Mooi, dan krijgen de quakeboys het ook eens moeilijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:
Ik vind de screenshots niet zo heel erg kleurijk....![]()
betekend 2 dingen: fatsoenlijke impact-detectie en leuke coding (je kon in BF2 toch alles opnemen en later afspelen, realtime in 3D met volledige controle?)quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:18 schreef SHERMAN het volgende:
jezus dat filmpje
die raket precies door de deuren van de heli
BF Vietnam nooit gespeeld, binnenkort eens proberen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:00 schreef nlboy het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn vind de het grafisch een klein beetje veranderd als je het vergelijkt met Battlefield Vietnam. Maar ja de Gameplay blijft natuurlijk het belangrijkste en hopelijk heeft ie meer iets van BF1942 dan van BFV.
Terwijk de rookpluim van die raket door de cabine naar buiten komtquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
betekend 2 dingen: fatsoenlijke impact-detectie en leuke coding (je kon in BF2 toch alles opnemen en later afspelen, realtime in 3D met volledige controle?)
Dit kan een toevalstreffer zijn, maar ook een volledig gecode scene...
Trauma Studio's is toch min of meer ingelijfd bij DICE? Dus dat betreft zit het wel snor hoop ik, fuck die newbie attitude, totale controle is wat wij willenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:06 schreef nlboy het volgende:
Idd, DC blijft gewoon de beste multiplayer-shooter.
Nu hopen dat de DC gameplay terugkomt in BF2.
Overname of niet: de franchise wordt toch verkracht door EA, al isset alleen al door die hoerige reclame die je NIET kunt skippen....quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:29 schreef nlboy het volgende:
Ja idd, Trauma Studio's (makers van DC) is overgenomen door DICE.
En ik had al weer ergens gehoord/gelezen dat EA misschien DICE wilt overnemen.
Helaas moeten we nog wachten tot Maart....want dan komt pas Battlefield 2 uit.![]()
En dit werkt ook met BFV.quote:Skip those annoying intro movies!
Right-click your BF1942 icon, there should be a text field with the filename in speech-marks. eg:
''C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe''
Add the following to this text:
+restart 1
It should look like this ''____________'' +restart 1
Remember a space between the previous text and between restart and 1.
Now when you start the game you will be taken straight to the profile selection screen.
En bij MOHquote:Op zondag 28 november 2004 10:20 schreef nlboy het volgende:
IDD en ze moeten altijd alles uitmelken.
Maar gelukkig kan je hun stomme logo enzo overslaan bij BF.
[..]
En dit werkt ook met BFV.![]()
Dat is inderdaad wel stoerquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, dat is gewoon een kwestie van variabelen he, ik vond dat ECHT heel gaaf toen ik las dat je hele veldslagen met volledig aantal spelers tot in de details op kon nemen, en later kon terugkijken en doorsturen, en dat alles in slechts een paar MB...
Battlemechs!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Er is al een mod aangekondigd voor Battlefield 2 -
[afbeelding]
Verder kan je op http://www.northernbrigade.com wat ingame footage zien van Battlefield 2 in 2 filmpjes.
P4 3,08 ghzquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Nooit problemen gehad met Vietnam. Er zat natuurlijk veel meer vegetatie in bfv waardoor de systeemeisen hoger werden, en dat zal nu met bf2 weer niet anders zijn. Wat heb je eigenlijk voor systeem VoreG?
Heb het gezien en het ziet er best mooi uit en zo, maarre, ik hoop wel dat de engine nu wel ervoor zorgt dat de omgeving ook schade krijgt van inslaande munitie of botsingen en dat het raken van die verrekte kutboomtoppen eens niet automatisch betekent dat je vliegtuig of helicopter meteen vernietigd word.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Extreem vette nieuwe trailer:
http://files.ea.com/downl(...)/bf2_video_05_hi.mov
BF vietnam heeft me helaas niet zo lang kunnen boeien als verwacht, maar als ik deze trailer zie begint het toch te jeuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |