Zal ik zeker doen, en ik zou werkelijk niet weten waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor een paar idioten. Iedereen is er (relatief) goed vanaf gekomen en het hele voorval wordt nu wel erg opgeblazen. Moet er ook nog een stille tocht komen?quote:SCH schreef in het vorige topic:
Nee, voel je vooral niet verantwoordelijk en ga vooral lekker feestvieren.
quote:Ga maar mooi een feestje bouwen daar, je kan zeker wat rdammers verwachten daar. Have fun
Ik hoop ook niet dat het gebeurd, alleen een laffe actie, van Adam, zou wel eens kunnen betekenen een laffe actie van Rdam.quote:dr Dag
Ten eerste ben ik op de fiets en ten 2de ben ik sowieso niet alleen.. En al helemaal niet bang in MIJN stad.
Voor niemand niet en al helemaal niet voor een stel kneuzen uit rotterdam die nietsvermoedende supporters opwachten om in elkaar te slaan. .
Gegen die Mauer und abschießen
Kom jij ook zondag met je grote muil?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:41 schreef altface het volgende:
als je klapen van de ME krijgt om dat je blijft staan tijdens een charge niet gaan huilen heof als er ineens een politie hond aan je been hang.....
Jij bent net zo triest als die gasten die dat gedaan hebben.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:40 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat het gebeurd, alleen een laffe actie, van Adam, zou wel eens kunnen betekenen een laffe actie van Rdam.
Bijdeweg, nu praat je wel als een held, maar als het 10 tegen 1 is ...![]()
Ne..e maar het is wel altijd zo dat als er iets is en je krijgt klappen dat die stomme kut hooligans het weer gedaan hebben toch ? maar in 70% van alle ´voetbal´rellen is het de schuld van de ME en NIET van het hooligan tuig.......quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kom jij ook zondag met je grote muil?
Lever eens een interessante bijdrage man.
Waarom doen jullie altijd net of jullie (met jullie bedoel ik de hooligans) niet bang zijn voor de ME of zoals eerder gezegd een 10 tegen 1 situatie. Ga je grote bek maar eens houden en praten over voetbal of ben je toch niet zo'n voetbalfan.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:41 schreef altface het volgende:
als je klapen van de ME krijgt om dat je blijft staan tijdens een charge niet gaan huilen heof als er ineens een politie hond aan je been hang.....
Nee joh tuurlijk niet. Laten we het snel vergeten, we hebben er allemaal geen zak mee te maken - we gaan lekker weer over tot de orde van de dag - waarom zou je je ook druk maken of iets aantrekken van wat er om je heen gebeurt. Ach, als er een dode bij valt misschien. Maar dan nog, kan jij toch niks aan doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, en ik zou werkelijk niet weten waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor een paar idioten. Iedereen is er (relatief) goed vanaf gekomen en het hele voorval wordt nu wel erg opgeblazen. Moet er ook nog een stille tocht komen?
Tijdens een huldiging van Ajax is er geen 10 tegen 1 situatie,quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:40 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat het gebeurd, alleen een laffe actie, van Adam, zou wel eens kunnen betekenen een laffe actie van Rdam.
Ik ben geen hooligan maar hou me bezig met het supporters gebeurn IN en OM stadions...quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Waarom doen jullie altijd net of jullie (met jullie bedoel ik de hooligans) niet bang zijn voor de ME of zoals eerder gezegd een 10 tegen 1 situatie. Ga je grote bek maar eens houden en praten over voetbal of ben je toch niet zo'n voetbalfan.....
Ik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jij bent net zo triest als die gasten die dat gedaan hebben.....
Ik trek me er wel iets van aan. Ik heb me afkeur erover uitgesproken, net als 99% van alle Ajacieden. Wat moet ik verder nog doen dan? Een rouwperiode van 10 dagen nemen? Moeten we stille tochten organiseren en om 12 uur alle treinen maar weer stil leggen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh tuurlijk niet. Laten we het snel vergeten, we hebben er allemaal geen zak mee te maken - we gaan lekker weer over tot de orde van de dag - waarom zou je je ook druk maken of iets aantrekken van wat er om je heen gebeurt. Ach, als er een dode bij valt misschien. Maar dan nog, kan jij toch niks aan doen
Het heeft er niks mee te maken dat het mijn club niet is. Ik vind dat zo kort na zo'n gebeurtenis het niet gepast is om te doen alsof er niks is gebeurd. Dat is respectloos en duidt er ook niet op alsof je echt heel erg vindt. Je schuift het nogal weg, en dat gebeurt eigeniljk altijd bij voetbalsupporters. Een paar van die malloten, wat natuurlijk onzin is want het was een hele kudde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik trek me er wel iets van aan. Ik heb me afkeur erover uitgesproken, net als 99% van alle Ajacieden. Wat moet ik verder nog doen dan? Een rouwperiode van 10 dagen nemen? Moeten we stille tochten organiseren en om 12 uur alle treinen maar weer stil leggen?
Over tot de orde van de dag ja, inderdaad. Ik kan wel alle feestelijkheden gaan schrappen maar waarom zou ik? Ik kan er inderdaad niets aan doen en heb er niets mee te maken, net zo min als dat ik me er verantwoordelijk voor voel. Makkelijk praten aangezien het niet om jouw club gaat. Wij worden kampioen en dat ga ik echt niet minder vieren of er minder van genieten door een paar malloten die niet normaal na kunnen denken.
Het is redelijk normaal dat hij kwaad is en het is bekend dat sommige dingen dan nogal verrot uit zijn bek komen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens kan die Van der Herik z'n bek is niet houden, z;n eigen supporter beleid klopt ook van geen kant. Of zijn we die leuke boot tocht die ZIJN supporters van plan waren alweer vergeten.
die boot naar VOLENDAM wat was daar mis mee dan ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens kan die Van der Herik z'n bek is niet houden, z;n eigen supporter beleid klopt ook van geen kant. Of zijn we die leuke boot tocht die ZIJN supporters van plan waren alweer vergeten.
Als ie zich niet normaal kan gedragen in de media, waarom is ie dan nog voorzitter.... En trouwens als Van der Herik zich ook zo onmogelijk opsteld als tegen de KNVB dan snap ik idd dat er op dit soort gebieden een slechte samenwerking is, al ligt dat natuurlijk niet alleen aan Van der Herik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is redelijk normaal dat hij kwaad is en het is bekend dat sommige dingen dan nogal verrot uit zijn bek komen.
Iemand het AD sportwereld gelezen? Stond een stuk in dat de samenwerking tussen Ajax en feyenoord sowieso bar slecht is op dit gebied.
Amen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik trek me er wel iets van aan. Ik heb me afkeur erover uitgesproken, net als 99% van alle Ajacieden. Wat moet ik verder nog doen dan? Een rouwperiode van 10 dagen nemen? Moeten we stille tochten organiseren en om 12 uur alle treinen maar weer stil leggen?
Over tot de orde van de dag ja, inderdaad. Ik kan wel alle feestelijkheden gaan schrappen maar waarom zou ik? Ik kan er inderdaad niets aan doen en heb er niets mee te maken, net zo min als dat ik me er verantwoordelijk voor voel. Makkelijk praten aangezien het niet om jouw club gaat. Wij worden kampioen en dat ga ik echt niet minder vieren of er minder van genieten door een paar malloten die niet normaal na kunnen denken.
Het waren er enkele tientallen, dat is toch te verwaarlozen met die tienduizenden supporters die naar een huldiging komen, laat staan die honderdduizenden supporters wereldwijd. Dat vind ik inderdaad enkele. Ik vind wel dat ze misschien direct gecoriggeerd hadden kunnen worden, maar ik was er niet bij dus weet niet hoe dat verder gegaan is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er niks mee te maken dat het mijn club niet is. Ik vind dat zo kort na zo'n gebeurtenis het niet gepast is om te doen alsof er niks is gebeurd. Dat is respectloos en duidt er ook niet op alsof je echt heel erg vindt. Je schuift het nogal weg, en dat gebeurt eigeniljk altijd bij voetbalsupporters. Een paar van die malloten, wat natuurlijk onzin is want het was een hele kudde.
Dat weet jij,ik de politie en Feyenoord donders goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:56 schreef altface het volgende:
[..]
die boot naar VOLENDAM wat was daar mis mee dan ?
En dat is nou precies de struisvogeltactiek waar het voetbal aan ten gronde gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:59 schreef devv05 het volgende:
Ik voel me verder dan ook niet verantwoordelijk en ga gewoon feestvieren.. Als dat volgens jou respectloos is, sja jammer dan.. Ik zie het als een incident waar ik verder geen enkele invloed op heb.
Ik ook niet, ik ben nog te "onervaren" en ga te weinig naar wedstrijden om naar zo'n risico feest te gaan. Daarnaast als het mis gaat en ik ben de lul zullen m'n vrienden en familie denken dat ik mee gevochten heb en dat is al iets wat ik al helemaal niet wil.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:03 schreef Suijk het volgende:
Ben je ook niet bezorgd over evt. gevolgen? Dat iemand een klap op zijn kanis krijgt, gebeurt wel vaker helaas, maar wat is de volgende 'stap' van die gasten? Waar eindigt het? Op een gegeven moment komt het ook op jouw pad misschien...
Ik vind het redelijk zorgwekkend en ga dit weekend dan ook niet feestvieren, net als de spelers zelf die dit ook hebben aangegeven.
Struisvogeltactiek? Ze moeten gewoon die gasten eens aanpakken in plaats van maar weer een week zielig te doen en vervolgens gewoon weer verder te gaan. Dat is het hele probleem van dit land. Wel lopen janken, maar vervolgens niks ondernemen. Ik ga lekker feestvieren en hoop dat ze die debielen pakken, ik kan toch niks anders doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat is nou precies de struisvogeltactiek waar het voetbal aan ten gronde gaat.
Dan kun je je overal wel druk om maken. Je moet nooit wijken voor geweld en terorrisme. Ik maak me daar dan ook niet zo druk over, hoop alleen dat ze de juiste personen pakken en niet de onschuldigen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:03 schreef Suijk het volgende:
Ben je ook niet bezorgd over evt. gevolgen? Dat iemand een klap op zijn kanis krijgt, gebeurt wel vaker helaas, maar wat is de volgende 'stap' van die gasten? Waar eindigt het? Op een gegeven moment komt het ook op jouw pad misschien...
Ik vind het redelijk zorgwekkend en ga dit weekend dan ook niet feestvieren, net als de spelers zelf die dit ook hebben aangegeven.
Hoe wil jij het je vrienden en familie uitleggen als je totaal in elkaar geslachen bent, terwijl je wist dat er een riscio was...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Struisvogeltactiek? Ze moeten gewoon die gasten eens aanpakken in plaats van maar weer een week zielig te doen en vervolgens gewoon weer verder te gaan. Dat is het hele probleem van dit land. Wel lopen janken, maar vervolgens niks ondernemen. Ik ga lekker feestvieren en hoop dat ze die debielen pakken, ik kan toch niks anders doen.
[..]
Dan kun je je overal wel druk om maken. Je moet nooit wijken voor geweld en terorrisme. Ik maak me daar dan ook niet zo druk over, hoop alleen dat ze de juiste personen pakken en niet de onschuldigen.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Verder vind ik het erg dat spelers blijkbaar niet meer veilig kunnen voetballen. Maar dit had net zo goed bij een andere club kunnen gebeuren. Ik voel me verder dan ook niet verantwoordelijk en ga gewoon feestvieren.. Als dat volgens jou respectloos is, sja jammer dan.. Ik zie het als een incident waar ik verder geen enkele invloed op heb.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar een risico is er al als je s'avonds buiten op straat loopt. Jij bent zo'n figuur die zich dan maar thuis opsluit?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoe wil jij het je vrienden en familie uitleggen als je totaal in elkaar geslachen bent, terwijl je wist dat er een riscio was...
waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
Triest overigens, dat die juniorenwedstrijdejes (onterecht) zijn afgelast.
[afbeelding]
Ik kan me nog enigzins voorstellen dat er figuren zijn die na een overwinning het veld opgaan en in het voorbijgaan Van Persie een schouderklopje geven ('Weer lekker lopen ballen, Robin haha' zoiets. Maar dit
De haat groeit hier alleen maar door. Zelfs supporters die normaal gesproken hooligans uitkotsen, staan nu toch een stuk positiever tegenover het gevolg, om me maar netjes uit te drukken. Het is nu slechts wachten op de reactie he![]()
Nee, zeker niet. Wel ga ik niet naar pleken waar ik weet dat het fout GAAT.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar een risico is er al als je s'avonds buiten op straat loopt. Jij bent zo'n figuur die zich dan maar thuis opsluit?
Naar mijn mening komt het niet door een paar dwazen. We tolereren het al jaren dat spelers en scheidsen voor hoerenzonen en kankerjoden en kankerdit en kankerdat en dergelijke worden uitgemaakt. Dat zijn niet tientallen die dat zingen. De lompheid is in grote getale onder ons en wordt steeds normaler gevonden. Voetbalsupporters zijn er een meester in om altijd naar anderen te wijzen, hoeven ze niet naar zichzelf te kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Struisvogeltactiek? Ze moeten gewoon die gasten eens aanpakken in plaats van maar weer een week zielig te doen en vervolgens gewoon weer verder te gaan. Dat is het hele probleem van dit land. Wel lopen janken, maar vervolgens niks ondernemen. Ik ga lekker feestvieren en hoop dat ze die debielen pakken, ik kan toch niks anders doen.
Ik zie dat je bijna 20 bent, het is toch te gek voor woorden dat het zo moet gaan. Dat je iets wat een mooi feest moet worden, gaat ontwijken. Daar maak ik me zorgen om, de grenzen zijn totaal verdwenen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Wel ga ik niet naar pleken waar ik weet dat het fout GAAT.
Ach de vorige huldiging was een geweldig feest en daar ging het ook 'fout'. Bij al dit soort evenementen kun je dat vantevoren bedenken.. Toch heb ik daar niks van meegemaakt en heb ik het geweldig naar mn zin gehad. Zolang je oppast en weet wat je doet loopt het allemaal zo'n vaart niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Wel ga ik niet naar pleken waar ik weet dat het fout GAAT.
Ja dat is waar, daarom hoop ik ook dat er nu eens harder tegen opgetreden wordt. Maar nogmaals, dat gebeurt niet door de feestelijkheden maar te schrappen. Die verantwoordelijkheid ligt bij de regering, niet bij mij.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt het niet door een paar dwazen. We tolereren het al jaren dat spelers en scheidsen voor hoerenzonen en kankerjoden en kankerdit en kankerdat en dergelijke worden uitgemaakt. Dat zijn niet tientallen die dat zingen. De lompheid is in grote getale onder ons en wordt steeds normaler gevonden. Voetbalsupporters zijn er een meester in om altijd naar anderen te wijzen, hoeven ze niet naar zichzelf te kijken.
Inderdaad. Ik ga gewoon heen om feest te vieren en verder zie ik wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie dat je bijna 20 bent, het is toch te gek voor woorden dat het zo moet gaan. Dat je iets wat een mooi feest moet worden, gaat ontwijken. Daar maak ik me zorgen om, de grenzen zijn totaal verdwenen.
Tjah, 2 jaar geleden was ik erbij toen het los ging... Toen was het Ajax vs ME, en ben ik nog een tijdje gebleven om daarna toch maar iets anders te gaan doen, ik kwam voor feest niet voor een vechtpartij (al kon ik me deze voorstellen, want wat de ME toen geflikt heeft was bij de beesten af)quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie dat je bijna 20 bent, het is toch te gek voor woorden dat het zo moet gaan. Dat je iets wat een mooi feest moet worden, gaat ontwijken. Daar maak ik me zorgen om, de grenzen zijn totaal verdwenen.
Zal allemaal best wel meevallen, fnoord gaat daar echt niet heen hoor.. Je hoeft in iedergeval niets te missen, ik neem wel mn digicam meequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Tjah, 2 jaar geleden was ik erbij toen het los ging... Toen was het Ajax vs ME, en ben ik nog een tijdje gebleven om daarna toch maar iets anders te gaan doen, ik kwam voor feest niet voor een vechtpartij (al kon ik me deze voorstellen, want wat de ME toen geflikt heeft was bij de beesten af)
Maar nu heb je kans op Ajax vs ME - Ajax vs Feyenoord - Feyenoord vs ME. En als het dan los gaat, dan zit ik toch liever thuis.
Tjah ik mag aannemen dat als ze gaan, ze al voor Amsterdam worden tegengehouden. Als ze morgen kampioen worden, en ik kan het toch niet houden om te gaan dan ga ik denk uiteindelijk ook wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zal allemaal best wel meevallen, fnoord gaat daar echt niet heen hoor.. Je hoeft in iedergeval niets te missen, ik neem wel mn digicam mee
Punten die bij Feyenoord en elke andere club ook fout gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Vd Herik overdrijft een beetje ja, maar hij had wel een aantal punten.
Als je er nou werkelijk geen ene tering van snap, stop dan lekker met typen joh..quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Blijf maar braaf met je vingertje naar Ajax en andere clubs wijzen, want dat Feyenoord is zo lief, die maken geen fouten, hebben zo'n goed publiek echt goede gasten zijn dat.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als je er nou werkelijk geen ene tering van snap, stop dan lekker met typen joh..
Is ook zo - maar ik vind dat er ook weer snel een jijbak en welles-nietes spelletje van wordt gemaakt. Niemand heeft baat bij deze onzin - en wat mij betreft begint het met het tolereren van spreekkoren, maar als ik daar hierover begin, word ik meestal weggehoond. Nu toch maar eens tegen optreden?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Wat een draaikont die Kesler.
Zich in alle hoeken en gaten wringen om niemand voor het hoofd te stoten.
Waarom moet jij altijd meteen met een vingertje naar Feyenoord wijzen, zodra er iets slechts geroepen wordt over Ajax? Beetje nutteloos.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Punten die bij Feyenoord en elke andere club ook fout gaan.
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Dat is absoluut waar en die verantwoordelijkheid moet Ajax ook nemen. Er zijn stomme fouten gemaakt en ze mogen van geluk spreken dat het niet erger is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Het was een fout van Ajax én de gemeente A'dam, en dat mag best gezegd worden. vd Herik zeikt een beetje, maar hij heeft wel gelijk met een aantal zaken.
Haha, wat zit je nou te janken man? Neemt lachwekkende vormen aan...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Blijf maar braaf met je vingertje naar Ajax en andere clubs wijzen, want dat Feyenoord is zo lief, die maken geen fouten, hebben zo'n goed publiek echt goede gasten zijn dat.
Zo dachten de NSB-ers ook over Hitler. Overal is het rot, en geen enkele club (dus ook Ajax en Feyenoord) doen er geen flikker aan. Het enige wat ze doen zijn woorden, maar geen daden.
Dat doe ik niet, er wordt van Ajax aan alle kanten fouten toegegeven, en wat gaat Jorien doen weer door zeiken op Ajax, weer zeiken op de KNVB. Nu geloof ik van Hooydonk en Bosvelt ook voor de volle 100%.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd meteen met een vingertje naar Feyenoord wijzen, zodra er iets slechts geroepen wordt over Ajax? Beetje nutteloos.
Het beleid van Feyenoord qua hooligans is ook niet goed nee, maar het gaat nu over de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord. En dáar ging het fout, en daar had Feyenoord zelf geen enkele schuld aan. Het was een fout van Ajax én de gemeente A'dam, en dat mag best gezegd worden. vd Herik zeikt een beetje, maar hij heeft wel gelijk met een aantal zaken.
Waar ik dat vandaan haal?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef Dizzee het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan?
ik hoorde namelijk net heel wat anders op NOS langs de lijn.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Blijf maar braaf met je vingertje naar Ajax en andere clubs wijzen, want dat Feyenoord is zo lief, die maken geen fouten, hebben zo'n goed publiek echt goede gasten zijn dat.
Zo dachten de NSB-ers ook over Hitler. Overal is het rot, en geen enkele club (dus ook Ajax en Feyenoord) doen er geen flikker aan. Het enige wat ze doen zijn woorden, maar geen daden.
Het gaat mij om het geheel, al jaren worden dingen zoals dit (alleen dan van iets mindere ernst) verzegen. Ipv het probleem aan te pakken proberen clubs alles te verzwijgen en uit de media te houden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, wat zit je nou te janken man? Neemt lachwekkende vormen aan...
Er zijn gewoon grove inschattingsfouten gemaakt, terecht dat Jorien als voorzitter van Feijenoord zich daar over opwind. Zo die andersom toch precies hetzelfde zijn.
Het is hier helemaal geen punt of er bij ons allemaal lieverds rondlopen of niet, het gaat nu gewoon om dat ajax nalatig is geweest. Daarop wordt gewezen en in mijn ogen GEHEEL terecht.
En Jong Feijenoord speelt ook uit oa veiligheidsoverwegingen op Woudenstein, dus waar heb je het dan over dat Feijenoord er niks aan doet. Laat ajax maar met een fatsoenlijke accomodatie komen voor dergelijk wedstrijden, voordat ze naar andere wijzen.
Dat is inderdaad wel zo, ja. Vd Herik reageert misschien iets te emotioneel... Maar ja, ik kan het me ook wel voorstellen, hij is natuurlijk woedend dat zijn spelers aangevallen zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die man is alleen op gezeik en sensatie uit, ipv dat ie zegt: "We gaan met z'n alle om de tafel zitten" gaat ie weer lekker lopen door janken.
Wat zijn we het de laatste tijd vaak me elkaar eensquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Dat is absoluut waar en die verantwoordelijkheid moet Ajax ook nemen. Er zijn stomme fouten gemaakt en ze mogen van geluk spreken dat het niet erger is afgelopen.
Tjah en als ie wijs is komt ie dan even niet voor de microfoons, en gaat ie met Jaake om de tafel zitten om dit op te lossen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo, ja. Vd Herik reageert misschien iets te emotioneel... Maar ja, ik kan het me ook wel voorstellen, hij is natuurlijk woedend dat zijn spelers aangevallen zijn.
Dus pakken we straks maar onschuldige Ajacieden..quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef F1908 het volgende:
Binnenkort Beverwijk part II
Geloof me nou, dat de joden klappen krijgen
Durven ze niet tegen SCF nee dan pakken de ze de spelers maar
Da zeg ik, mietjes, blaaskaken zijn het.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef F1908 het volgende:
Binnenkort Beverwijk part II
Geloof me nou, dat de joden klappen krijgen
Durven ze niet tegen SCF nee dan pakken de ze de spelers maar
400 halve krachten ghehehequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Da zeg ik, mietjes, blaaskaken zijn het.
Komen uiteindelijk met 100 man opdagen, nou dan staan wij met 400 man klaar
Bestaan diequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dus pakken we straks maar onschuldige Ajacieden..
neequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
ja, ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
Je was erbij?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Da zeg ik, mietjes, blaaskaken zijn het.
Komen uiteindelijk met 100 man opdagen, nou dan staan wij met 400 man klaar
Relkloonquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je was erbij?
[..]
Relkloon
Inderdaad, dit gaat hier helemaal de verkeerde kant op. Best jammer dat er hier toch weer een aantal rond lopen die het prachtig vinden om wat extra olie op het vuur te gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:44 schreef Staanplaats het volgende:
Laat maar, dit is niet mijn discussie..
Eens.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ja, dat lost wat op...![]()
De daders moeten gestraft worden, maar ik hoef geen Pikorni deel 2.
Straks breekt de hel echt los, en mogen er helemaal geen supporters meer bij wedstrijden van hun club zijn.
Ja, IMO wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
Goed idee, tis heerlijk weer buiten, dusquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik ga achter m'n keyboard weg voor ik nog meer gekke dingen ga roepen, dingen die me een ban gaan doen oplopen....
* Ajaxno1 afgekoeld isquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:55 schreef DutchGooner het volgende:
Iedereen roept er schande over,incl F-Side wat ik begrepen heb maar je denkt toch niet dat die namen gaan noemen?
rotterdm he altyd lfeactie s a algmeen bekend:)quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:40 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Ik kan er geen bal van maken?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:58 schreef JOODZKI het volgende:
[..]
rotterdm he altyd lfeactie s a algmeen bekend:)
Hoevaak is er nu al niet geprobeerd om te gaan samenwerken tussen de F-side en de Politie/Club elke keer liep het vast op onozele dingen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Zijn er nou eigenlijk mensen opgepakt? Ik heb er niks over gelezen ofzo.
Ik denk, dat als er goed samengewerkt wordt tussen Ajax, politie en de F-side, dat de daders best te achterhalen zijn.
Zijn ook best goede dingen uitgekomen hoor. Vak410 was aan het onderhandelen over een uitbreiding, ik vraag me af of die nu ook van de baan is...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoevaak is er nu al niet geprobeerd om te gaan samenwerken tussen de F-side en de Politie/Club elke keer liep het vast op onozele dingen.
Tenminste dat maak ik zo op als je de berichten die de 3 partijen naar buiten brengen.
Daar gaat het in dit geval niet om wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Maar zodra het om eigen maten gaat, lijkt me niet. Zou jij je best maten erbij naaien ondanks dat ze zoiets hebben gedaan...
Die komt er evengoed wel hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mede dankzij die gasten is er geen,bij de meeste supporters,het o zo geliefde feestje op het Leidsche
Ik vind dat als jij zelf het niet zou doen, je het ook niet mag afkeuren als mensen het nu niet zouden doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit geval niet om wat ik zou doen.
Als ze het echt een schande vinden dan moeten ze d'r bek opentrekken,zoniet,moeten ze hun mond houden.
Mede dankzij die gasten is er geen,bij de meeste supporters,het o zo geliefde feestje op het Leidsche
Kan je best gelijk in hebben, Ik las in het AD b.v. dat juist de mensen die met Ajax aan de tafel zaten voor afspraken over het kampioensfeest donderdag meededen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoevaak is er nu al niet geprobeerd om te gaan samenwerken tussen de F-side en de Politie/Club elke keer liep het vast op onozele dingen.
Tenminste dat maak ik zo op als je de berichten die de 3 partijen naar buiten brengen.
Wil je verkering?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:38 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Wat zijn we het de laatste tijd vaak me elkaar eens
Altijd laffe reacties denk ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan er geen bal van maken?
Ja, ik denk het wel. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik vrienden heb die dit soort dingen doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
Maar zodra het om eigen maten gaat, lijkt me niet. Zou jij je best maten erbij naaien ondanks dat ze zoiets hebben gedaan...
als jij echt ben als wat in je Signature staat dan weet jij net zo goed als ik dat dit gelul isquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:58 schreef JOODZKI het volgende:
[..]
rotterdm he altyd lfeactie s a algmeen bekend:)
Hahaha, laat mij niet lachen. Nee, je hebt gelijk. In rotterdam zijn ze allemaal heiligquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:46 schreef altface het volgende:
[..]
als jij echt ben als wat in je Signature staat dan weet jij net zo goed als ik dat dit gelul is![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:34 schreef NOORD-414 het volgende:
[..]
Hahaha, laat mij niet lachen. Nee, je hebt gelijk. In rotterdam zijn ze allemaal heilig![]()
Laten we het gewoon maar weer over de gevolgen hebben en verder posten als er meer nieuws is over daders een evt. huldiging bekend of andere relevante ontwikkelingen..quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:27 schreef altface het volgende:
[..]
![]()
Waarom zouden ze Van Persie willen mollen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:06 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nos.nl/nieuws/(...)tneemtlijfwacht.html
Waarom zouden ze VDV willen mollen
Schop die eikels die daar spelers hebben liggen te meppen dan
Ik bedoel als wraakactie. Ik denk (hoop) eerder dat ze de daders proberen te pakken dan dat ze VDV in elkaar gaan slaan...quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:12 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Van Persie willen mollen?
Ze pakken gewoon van alles....
Ik hoop dat ze elkaar gewoon helemaal mollen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoel als wraakactie. Ik denk (hoop) eerder dat ze de daders proberen te pakken dan dat ze VDV in elkaar gaan slaan...
*Mompelt iets over hooligans met het IQ van een aardappelquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:15 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elkaar gewoon helemaal mollen.
Maar ja.... zij pakken een speler nou dan pakken wij ook een speler.... verder redeneren kunnen ze niet.
Ik betwijfel of ze idd verder kunnen redeneren.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:15 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elkaar gewoon helemaal mollen.
Maar ja.... zij pakken een speler nou dan pakken wij ook een speler.... verder redeneren kunnen ze niet.
Niet echt nieuws hoor, dhr. Van der Horst (onze el-loco-burgemeester) wil voor woensdag 40 namen hebben, anders in ieder geval geen feest.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef boeiend007 het volgende:
hee iets news over de ajax supporters,
daders zelf melden anders geen feest ofzoiets
En als ze zich dan niet melden, is de rest weer de lul..quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef boeiend007 het volgende:
hee iets news over de ajax supporters,
daders zelf melden anders geen feest ofzoiets
Sorry dat ik hier nog zo laat op reageer, maar wat een ongelooflijk domme generalisatie. Of vind je soms ook dat er na een exces met Marokkaanse jongeren "de Marokkaanse gemeenschap" verantwoording moet afleggen. Vind je ook dat het ongepast is Koninginnedag (of een andere feestdag) te vieren met een moord zoals laatst in Tiel is gebeurd in het achterhoofd. Of neem jij als Nederlander dan je verantwoording, omdat een mede Nederlander zich misdraagt, en vier je het feest niet?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Nee, voel je vooral niet verantwoordelijk en ga vooral lekker feestvieren.![]()
www.at5.nlquote:Loco-burgemeester Van der Horst gaf zaterdag duidelijkheid over de doorgang van een huldiging van Ajax. Hij stelt Ajax een ultimatum.
Van der Horst wil dat het bestuur van Ajax of supporters zelf de namen geven van de hooligans die verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden. Alleen als dat voor aanstaande woensdag gebeurt, wil de gemeente bekijken of er volgende week een huldiging kan plaatsvinden op het Leidseplein.
Ajax-supporters willen zo snel mogelijk met de gemeente om de tafel. Als de huldiging doorgaat is dat waarschijnlijk volgende week zondag.
YEah RIGHT dus jij vindt een man van 80 in elkaar rosse normaal omdat die een ajax shirt aan had en Hun zijn niet zo braaf LOus van gaal zn vrouw overleed EN hun meteen Bellen dan Val je ze toch ook lastig en dat HOORT niet of een spelersbus van ajax A1 bekogele nee dat mag wel zeker?:Squote:Op zaterdag 17 april 2004 16:46 schreef altface het volgende:
[..]
als jij echt ben als wat in je Signature staat dan weet jij net zo goed als ik dat dit gelul is![]()
Het is min ofmeer bekend wie wat gedaan heeft. Er waren donderdag voldoende mensen die Ajax wel een warm hart toedragen. Kortom, die gasten kunnen redelijk snel opgepakt/aangepakt worden. Het is nu Ajax en diens supporters om te laten zien (en niet alleen maar zeggen) dat we dit echt niet van die gasten pikken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je je overal wel druk om maken. Je moet nooit wijken voor geweld en terorrisme. Ik maak me daar dan ook niet zo druk over, hoop alleen dat ze de juiste personen pakken en niet de onschuldigen.
ik denk niet dat er name komen............quote:Op zondag 18 april 2004 12:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is min ofmeer bekend wie wat gedaan heeft. Er waren donderdag voldoende mensen die Ajax wel een warm hart toedragen. Kortom, die gasten kunnen redelijk snel opgepakt/aangepakt worden. Het is nu Ajax en diens supporters om te laten zien (en niet alleen maar zeggen) dat we dit echt niet van die gasten pikken.
Zolang die gasten niet op/aan-gepakt zijn vind ik eigenlijk dat er geen plek voor feest is. Ajax moet in daad laten zien dat ze dit serieus nemen.
Dat is dus struisvogelpolitiek ...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef devv05 het volgende:
Die verantwoordelijkheid ligt bij de regering, niet bij mij.
Ik vind ook dat ze die gasten aan moeten geven, en denk ook wel dat ze dat gaan doen. Maar heb evengoed mn twijfels over de huldiging volgende week zondag, er staat niet dat ie dan gegarandeert doorgaat, maar dat er dan eventueel aan gedacht kan gaan worden. Hoop in iedergeval dat ze op tijd zijn met namen doorgeven en er tot een oplossing gekomen kan worden. Feest wordt het sowieso wel, maar natuurlijk 100x liever met de spelers erbij.quote:Op zondag 18 april 2004 12:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is min ofmeer bekend wie wat gedaan heeft. Er waren donderdag voldoende mensen die Ajax wel een warm hart toedragen. Kortom, die gasten kunnen redelijk snel opgepakt/aangepakt worden. Het is nu Ajax en diens supporters om te laten zien (en niet alleen maar zeggen) dat we dit echt niet van die gasten pikken.
Zolang die gasten niet op/aan-gepakt zijn vind ik eigenlijk dat er geen plek voor feest is. Ajax moet in daad laten zien dat ze dit serieus nemen.
Struisvogelpolitiek is als de regering niet optreedt. Ik zie wat er gebeurt en veroordeel het, dus ik schuif het niet van me af. Maar ik ben er niet verantwoordelijk voor, niet meer dan een ieder ander. Ik was er niet bij, ken ze niet, had het niet kunnen voorkomen.quote:Op zondag 18 april 2004 12:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is dus struisvogelpolitiek ...
Zelf enige verantwoordelijkheid zoveel mogelijk van je afschuiven.
Je kan een teken geven dat je vind dat eerst die gasten aangepakt moeten worden en dat er dan pas reden voor feest is.
Er waren genoeg andere supporters die direct zelf die gasten hadden kunnen aanpakken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
[..]
En als ze zich dan niet melden, is de rest weer de lul..![]()
![]()
Ze hadden gewoon gelijk meer politie in moeten zetten, zodat die debielen opgepakt zouden worden.![]()
Een kleine, gestoorde groep die het weer verpest voor de grote groep die voetbal wel leuk wil houden..
En dat noemen zich echte supporters..![]()
Voor mij zijn de echte supporters de mensen die naar voetbal kijken/gaan voor de sfeer en het mooie voetbal... Maarja..
Als er nu namen gegeven worden is het duidelijk dat het serieus genoemen wordt. Worden die namen niet gegeven, dan is er niet genoeg gebeurd. Dan ga ik daar geen feest vieren.quote:Op zondag 18 april 2004 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek is als de regering niet optreedt. Ik zie wat er gebeurt en veroordeel het, dus ik schuif het niet van me af. Maar ik ben er niet verantwoordelijk voor, niet meer dan een ieder ander. Ik was er niet bij, ken ze niet, had het niet kunnen voorkomen.
Ik heb een teken gegeven door het af te keuren, daarmee is het voor mij af. Als ik toevallig jarig had geweest ging ik mn verjaardag toch ook gewoon vieren?
Ik heb nu talloze huldigingen meegemaakt en volgens mij geen enkele waarna het na de huldiging niet uit de hand liep ...quote:Op zondag 18 april 2004 12:17 schreef devv05 het volgende:
Hooguit dat ze daar ook rotzooi gaan trappen, maar rellen komen dr zondag toch wel. Zijn het geen AJAX supporters, dan wel zijn het wel andere rotzooitrappers.. Zoals met de laatste huldiging op t leidse.. Jammer maar onvermijdbaar ben ik bang.
Ik weet niet in hoeverre alle namen bekend zijn. Als jij geen feest wil vieren dan toch lekker niet. Ik (en met mij vele anderen) vermaak me evengoed wel.quote:Op zondag 18 april 2004 12:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Als er nu namen gegeven worden is het duidelijk dat het serieus genoemen wordt. Worden die namen niet gegeven, dan is er niet genoeg gebeurd. Dan ga ik daar geen feest vieren.
Dat zeg ik.. Maar dat is niet altijd AJAX of de supporters hun schuld. En moet ik me daar dan ook weer verantwoordelijk voor gaan voelen straks?quote:Op zondag 18 april 2004 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb nu talloze huldigingen meegemaakt en volgens mij geen enkele waarna het na de huldiging niet uit de hand liep ...
Dan ga je ervan uit dat diezelfde personen weer rotzooi gaan trappen.. Ik denk dat ze zich na vorige week wel even gedeist houden..quote:Op zondag 18 april 2004 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Niet Ajax' schuld, wel de schuld van een deel van de supporters. Als het uit de hand loopt bij de huldiging, en de daders van donderdag zijn niet gepakt zijn sommige supporters verantwoordelijk voor het niet aangeven van de relschoppers.
Ik nietquote:Op zondag 18 april 2004 12:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat diezelfde personen weer rotzooi gaan trappen.. Ik denk dat ze zich na vorige week wel even gedeist houden..
Als er geen enkele naam komt (en er IS bekend wie het zijn), dan neemt niemand vand e aanwezigen aldaar het serieus genoeg. Dan worden die gasten te veel in bescherming genomen. En dat zou ik schandalig vinden. Dan ga ik niet als er geen officele huldiging is naar het Leidse.quote:Op zondag 18 april 2004 12:43 schreef devv05 het volgende:
Ik weet niet in hoeverre alle namen bekend zijn. Als jij geen feest wil vieren dan toch lekker niet. Ik (en met mij vele anderen) vermaak me evengoed wel.
Ja, ik voel me daar verantwoordelijk voor. Dat zijn gasten die het Ajax-feest een slechte naam geven. En ik als Ajax-supporter voel me verantwoordelik voor de goede naam van Ajax. Dat heeft me ook op ruzies komen te staan met dergelijke gasten. Maar fuck that. Ik weiger bang te zijn voor dat soort gasten.quote:Op zondag 18 april 2004 12:43 schreef devv05 het volgende:
Dat zeg ik.. Maar dat is niet altijd AJAX of de supporters hun schuld. En moet ik me daar dan ook weer verantwoordelijk voor gaan voelen straks?
Er zijn al wat namen doorgegeven.. Van een aantal slechts helaas.. Maar als je er 3 hebt, dan pak je de rest vanzelf wel..quote:Op zondag 18 april 2004 12:53 schreef Doc het volgende:
-knip-
Dacht dat ze die de toekomst afgetrapt haddenquote:Op zondag 18 april 2004 14:07 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Er staat een filmpje van de rellen op de site van RTV Rijnmond? Alleen de server is overbelast nu.
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 april 2004 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn al wat namen doorgegeven.. Van een aantal slechts helaas.. Maar als je er 3 hebt, dan pak je de rest vanzelf wel...
Omdat je aan de hand van videobeelden kan zien met wie zij optrekken en of die ook op het veld te zien waren.quote:Op zondag 18 april 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Mar ik begreep juist dat de videobeelden veel te slecht waren - als er goede videobeelden zijn, moet het sowieso niet zo'n probleem zijn lijkt me.quote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat je aan de hand van videobeelden kan zien met wie zij optrekken en of die ook op het veld te zien waren.
Ik bedoel beelden uit het stadion van vak 410.quote:Op zondag 18 april 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Mar ik begreep juist dat de videobeelden veel te slecht waren - als er goede videobeelden zijn, moet het sowieso niet zo'n probleem zijn lijkt me.
Oh zo bedoel je. Dat is een mogelijkheid maar dan moet je nog wel kunnen aantonen dat ze er ook waren donderdag en dat ze hebben meegevochten. Maar het kan een indicatie zijn idd.quote:Op zondag 18 april 2004 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoel beelden uit het stadion van vak 410.
Je weet waar ze zitten, dat is al een groete stap de goeie kant op.
Foto's zijn er genoeg.. De namen die bekend zijn, zijn doorgegeven. De goede wil is er iig,quote:Op zondag 18 april 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat is een mogelijkheid maar dan moet je nog wel kunnen aantonen dat ze er ook waren donderdag en dat ze hebben meegevochten. Maar het kan een indicatie zijn idd.
Die Jaake lijkt me duizend keer plezieriger, eerlijker en positiever ingesteld dan Van Praagquote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Foto's zijn er genoeg.. De namen die bekend zijn, zijn doorgegeven. De goede wil is er iig,.
Ik ga er van uit dat er snel meer namen zullen volgen.
Zegt iemand die supporter is van een club waar de v.d.Herik voorzitter is..quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Jaake komt een beetje over als een gluiperd
Vind je dat? Vind ik absoluut niet, ik heb al een paar langere interviews met hem gehoord en ik vind hem geen prototype voetbalbestuurder - hij is vrij eerlijk, heeft zelfkritiek en kennis van zaken. Nu Feyenoord en AZ nog zo'n voorzitter en de top 5 kan weer voor de dag komen.quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Jaake komt een beetje over als een gluiperd
Mannen die regelmatig een zonnebankje doen vertrouw ik niet..quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Jorien is lievvvvv
Jorien ziet er uit als een maffioso. Jaake is gewoon een gluiperd
Jaake is ook een aardige gast enzo, maar die kop....quote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je dat? Vind ik absoluut niet, ik heb al een paar langere interviews met hem gehoord en ik vind hem geen prototype voetbalbestuurder - hij is vrij eerlijk, heeft zelfkritiek en kennis van zaken. Nu Feyenoord en AZ nog zo'n voorzitter en de top 5 kan weer voor de dag komen.
Ik dacht dat jij keeper best aardig vondquote:Op zondag 18 april 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mannen die regelmatig een zonnebankje doen vertrouw ik niet...
Uitzonderingen heb je altijd,quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij keeper best aardig vond
Duh das je eigen schuld.quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef G1Ace het volgende:
ik ben paar keer in 410 geweest
had toen ruzie gekregen, want paar mongolen hadden zomaar mijn plek ingepikt
dus opzich...
Op 410 zitten 75% wannabe's die alleen maar een grote bek geven.. Maar laten ook mooie dingen zien.quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef G1Ace het volgende:
dus opzich...
Ah, jij komt er vaak? Begin nu een beetje moe te worden van al die vooroordelen.quote:Op zondag 18 april 2004 15:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Op 410 zitten 75% wannabe's die alleen maar een grote bek geven.. Maar laten ook mooie dingen zien.
Kom er nooit, maar ook ik hoor en zie dingen. Heb kennisen die daar wel zatenquote:Op zondag 18 april 2004 15:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, jij komt er vaak?
Ik vind dat helemaal niet hoor.. Op 410 heb je nu eenmaal geen vaste plaatsen, net als op zuid. Als je dat niet wil moet je in een ander vak gaan zitten.
Praat dan ook niet over dingen waar je niks van weet.quote:Op zondag 18 april 2004 15:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Kom er nooit
vind ik wel meevallen, of je moet bedoelen dat het een 'vurige wedstrijd' wordt. dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 18 april 2004 17:44 schreef Suijk het volgende:
Als ik overigens het forum van ajax.netwerk.to lees (en dan bij tweede elftal en over die wedstrijd) staan daar voor de wedstrijd (pagina 1) al aardig wat dubieuze posts in eigenlijk.
Beetje weinig nog maar het is een begin...quote:Op zondag 18 april 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn nu dus 4 mensen aangehouden meldt het NOS Journaal
Als er een schaap over de dam is.quote:Op zondag 18 april 2004 18:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje weinig nog maar het is een begin...
Kan wel, ik heb gehoord dat iemand zichzelf heeft aangegevenquote:Op zondag 18 april 2004 18:51 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm radio 1 heeft het over 5 mensen die zijn aangehouden.
Dat over die vurige wedstrijd gaat over de plannen omtrent het vuurwerk...quote:Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Suijk het volgende:
Hier de link:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum7/675.php
Iemand die zich al helemaal verheugt op het zien van zijn grote vriend 'v. Persik'...
Maarja, de eerste arrestaties zijn gedaan.
Ja dag, dat weet je nu eenmaal op zuid en 410, daar staat iedereen. Als dat je niet aan staat kies je maar een ander vak. Er zijn zat andere vakken waar de mensen wel netjes op hun plek zitten.quote:Op zondag 18 april 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Geen vaste plaatsen, dan moeten de kaarten niet zo verkocht worden.
Je zou idd vandaag pas je TV aanzetten. Zou je bijna gaan denken dat ze bij ajax het slachtoffer zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 20:57 schreef Stpan het volgende:
Waarom berichten de media uitgebreider over Vd Vaart en zijn bodyguard dan over de incidenten zelf?
euhm het is toch algemeen bekend dat in 410 iedereen staat en zoquote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef G1Ace het volgende:
dus opzich...
Dat zei ik ook, alleen in normaal Nederlandsquote:Op zondag 18 april 2004 21:11 schreef JOODZKI het volgende:
[..]
euhm het is toch algemeen bekend dat in 410 iedereen staat en zo
jankerd....
o enne als jij zo graag op je plekje wil zitten ga dan in een ander vak zitte
kan je de hele wedstrijd braf zitte![]()
Pfff inderdaad dat idee kreeg ookal..quote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef Butra het volgende:
[..]
Je zou idd vandaag pas je TV aanzetten. Zou je bijna gaan denken dat ze bij ajax het slachtoffer zijn.![]()
![]()
waarom koeman? misschien omdat ie namens de selectie een boodschap wilt afgeven aan de supporters dat dit soort gedrag niet getolereerd mag worden. Jaakke heb ik vandaag toch echt horen zeggen dat ie jorien gelijk geeft m.b.t. de veiligheid omtrent die desbetreffende wedstrijd en dat Ajax deze heeft onderschat.Voor je 3de en 4de vraag leg ik de verantwoordelijkheid bij de supporters en media neer.Wel vind ik dat Ajax in deze zaak wat logischer na had moeten denken en meer security had moeten inzetten, maar ja achteraf is altijd makkelijk lullen.je koopt er weinig voor en het kwaad is al geschiet.Laten ze die gasten maar in de kuip zetten bij een wedstrijd van feyenoord en dan is het de dood of de gladiolen.quote:Op zondag 18 april 2004 20:57 schreef Stpan het volgende:
Waarom moet Ronald Koeman z'n excuses aanbieden in de Arena?
Waarom heb ik nog geen woord van die voorzitter van Ajax gehoord?
Waarom gebeurt iets dergelijks nou al voor de 3e keer bij Jong Ajax?
Waarom berichten de media uitgebreider over Vd Vaart en zijn bodyguard dan over de incidenten zelf?
Bovendien was het publiek het hiermee hartgrondig eens.quote:Op zondag 18 april 2004 21:25 schreef superjoden het volgende:
misschien omdat ie namens de selectie een boodschap wilt afgeven aan de supporters dat dit soort gedrag niet getolereerd mag worden.
Dat mag ook niet volgens de UEFA normquote:Op zondag 18 april 2004 20:00 schreef devv05 het volgende:
Officiele staanplaatsen wil AJAX nu eenmaal niet.
ja zo was het bij mij in vak 401 ook... van spelers blijf je gewoon af. Die gasten krijgen als het goed is nu een SV voor life maar ja hiermee is de woede van de feyenoordaanhang natuurlijk niet gesust. Het enige wat ik kan hopen is dat onschuldige supporters met rust gelaten worden maar ja dat zal ijdele hoop zijn ben ik bang.quote:Op zondag 18 april 2004 21:31 schreef Eightball het volgende:
[..]
Bovendien was het publiek het hiermee hartgrondig eens.
Wie ik vanmiddag ook sprak, niemand heeft een goed woord over voor de actie van afgelopen donderdag.
Schaamte, ongeloof en kwaadheid overheersen. Tenminste in mijn vak.
Wat heeft dat er nu mee te maken???quote:Op zondag 18 april 2004 21:34 schreef JOODZKI het volgende:
agh feyenoord doet nu of hunj heel braaf zijn enzo
maar je hoort nergens dat er toen zo ouwe gast in elkaar geslage was omdat ie een ajax shirt had en dat ze de spelersbus van de A1 hebben bekogeld
mjah ik blijf bij mn punt aan spelers kom je niet..........
Bullshit, AJAX 1 heeft niks met AJAX 2 te maken.. Dan hadden ze de wedstrijd niet moeten laten spelen maar puntenaftrek slaat echt totaal nergens op.quote:Op zondag 18 april 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
Overigens zou het een mooi moment voor de KNVB zijn om een signaal a te geven.
Trek maar drie punten bij Ajax1 af. Dan wordt Ajax ook wel kampioen, maar laat je wel merken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt.
En wie vindt dat je Ajax1 niet mag aanpakken voor de misdragingen bij Ajax2, moet even aan het volgende denken. Feyenoord1 kon vanmiddag ook niet beschikken over Acuna en een aantal anderen
Onzin, haal het tweede maar uit de competitie.quote:Op zondag 18 april 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
Trek maar drie punten bij Ajax1 af.
ja maar de knvb bemoeit zich toch vooral met het al dan niet toestaan van vuurwerk afsteken. ik ben het met je eens dat de knvb in dit soort kwesties een signaal moet afgeven.tja en dat dat nu in dit geval mijn club aangaat so be it.quote:Op zondag 18 april 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
Trek maar drie punten bij Ajax1 af. Dan wordt Ajax ook wel kampioen, maar laat je wel merken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt.
En wie vindt dat je Ajax1 niet mag aanpakken voor de misdragingen bij Ajax2, moet even aan het volgende denken. Feyenoord1 kon vanmiddag ook niet beschikken over Acuna en een aantal anderen
Hoezo niet..?? Een mooier moment dan nu heb je er niet voor. Ajax wordt hoe dan ook wel kampioen. Maar de rest van de supporters zal woedend zijn op dat zooitje ongeregeld en er wel voor zorgen dat zoiets niet weer gebeurt.quote:Op zondag 18 april 2004 21:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bullshit, AJAX 1 heeft niks met AJAX 2 te maken.. Dan hadden ze de wedstrijd niet moeten laten spelen maar puntenaftrek slaat echt totaal nergens op.
Waarvan alleen Acuna afwezig was n.a.v. de rellen, de rest was afwezig vanwege hele andere redenen toch? Dus wanneer iemand Feyenoord ff flink wil naaien kan die een knokploeg naar een wedstrijd van jong Feyenoord sturen om op die manier ervoor te zorgen dat Feyenoord_1 punten in mindering krijgt, dat lijkt mij toch niet de bedoeling Frenkie.quote:Op zondag 18 april 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
volgende denken. Feyenoord1 kon vanmiddag ook niet beschikken over Acuna en een aantal anderen
Da's geen signaal. Daar ligt behalve de spelers geen hond van wakker.quote:Op zondag 18 april 2004 21:37 schreef Eightball het volgende:
[..]
Onzin, haal het tweede maar uit de competitie.
Die woede is er nu toch wel dus totaal niet nodig en onlogisch..quote:Op zondag 18 april 2004 21:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hoezo niet..?? Een mooier moment dan nu heb je er niet voor. Ajax wordt hoe dan ook wel kampioen. Maar de rest van de supporters zal woedend zijn op dat zooitje ongeregeld en er wel voor zorgen dat zoiets niet weer gebeurt.
Een beursgenoteerde onderneming straf je niet met een boete.
Anders spreek je jezelf nu dan ook erg tegen he, lekker signaal geef je dan af...quote:Op zondag 18 april 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
Dat is ook een goede. Een Ajax-Feyenoord zonder publiek. En een Feyenoord-Ajax zonder uitsupporters.quote:Op zondag 18 april 2004 21:40 schreef superjoden het volgende:
puntenaftrek is misschien overdreven maar een wedstrijd zonder publiek(hoe kut dit ook is) zou in mijn ogen ook tot de mogelijkheden behoren.Laat iedereen maar eens beseffen met wat voor soort onzin we hedendaag bezig zijn.
Dat zijn ze nu ook al.quote:Op zondag 18 april 2004 21:39 schreef Frenkie het volgende:
Maar de rest van de supporters zal woedend zijn op dat zooitje ongeregeld en er wel voor zorgen dat zoiets niet weer gebeurt.
Ook bullshit. Het tweede en eerste staan nu eenmaal los van elkaar. Al wil je een signaal afgeven, dat kan NIET door AJAX 1 erbij te betrekken dat er niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 18 april 2004 21:40 schreef superjoden het volgende:
puntenaftrek is misschien overdreven maar een wedstrijd zonder publiek(hoe kut dit ook is) zou in mijn ogen ook tot de mogelijkheden behoren.Laat iedereen maar eens beseffen met wat voor soort onzin we hedendaag bezig zijn.
En waar maak jij uit op dat de rest van de supporters niet woedend is?quote:Op zondag 18 april 2004 21:39 schreef Frenkie het volgende:
Maar de rest van de supporters zal woedend zijn op dat zooitje ongeregeld en er wel voor zorgen dat zoiets niet weer gebeurt.
hebben ze dan aan de eigen supporters te danken.quote:Op zondag 18 april 2004 21:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die woede is er nu toch wel dus totaal niet nodig en onlogisch..
En stel nou, dat door die 3 punten vermindering AJAX toch net geen kampioen wordt.. Dan heb je een oorlog en heeft de KNVB een HEEL groot probleem
Slaat nergens op en dat willen de fnoorders niet eens. Een AJAX - fnoord zonder publiek is geen zak aan, ook voor jouw cluppie nietquote:Op zondag 18 april 2004 21:42 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat is ook een goede. Een Ajax-Feyenoord zonder publiek. En een Feyenoord-Ajax zonder uitsupporters.
hoezo staan los van elkaar?? het zijn dezelfde supporters, dezelfde club, deels dezelfde spelers. hetzelfde bestuur etc.quote:Op zondag 18 april 2004 21:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ook bullshit. Het tweede en eerste staan nu eenmaal los van elkaar. Al wil je een signaal afgeven, dat kan NIET door AJAX 1 erbij te betrekken dat er niets mee te maken heeft.
Dat is dan de schuld van AJAX/gemeente/politie, dus is een geldboete meer op zn plaats. En dit soort debielen wil ik geen supporters noemen. Heb je verder nog geen 1 argument horen noemen wat AJAX 1 nou met AJAX 2 te maken heeft en waarom AJAX 2 gestraft zou moeten worden door ongeregeldheden bij AJAX 1.quote:Op zondag 18 april 2004 21:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
hebben ze dan aan de eigen supporters te danken.
het is niet voor het eerst dat het bij Ajax2 misgaat, vergeet dat ook niet. Tijdens de halve finale tegen de FC werd de halve Arena afgebroken en die keeper is ook wel eens aangevallen.
Alleen Acuña misten ze ten gevolge van donderdag en ik kan me niet herinneren wanneer die voor de laatste keer met feyenoord1 meedeed eigenlijk. Het is iig geen vaste waarde.quote:Op zondag 18 april 2004 21:36 schreef Frenkie het volgende:
Want? Bij beursgenoteerde ondernemingen stroomt het geld uit de kraan?quote:Op zondag 18 april 2004 21:39 schreef Frenkie het volgende:
Een beursgenoteerde onderneming straf je niet met een boete.
devv... spelers spelen regelmatig in zowel team 1 als 2... ze zijn dus onderdeel van de club en niet van 1 team. Als het 2de het goed doet dan wil iedereen dat ook weten.ik vind dat dit de club aan gaat.Jaakke zegt toch ook niet dat alleen het tweede elftal zijn excuses aanbiedt maar de gehele club AJAX. Als Jaakke slim is verhoogt ie de seizoenskaarten met 10 euro zodat bij dit soort wedstrijden de veiligheid gewaarborgt kan blijven en Ajax nog wat extra inkomsten genereerd of er nu mensen komen of niet.quote:Op zondag 18 april 2004 21:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ook bullshit. Het tweede en eerste staan nu eenmaal los van elkaar. Al wil je een signaal afgeven, dat kan NIET door AJAX 1 erbij te betrekken dat er niets mee te maken heeft.
Die straf staat je ook al niet aan he..quote:Op zondag 18 april 2004 21:44 schreef devv05 het volgende:
Slaat nergens op en dat willen de fnoorders niet eens. Een AJAX - fnoord zonder publiek is geen zak aan
Nu ook toch ook?quote:Op zondag 18 april 2004 21:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
.. Dan heb je een oorlog en heeft de KNVB een HEEL groot probleem
slecht geinformeer danquote:Op zondag 18 april 2004 21:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
nee, <5000 dus oldbie
Inderdaad alleen Acuna was afwezig, Frenkie wekt nu onterecht de indruk dat de halve selectie van Feyenoord afwezig was vanwege de rellen.quote:Op zondag 18 april 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Alleen Acuña misten ze ten gevolge van donderdag en ik kan me niet herinneren wanneer die voor de laatste keer met feyenoord1 meedeed eigenlijk. Het is iig geen vaste waarde.
Ow dat was niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 18 april 2004 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad alleen Acuna was afwezig, Frenkie wekt nu onterecht de indruk dat de halve selectie van Feyenoord afwezig was vanwege de rellen.
Je moet ze raken waar het pijn doet, absoluut. Maar wel de juiste personen, en die heb je met deze maatregelen allemaal niet! Is dat nu zo moeilijk te snappen.. Het kan ze geen fuck schelen, je hebt er alleen de echte supporters mee die dit ook allemaal afkeuren.quote:Op zondag 18 april 2004 21:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die straf staat je ook al niet aan he..
Tja het mag ook weer niet vervelend worden voor Ajaxsupporters natuurlijk
Je moet ze raken waar het pijn doet. En dit doet pijn, zeker weten.
Joh, dat is toch een idiote redenering?quote:Op zondag 18 april 2004 21:46 schreef Frenkie het volgende:
hoezo staan los van elkaar?? het zijn dezelfde supporters, dezelfde club, deels dezelfde spelers. hetzelfde bestuur etc.
Dat probeer ik ook al de hele tijd duidelijk te maken, het slaat gewoon nergens op. Dat ze in eerste instantie het kampioensfeest afblazen vind ik al achterlijk..quote:Op zondag 18 april 2004 21:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Joh, dat is toch een idiote redenering?
Stel je nou voor dat bij je amateurcluppie het vierde compleet door het lint gaat, dan trek je toch ook geen punten af van het eerste? Dan neemt de club of de KNVB in het ergste geval zo'n team uit de competitie. Of inderdaad puntenaftrek bij dat team.
Die nu allemaal hun bek houden en geen enkele naam noemenquote:Op zondag 18 april 2004 21:51 schreef devv05 het volgende:
je hebt er alleen de echte supporters mee die dit ook allemaal afkeuren.
Gelukkig weet jij er alles van he.quote:Op zondag 18 april 2004 21:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die nu allemaal hun bek houden en geen enkele naam noemen
Dat maakt ze bijna medeplichtig.
Nogmaals, als de groep deze bescherming biedt, dan kan je alleen de groep aanpakken
Volg jij het nieuws wel een beetje? Er zijn inmiddels vijf arrestaties verricht en dat aantal loopt nog op.quote:Op zondag 18 april 2004 21:54 schreef Frenkie het volgende:
Die namen komen nog wel, er zijn er toch al een aantal doorgegeven en het is pas een paar dagen geleden. En het waren niet allemaal bekende dus het lijkt me vrij onmogelijk alle namen te noemen. Verder is er niemand die echt precies weet hoeveel mensen erbij betrokken waren. Als ze eventueel namen weten en die personen beschermen vind ik dat ook hypocriet, hadden ze maar na moeten denken.quote:Op zondag 18 april 2004 21:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat maakt ze bijna medeplichtig.
Nogmaals, als de groep deze bescherming biedt, dan kan je alleen de groep aanpakken
al 5..??quote:Op zondag 18 april 2004 21:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Volg jij het nieuws wel een beetje? Er zijn inmiddels vijf arrestaties verricht en dat aantal loopt nog op.
Volgens wie?quote:Op zondag 18 april 2004 21:59 schreef Frenkie het volgende:
[..]
al 5..??
dat is toch zeker een kleine 10 procent.
ja ga zitten zeuren om een bron/link/urlquote:Op zondag 18 april 2004 22:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens wie?
d'r is eerder in deze reeks (als je het zo wil noemen) gezegd dat het er ongeveer 50 waren ofzo.quote:Op zondag 18 april 2004 22:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens wie?
Volgens de media waren het er honderden en in werkelijkheid niet meer dan 30, misschien nog wel minder. Ook zoiets dat altijd zwaar overdreven wordtquote:Op zondag 18 april 2004 22:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ja ga zitten zeuren om een bron/link/url
we zitten verdomme niet in Nieuws/Politiek of zo'n ander kutforum.
Om maar even in je eigen termen te komen.. jij was erbij..???quote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens de media waren het er honderden en in werkelijkheid niet meer dan 30, misschien nog wel minder. Ook zoiets dat altijd zwaar overdreven wordt
hahahaha.quote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef Frenkie het volgende:
(Bedenk ook maar dat een stevige straf, repressailles uit Rotterdamse hoek zal beperken)
Onzin, die gefrustreerde rotterdammertjes willen hun wraak toch wel.. Die zijn net zo intelligent als die gasten die op die spelers in hebben lopen meppen. Het liefst zou ik gewoon de 'daders' 'uitleveren' aan onze rotterdamse vrienden en mogen ze zelf een toepasselijke straf bedenken. Zijn wij ook van die idioten af.quote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef Frenkie het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat jullie zwijgende meerderheid een goede straf vinden..??
(Bedenk ook maar dat een stevige straf, repressailles uit Rotterdamse hoek zal beperken)
Nou, jij schijnt het allemaal wel te weten. Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan die wijsheden komt.quote:Op zondag 18 april 2004 22:02 schreef Frenkie het volgende:
ja ga zitten zeuren om een bron/link/url
Heb het uit directe bronnen ja.quote:Op zondag 18 april 2004 22:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Om maar even in je eigen termen te komen.. jij was erbij..???
jij was er dus ook niet bij.quote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb het uit directe bronnen ja.
Allemaal in een busje laden en droppen op de Coolsingel.quote:Op zondag 18 april 2004 22:05 schreef devv05 het volgende:
Het liefst zou ik gewoon de 'daders' 'uitleveren' aan onze rotterdamse vrienden en mogen ze zelf een toepasselijke straf bedenken. Zijn wij ook van die idioten af.
Maar mijn bronnen zijn heel wat beter dan dat natte vingerwerk van jou.quote:Op zondag 18 april 2004 22:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
jij was er dus ook niet bij.
Neem dan gewoon een weiland... in beverwijk ofzo. Doen ze voor de rest niet zoveel schadequote:Op zondag 18 april 2004 22:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Allemaal in een busje laden en droppen op de Coolsingel.
volgend jaar zijn het 50 andere idiotenquote:Op zondag 18 april 2004 22:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Allemaal in een busje laden en droppen op de Coolsingel.
geen uitspraken doen over dingen waar je niets van afweet.quote:Op zondag 18 april 2004 22:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar mijn bronnen zijn heel wat beter dan dat natte vingerwerk van jou.
Dat is precies waarom je ze individueel aan moet pakken met keiharde straffen. Zo'n collectieve straf als puntenvermindering of het verbieden van een huldiging kan die mongolen toch niks schelen.quote:Op zondag 18 april 2004 22:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
volgend jaar zijn het 50 andere idioten
Nee dat laat ik wel aan jou over.quote:Op zondag 18 april 2004 22:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
geen uitspraken doen over dingen waar je niets van afweet.
quote:Op zondag 18 april 2004 22:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee dat laat ik wel aan jou over.
hij staat nog steeds openquote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef Frenkie het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat jullie zwijgende meerderheid een goede straf vinden..??
idd ja, da's een goeie, de daders moeten er zelf voor opdraaien en niet de overige supporters die het wel goed met Ajax voor hebben en gewoon een leukkampioensfeest willen hebben.quote:Op zondag 18 april 2004 22:28 schreef keeper het volgende:
Een goede straf? Dat is er een die niet mogelijk is in Nederland met de huidige wetgeving wat betreft voetbalgeweld.
Maar ik zou dus pleiten voor de normale straf die staat voor (zware) mishandeling + een stadionverbod voor minstens 10 jaar, maar langer mag zeker, en een daar aan gekoppelde meldingsplicht.
Alleen dat laatste is dus niet mogelijk nog in Nederland.
Puntenvermindering bij Ajax 1, omdat het bestuur gefaald heeft.quote:Op zondag 18 april 2004 22:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is precies waarom je ze individueel aan moet pakken met keiharde straffen. Zo'n collectieve straf als puntenvermindering of het verbieden van een huldiging kan die mongolen toch niks schelen.
quote:Op zondag 18 april 2004 22:34 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Puntenvermindering bij Ajax 1, omdat het bestuur gefaald heeft.
Ajax 2 zodat ze niet zo makkelijk kampioen kunnen worden.
muhahahahquote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef Eightball het volgende:
Het feit dat 410 en zuid meewerken en met namen op de proppen komt zegt mij genoeg. Dit wordt serieus opgepakt. Zowel door Ajax als de supporters.
Ajax kan de straf dan verhalen op de daders. Net als na het staafincident tegen die Oostenrijkers. (waarvoor die lelijke cabaretier zichzelf een heldenrol toe-eigend).quote:Op zondag 18 april 2004 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd ja, da's een goeie, de daders moeten er zelf voor opdraaien en niet de overige supporters die het wel goed met Ajax voor hebben en gewoon een leukkampioensfeest willen hebben.
Ik ben het geloof ik met alles wat je schrijft eens maar volgens mij is de bewijslast een groot probleem. Als je deze jongens voor de rechter gaat brengen, zullen er niet zoveel wegens mishandeling worden bestraft, want dat is vrijwel niet te bewijzen bij grote vechtpartijen.quote:Op zondag 18 april 2004 22:28 schreef keeper het volgende:
Een goede straf? Dat is er een die niet mogelijk is in Nederland met de huidige wetgeving wat betreft voetbalgeweld.
Maar ik zou dus pleiten voor de normale straf die staat voor (zware) mishandeling + een stadionverbod voor minstens 10 jaar, maar langer mag zeker, en een daar aan gekoppelde meldingsplicht.
Alleen dat laatste is dus niet mogelijk nog in Nederland.
Zover ik weet (nog) niet.. Alleen AJAX zelf heeft bloemen gestuurd.. Maar een gebaar van F-side of 410 zou idd wel mooi zijn..quote:Op zondag 18 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Is er vanuit de ajax-fans trouwens na het incident iets aardigs richting Acuna en Van Persie gedaan?
he kerel, Ajax heeft al namen vrij gegeven en raad is waar die gasten zaten??quote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
muhahahah
donder toch op man. Zuid en 410 werken mee. Waaraan????
410 in ieder geval nergens aan. Ajax moet maar de echte schuldigen pakken. Die namen gaan ze echt niet krijgen van bijvoorbeeld de tifo lui.
Ajax heeft gewoon z'n zondebokje gevonden en gooit het op 410 dat er niks mee te maken heeft (alleen enkele individuen die er staan hebben meegereld).
Ik word er kotsmisselijk van zoals dit gaat. Iedereen blaat de media maar na.
Er werd gezegd dat 410 en zuid namen gaven. Dat is onzin.quote:Op zondag 18 april 2004 23:35 schreef Pirres het volgende:
[..]
he kerel, Ajax heeft al namen vrij gegeven en raad is waar die gasten zaten??
op vak 410!!! nou dat zegt wel genoeg denk, en niet zo'n domme reactie hierop want dit zegt genoeg
Hij heeft wel gelijk... Jij begint tegen mij dat ik ook niet over dingen moet lullen (ondanks dat mijn bronnen betrouwbaar zijn, mensen die ooit op 410 zaten)quote:Op zondag 18 april 2004 22:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee dat laat ik wel aan jou over.
He, nee toch? Weet je het zeker?quote:Op zondag 18 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik ben het geloof ik met alles wat je schrijft eens maar volgens mij is de bewijslast een groot probleem.
Dat is inderdaad het probleem. Hetzelfde probleem dat toen optrad bij de veroordeling voor de moord op Picornie toentertijd. Je wist niet wie er een klap had gegeven aan hem, en al helemaal niet welke van die klappen nou de dood tot gevolg had. Daarom zijn die jongens toen ook veroordeeld wegens mishandeling met de dood tot gevolg ipv doodslag.quote:Als je deze jongens voor de rechter gaat brengen, zullen er niet zoveel wegens mishandeling worden bestraft, want dat is vrijwel niet te bewijzen bij grote vechtpartijen.
Sterker nog, je kan er gewoon het stadion mee in, want ik word nooit op mijn identiteit gecontroleerd aan de Noord-ingang (op Zuid is er wel volledige of iig veel meer controle daarop). Dus ff een andere seizoenskaart regelen, of een los kaartje kopen met een geleende clubcard en je staat vrolijk in de Arena. Gezien het feit dat je ook nog redelijk kan rondlopen en de controle bij de vakken ook minimaal is (again, ik heb het over de Noord-kant, eerste ring), zie ik niet al te veel problemen om de Arena in te komen terwijl ik een stadionverbod heb.quote:Voor dat stadionverbod ligt dat anders maar daarbij is weer het probleem dat sommigen uit deze groep dat al hadden. Een stadionverbod betekent in Nederland dus niet dat je toch geen heibel uit kan halen.
Tja, ze wilden minder regeltjes he. En het is ook zo'n gedoe, dit invoeren. Maar o zo nodig. Maar ja, parkeerbonnetjes leveren meer op he. Leve de prestatiecontracten bij de politie.quote:Wat mij betreft voeren ze die meldingsplicht morgen nog in en komt er ook een voetbalwet. Snap niet wat het CDA daar nou toch zo op tegen heeft?
Op zich wel ja, aangezien de thuisspelende club de wedstrijd organiseert en dus verantwoordelijk is voor alles dat gebeurt tijdens een wedstrijd. Aan de andere kant: er waren niet eens uit-supporters bij aanwezig en wie verwacht dat dit ooit gebeurt?quote:Ik vind dat de club op zich ook gestraft mag worden, al is dat niet het belangrijkste. Maar ze mogen wel voelen dat ze gefaald hebben en er moet een voorbeeld gegeven worden dat dit echt niet getolereerd wordt.
gebaren zat.quote:Op zondag 18 april 2004 23:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zover ik weet (nog) niet.. Alleen AJAX zelf heeft bloemen gestuurd.. Maar een gebaar van F-side of 410 zou idd wel mooi zijn..
Oke jij bent dus iemand die niet alles leest!!! er is door Jaakke zelf gezegd hoe en wat. en de gene die gestraft worden zijn die gasten die V. Persie en Acuna hebben geslagen!!!quote:Op zondag 18 april 2004 23:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat 410 en zuid namen gaven. Dat is onzin.
Ajax heeft inderdaad namen gegeven. En inderdaan zitten daar mensen van 410 bij ja.
En om je even uit de droom wakker te schudden. Daar zaten ook mensen van de tifo bij. Want die zijn ook het veld opgegaan. Ze hebben welliswaar niet geslagen maarja op het veld is op het veld. En dat geldt natuurlijk voor de meerderheid van de mensen die het veld opkwamen.
Natuurljik zitten er verkeerde lui op 410. Maar die heb je overal.![]()
Ja shit, dat gevoel bekroop mij ook al een beetje. Is dat erg?quote:Op zondag 18 april 2004 23:43 schreef keeper het volgende:
Word je er stiekem al een beetje rechtser van SCH?![]()
.
Op het moment dat Jaakke bij buitenhof zat was ik in t home. met het geluid uit.quote:Op zondag 18 april 2004 23:42 schreef Pirres het volgende:
[..]
Oke jij bent dus iemand die niet alles leest!!! er is door Jaakke zelf gezegd hoe en wat. en de gene die gestraft worden zijn die gasten die V. Persie en Acuna hebben geslagen!!!
en niet iedereen die het veld op ging!! Ik zou zeggen!! Lees beter de media en kijk beter tv!![]()
![]()
ZO STOER JOH! DAT JE DAN GEWOON IN DE ARENA KOMT!!!! ECHT STOER DAT JE DAT ZO FF ZEGT!!!quote:Op zondag 18 april 2004 23:41 schreef keeper het volgende:
......................................... zie ik niet al te veel problemen om de Arena in te komen terwijl ik een stadionverbod heb.
Ik zit ook altijd zelf in het stadion uit en thuis!quote:Op zondag 18 april 2004 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben dus iemand die in t stadion zelf is en niet achter z'n decodertje zit![]()
leer lezen.quote:Op zondag 18 april 2004 23:47 schreef Pirres het volgende:
[..]
ZO STOER JOH! DAT JE DAN GEWOON IN DE ARENA KOMT!!!! ECHT STOER DAT JE DAT ZO FF ZEGT!!!
VOEL JE JE WEL GOED ZEKER MET STADIONVERBOD? ZOU IK OOK WEL WILLEN WAS IK NET ZO GOED ALS JOU!!!!
Doe normaal en leer lezen.quote:Op zondag 18 april 2004 23:47 schreef Pirres het volgende:
[..]
ZO STOER JOH! DAT JE DAN GEWOON IN DE ARENA KOMT!!!! ECHT STOER DAT JE DAT ZO FF ZEGT!!!
VOEL JE JE WEL GOED ZEKER MET STADIONVERBOD? ZOU IK OOK WEL WILLEN WAS IK NET ZO GOED ALS JOU!!!!
je waait met alle winden mee volgens mijquote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef Pirres het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd zelf in het stadion uit en thuis!
van vd Eijden is een hufter die ontkent alles terwijl Jaakke zelf in Buitenhof heeft gezegd dat Ajax heeft gefaald! in het beleid met politie / ME / stewards!!!
Ik hoop al jaren dat die klote vd Eijden is een keer oprot ben die kerel echt zat!!!
in de Arena is het in ieder geval een eitje (elke club wel lijkt mij).quote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe normaal en leer lezen.
Keeper heeft geen stadionverbod, hij is gewoon een watje net als ik
Maar hij schets een terecht probleem, dat de controle op genomen maatregelen miniem is en zo lek als een mandje. Het is toch idioot dat je met een stadionverbod toch in het stadion kan komen of mee kan doen aan rellen rond het stadion.
Bij ons is dat trouwens wel iets minder. Ik denk dat dat probleem in meerdere mate voor grotere clubs geldt. Maar dat hele systeem met clubcards die nog steeds niet persoonsgebonden zijn, is natuurljik idioot.
Bij PSV hebben ze een tijd een irisscanner gebruikt en dat bleek goed te werken. Nadeel is dat je lange wachtrijen krijgt, maar een irisscan is niet te saboteren. Volgens mij deden er ook nog andere clubs mee aan het expiriment, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef SCH het volgende:
Bij ons is dat trouwens wel iets minder. Ik denk dat dat probleem in meerdere mate voor grotere clubs geldt. Maar dat hele systeem met clubcards die nog steeds niet persoonsgebonden zijn, is natuurljik idioot.
Ik niet. Van Eijden is een uitstekende directeur.quote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef Pirres het volgende:
Ik hoop al jaren dat die klote vd Eijden is een keer oprot ben die kerel echt zat!!!
Dat gaat toch over hele andere dingen? Ik ben vaak genoeg op 410 en zuid te vinden.quote:Op zondag 18 april 2004 23:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk... Jij begint tegen mij dat ik ook niet over dingen moet lullen (ondanks dat mijn bronnen betrouwbaar zijn, mensen die ooit op 410 zaten)
Dus waarom is jouw verhaal dan ineens wel betrouwbaar, als je er niet bij was.
Heb je kans dat je een keer een wedstrijd zult moeten missen... Zeker als je op zuid/410 zit..quote:Op maandag 19 april 2004 00:17 schreef keeper het volgende:
Ik heb trouwens nooit een paspoort oid bij me naar de Arena. Ik weiger me te legitimeren voor het bezoeken van een voetbalwedstrijd.
Binnenkort moet je je overal kunnen legitimeren geloof ik. Je schijnt je er veiliger door te gaan voelen enzoquote:Op maandag 19 april 2004 00:17 schreef keeper het volgende:
Ik heb trouwens nooit een paspoort oid bij me naar de Arena. Ik weiger me te legitimeren voor het bezoeken van een voetbalwedstrijd.
Ik heb mijn rijbewijs sowieso bij me. Er is 1 keer naar gevraagd. (Noord)quote:Op maandag 19 april 2004 00:17 schreef keeper het volgende:
Ik heb trouwens nooit een paspoort oid bij me naar de Arena.
Je hebt wel een punt, maar ik kom voor het voetballen en heb geen zin onverrichter zake weer naar huis te moeten. Dus als ze er naar vragen kunnen ze het krijgen.quote:Ik weiger me te legitimeren voor het bezoeken van een voetbalwedstrijd.
Dat weiger ik dan ook principieel te doenquote:Op maandag 19 april 2004 00:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Binnenkort moet je je overal kunnen legitimeren geloof ik. Je schijnt je er veiliger door te gaan voelen enzo
Tja, ik heb dan de mazzel daar niet te zitten (qua legitimeren dus). Dus dan is het makkelijk principieel zijnquote:Op maandag 19 april 2004 00:20 schreef devv05 het volgende:
Heb je kans dat je een keer een wedstrijd zult moeten missen... Zeker als je op zuid/410 zit..
Is nog niks over bekend, ook niet voor het incident. Is het niet zo dat je altijd en overal je je moet kunnen legitimeren? Ben zelf 1 keer gevraagd om id te laten zien(noord c)quote:Op maandag 19 april 2004 00:31 schreef devv05 het volgende:
heeft het nou gevolgen voor de eventuele uitbreiding van 410? daar al meer over bekend?
In de 'normale' vakken vrijwel nooit.. 410 en vooral zuid wel regelmatig maar ook niet altijd... Met risicowedstrijden soms wel overal maar verder eigenlijk bijna nooit.quote:Op maandag 19 april 2004 01:00 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Is nog niks over bekend, ook niet voor het incident. Is het niet zo dat je altijd en overal je je moet kunnen legitimeren? Ben zelf 1 keer gevraagd om id te laten zien(noord c)
quote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
leer lezen.
le-zen
keeper geeft aan dat hij weinig problemen ziet om het stadion in te komen bij een evt stadionverbod. Hij heeft er geen. Hij vindt de beveiliging alleen slecht
Het punt is dat keeper wel heeft neergezet dat hij een stadion verbod heeft. Wij kennen keeper een beetje dus weten dat-ie het anders bedoeld. Weet je dat niet, dan staat het er toch echt dat keeper zegt dat-ie een stadion verbod heeft.quote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe normaal en leer lezen.
Keeper heeft geen stadionverbod, hij is gewoon een watje net als ik
Idd. Laten we ook hopen dat er geen domme dingen gedaan worden door Feyenoord-supporters.quote:Op maandag 19 april 2004 00:29 schreef boeiend007 het volgende:
wel mooi trouwens wat van Persie zei, strax.
Fnoordsupporters ben niet uit op wraak.![]()
![]()
Hulde voor dat,
Ik vraag mij inderdaad af of Feyenoorders naar Van Persie luisteren. Ik kreeg dit het seizoen het idee dat hij totaal uitgekotst was door de fans.quote:Op maandag 19 april 2004 07:59 schreef Cart_man het volgende:
En leuk wat van Persie, een toekomstig psv-er, zei. Het heeft toch geen effect.
quote:Op maandag 19 april 2004 00:17 schreef keeper het volgende:
Er is anders genoeg regelgeving omtrent de openbare orde. Maar als je er voor bent dat de rellen rond het voetbal minder worden en wij gewoon prettig van het spelletje kunnen genieten, dan is een voetbalwet een uitkomst.quote:Op maandag 19 april 2004 11:58 schreef Staanplaats het volgende:
Ik denk ik ook maar is pleiten voor een uitgaanswet, veel meer rotzooi op zaterdagavond.
Of wordt het dan ineens te druk op het politiebureau?
Zat afgelopen ajax-Feyenoord schuin boven de F-side. Hoefde geen legitimatie te laten zien en werd zelfs helemaal niet gefouileerd.quote:Op maandag 19 april 2004 01:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
In de 'normale' vakken vrijwel nooit.. 410 en vooral zuid wel regelmatig maar ook niet altijd... Met risicowedstrijden soms wel overal maar verder eigenlijk bijna nooit.
Weet niet of je hier de meldingsplicht mee bedoelt of de o zo succesvollequote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is anders genoeg regelgeving omtrent de openbare orde. Maar als je er voor bent dat de rellen rond het voetbal minder worden en wij gewoon prettig van het spelletje kunnen genieten, dan is een voetbalwet een uitkomst.
Wat heb je op zo'n wet tegen dan?
Mijn grootste 'angst' is dat je duidelijk ongelijkhied krijgt, zoals je die nu ook al ziet. Vechtpartijen die verband houden met voetbal worden nu al zwaarder bestraft van vechtpartijen tussen plaatselijke jongeren.quote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is anders genoeg regelgeving omtrent de openbare orde. Maar als je er voor bent dat de rellen rond het voetbal minder worden en wij gewoon prettig van het spelletje kunnen genieten, dan is een voetbalwet een uitkomst.
Niets, vòòr.quote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2004 12:46 schreef Stpan het volgende:
Geen vergelijking dus.
Right.quote:'t Hemeltje
De 1 is een schijnbare vergelijking omdat het allebei over voetbal gaat.quote:
Mjah, en geen veertien doden en meer dan tweehonderd gewonden.quote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef Stpan het volgende:
Excuses dat er geen balletje en groen grasveld aan te pas komt.
Wat een kulstuk.quote:Op maandag 19 april 2004 12:58 schreef rubberen_robbie het volgende:
Rotterdam speelt graag mooi weer
FCDH was (uiteraard) de 1e hiermee, maar die wachttijden/rijen zijn bij FCDH al fucking lang, als het druk is duurt het zo 45 minuten voordat je binnen bent op Noord.quote:Op maandag 19 april 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij PSV hebben ze een tijd een irisscanner gebruikt en dat bleek goed te werken. Nadeel is dat je lange wachtrijen krijgt, maar een irisscan is niet te saboteren. Volgens mij deden er ook nog andere clubs mee aan het expiriment, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
koop een eierdopje zet hem op je kop..quote:Op maandag 19 april 2004 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom wordt alles en iedereen van Ajax dan zo vreselijk aangevallen, terwijl overal excuses worden aangeboden en dergelijke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |