abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2004 @ 19:01:29 #1
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18494680

Nadat we eerder deze week al bekend maakten dat Digital Illusions werkt aan een PS2 game in de Battlefield franchise die zich richt op moderne oorlogsvoering, Battlefield: Modern Combat, komt het magazine Computer Gaming World nu met het nieuws dat er een soortgelijke game voor de PC in de planning staat.

Battlefield 2 is de voorlopige titel van dit spel dat in de volgende editie van het magazine uit de doeken gedaan zal worden. Het spel is geen directe opvolger op Battlefield 1942 en Battlefield: Vietnam maar maakt een grote sprong voorwaarts, niet alleen in de tijd maar ook qua technologie. Je mag in het spel onder andere de strijd aangaan met een M-60, een M-4 carbine en achter de stuurknuppel kruipen van een M1 tank. We verwachten dat het spel op de E3 ook te zien zal zijn.

gamer.nl
  zaterdag 17 april 2004 @ 19:02:47 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18494719
1 Desert Combat vind ik wel genoeg. Beetje moeilijk kiezen: EA's rip van DC kopen, of DC gratis downloaden. mmmmmhhhhh
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 17 april 2004 @ 19:03:06 #3
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18494729
Beters dat er een nieuwe Battlefield is gepland!

Gelukkig heb ik BFV niet gekocht, omdat echt geen hol aan is.
De maps zijn bij BFV saai en meestal is er geen goeie balance tussen de teams.
En ik mis toch de vliegtuigen, boten, auto's, tanks, etc. van BF1942.

Hopelijk is dat bij Battlefield 2 meer BF1942, maar dan met mooiere graphics.
  zaterdag 17 april 2004 @ 19:10:21 #4
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18494936
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef BMH het volgende:
1 Desert Combat vind ik wel genoeg. Beetje moeilijk kiezen: EA's rip van DC kopen, of DC gratis downloaden. mmmmmhhhhh

BF zit bijna alles mod's te nabouwen.
1 Eve of Destruction -> BFV
2. Desertcombat -> BF2
pi_18497368
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:03 schreef nlboy het volgende:
meestal is er geen goeie balance tussen de teams.
BF:V zit pas in v1.0 .
Met wat patches is dat probleem van slechte balance tussen teams zo verholpen
<<Spetterpoep>>
pi_18497393
Gaaf! Maar is dit niet mosterd na de maaltijd? Desert Combat heeft behoorlijk veel volgelingen, vergeet dat niet. We zullen zien.
  zaterdag 17 april 2004 @ 21:25:16 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18498356
DC wint het, alleen kwa verhalen al, hands down van BF:V IMO... (helicopters die erg makkelijk te besturen zijn, what the fuck?)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_18501895
Ging lekker net

Sorry voor brakke screens, maar ik moest ze wel zo maken, als je het via BF:V doet krijg je screens met een grote van 3MB , en die kan ik niet uploaden bij Picserver
Xbox Live: Anormius
  zondag 18 april 2004 @ 00:09:33 #9
12888 Skull-splitter
pi_18503211
Even converteren, brainiac...
pi_18503903
quote:
Op zondag 18 april 2004 00:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Even converteren, brainiac...
Kan ook, maar dan krijg je echt mini plaatjes. Want ze mogen de minimale grote hebben van 200KB
  zondag 18 april 2004 @ 01:25:30 #11
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18505060
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 23:32 schreef Mister_T het volgende:
Ging lekker net

[afbeelding]

[afbeelding]

Sorry voor brakke screens, maar ik moest ze wel zo maken, als je het via BF:V doet krijg je screens met een grote van 3MB , en die kan ik niet uploaden bij Picserver
Ehh dit is de Battlefield 2 topic. (niet de bfv topic)
pi_18506083
Ohhhh, dacht dat dit gewoon het algemene Battlefield topic zou worden
  zondag 18 april 2004 @ 09:30:00 #13
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18508460
haha oke
Maak niet uit.
  dinsdag 20 april 2004 @ 07:29:36 #14
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18553785
---Meer info over Battlefield 2 vrijgegeven---

De Battlefield Vietnam website bericht vandaag nieuwe info over de eerder aangekondigde Battlefield 2 en Battlefield: Modern Combat. Ontwikkelaar Digital Illusions maakte in de lente van 2003 drie nieuwe deals met EA, waaronder eerdergenoemde spellen. In plaats van de opvolger te poorten, werd besloten 2 losstaande producten voor de Playstation 2 en de PC te maken. Door de hoge verwachtingen besloot EA de aanvankelijke release van eind 2004 te verschuiven.

- Battlefield 2 is built on a new technical platform that takes us into the new generation of PC games. This will give the gamers a better gaming experience, Patrick Söderlund says.

-Battlefield 2 is developed by Digital Illusions Stockholm and the time the battles take place are modern. The player can choose between many modern weapons and choose to be part of three diffrent super nations; China, USA or a new Middle east coalition.

-Battlefield 2 is for the PC and will be sold as a full price game. Electronic Arts is the publisher and will be distrubuting the game. The release is planned for Spring 2005.

gamer.nl
pi_18554080
Ok ik voel me echt genaaid als ze nu in juni/juli weer een nieuwe battlefield uitbrengen.
De levensduur van vietnam is in 1 klap uitgedund tot 4 maanden.
Built for Speed
pi_18554106
Hmz op het plaatje staat juli 2004, op de vietnam site staat lente 2005.
Ik hoop maar dat het 2005 wordt wat ik betaal niet graag 50 euro voor een game die na 4 maanden alweer een opvolger heeft.
Built for Speed
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:57:03 #17
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18560991
Ik denk idd 2005, omdat ze nu bezig zijn met het maken van BF2.
Dus het lijkt me sterk als ie al in 2004 klaar is, want anders zouden er nu al screens te zien zijn van BF2.
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:19:08 #18
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18566051
---Eerste twee screenshots van Battlefield 2---

Electronic Arts had goed in de smiezen dat Battlefield 1942 het begin kon zijn van een grote en vooral lucratieve franchise. We hebben inmiddels de eerste spin-off, Battlefield: Vietnam, al achter de kiezen en binnen twee jaar zullen we nog eens drie andere games in de reeks onder ogen krijgen. Hieronder bevindt zich in ieder geval één nieuwe PC Battlefield game, kortweg Battlefield 2 genaamd.

Battlefield 2 zal in de lente van 2005 verschijnen en belooft een grote stap voorwaarts te worden in de franchise. Het spel maakt gebruik van een nieuwe 3D engine die vernietigbare omgevingen en een uitgebreide physics-engine aan boord heeft. Net als de PS2 Battlefield-game, Battlefield: Modern Combat, zal ook Battlefield 2 zich in de nabije toekomst afspelen. Als United States, China of het Midden Oosten kan je de strijd aangaan, waarbij natuurlijk weer de nodige voertuigen paraat staan. Geniet alvast van de eerste twee screenshots van het spel.

gamer.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:25:01 #19
53142 method21
FREE MANSON
pi_18566152
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:03 schreef nlboy het volgende:
Beters dat er een nieuwe Battlefield is gepland!

Gelukkig heb ik BFV niet gekocht, omdat echt geen hol aan is.
De maps zijn bij BFV saai en meestal is er geen goeie balance tussen de teams.
En ik mis toch de vliegtuigen, boten, auto's, tanks, etc. van BF1942.

Hopelijk is dat bij Battlefield 2 meer BF1942, maar dan met mooiere graphics.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:06:32 #20
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18567007
In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, China, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game's 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 100 players in some of the largest online battles on the PC.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle-to-player ratio and an optimized game play experience. Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more.
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:07:54 #21
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18567040
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef method21 het volgende:

[..]

Ik vind alleen de maps met heli's bij BFV
De andere maps vind ik echt bagger.
pi_18567288
Eerst bij The Sims de ene naar de andere uitbreiding en nu ook voor BF
* SHERMAN speelt lekker DC verder
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:39:53 #23
12888 Skull-splitter
pi_18569655
Ziet er goed uit, die nieuwe engine...
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:30:36 #24
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18572971
Beters dat er meer dan 30 voertuigen zijn in BF2.

Ook beter is dat je met 100 speler online kan spelen, alleen ik vind het jammer dat je zelfs met basic adsl max 4 a 6 players kan hosten. (met BFV & BF1942)
En een gameserver is vrij duur.
pi_18579153
De toekomst ziet er gaaf uit met steeds weer sneller wordende verbindingen en nu dus ook games die zich op de bandbreedte gaan aanpassen. Multiplayer battles met 100 mensen Over een paar jaar spelen we oorlogen 1 op 1 na met slagvelden waar honderden mensen lopen en waar je echt linies kan houden e.d. Gaaf
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:47:16 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_18580353
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:19 schreef nlboy het volgende:
Electronic Arts (..) en binnen twee jaar zullen we nog eens drie andere games in de reeks onder ogen krijgen.
.
Zo bouw je een enthousiaste online community op ja!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_18582866
Lauw hoor
  woensdag 21 april 2004 @ 18:22:04 #28
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18591345
Jammer dat EA de licencie van Battlefield heeft.
Ze z'n gewoon te commercieel en willen gewoon elke gamer bij hun aan de hand hebben.
Bijv. Ubisoft brengt meestal leuke en goede games uit zonder een hele toestand zoals EA.
pi_18593350
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef speknek het volgende:

[..]

.
Zo bouw je een enthousiaste online community op ja!
Erg jammer je bent net gewend aan battlefield 1942 met mods en je speelt lekker online etc (Desertcombat) en battlefield vietnam is er waar je aan moet wennen en dan is er alweer een opvolger
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  woensdag 21 april 2004 @ 20:48:50 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_18594545
Het wennen vind ik niet zo het probleem. Dat is juist wel handig, omdat alle diehards die ziekelijk vaak spelen ook weer opnieuw moeten beginnen, zo houd je het spel laagdrempelig. Het probleem is dat je vijftig euro voor een spel dokt die je een paar maanden later weer weg kan flikkeren omdat iedereen het nieuwe leukere (maar voor de rest vrijwel hetzelfde) spel aan het spelen is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 24 april 2004 @ 08:15:50 #31
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18648150
EA AND DIGITAL ILLUSIONS ANNOUNCE DEVELOPMENT OF BATTLEFIELD 2 FOR THE PC

Award-winning Battlefield Franchise Sequel Invades the Modern Battlefield

REDWOOD CITY, Calif., April 20, 2004 – Move out soldier! Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) and Digital Illusions today announced that development is underway on the sequel to the award-winning Battlefield 1942™ PC game. Battlefield 2™, scheduled for release in spring 2005, moves the franchise forward in time to invade the high tech frontlines of modern warfare. Powered by an all new game engine, Battlefield 2 brings the intensity and excitement of its predecessors, Battlefield 1942 and Battlefield Vietnam™, into the modern era with the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, China, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 100 players in some of the largest online battles on the PC.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle-to-player ratio and an optimized game play experience. Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more.

Additionally, Battlefield 2 showcases an all-new game engine and physics system to bring the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 is being developed by the original Battlefield 1942 Sweden based developer, Digital Illusions. Electronic Arts will publish and distribute the game for the PC under the EA GAMES™ brand worldwide.
  zaterdag 24 april 2004 @ 08:39:44 #32
45071 nlboy
aka Kasesouffle
  donderdag 29 april 2004 @ 00:31:51 #33
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18760999
---Drie nieuwe screenshots van Battlefield 2---

De Duitse website BF-News heeft drie nieuwe screenshots van Battlefield 2 weten te bemachtigen. Terwijl Battlefield Vietnam meer een spin-off is, wordt Battlefield 2 het 'echte' vervolg op Battlefield 1942. De game heeft een compleet nieuwe engine die behalve voor betere graphics ook voor realistische physics en vernietigbare omgevingen zorgt. Het spel zal zich in de nabije toekomst afspelen waarin je kunt kiezen voor de zijde van de Amerikanen, China of het Midden-Oosten.

Helaas duurt het nog wel tot 2005 voordat we Battlefield 2 mogen spelen en mocht je persé eerder al van moderne oorlogsvoering in het Battlefield-concept willen proeven, dan kun je Battlefield: Modern Combat proberen dat in de herfst voor de Playstation 2 zal verschijnen.
quote:
Gerade eben erreichten uns direkt von EA 5 Screenshots aus dem kommenden BF2, die unbedingt sehenswert sind. Auf den Screenshots wird bereits aus kleineren Screenern bekannte Transportheli und der M4A1 gezeigt, zusätzlich bekommen wir aber auch die US-Infantrie, die Cobra und ein nettes "Gruppenfoto" zu sehen.

gamer.nl
pi_18766986
Ik denk dat deze screenshots fake (en dan bedoel ik dat ze niet in-game) zijn. En dat ze gewoon wat models gerenderd hebben in 1 of ander 3d pakket en die vervolgens met photoshop in een plaatje hebben geplakt. De soldaten op de plaatjes lijken te zweven. De tracks van de tank vormen met de stoep mee, ik denk dat het nog wel even duurt voordat we die nuances in dit soort complexe games zien. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk
pi_18767386
Voor een game die pas in 2005 uit gaat komen kan dit wel hoor. Ik heb een techdemo van deze engine gezien en bovenstaande is gemakkelijk te halen. Alleen de systeemeisen zullen wel aardig fors zijn. Althans, dat lijkt nu zo .

Op de E3 staat vast meer Battlefield 2
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:44:04 #36
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_19105928
IGN is wat meer details te weten gekomen over Battlefield 2, het 'echte' vervolg op Battlefield 1942 dat zich afspeelt in een moderne oorlogsetting waarin de VS, China en het Midden-Oosten de strijd aangaan.

Zo komen we te weten dat er twee nieuwe klassen zijn, te weten een heavy weapons en een Special Operatives class. Ook is de medic nu in staat om gevallen soldaten te genezen. Verder ondersteunt het spel waarschijnlijk tot 100 spelers online. Om het overzicht niet te verliezen worden de twee zijden onderverdeeld in squads, waarin spelers elkaar altijd op de map zien en elkaar orders kunnen geven. Het commands menu is ook verbetert en de commando's die je geeft zijn nu context gevoeliger. Dit zou natuurlijk de teamplay ten goede moeten komen. Ten slotte hebben de materialen verschillende vormen van penetratie, en zo zul je bijvoorbeeld door hele dunne muurtjes kunnen schieten. Grafisch is het er natuurlijk ook een stuk op vooruit gegaan dankzij de compleet nieuwe engine die Battlefield 2 gebruikt.
quote:
The M1 tank we saw was remarkably detailed. Every component of the tank is rendered faithfully. You can even see the shadows of the telephone wires over head pass across its surface. After a quick look at the tank, we were whisked off to see the new Tunguska anti-air vehicle. The large caliber guns on top of this baby can chew through most air targets with ease. It also has a launcher for homing rockets. Simply put the cursor on a target and wait for few seconds. Once you hear the loud beep, let the rocket fly and pray that the chopper pilot (who just so happens to receive a warning that you've got a lock) doesn't have any more flares.
Daarnaast heeft IGN een nieuw filmpje uitgebracht met de eerste ingame beelden van deze game.
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:45:37 #37
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_19105930
Ik kan niet wachten tot die uit komt.
Die filmpjes zien er echt vet uit.

[ Bericht 95% gewijzigd door nlboy op 13-05-2004 20:36:53 ]
  maandag 31 mei 2004 @ 14:41:44 #38
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_19535119
---Battlefield 2 is voor fans van moderne oorlogsvoering---

Battlefield: Vietnam lag amper in de winkels of Battlefield 2 werd alweer aangekondigd. Speelden de eerste twee Battlefield titels zich in het verleden af, dit deel laat je de geneugden van de moderne oorlogsvoering beleven. Battlefield 2 bevat, in tegenstelling tot de voorgaande delen, drie speelbare fracties, te weten de Amerikanen, Chinezen en een coalitie uit het Midden-Oosten. De veldslagen zullen op twee locaties plaatsvinden, namelijk in het Midden en Verre Oosten. Verwacht in het Midden-Oosten niet alleen woestijn, want men zal ook stranden, bergachtige gebieden en steden als level toevoegen. Ook de singleplayer campaign zou dit keer meer te bieden moeten hebben. Toch blijft Battlefield 2 vooral een multiplayer titel.
quote:
HomeLAN - What other unique gameplay features will Battlefield 2 have?
Scott Evans - There are far too many to mention. Some of the big ones are: A persistence system, squad / commander mode, up to 100 players per map as well as many more!

HomeLAN - Are there plans for releasing mod tools that will be used for the new game?
Scott Evans - With Battlefield 1942, we put out official mod tools after the game had shipped. With Battlefield Vietnam, we put out mod tools on the CD. With Battlefield 2 we plan to take this a step further and get the mod community involved even sooner.
Battelfield 2 komt pas in 2005 uit, maar zou geen concurrentie voor BF1942 en BF: Vietnam zijn, aangezien dit deel voor de fans van moderne oorlogsvoering is, aldus dit interview met Scott Evans van EA.

gamer.nl
  dinsdag 22 juni 2004 @ 09:41:59 #39
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_20085364
Battlefield 2: eerst plezier, dan realisme

Nu Battlefield ook op de consoles verschijnt heeft de franchise heeft alles in zich om de nieuwe "Medal of Honor" te worden. Het succes van Battlefield begon echter op de PC en PC gamers worden door DICE en EA dan ook niet vergeten, want begin volgend jaar moet Battlefield 2 verschijnen. Een van de nieuwe opties in dit deel is de "Battlefield Commander," waarbij de hoogst geplaatste speler, als hij dit wil, de baas uit mag hangen. Liefhebbers van realistische shooters moeten hun hoop op de mod gemeenschap vestigen, want de vanilla Battlefield 2 zal voornamelijk om de "fun" en niet om het realisme draaien.
quote:
Given the state of "complaints" about certain aspects of Battlefield Vietnam, when it was released, (ie...power and accuracy of the M60) What level of beta testing does Dice do to ready their products for release, Do they put out requests for "typical internet players" to beta test their product, or do they do their own testing?

Sean Decker: DICE and EA do testing both internally and with “typical internet players”. We try and include the community as much as possible when testing. While we strive to find every issue, with a game the size and complexity of the Battlefield franchise, bugs sometimes slip through.
Sommige gamers vragen zich af waarom dit deel Battlefield 2 heet, aangezien Battlefield: Vietnam het tweede deel is. In dit interview kom je echter te weten dat BF:V niet een echte opvolger is. Op de vraag of er ook speciale kijkers met infrarood of nightvision zijn wilde Battlefield 2 Producer Sean Decke geen antwoord geven.

http://bf.filefront.com/info/Battlefield_2_Interview
pi_20124068
Tof, er zijn nu dan ook filmpjes verschenen, deze kun je downloaden op onderstaande pagina. Geen photoshopwerk maar echte ingame beelden dus DtchDopey

pagina
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:45:40 #41
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_20129081
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:01 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]

Je mag in het spel onder andere de strijd aangaan met een M-60, een M-4 carbine en achter de stuurknuppel kruipen van een M1 tank. We verwachten dat het spel op de E3 ook te zien zal zijn.

gamer.nl
een m-60 zit ook in vietnam hoor, net als een m4, of doe ik nou heel noob
Wel leuk dat er ook zo'n modern game op de pc uitkomt en niet alleen op de ps2
  vrijdag 25 juni 2004 @ 08:23:56 #42
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_20171449
---Bewegende beelden Battlefield 2 vrijgegeven---

Battlefield: Vietnam is dan wel de tweede game in de Battlefield serie, EA ziet het meer als een uitgebeide total conversion van Battlefield 1942. De echte opvolger van BF 1942 is namelijk Battlefield 2, wat weer een andere game is dan het onlangs aangekondigde Battlefield: Modern Combat. Ja ja, je ziet het, zo makkelijk is het bijhouden van games in een serie tegenwoordig niet meer.

Wat wel makkelijk is, is het downloaden van bewegende beelden van dit Battlefield. Binnen een paar klikken kun je namelijk vanaf deze link een 38 seconden durend straatgevecht uit BF2 bekijken. En toegegeven: de sfeer is heerlijk. Downloaden dus.

gamer.nl
  vrijdag 25 juni 2004 @ 08:28:20 #43
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_20171473
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef G-Mart het volgende:
Tof, er zijn nu dan ook filmpjes verschenen, deze kun je downloaden op onderstaande pagina. Geen photoshopwerk maar echte ingame beelden dus DtchDopey

pagina
kan niet wachten totdat ie uit is.....
pi_20171545
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 08:23 schreef nlboy het volgende:
---Bewegende beelden Battlefield 2 vrijgegeven---

Battlefield: Vietnam is dan wel de tweede game in de Battlefield serie, EA ziet het meer als een uitgebeide total conversion van Battlefield 1942. De echte opvolger van BF 1942 is namelijk Battlefield 2, wat weer een andere game is dan het onlangs aangekondigde Battlefield: Modern Combat. Ja ja, je ziet het, zo makkelijk is het bijhouden van games in een serie tegenwoordig niet meer.

Wat wel makkelijk is, is het downloaden van bewegende beelden van dit Battlefield. Binnen een paar klikken kun je namelijk vanaf deze link een 38 seconden durend straatgevecht uit BF2 bekijken. En toegegeven: de sfeer is heerlijk. Downloaden dus.

[afbeelding]

gamer.nl
Ik ga hem even bekijken. De screemshot ziet er iig mooi uit
pi_20175698
Dat stukje is t zelfde als op die page van G-Mart, wat dus al in mei was gepublished.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:32:35 #46
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_20377096
---Een onveilig Midden-Oosten op screens Battlefield 2---
In de lente van 2005 wil Electronic Arts met het officiële vervolg op Battlefield 1942 op de proppen komen. Men ziet Battlefield: Vietnam als niet meer dan een uitgebreide total conversion en hoopt met Battlefield 2 gamers weer echt enthousiast te krijgen voor een potje online geweld. Battlefield 2 bevat, in tegenstelling tot de voorgaande delen, drie speelbare fracties, te weten de Amerikanen, Chinezen en een coalitie uit het Midden-Oosten en speelt zich op twee verschillende terreinen af. Zo zul je enerzijds de fictieve straten van enkele steden uit het Midden-Oosten onveilig maken en anderzijds je militaire heil zoeken in het Verre Oosten. Op enkele vandaag vrijgegeven screenshots zien we het eerstgenoemde strijdtoneel voorbij komen, wat er zeker niet onaardig uitziet. Bekijk alle plaatjes op deze website.
http://www.gamershell.com/hellzone_Action_Battlefield_2.shtml

gamer.nl
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:33:41 #47
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_20377118
Ik vind de screenshots niet zo heel erg kleurijk....
pi_20379238
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:
kleurrijk? gast, speel je nintendo spelletjes ofzo? kleurtjes zijn voor nintendo fanboys, als je ruig wilt knallen koop je gewoon battlefield 2 .
pi_23604917
Nieuwe movie van BF2 door NBrigade. http://www.northernbrigade.com/bf2.php

Ben erg benieuwd hoe de gameplay gaat worden, het ziet er allemaal erg vehicle based uit. Gelukkig word het score systeem onder handen genomen zodat support rollen ook interresant worden
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:42:54 #50
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23605029
wat zijn de specs voor dit spel??
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:26:54 #51
12888 Skull-splitter
pi_23606652
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:
Mooi, dan krijgen de quakeboys het ook eens moeilijk.

Ik heb net een paar filmpjes zitten kijken en ik weet nu al zeker dat ik deze MOET hebben...
  zaterdag 27 november 2004 @ 15:57:21 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23608465
Erg origineel trouwens: USA, China en een Midden-Oosten legert.

Generals, iemand?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:29:41 #53
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23616079
Ik kan niet wachten op BF2.
Want ik verveel me nu wel een beetje op de PC.
Er zijn de maand veel goede games uitgekomen voor de Consoles, maar voor de PC...nee. (rijmt)
pi_23616295
ik wil deze game
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:48:00 #55
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23616400

Bron: http://forums.thebattlefields.com/showthread.php?p=162034

Video:
Low res: http://fun.ea.com/cgi-bin24/DM/y/nQrC0Hmwz80Eh0UZv0CZ 11,6 MB
High res: http://fun.ea.com/cgi-bin24/DM/y/nQrC0Hmwz80Eh0UZu0CY 45 MB
XviD: http://www.bfmaps.nl/~lig(...)_2_Official_XviD.rar 12,5 MB

De makers van de mod Northern Brigade mochten Battlefield 2 al uitproberen:
http://www.northernbrigade.com/bf2.php

[ Bericht 95% gewijzigd door nlboy op 27-11-2004 21:58:41 ]
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:00:00 #56
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23616677
Als ik eerlijk mag zijn vind de het grafisch een klein beetje veranderd als je het vergelijkt met Battlefield Vietnam. Maar ja de Gameplay blijft natuurlijk het belangrijkste en hopelijk heeft ie meer iets van BF1942 dan van BFV.

[ Bericht 10% gewijzigd door nlboy op 27-11-2004 22:07:20 ]
pi_23616697
hmmm ziet er wel leuk uit
pi_23617093
jezus dat filmpje
die raket precies door de deuren van de heli
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:30:30 #59
12888 Skull-splitter
pi_23617474
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:18 schreef SHERMAN het volgende:
jezus dat filmpje
die raket precies door de deuren van de heli
betekend 2 dingen: fatsoenlijke impact-detectie en leuke coding (je kon in BF2 toch alles opnemen en later afspelen, realtime in 3D met volledige controle?)

Dit kan een toevalstreffer zijn, maar ook een volledig gecode scene...
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:32:22 #60
12888 Skull-splitter
pi_23617516
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:00 schreef nlboy het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn vind de het grafisch een klein beetje veranderd als je het vergelijkt met Battlefield Vietnam. Maar ja de Gameplay blijft natuurlijk het belangrijkste en hopelijk heeft ie meer iets van BF1942 dan van BFV.
BF Vietnam nooit gespeeld, binnenkort eens proberen...
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:52:07 #61
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23617935
Alleen de WW2 mod & Dice City is leuk met BFV, maar BFV zelf is saai. (zie BFV topic)
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:03:58 #62
12888 Skull-splitter
pi_23618247
Mjah, mijn broertjes hebben hem gedownload, leuk en aardig, maar ik vond de helicopters echt poep, ik ben BF Desert combat gewend immers...
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:06:09 #63
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23618308
Idd, DC blijft gewoon de beste multiplayer-shooter.
Nu hopen dat de DC gameplay terugkomt in BF2.
pi_23618313
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

betekend 2 dingen: fatsoenlijke impact-detectie en leuke coding (je kon in BF2 toch alles opnemen en later afspelen, realtime in 3D met volledige controle?)

Dit kan een toevalstreffer zijn, maar ook een volledig gecode scene...
Terwijk de rookpluim van die raket door de cabine naar buiten komt
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:19:58 #65
12888 Skull-splitter
pi_23618649
Mjah, dat is gewoon een kwestie van variabelen he, ik vond dat ECHT heel gaaf toen ik las dat je hele veldslagen met volledig aantal spelers tot in de details op kon nemen, en later kon terugkijken en doorsturen, en dat alles in slechts een paar MB...
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:21:08 #66
12888 Skull-splitter
pi_23618685
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:06 schreef nlboy het volgende:
Idd, DC blijft gewoon de beste multiplayer-shooter.
Nu hopen dat de DC gameplay terugkomt in BF2.
Trauma Studio's is toch min of meer ingelijfd bij DICE? Dus dat betreft zit het wel snor hoop ik, fuck die newbie attitude, totale controle is wat wij willen
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:29:47 #67
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23618910
Ja idd, Trauma Studio's (makers van DC) is overgenomen door DICE.
En ik had al weer ergens gehoord/gelezen dat EA misschien DICE wilt overnemen.

Helaas moeten we nog wachten tot Maart....want dan komt pas Battlefield 2 uit.
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:35:53 #68
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23619080
Er is al een team bezig met een mod voor Battlefield 2:
SAS codename: Bravo 2 zero
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:41:26 #69
45071 nlboy
aka Kasesouffle
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:46:46 #70
12888 Skull-splitter
pi_23619300
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:29 schreef nlboy het volgende:
Ja idd, Trauma Studio's (makers van DC) is overgenomen door DICE.
En ik had al weer ergens gehoord/gelezen dat EA misschien DICE wilt overnemen.

Helaas moeten we nog wachten tot Maart....want dan komt pas Battlefield 2 uit.
Overname of niet: de franchise wordt toch verkracht door EA, al isset alleen al door die hoerige reclame die je NIET kunt skippen....
  zondag 28 november 2004 @ 10:20:54 #71
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23624434
IDD en ze moeten altijd alles uitmelken.
Maar gelukkig kan je hun stomme logo enzo overslaan bij BF.
quote:
Skip those annoying intro movies!

Right-click your BF1942 icon, there should be a text field with the filename in speech-marks. eg:
''C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe''
Add the following to this text:

+restart 1

It should look like this ''____________'' +restart 1
Remember a space between the previous text and between restart and 1.
Now when you start the game you will be taken straight to the profile selection screen.
En dit werkt ook met BFV.
pi_23624578
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:20 schreef nlboy het volgende:
IDD en ze moeten altijd alles uitmelken.
Maar gelukkig kan je hun stomme logo enzo overslaan bij BF.
[..]

En dit werkt ook met BFV.
En bij MOH
pi_23624582
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, dat is gewoon een kwestie van variabelen he, ik vond dat ECHT heel gaaf toen ik las dat je hele veldslagen met volledig aantal spelers tot in de details op kon nemen, en later kon terugkijken en doorsturen, en dat alles in slechts een paar MB...
Dat is inderdaad wel stoer
pi_23733978
De mappen waarop gespeeld gaat worden zijn inmiddels ook bekend http://www.gamespot.com/p(...)preview_6114320.html
pi_23734230
Heyz Dope

Cool
Opvallend dat de kaarten variabel zijn voor het aantal spelers dat meedoet. Ook zie ik weer punten met een verbodsbord erbij, die kunnen niet gecaptured worden dan ws.
pi_23735340
eh hehe eej At !

Inderdaad was me nog niet opgevallen die uncapable bases, wat ik me ook afvraag of er inderdaad zoveel vlaggen komen als punten die op de map zijn aangegeven, dan word het wel een ander spel. Wel koel dat er ook weer een vliegdekschip is!
pi_24042603
Er is al een mod aangekondigd voor Battlefield 2 -

Verder kan je op http://www.northernbrigade.com wat ingame footage zien van Battlefield 2 in 2 filmpjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 08-06-2005 22:17:15 (plaatje gaf een irritante popup, verwijderd) ]
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:53:17 #78
12888 Skull-splitter
pi_24043673
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Er is al een mod aangekondigd voor Battlefield 2 -
[afbeelding]

Verder kan je op http://www.northernbrigade.com wat ingame footage zien van Battlefield 2 in 2 filmpjes.
Battlemechs!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:51:36 #79
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_24047788
Releasedate Battlefield 2 verschoven + screens
Ontwikkelaar DICE heeft de releasedate van Battlefield 2 verschoven met ruim een maand. De game staat nu geplanned voor 24 maart 2005 in plaats van 8 februari 2005. Om het goed te maken met de fans heeft de ontwikkelaar de boxart van het spel vrijgegeven:

En hier kan je de nieuwe screenshots zien.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:06:56 #80
12888 Skull-splitter
pi_24048096
Maart was toch al bekend?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:10:13 #81
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_24048161
Ja ik had dat ook ergens gelezen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:27:33 #82
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24048639
Kan niet wachten op deze game, maar ben benieuwd of hij op deze PC draait
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24079777
Zal er een demo van komen ? zoja wanneer dan ?:)
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:02:24 #84
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24869050
Om het even wat op te fleuren en word it misschien beter dan America's Army?

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24901728
Zolang hij maar niet zo draait als Battlefield Vietnam . Battlefield 1942 draaide gewoon goed, was duidelijk niet teveel aandacht aan graphics gewoon spelen. Vietnam haperde teveel terwijl mijn PC dat makkelijk aan moet kunnen.
pi_24901998
Nooit problemen gehad met Vietnam. Er zat natuurlijk veel meer vegetatie in bfv waardoor de systeemeisen hoger werden, en dat zal nu met bf2 weer niet anders zijn. Wat heb je eigenlijk voor systeem VoreG?
pi_24902027
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Nooit problemen gehad met Vietnam. Er zat natuurlijk veel meer vegetatie in bfv waardoor de systeemeisen hoger werden, en dat zal nu met bf2 weer niet anders zijn. Wat heb je eigenlijk voor systeem VoreG?
P4 3,08 ghz
Radeon 9800 Pro
512MB Ram (dit is wel wat minder...)

Maar Vietnam vond ik gewoon erg irritant draaien .
pi_25460278
Extreem vette nieuwe trailer:

http://files.ea.com/downl(...)/bf2_video_05_hi.mov

BF vietnam heeft me helaas niet zo lang kunnen boeien als verwacht, maar als ik deze trailer zie begint het toch te jeuken!
pi_25460541
Hopen dat het ook echt zo speelt. Zal wel niet. Ik ben alleen bang dat de luchtgevechten gesloopt zijn, met doelzoekende raketten..
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:06:22 #90
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25460610
Het filmpje ziet er wel leuk uit. Maar laten we maar het echte spelen afwachten want iedereen kan wel leuke filmpjes maken maar da moet het ook nog zo spelen.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_25518011
Op gamer.nl stond gisteren een gerucht over het snel uitkomen van de demo. Ook op gamespy is er al een demoserver te zien die draait met een battlefield 2 demo, maar er is nog niets officieels.. Denk iig dat we er niet al te lang meer op hoeven te wachten
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:34:16 #92
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_25519549
het lijkt me zo een vet spel mensen, wat denken jullie ervan?
juist ja, de stekker ligt eruit
  dinsdag 15 maart 2005 @ 14:28:01 #93
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_25520420
Ja, ik zou hem zo blind kopen, maar ja mijn systeempje kan het niet meer aan. Denk ik...
Hebben jullie misshien een idee of ik het misschien toch wel op low-res zou kunnen spelen. (Is toch beter dan niets)

AMD Athlon XP 2000+
512 MB RAM
64 MB Gforce TI 4200
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:39:49 #94
12888 Skull-splitter
pi_25525390
met een nieuwe videokaart zou ie nog redelijk moeten kunnen draaien...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 maart 2005 @ 22:52:27 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_25525630
Mijn stats:

AMD Athlon 2500+
1,83 GHz
512 MB RAM
128 MB Radeon 9600

Zal ie draaien?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 23:40:51 #96
12888 Skull-splitter
pi_25525893
Staar je nou eens niet blind op pure GHzen, die rating is er niet voor niets opgeplakt...
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:36:05 #97
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25526316
tvp!
The Internets, I needs it..
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:07:11 #98
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25526728
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Extreem vette nieuwe trailer:

http://files.ea.com/downl(...)/bf2_video_05_hi.mov

BF vietnam heeft me helaas niet zo lang kunnen boeien als verwacht, maar als ik deze trailer zie begint het toch te jeuken!
Heb het gezien en het ziet er best mooi uit en zo, maarre, ik hoop wel dat de engine nu wel ervoor zorgt dat de omgeving ook schade krijgt van inslaande munitie of botsingen en dat het raken van die verrekte kutboomtoppen eens niet automatisch betekent dat je vliegtuig of helicopter meteen vernietigd word.
The Internets, I needs it..
pi_25539905
Is misschien nog wat te ver gezocht, huisjes en gebouwen die kapot gaan. Ik ben bang dat je nog steeds niet met een tank over een dun boompje heen kan rijden, en misschien is zelfs de reloadbug nog steeds niet gefixed. Maarja, t blijft een toffe vorm van spelen, het battlefield concept.. Kan niet wachten tot ie er is
pi_25545056
Gaat volgens mij een hele vette game worden
Filmpjes en screenshots zien er erg mooi uit

Vraag me alleen af of mijn pc dat aankan
pi_25628338
Kom op mensen jullie kunnen veel zeggen maar dit word wel een heel vet spel trouwens jullie willen graag filmpjes ga eens kijken op www.totalbf2.com daar staat bijna alles over het spel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')