Dat is ziek dude. Schijten en pissen moet tegelijk dus zittend.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:33 schreef MOD het volgende:
eerst staan, daarna zitten schijten, ik hou van extra moeite
Pissen moslims nu ook nog eens zittend?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Youssef het volgende:
Staand pissen is voor honden die hun broek bevuilen![]()
Ze dragen niet voor niks jurken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dus het zijn OOK nog halve wijfen?
Oh ja, stom van me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze dragen niet voor niks jurken.
En dat zegt iemand die zijn baard afscheertquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Pissen moslims nu ook nog eens zittend?
Dus het zijn OOK nog halve wijfen?
Vandaar altijd van die bruine jurkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze dragen niet voor niks jurken.
Ja wij lijken neit allemaal op elkaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zijn baard afscheert![]()
puntje 1 lijkt me nie erg handig.. Vaak ben je zat als je in de stad bent. Die wc's zijn zo ranzig..kun je beter niet gaan zitten. Maak ze nog smeriger..Op dat moment boeit het je zelf toch niet meer..quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef Klonk het volgende:
Zittend pissen is in 2 situaties van toepassing:
1: als je zat bent, kun je beter zitten dan staan anders zeik je het hele toilet onder.
2: midden in de nacht, kun je pissen zonder je ogen op te doen en moeilijk doen met mikken.
Schoonheid is nou eenmaal niet te koop.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja wij lijken neit allemaal op elkaar
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Schoonheid is nou eenmaal niet te koop.
Das waar, ik word alleen niet meer zat in de stad, het bier is daar duurder dan goud.......quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef Shoot het volgende:
[..]
puntje 1 lijkt me nie erg handig.. Vaak ben je zat als je in de stad bent. Die wc's zijn zo ranzig..kun je beter niet gaan zitten. Maak ze nog smeriger..Op dat moment boeit het je zelf toch niet meer..
ok heb jij gelijk in..quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Das waar, ik word alleen niet meer zat in de stad, het bier is daar duurder dan goud.......
En als je bij anderen bent, geef je zeker het behang een ander kleurtjequote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef cptmarco het volgende:
*Meldt
tenminste, thuis zit ik altijd op de pot
of de parketvloer.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Speedski het volgende:
[..]
En als je bij anderen bent, geef je zeker het behang een ander kleurtje![]()
Dat heet lichamelijke verzorging, ongewassen teennagel van me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zijn baard afscheert![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |