quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef BMH het volgende:
1 Desert Combat vind ik wel genoeg. Beetje moeilijk kiezen: EA's rip van DC kopen, of DC gratis downloaden. mmmmmhhhhh
BF:V zit pas in v1.0 .quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:03 schreef nlboy het volgende:
meestal is er geen goeie balance tussen de teams.
Kan ook, maar dan krijg je echt mini plaatjes. Want ze mogen de minimale grote hebben van 200KBquote:Op zondag 18 april 2004 00:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Even converteren, brainiac...
Ehh dit is de Battlefield 2 topic. (niet de bfv topic)quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:32 schreef Mister_T het volgende:
Ging lekker net![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor brakke screens, maar ik moest ze wel zo maken, als je het via BF:V doet krijg je screens met een grote van 3MB, en die kan ik niet uploaden bij Picserver
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:03 schreef nlboy het volgende:
Beters dat er een nieuwe Battlefield is gepland!
Gelukkig heb ik BFV niet gekocht, omdat echt geen hol aan is.
De maps zijn bij BFV saai en meestal is er geen goeie balance tussen de teams.
En ik mis toch de vliegtuigen, boten, auto's, tanks, etc. van BF1942.
Hopelijk is dat bij Battlefield 2 meer BF1942, maar dan met mooiere graphics.
Ik vind alleen de maps met heli's bij BFVquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef method21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:19 schreef nlboy het volgende:
Electronic Arts (..) en binnen twee jaar zullen we nog eens drie andere games in de reeks onder ogen krijgen.
Erg jammer je bent net gewend aan battlefield 1942 met mods en je speelt lekker online etc (Desertcombat) en battlefield vietnam is er waar je aan moet wennen en dan is er alweer een opvolgerquote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef speknek het volgende:
[..].
Zo bouw je een enthousiaste online community op ja!
quote:Gerade eben erreichten uns direkt von EA 5 Screenshots aus dem kommenden BF2, die unbedingt sehenswert sind. Auf den Screenshots wird bereits aus kleineren Screenern bekannte Transportheli und der M4A1 gezeigt, zusätzlich bekommen wir aber auch die US-Infantrie, die Cobra und ein nettes "Gruppenfoto" zu sehen.
Daarnaast heeft IGN een nieuw filmpje uitgebracht met de eerste ingame beelden van deze game.quote:The M1 tank we saw was remarkably detailed. Every component of the tank is rendered faithfully. You can even see the shadows of the telephone wires over head pass across its surface. After a quick look at the tank, we were whisked off to see the new Tunguska anti-air vehicle. The large caliber guns on top of this baby can chew through most air targets with ease. It also has a launcher for homing rockets. Simply put the cursor on a target and wait for few seconds. Once you hear the loud beep, let the rocket fly and pray that the chopper pilot (who just so happens to receive a warning that you've got a lock) doesn't have any more flares.
Battelfield 2 komt pas in 2005 uit, maar zou geen concurrentie voor BF1942 en BF: Vietnam zijn, aangezien dit deel voor de fans van moderne oorlogsvoering is, aldus dit interview met Scott Evans van EA.quote:HomeLAN - What other unique gameplay features will Battlefield 2 have?
Scott Evans - There are far too many to mention. Some of the big ones are: A persistence system, squad / commander mode, up to 100 players per map as well as many more!
HomeLAN - Are there plans for releasing mod tools that will be used for the new game?
Scott Evans - With Battlefield 1942, we put out official mod tools after the game had shipped. With Battlefield Vietnam, we put out mod tools on the CD. With Battlefield 2 we plan to take this a step further and get the mod community involved even sooner.
Sommige gamers vragen zich af waarom dit deel Battlefield 2 heet, aangezien Battlefield: Vietnam het tweede deel is. In dit interview kom je echter te weten dat BF:V niet een echte opvolger is. Op de vraag of er ook speciale kijkers met infrarood of nightvision zijn wilde Battlefield 2 Producer Sean Decke geen antwoord geven.quote:Given the state of "complaints" about certain aspects of Battlefield Vietnam, when it was released, (ie...power and accuracy of the M60) What level of beta testing does Dice do to ready their products for release, Do they put out requests for "typical internet players" to beta test their product, or do they do their own testing?
Sean Decker: DICE and EA do testing both internally and with “typical internet players”. We try and include the community as much as possible when testing. While we strive to find every issue, with a game the size and complexity of the Battlefield franchise, bugs sometimes slip through.
een m-60 zit ook in vietnam hoor, net als een m4, of doe ik nou heel noobquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:01 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Je mag in het spel onder andere de strijd aangaan met een M-60, een M-4 carbine en achter de stuurknuppel kruipen van een M1 tank. We verwachten dat het spel op de E3 ook te zien zal zijn.
gamer.nl
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef G-Mart het volgende:
Tof, er zijn nu dan ook filmpjes verschenen, deze kun je downloaden op onderstaande pagina. Geen photoshopwerk maar echte ingame beelden dus DtchDopey
pagina
Ik ga hem even bekijken. De screemshot ziet er iig mooi uitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:23 schreef nlboy het volgende:
---Bewegende beelden Battlefield 2 vrijgegeven---
Battlefield: Vietnam is dan wel de tweede game in de Battlefield serie, EA ziet het meer als een uitgebeide total conversion van Battlefield 1942. De echte opvolger van BF 1942 is namelijk Battlefield 2, wat weer een andere game is dan het onlangs aangekondigde Battlefield: Modern Combat. Ja ja, je ziet het, zo makkelijk is het bijhouden van games in een serie tegenwoordig niet meer.
Wat wel makkelijk is, is het downloaden van bewegende beelden van dit Battlefield. Binnen een paar klikken kun je namelijk vanaf deze link een 38 seconden durend straatgevecht uit BF2 bekijken. En toegegeven: de sfeer is heerlijk. Downloaden dus.
[afbeelding]
gamer.nl
kleurrijk? gast, speel je nintendo spelletjes ofzo? kleurtjes zijn voor nintendo fanboys, als je ruig wilt knallen koop je gewoon battlefield 2quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:
Ik vind de screenshots niet zo heel erg kleurijk....![]()
Mooi, dan krijgen de quakeboys het ook eens moeilijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:
Ik vind de screenshots niet zo heel erg kleurijk....![]()
betekend 2 dingen: fatsoenlijke impact-detectie en leuke coding (je kon in BF2 toch alles opnemen en later afspelen, realtime in 3D met volledige controle?)quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:18 schreef SHERMAN het volgende:
jezus dat filmpje
die raket precies door de deuren van de heli
BF Vietnam nooit gespeeld, binnenkort eens proberen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:00 schreef nlboy het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn vind de het grafisch een klein beetje veranderd als je het vergelijkt met Battlefield Vietnam. Maar ja de Gameplay blijft natuurlijk het belangrijkste en hopelijk heeft ie meer iets van BF1942 dan van BFV.
Terwijk de rookpluim van die raket door de cabine naar buiten komtquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
betekend 2 dingen: fatsoenlijke impact-detectie en leuke coding (je kon in BF2 toch alles opnemen en later afspelen, realtime in 3D met volledige controle?)
Dit kan een toevalstreffer zijn, maar ook een volledig gecode scene...
Trauma Studio's is toch min of meer ingelijfd bij DICE? Dus dat betreft zit het wel snor hoop ik, fuck die newbie attitude, totale controle is wat wij willenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:06 schreef nlboy het volgende:
Idd, DC blijft gewoon de beste multiplayer-shooter.
Nu hopen dat de DC gameplay terugkomt in BF2.
Overname of niet: de franchise wordt toch verkracht door EA, al isset alleen al door die hoerige reclame die je NIET kunt skippen....quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:29 schreef nlboy het volgende:
Ja idd, Trauma Studio's (makers van DC) is overgenomen door DICE.
En ik had al weer ergens gehoord/gelezen dat EA misschien DICE wilt overnemen.
Helaas moeten we nog wachten tot Maart....want dan komt pas Battlefield 2 uit.![]()
En dit werkt ook met BFV.quote:Skip those annoying intro movies!
Right-click your BF1942 icon, there should be a text field with the filename in speech-marks. eg:
''C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe''
Add the following to this text:
+restart 1
It should look like this ''____________'' +restart 1
Remember a space between the previous text and between restart and 1.
Now when you start the game you will be taken straight to the profile selection screen.
En bij MOHquote:Op zondag 28 november 2004 10:20 schreef nlboy het volgende:
IDD en ze moeten altijd alles uitmelken.
Maar gelukkig kan je hun stomme logo enzo overslaan bij BF.
[..]
En dit werkt ook met BFV.![]()
Dat is inderdaad wel stoerquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, dat is gewoon een kwestie van variabelen he, ik vond dat ECHT heel gaaf toen ik las dat je hele veldslagen met volledig aantal spelers tot in de details op kon nemen, en later kon terugkijken en doorsturen, en dat alles in slechts een paar MB...
Battlemechs!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Er is al een mod aangekondigd voor Battlefield 2 -
[afbeelding]
Verder kan je op http://www.northernbrigade.com wat ingame footage zien van Battlefield 2 in 2 filmpjes.
P4 3,08 ghzquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Nooit problemen gehad met Vietnam. Er zat natuurlijk veel meer vegetatie in bfv waardoor de systeemeisen hoger werden, en dat zal nu met bf2 weer niet anders zijn. Wat heb je eigenlijk voor systeem VoreG?
Heb het gezien en het ziet er best mooi uit en zo, maarre, ik hoop wel dat de engine nu wel ervoor zorgt dat de omgeving ook schade krijgt van inslaande munitie of botsingen en dat het raken van die verrekte kutboomtoppen eens niet automatisch betekent dat je vliegtuig of helicopter meteen vernietigd word.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Extreem vette nieuwe trailer:
http://files.ea.com/downl(...)/bf2_video_05_hi.mov
BF vietnam heeft me helaas niet zo lang kunnen boeien als verwacht, maar als ik deze trailer zie begint het toch te jeuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |