nou alle usericons zouden verwisseld worden met die van een ander, maar dat ging niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:02 schreef ruk het volgende:
wattan???
wat was de grap dan???
rukken!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:03 schreef ruk het volgende:
kunne jullie ook gewoon zeggen wat ik moet doen???
Optievenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:03 schreef ruk het volgende:
Harikiri plegen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:03 schreef ruk het volgende:
hahaa 1 aprilquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef ruk het volgende:
nee me probleem is dat als ik me plaatje weghaal ik een kruiuisje heb
Dude it ain't funny any more, fuck off!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef ruk het volgende:
en die wil ik niet!!!
Ik ken nog iemand met een rood kruisje...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef ruk het volgende:
en die wil ik niet!!!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met een rood kruisje...
Insodingus!!!!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
nee hoezo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:05 schreef ruk het volgende:
me vrachtwagen is tog allang weg???
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:07 schreef ruk het volgende:
halloooooo???
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef ruk het volgende:
hoe beodoel je???
neequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef ruk het volgende:
kunnen jullie ook gewoon weggaan en degene met vestand gewoon zegge hoe het moet???
alleej, hoeirge kutkloon, kan jij niet gewoon onder je normale account verder posten ofzo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef ruk het volgende:
kunnen jullie ook gewoon weggaan en degene met vestand gewoon zegge hoe het moet???
Krijg het nou is in je botte hoofd klein kutkind dat niemand je wil helpen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef ruk het volgende:
Lievquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:10 schreef kooba het volgende:
[..]
alleej, hoeirge kutkloon, kan jij niet gewoon onder je normale account verder posten ofzo?
HUILIE!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:10 schreef ruk het volgende:
waarom niet???
Hallo! Ik niet!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:10 schreef T1andonly het volgende:
normale mensen die zulke kuttopics blijven openen plegen liever zelfmoord...
open jij dan ooit kuttopicsquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef kooba het volgende:
[..]
Hallo! Ik niet!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Jij wilt dood he, ruk? Anders zat je niet zo te zeuren over dat kolere kruisje van je, wat ons en de hele wereld geen ruk (woordspeling) kan interesseren, dus ik stel voor dat je gaat rukken, maar wacht even, je bent al ruk dus dat kan niet meer. Donder dan maar gewoon op ofzo.
Dat je je grafbek moet houden en moet stoppen met bestaan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef ruk het volgende:
hoe bodeol je???
Ben jij in Nederland geboren en opgegroeid?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef ruk het volgende:
jah maar het kan egt wel
want ik zie zat andere mensen met ook geen plaatje!!!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef ruk het volgende:
hoe bodeol je???
Ben jij in Nederland geboren en opgegroeid?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef ruk het volgende:
wrom???
ik wil gewoon me kuirjse weghebbe
Dat je het uberhaupt vraag Biancavia! Dapperquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:17 schreef Biancavia het volgende:
Geachte ruk, heb je weleens van 'quoten' gehoord?
Dat maakt het allemaal namelijk wat overzichtelijker enzo.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:19 schreef ruk het volgende:
omdat ik liev ben!!!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Ik pleit voor een ruk-boycot.
hmppffffquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
open jij dan ooit kuttopics?
die van jou zijn juist creatief en baanbrekend...
Ja maar.... de verleiding! De domheid van dit topics! De need om die jongen in elkaar te rammen als je 'm op straat tegenkomt.... DIT MOET!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef BossFight het volgende:
gewoon negeren niet meer op topics van hem reageren en dan houdt die kneus snel genoeg op.
Jah maar realiseer je je onderhand niet dat dit gewoon een kutkloon is die dit doet om de iedereen op de kast te jagen door zijn eeuwige domme vragen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar.... de verleiding! De domheid van dit topics! De need om die jongen in elkaar te rammen als je 'm op straat tegenkomt.... DIT MOET!!!
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jah maar realiseer je je onderhand niet dat dit gewoon een kutkloon is die dit doet om de iedereen op de kast te jagen door zijn eeuwige domme vragen.
Gewoon met rust laten dan gaat hij snel genoeg een echt leven kweken.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef timbob het volgende:
ik heb er een poppetje van gemaakt
[afbeelding]
zo beter?
Hij doet het niet!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt vraag Biancavia! Dapper![]()
Oooh, zeg dat dan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef ruk het volgende:
jah ik wil die vrachtwagen dus nie!!!
snap je dat nu eindelijk es???
ik wil helemaal geen plaatje daar
dat wist ik bij voorbaat alquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij doet het niet!
Geef me je inloggegevens even dan, dan doe ik het wel voor je!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef ruk het volgende:
jah ik wil die vrachtwagen dus nie!!!
snap je dat nu eindelijk es???
ik wil helemaal geen plaatje daar
ja, als hij nou gewoon eens duidelijk aangeeft wat hij wil.. maar nee, hij blijft er maar omheen draaienquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OMG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:30 schreef ruk het volgende:
hier konde ze me ook al niet helpen!!!
http://gathering.tweakers(...)/
ze zullen wel blij zijn met jou daarquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:30 schreef ruk het volgende:
Dan moet je het kruisje ook weghalen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:30 schreef ruk het volgende:
jah maar ik heb hem al weggehaald!!
en nu zie je dat kruisje
en die wil ik graag weg hebben
Ze snappen het nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
ze zullen wel blij zijn met jou daar![]()
Edit, Verwijder kruisje ja/neequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:33 schreef ruk het volgende:
jah ohe dan???
Opgelost!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:34 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo, en nou niet meer zeuren he
neequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:36 schreef ruk het volgende:
kan iemand met egt vestand me nu es een keer helpe???
Oh. Je wilde geholpen worden! Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:36 schreef ruk het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh. Je wilde geholpen worden! Zeg dat dan!
Ik maak wel een afspraak bij de dierenarts voor je
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh. Je wilde geholpen worden! Zeg dat dan!
Ik maak wel een afspraak bij de dierenarts voor je
Maar zwarte lijnen zijn fijn!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:37 schreef ruk het volgende:
jah maar ik wil d'r ook geen zwarte lijnen omheen hebbe!!!
Echt wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:38 schreef ruk het volgende:
egt niet
ik heb echt verstand hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:36 schreef ruk het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef timbob het volgende:
[..]
weetje wat
als jij me ff goed pijpt, zal ik kijken of ik je kan helpen
Doe je dan wel je ogen dicht?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef timbob het volgende:
[..]
weetje wat
als jij me ff goed pijpt, zal ik kijken of ik je kan helpen
Pijpen!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef ruk het volgende:
weat moet ik doen dan???
En dan? verdwijnt dan je kruisje opeens?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:41 schreef ruk het volgende:
ik wagt net zo lang tot jullie ophoude met posten hier
quote:http://jeffcovey.net/web/html/reference/html/tagpages/colors/white.gif
succes met het wachten danquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:41 schreef ruk het volgende:
ik wagt net zo lang tot jullie ophoude met posten hier
Nee, want hij wil geen zwarte lijnen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:45 schreef yohan.nl het volgende:
Als je deze nou gewoon als icon gebruikt, ruk?
[..]
[afbeelding]
3335?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:53 schreef timbob het volgende:
[..]
hij is dus niet meer aan het rouwen
3335
Postsquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
3335?
Gratis af te halen bij de kringloopquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:26 schreef GHans7 het volgende:
Waar kan ik ruk adopteren?![]()
![]()
wahahahahahaha LOL ROFLOMAquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:30 schreef ruk het volgende:
www.gatherings.tweakers.netquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef ruk het volgende:
kan iemand me nu eindelijk es helpe???
Jij wil net zo een plaatje als ik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:53 schreef ruk het volgende:
jah vertel es???
leer nederlands schrijvenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:53 schreef ruk het volgende:
jah vertel es???
die heeft hij gedownload bij http://www.ikhebmnverstandnietwantikbeneenmongool.comquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef ruk het volgende:
ja!!!!!
hoe heb je dat gedaan???
Ik hep op twiekers een topc geopent met het versoek om een blanco plaatje!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef ruk het volgende:
ja!!!!!
hoe heb je dat gedaan???
Ik stuur hem wel ff,wat is je emeel?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:57 schreef ruk het volgende:
jah maar ze zeiden tegen mij dat ze niet wiste hoe het moest
kun je mij dat plaatje ook doen???
luister ik zal het uitleggen. Tweakers is een deel van FOK! ook al zeggen ze dat het niet zo is. Ik verzeker je dat als je een topic In lieve adjes opent met de titel.. LA, Ik verzoek u. En dan in je bericht zet : Om mij alsjeblieft een blancoplaatje te doen.Want alleen jullie kunnen dat oplossen omdat jullie zoveel verstand van IT hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:57 schreef ruk het volgende:
jah maar ze zeiden tegen mij dat ze niet wiste hoe het moest
kun je mij dat plaatje ook doen???
ik heb geen account daar. Je moet het zelf weten of je opent het topic en plaatst hier de link...of je houdt dat kruisje. Jouw keuze.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:01 schreef ruk het volgende:
open jij dat topic maar want mij konde ze tog niet helpen!!!
neeheeee tweakers heeft er verstand van. vraag maar aan de rest van de fokkers!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:07 schreef ruk het volgende:
zucht
ze zeiden me dat ik hier moest vrage!!!!!
Wat Qwea zegtquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeheeee tweakers heeft er verstand van. vraag maar aan de rest van de fokkers!
nee ik gein niet met dit soort dingen ruk. Dat vindt ik namelijk niet lollig.Het is niet grappig als mensen graag geholpen willen worden en ze dan laten stikken.Dus doe wat ik zeg, en je kruisje gaat weg. Open in tweakers een topic en vraag aan vwk of die je wil helpenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:11 schreef ruk het volgende:
volges mij zit je te geinen
iemand die mij en etcetera ook heeft geholpen toen wij dat kruisje hadden.Hij heeft het goed gemaakt.Dus vraag hem ffquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:15 schreef ruk het volgende:
wie is vwk???
nee vwk zit alleen op tweakers.Ben je bang voor die tweakers ofzo. ohhh ik snap het al! Je durft geen topic mee te openen daar. MIET!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:17 schreef ruk het volgende:
kan ie niet hier kome???
echt nog heel ff en zeik in mn broek.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:18 schreef yohan.nl het volgende:
Wat is je wachtwoord? Ik pas het wel ff aan voor je.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
iemand die mij en etcetera ook heeft geholpen toen wij dat kruisje hadden.Hij heeft het goed gemaakt.Dus vraag hem ff
luister nou eens naar ETCETERA! He en vraag anders Yvonne als je me niet gelooft. Open nou gewoon een topic en plaats de link hier even.Doe niet zo moeilijk.Volgens mij vindt je dit gewoon leuk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:19 schreef ruk het volgende:
ik heb d'r al es een topic geopend hoor
maar ze zeide me dat ik het hier gewoon moest vrage
wat denk je dat iedereen aan het doen isquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:22 schreef ruk het volgende:
kan iemand met vestand me gewoon es helpen???
ik weet er wel wat van, maar jij wil niet geholpen worden.Want je bent stronteigenwijs. Klote puber.Luister verdomme eens naar de volwassenen.Open dat topic of sterfquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:24 schreef ruk het volgende:
jullie weten d'r allemaal niks van!!!
oke, suc6 met je kruisje. Houdoe!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:26 schreef ruk het volgende:
ik open het tog nie
liefquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Jij wilt dood he, ruk? Anders zat je niet zo te zeuren over dat kolere kruisje van je, wat ons en de hele wereld geen ruk (woordspeling) kan interesseren, dus ik stel voor dat je gaat rukken, maar wacht even, je bent al ruk dus dat kan niet meer. Donder dan maar gewoon op ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:34 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
lief
Hint:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef yohan.nl het volgende:
waar blijft je wachtwoord man? zo kan ik je toch niet helpen?
heh??
Paddenstoelensoep?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:37 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Hint:
Het wachtwoord begint met een P en eindigd om oep
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paddenstoelensoep?
moeilijk ehh Nederlands?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef ruk het volgende:
wrom???
Castreren wil misschien helpen.. (Dan is het gedeeltelijk weg..)quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef ruk het volgende:
wrom???
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paddenstoelensoep?
Mijn eerste doodsverwensing:quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:40 schreef ruk het volgende:
hoe bedeol je????
als jullie dan toch weer doodverwensingen gaan gooien... leen die van mij, vind 'm persoonlijk wel goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Das vragen om problemenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:15 schreef _Bunny_ het volgende:
en ruk, ben je het kruisje al kwijt?
Bunny verveelt zichquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
was dees nog open dan
kan je slotjes zettenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:12 schreef bugeye het volgende:
hadden jullie mij nodig?
uit de diepe donkere krochten van Fok!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:46 schreef Biancavia het volgende:
Waar komt dit topique opeens weer vandaan...
Flikker een end op irritant figuur en fix dat ding gewoon. Je hebt bij deze laten zien dat je weet hoe je een plaatje in je tekst kunt zetten en dus snap je ook hoe je dat kruisje weg mot krijgen en anders wordt je hopelijk voor de rest van je leven geband.quote:
Ik vind het maar matig andersquote:Op zondag 9 mei 2004 19:58 schreef timbob het volgende:
goed topic dit [afbeelding]
Eensch, erg matig zelfsquote:Op zondag 9 mei 2004 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig anders
Doe niet zo gek zeg!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:53 schreef paultjuhhh het volgende:
zijn jullie aan het chatten ofzo![]()
Kruisjequote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef yohan.nl het volgende:
Ouwe Rukker,
Ben je nou nooit es zat van dat kruisje?
Nu ik ook. Heeft ie et zeker snel aangepast.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kruisje
Ik zie een vrachtwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |