon gewoon niet op het woord huwelijksreis komenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:22 schreef Shir het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, ik kon er even niet opkomen, dus dan maar in het Engels.
Nah.. das ook niet zo best.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:55 schreef Shir het volgende:
Niet zo zeer verengelst, gewoon een slecht geheugen...![]()
JA!!! Het was zo gigantisch, dat camouflage niet eens hielp......het maakt verder niets uit, alleen elke keer wanneer zij in beeld kwam lette ik erop..quote:Op maandag 3 mei 2004 18:04 schreef Ghostbuster het volgende:
wat heeft die Robin eigenlijk een enorme pukkel op dr voorhoofd
Ik ook al let je als man zowiezo wel op Robin maar het was net een pratende pukkel gisterenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:08 schreef niksan het volgende:
[..]
JA!!! Het was zo gigantisch, dat camouflage niet eens hielp......het maakt verder niets uit, alleen elke keer wanneer zij in beeld kwam lette ik erop..![]()
Ik vind heel Robin irritant dus die pukkel valt dan extra op!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:08 schreef niksan het volgende:
JA!!! Het was zo gigantisch, dat camouflage niet eens hielp......het maakt verder niets uit, alleen elke keer wanneer zij in beeld kwam lette ik erop..![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind heel Robin irritant dus die pukkel valt dan extra op!!!!!!
FF denken hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 18:13 schreef soapie het volgende:
Vond Yvon Jaspers het beter doen. Het gaat dus niet zo zeer om Robin maar om Nienke!!!
Mee eens, Finette komt toch volgende week terug!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:15 schreef soapie het volgende:
Enne Cath is gewoon triest!!!!! Mag wat mij betreft met Gerd en al verdwijnen!!!!!!
Ja stond er lekker duidelijk he.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
FF denken hoor![]()
Ow dus de nieuwe Robin heet in het echt Nienke?
Ok ik ben weer bijquote:Op maandag 3 mei 2004 18:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja stond er lekker duidelijk he.![]()
Nieuwe Robin is Nienke, oude was Yvon.
Las ik ook net ja. LEUK!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:16 schreef babette21 het volgende:
Mee eens, Finette komt toch volgende week terug!!!![]()
Ik snap niet dat jullie die Babette wel leuk vinden dan,cath is juist grappigquote:Op maandag 3 mei 2004 18:17 schreef niksan het volgende:
Cath is onnozel![]()
En als ze wakker wordt is ze ze allebei kwijt. Bob én Gerd!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:17 schreef niksan het volgende:
Cath is onnozel![]()
Ik zag 't in 't voorstukje... na 3x terugspoelen (vroeg me namelijk ernstig af wie Babette nou juichend in de armen sprong).... Ben wel benieuwd wat ze dan wel allemaal over haar friends in d'r boek heeft geschreven, nog meer heibel in de tent kunnen ze vast niet aan...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:17 schreef soapie het volgende:
Las ik ook net ja. LEUK!!!!!
Babette kan lekker cynisch zijn. Is stoer en toch lief!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Babette wel leuk vinden dan,cath is juist grappig
Cath neemt zichzelf serieus, Babette heeft zelfspot and that's more mý stylequote:Op maandag 3 mei 2004 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Babette is cynisch, maar cool. Cath is vooral erg triest... (vind ik dan)quote:Op maandag 3 mei 2004 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
oooooooooooooooh yeah!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:21 schreef soapie het volgende:
Met andere woorden: Babette rulezzzzz![]()
![]()
![]()
Dacht dat dat het stukje was dat Babette terug kwam uit Barcelona??!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
Ik zag 't in 't voorstukje... na 3x terugspoelen (vroeg me namelijk ernstig af wie Babette nou juichend in de armen sprong)
Cath =quote:Op maandag 3 mei 2004 18:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik vind Babetten een hondekop hebben
dan zal de hondekop look wel in zijn ofzo
ja da's in de leader, ik bedoel de promo voor volgende weekquote:Op maandag 3 mei 2004 18:23 schreef soapie het volgende:
Dacht dat dat het stukje was dat Babette terug kwam uit Barcelona??!!Ik heb lekker op zitten letten!
Cath is leuk grappig en aantrekkelijkquote:Op maandag 3 mei 2004 18:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Cath =![]()
de looks van de dames interesseren me niet, gaat alleen om de inhoud...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik vind Babetten een hondekop hebben
dan zal de hondekop look wel in zijn ofzo
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
de looks van de dames interesseren me niet, gaat alleen om de inhoud...
en laat 't bij de heren nou net anderom zijn....![]()
![]()
én jij als man welquote:Op maandag 3 mei 2004 18:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Cath is leuk grappig en aantrekkelijk
vrouwen hebben daar geen kijk op
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:30 schreef niksan het volgende:
[..]
én jij als man wel![]()
![]()
laat ik maar zeggen: smaken verschillen...![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
de looks van de dames interesseren me niet, gaat alleen om de inhoud...
en laat 't bij de heren nou net anderom zijn....![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:30 schreef niksan het volgende:
laat ik maar zeggen: smaken verschillen...![]()
babette is toch half manquote:Op maandag 3 mei 2004 18:34 schreef babette21 het volgende:
valt me dan ook tegen dat er in een (toch wel) vrouwen-serie zo verdomd weinig mooie, leuke, smakelijke (whatever) heren zitten...![]()
Bob is wel leuk om te zien, maarre..Menno, Gerd, Jesper en Otto.....quote:Op maandag 3 mei 2004 18:34 schreef babette21 het volgende:
valt me dan ook tegen dat er in een (toch wel) vrouwen-serie zo verdomd weinig mooie, leuke, smakelijke (whatever) heren zitten...![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef soapie het volgende:
[..]
![]()
Gadver die Otto, die is pas vies. Met die dooie cavia-jas van hem!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:35 schreef niksan het volgende:
Bob is wel leuk om te zien, maarre..Menno, Gerd, Jesper en Otto.....![]()
Ja en als koosnaampje mijn kleine sletje?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Gadver die Otto, die is pas vies. Met die dooie cavia-jas van hem!!!!![]()
![]()
![]()
Otto = té gladquote:Op maandag 3 mei 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
Nou die Otto heeft anders wel 'n lekker bekkie![]()
![]()
![]()
Jammer dat 't verder zo'n kwal is....![]()
![]()
Hij lijkt op Winston Gerstanovitzquote:Op maandag 3 mei 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
Nou die Otto heeft anders wel 'n lekker bekkie![]()
![]()
![]()
Jammer dat 't verder zo'n kwal is....![]()
![]()
precies! te glad!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hij lijkt op Winston Gerstanovitz![]()
Ze zijn daar niet zo snel met het plaatsen van foto'squote:Op maandag 3 mei 2004 18:45 schreef soapie het volgende:
Er is op de site van R&WL geeneens een foto te vinden van die glibber dus die is denk ik voorgoed weg!!!!!!!!!!!!!!!
no way!!!! winston is lelijk, "otto" heeft 'n mooie kop!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:40 schreef dunn0w het volgende:
Hij lijkt op Winston Gerstanovitz![]()
anyway.. ze zijn allebei glad en niet leuk.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way!!!! winston is lelijk, "otto" heeft 'n mooie kop!!!![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 3 mei 2004 18:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
anyway.. ze zijn allebei glad en niet leuk.
Nope....of ze moet haar haar er elke keer voor hebben... check this:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:55 schreef Shir het volgende:
- Robin; tsja ik vond haar door Yvon Jaspers leuker. Deze heeft zo een raar hoofd. En heeft ze die pukkel niet altijd? Ach we moeten haar gewoon een kans geven, ook al speelt ze een beetje voor spek en bonen mee.
Ja ze is idd niet geaccepteerd.. tenminste niet volledig... maargoed ze doet niet voor spek en bonen mee hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:10 schreef Shir het volgende:
Ik vind van wel. Robin is niet geaccepteerd! En als Finette terug komt.....gna gna...
hoezo is ze niet geaccepteerd dan?!? ik vind dat ze er gewoon bij hoort hoor, ook al is ze er later bij gekomen. Dat ze zich misschien niet zo vóelt... tja da's haar probleem...quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:22 schreef dunn0w het volgende:
Ja ze is idd niet geaccepteerd.. tenminste niet volledig... maargoed ze doet niet voor spek en bonen mee hoor!
zondag was ze wel lief, proberen de vrede te herstellen enzow...quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Donna dat is pas een loeder zeg,daar heb ik echt een hekel aan ranzig wijf is het
Ja ze heeft geen hoofd hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
zondag was ze wel lief, proberen de vrede te herstellen enzow...![]()
maar verder....![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze heeft geen hoofd hoor
nou zo erg is 't toch ook weer niet!?quote:het is net een eindredactrice van het blad opzij ofzo
Welquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
nou zo erg is 't toch ook weer niet!?
Ze heeft idd een apart hoofd..quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze heeft idd een apart hoofd..
het is geen smoel hoor die Donna erbij zeg nou zelfquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Onder iets anders volgens mijquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:04 schreef babette21 het volgende:
ze heeft iets te lang onder de zonnebank gelegen![]()
Stoere foto .. maar die Chris staat er vaag op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:11 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Hallo die is ook geen 20 meer hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:21 schreef babette21 het volgende:
ja dit was waarschijnlijk voor zijn botox-behandeling
Jaja...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo die is ook geen 20 meer hoor
mannen gaan er steeds beter uitzien naarmate ze ouder worden
Cath ziet er anders ook poederdoserig uitquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Ja idd.. tis niet zo'n geweldige foto.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Cath ziet er anders ook poederdoserig uit![]()
Ja... ook al niet zo'n al te beste foto.... ik kan op heel fucking internet maar 5 groeps foto's vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier staat babette als 'n zoutzak op... en donna is volgens mij zo stoned als 'n garnaal...![]()
tja, en staan ook nog allemaal op dezelfde site........quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:29 schreef dunn0w het volgende:
Ja... ook al niet zo'n al te beste foto.... ik kan op heel fucking internet maar 5 groeps foto's vinden... maarja.
is ze dat niet dan?!?!quote:Donna lijkt trouwens vet lang altijd op tv...
Ohh.. ik zoek altijd via Google.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, en staan ook nog allemaal op dezelfde site........
[..]
is ze dat niet dan?!?!![]()
Ja ik ook... maar ik vindt ze beide niet lelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:41 schreef Shir het volgende:
Donna is een lievie.
Ik vind deze Robin trouwens ook lelijker dan de vorige....![]()
Heb je het nu tegen jezelf? Ow wat?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
hallooooooo
Ik zeg gewoon ff halloquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen jezelf? Ow wat?
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
![]()
doei!!
![]()
![]()
![]()
Zullen we het gewoon ff over RGWL hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owh hoi!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja baasquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon ff over RGWL hebben?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja baas![]()
Jaspersquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Grapjas
...
Ghostbuster? .. wat vond jij eignelijk van die oude Robin?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja baas![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:56 schreef niksan het volgende:
[..]
ongesteld?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
...
Kut-smiley...
Ja dusquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
..
huh??quote:
Ik vind er Niksanquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:12 schreef niksan het volgende:
[..]
huh??![]()
mijn kutsmiley:![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind er Niksan
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:15 schreef niksan het volgende:
[..].........
orgineel.....
![]()
Volgens mij omdat ze andere dingen ging doen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja ik ook... maar ik vindt ze beide niet lelijk eigenlijk.
(Het zal vast al een keer besproken zijn hoor... alleen kheb het zo snel niet kunnen vinden..) Maar waarom is Yvon Jaspers er mee gekapt?
Klopt, ze had het te druk met presentatie-klusjes.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:44 schreef Shir het volgende:
Volgens mij omdat ze andere dingen ging doen...
Ik wil het niet weten.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:03 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, dit seizoen telt nog maar 5 afleveringen...![]()
Ach ja... moet ze zelf weten toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:44 schreef Shir het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze andere dingen ging doen...
Vind het trouwens slecht dat mensen zo snel uit een serie gaan, dat kan je niet maken!
Moet je ff op de site kijken... onder kopje 'MUZIEK'.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:47 schreef PacinoAllstars het volgende:
Hey mensen van wie is dat numme rop de achtergrond als je het voorstukje zie wat aanstaande zondag dus komt!
Met een dikke ( zwangere ) buik.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:19 schreef niksan het volgende:
Robin zit nu bij Vermist, telefoontjes aannemen...
Ik ook voor Robin...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat gebeuren met Robin en Cath ben ik dus duidelijk voor Robin he.
En nog iets waarom is de enige mooie vrouw in de serie nou lesbi
Ja dat is Babette.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:22 schreef _bigmac_ het volgende:
Babette is toch die eerst met Daan Schuurmans ging ??.
Dan bedoel ik die.
Beetje ruzie met MSN .. ik haat dat verrote programma...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey waarom zie ik je nooit meer online ??.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:17 schreef dunn0w het volgende:
Ik ook voor Robin.....
Nogal sneu dat ze in de aflevering van morgen avond buiten gesloten word zich buitengesloten voelt.
Ja.. sorry dat is waar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]'t is nog ff afwachten of 't ook zo ís haha...
Tuurlijk is iedereen voor Robin...quote:en volgens mij is iedereen voor Robin!! Is 't trouwens zo dat ze in de laatste afleveringen pleite is (vanwege die zwangerschap + terugkomst Alwien) of blijft ze tot 't bittere eind?! Hoop het laatste!!
ach joh, wodka is wodka, of je het nu met z'n vieren drinkt of met z'n vijfenquote:Op zondag 9 mei 2004 09:28 schreef dunn0w het volgende:
Tuurlijk is iedereen voor Robin..... Ik hoop ook dat laatste... ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met z'n vijfen.
Gewoon je bezoek voor die tijd de deur uit werken, of met z'n allen op de bank!!!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:15 schreef babette21 het volgende:
Precies, hoe meer hoe beter!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen denk ik daar nu nét vanavond ff anders over: krijg bezoek..... Grrrrr dus geen R&WL tonight....Nou ja, lang leve de videorecorder zullen we maar zeggen....
Maar deze keer met Finette komen er wel problemenquote:Op zondag 9 mei 2004 18:31 schreef soapie het volgende:
Toen Finette en Fleur waren ze toch ook vaak met z'n vijven. Lijkt mij niet zo'n probleem........
En Nathalie trekt bij Babette in wat ook voor problemen gaat zorgen..... Wordt nog leuk de komende tijd.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:04 schreef dunn0w het volgende:
Maar deze keer met Finette komen er wel problemen![]()
.
Ja, iemand op der lip moet Babette niet hebben.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
[..]
En Nathalie trekt bij Babette in wat ook voor problemen gaat zorgen.....
dunn0w ookquote:Wordt nog leuk de komende tijd.Soapie is er klaar voor.....
nee toch!!quote:Op zondag 9 mei 2004 21:55 schreef golden_power het volgende:
die BOB is nu op tv
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:32 schreef dunn0w het volgende:
Donna in elkaar gemept!
Tjah.. je hebt mensen.. en je hebt domme mensen he?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Catharina is echt dom, neemt ze een tatoo met de naam van Gerd
Ja behoorlijk... het is echt fout (vindt ik dan) om iemands naam op je lichaam te tatoeeren.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:46 schreef Shir het volgende:
Die tatoo is echt lelijk.
quote:Ik vond het wel leuk dat Finette weer terug is, nou Adriaan nog....
Ja dat was gelijk al duidelijk he..... ja volgede week idd.quote:En ook dat Robin zich daardoor buitengfesloten voelt. Robin moet niet zo zielig doen, met dr gevlucht. En ineens is Bob helemaal hoteldebotel van Robin, asjeblieft hoor. Ik hoop dat Robin nog even wegblijft! Ik vind het zo wel leuk. Menno doet trouwens wel hard-to-get hoor. Volgende keer gaan ze eindelijk zoenen, toch? Want het is duidelijk dat ze elkaar willen.
Ja... maar kweetnie hoe dat precies zit met 'Bobo's in the Bush'quote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef Shir het volgende:
Ik ben ook tegen naam-tattoo's, je weet maar nooit wat er kan gebeuren.
Adriaan is een fijne man.....nou maar hopen dat hij terug komt...
Nee .. veel langer wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:40 schreef Shir het volgende:
Bobo's in de Bush, is toch ook maximaal 2 weken draaien...even bijkomen en dan heeft ie nog zat tijd over! Lijkt mij!
Nee.. het zal niet keilang duren maar toch zeker wel langer dan 2/3 weken.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef Shir het volgende:
Ow...ja ik kijk dat nooit, dus ik weet dat niet. Ik dacht dat dat net als bij bijvoorbeeld Temptation Island was, twee weken draaien en dat over 15 afleveringen uitsmeren....
Maar niet dus?
Ja..haha...netals Finette die heeft tijdens haar afwezigheid der haar een 'tintje' donkerder gemaakt.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:00 schreef Shir het volgende:
Ow ok. Heeft Adriaan vast een lekker tintje aan over gehouden....
deze Babette ook niet!!! hahaquote:Op zondag 9 mei 2004 21:19 schreef dunn0w het volgende:
Ja, iemand op der lip moet Babette niet hebben.
Ik heb dat gevoel ook een beetje..quote:Op maandag 10 mei 2004 17:32 schreef babette21 het volgende:
Finette terug!!
Robin weg....maar mét Bob!!
![]()
ben overigens zeeeeer jaloers, wil ook (weer) naar Sydney!!!!![]()
Volgende week Adriaan weer terug...
waarom heb ik het gevoel dat dit het laatste seizoen is en ze nu alles als het ware gaan "afsluiten".....
nog 4quote:Op maandag 10 mei 2004 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk dit seizoen?
Haha.. is ok.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:42 schreef babette21 het volgende:
Topic bijna vol.... ik moet zo weer aan de slag (fijn joh, 's avonds werken haha) dus eh dunn0w, open jij strakkies 'n nieuwe?!?!
quote:Op maandag 10 mei 2004 17:50 schreef babette21 het volgende:
Heeft er niemand toevallig een screenshot van Donna die op d'r bek wordt geslagen?!?!
Haar gedrag was trouwens volledig acceptabel gezien de hoeveelheid wodkalime die naar binnen was gegaan. ik kan 't weten, verschil tussen haar en mij (twee weken terug) was dramatisch klein...![]()
(maar ik werd lekker níet tegen de vlakte gemept haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |