Daar mag je wel wat aan proberen te doen hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wijst naar jou
Ja, wij willen wel maar die vrouwen zijn allemaal zo godvergeten bloeddorstig, zal wel komen door een tekort ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen denk aan de sluitpost van het vorige deel !Insodingus!!!!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:43 schreef Lolalala het volgende:
Sorry, maar we kijken nu Idols enzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:43 schreef Lolalala het volgende:
nee ik kijk secret windowquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:43 schreef Lolalala het volgende:
kom ik eindelijk mans doen en dan is er geeneens een bloeddorstig wijf om me naar de tering te schietenquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee ik kijk secret window
Ow en chris..Dr mag wel wat anders in mn anus.Dynamiet is niet zo geil.
Q neemt ff een break![]()
tot strax
huilliequote:Op zaterdag 17 april 2004 21:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kom ik eindelijk mans doen en dan is er geeneens een bloeddorstig wijf om me naar de tering te schieten![]()
![]()
Ja, ik had ook een heel gevat antwoord klaar liggen, maar dan zijn ze opeens stil...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kom ik eindelijk mans doen en dan is er geeneens een bloeddorstig wijf om me naar de tering te schieten![]()
![]()
troost je, wie weet morgen weer een dagquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef Rampestamper het volgende:
Nee, ik had jullie graag in één keer op jullie plaats willen zetten, maar ja, nu zullen jullie het nooit weten...
Ik vond die andere suggestie die je deed toch iets beterquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:06 schreef Qwea het volgende:
willen jullie zo graag naar de tering worden geschoten dan?
Waarop ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:. Rot op.
Jij bent degene die weer terug is hoor, was dan weg geblevenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:. Rot op.
wat hij zei !quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent degene die weer terug is hoor, was dan weg gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |