De Koperen Ketel te Middelburg.quote:Op zondag 18 april 2004 00:33 schreef pascalheister het volgende:
ah welke tent was dat
ziet er netjes uitquote:Op zondag 18 april 2004 00:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De Koperen Ketel te Middelburg.
kleine recensie staat hier
Klinkt lekkerrrrrquote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
burrrpp
Vandaag heerlijk uit eten geweest. De vissoep was vertoouwd goed. De Gamba's op een bedje van rivierkreeftje is een tomatenroomsaus afgemaakt met dille en thijm was uit de kunst, maar de kastanje parfait met frambozenijs was echt hemels.
ah eindelijk bluezz hierquote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt lekkerrrrr
Wij hebben vanavond bij Harvey's gegeten, leuke tent, leuk personeel, vaute stad dat wel.
Ze hadden daar Black Tigers.. mjammie, die waren
ow enneh.. SCHat?
Ik heb Paxlies buikje gestreeld
Als ie goed geruwd is.. maar kijk maar eerst ff naar Christine op RTL5, dan zie je JustStrip en mijzelfquote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef pascalheister het volgende:
ah eindelijk bluezz hier
doe nog is even een paalnummer![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Kijjkt naar leaving Las Vegas.
Briljante film.
Ja die.quote:Op zondag 18 april 2004 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]Prachtig, althans als het die is met Nicolas Cage, die een dronkenlap speelt
dat wordt lastig, mijn tv zapt uit zichzelf verder als hij Christine van der horst zietquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ie goed geruwd is.. maar kijk maar eerst ff naar Christine op RTL5, dan zie je JustStrip en mijzelf
ooh dus ik kan nu live met je chattenquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ie goed geruwd is.. maar kijk maar eerst ff naar Christine op RTL5, dan zie je JustStrip en mijzelf
ben hier Extension du domaine de la lutte (op ned. 3)een beetje aan het volgenquote:Op zondag 18 april 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Kijjkt naar leaving Las Vegas.
Briljante film.
Had je het plein toch nog wel even over kunnen stekenquote:Op zondag 18 april 2004 00:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De Koperen Ketel te Middelburg.
kleine recensie staat hier
Was ik van plan, maar dit geintje was een forse rib uit mijn lijf (iedere cent waard overigens). Volgende week waarschijnlijk wel weer.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Had je het plein toch nog wel even over kunnen steken
JustStrip is ook weer veilig vanuit Rotterdam in Delft aangekomen!quote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
eerst kusjequote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef mitt het volgende:
slapen krengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |