heeft het veel weg van sex en hype? Dat waren hun vorige twee shows.quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:50 schreef PeterRabbit het volgende:
Afgelopen december geweest. Op zich best een leuke show, erg druk maar dat is te verwachten. je moet er van houden
Meer ingetogen .... minder bizar. De grens van Sex is ook bijna niet te overschrijden natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:41 schreef MrAbagnale het volgende:
wat bedoel je met matter ondeugend?
Nee de minst goeie !quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:46 schreef MrAbagnale het volgende:
oke maar de nieuwste show valt dus wel mee. Hij is ook wel grappig, maar niet zo leuk als de vorige. Je zou dus kunnen concluderen dat dit hun slechtste show is?
ik ookquote:
http://www.vliegendepanters.nl/quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft er iemand een link naar het tourschema van deze show?
Doe maar Ned.3 21:15quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nieuwjaarsavond te zien op Ned. 2...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ken ze eigenlijk niet zo goed.Zijn toch die gasten van de Dikkie Dik persiflage ?
Nee, wel meer.quote:
toevallig, dat deze dingen ook in heet laatste half uur kwamen..... heb je de rest wel gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, wel meer.
Maar die vond ik het grappigst.
Hoe dan ook, de Vliegende Panters blijven mijn helden
Haha, ja hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:54 schreef P8 het volgende:
[..]
toevallig, dat deze dingen ook in heet laatste half uur kwamen..... heb je de rest wel gezien eigenlijk![]()
Oh, ZOWIEE tochquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het niet gekekenmaar wel opgenomen dus ik kijk het morgen [afbeelding]
Ik zou er niet al te hard op rekenen. Deze heren zijn al heel groot, maar worden nog veel groter. De rijen zullen weer langer zijn dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:51 schreef tong80:
Nou de rij zal na vanavond niet zo lang zijn lijkt mij
da's met alles, artis, oksels scheren en anale sex (van horen zeggen)quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:50 schreef PeterRabbit het volgende:
Afgelopen december geweest. Op zich best een leuke show, erg druk maar dat is te verwachten. je moet er van houden
Ik vond hem vanavond ook erg leuk, had ik niet verwacht...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:32 schreef broer het volgende:
Maar tong80, ik zie in het MM Huijbregts-topic dat je dat wel leuk vindt. Dat verklaart een hoop!
Echt waar!? Jeetje.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:35 schreef Biene:
Ik vond hem vanavond ook erg leuk, had ik niet verwacht...
Het is nou ook niet zo dat ik gelijk naar het andere topic vlieg. Maar ik vond hem zeker wel de moeite waard om te zien. Hij heeft het beeld wat ik van hem had toch iets weten te veranderen. Alleen die stem, die stem blijft...quote:Op zondag 2 januari 2005 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar!? Jeetje.
Nee, hij was aan mij echt niet besteed...
Maar het ging hier over De Vliegende Panters!
Dans wens ik ze die lange rij toe nadat ik mijn kaarten heb gescoord. Kijken wie van ons twee er dan in de zaal zit...quote:
Dans jij maar lekker totdat de zon op komt. Zeur.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:07 schreef broer het volgende:
Dans wens ik ze die lange rij toe nadat ik mijn kaarten heb gescoord. Kijken wie van ons twee er dan in de zaal zit...
Mag ik dan met je mee?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Zoals daar zijn?
Ja, dat verklaart mijn goede smaak.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:32 schreef broer het volgende:
Maar tong80, ik zie in het MM Huijbregts-topic dat je dat wel leuk vindt. Dat verklaart een hoop!
Inderdaad. En dat je ingeslapen bent.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef tong80:
Ja, dat verklaart mijn goede smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |