Nee, maar ik heb wel lang haarquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben je vrouw ?
Dan heb je een halve erectie en pis je tussen de brillen doorquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
als ik zit, pis ik ook naast de pot... 'k weet niet wat 't is...
zelfdequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:47 schreef Caesu het volgende:
ik zit thuis meestal, als ik dan nog wat te schijten heb hoef ik me niet om te draaien enzo.
maar openbare toiletten pis ik gewoon staande helemaal onder.
Daar hebben ze het autorijden al voor uitgevondenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:12 schreef Saekerhett het volgende:
Heb je eindelijk es iets wat die wijven niet kunnen, profiteer je er niet van.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:47 schreef Caesu het volgende:
ik zit thuis meestal, als ik dan nog wat te schijten heb hoef ik me niet om te draaien enzo.
maar openbare toiletten pis ik gewoon staande helemaal onder.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:45 schreef martinuhhh het volgende:
Mannen die zittend plassen vind ik vet geil
Haha dacht het nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:45 schreef Extend het volgende:
[..]
![]()
(dus je vind mannen toch geil)
Dat doen de Fransen toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:05 schreef Tokay het volgende:
Mannen die staand poepen, die zijn pas stoer.![]()
Nee joh, die hurken boven een gat.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:31 schreef theborg het volgende:
Dat doen de Fransen toch?
*quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Openbaar zitten is niet fijn.. dik kans dat de urine van je voorganger op je billen kleeftMaar thuis zit ik vrijwel altijd... het liefst met een kat op schoot
Nee hoor,quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:56 schreef SynXteR het volgende:
mannen die zittend plassen zijn homo
Dan heb ik nog wat aan mijn vriendin uit te leggen denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:56 schreef SynXteR het volgende:
mannen die zittend plassen zijn homo
dan hangt 'ie in 't water...quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb je een halve erectie en pis je tussen de brillen doorVervelend probleem.. Met je hand de penis zo dicht mogelijk bij het afvoergedeelte van het toilet houden is een oplossing.
Ben je meteen van je halve erectie afquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dan hangt 'ie in 't water...
ik weet niet hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Enkelt als ik een stijve heb, en dan moet ik hem nog naar benden drukken, anders pis ik tegen die rand aan!
voor de rest pis ik liever staand, lekker mikken
Net Xander de Buisonje.... Ik plas altijd staand..quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Openbaar zitten is niet fijn.. dik kans dat de urine van je voorganger op je billen kleeftMaar thuis zit ik vrijwel altijd... het liefst met een kat op schoot
Amen to thatquote:Op woensdag 21 april 2004 18:36 schreef Nyluzzz het volgende:
Dat vrouwen de bril naar beneden laten is net zo asociaal als dat mannen de bril omhoog laten staan. Jullie zouden ook wel eens een beetje rekening met ons kunnen houden. Maar goed, hier hoor je ons nooit over, wij zijn niet van die klagers.
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:35 schreef Sanity11 het volgende:
Ik ga echt niet zitten pissen hoor!, dan ga ik in de pis van een vent voor me zitten zeker!, ik dacht het niet!
Niemand die ziet of jij zit of staat, maar met een beetje respect voor diegene die het toilet moet schoonmaken zou je best kunnen gaan zitten. Pies wat over de rand is terechtgekomen en in de grond trekt kan verschrikkelijk gaan stinken en die lucht krijg je nooit meer kwijt!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:05 schreef Sanity11 het volgende:
[..]
Zolang ze er nog een xj 220 van kunnen rijden sproei ik lekker in het rond.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:06 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Niemand die ziet of jij zit of staat, maar met een beetje respect voor diegene die het toilet moet schoonmaken zou je best kunnen gaan zitten. Pies wat over de rand is terechtgekomen en in de grond trekt kan verschrikkelijk gaan stinken en die lucht krijg je nooit meer kwijt!
piemel afschieten is meer dan genoeg, kunnen ze niet meer staand ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:12 schreef Saekerhett het volgende:
Je gaat toch niet zittent plassen? Heb je eindelijk es iets wat die wijven niet kunnen, profiteer je er niet van. Mensen die zitten plassen moeten ze afschieten, echt waar.
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:06 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Niemand die ziet of jij zit of staat, maar met een beetje respect voor diegene die het toilet moet schoonmaken zou je best kunnen gaan zitten. Pies wat over de rand is terechtgekomen en in de grond trekt kan verschrikkelijk gaan stinken en die lucht krijg je nooit meer kwijt!
Je zegt het zelf!quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:32 schreef Sanity11 het volgende:
[..]
jaja, ik ben weer respectloos!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |