Ja en nee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:12 schreef gelly het volgende:
Nou, moet ie op slot ?
nee dan valt ie niet meer opquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:12 schreef gelly het volgende:
Nou, moet ie op slot ?
Als jij mod van Klaagbaak was Maanvis, wat zou jij dan doen ? Behalve jezelf ophangen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja en nee.
Wees blij dat ie op jou heeft lopen rukken en niet zijn lul in een jong meisje heeft geragd!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dan valt ie niet meer op
ik klaag hier gewoon over het feit dat mensen zomaar ineens mensen adden op MSN en dan gewoon hunzelf gaan lopen rukken via de webcam
Heb je überhaupt ooit de moeite genomen de FAQ van Klaagbaak te lezen ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dan valt ie niet meer op
ik klaag hier gewoon over het feit dat mensen zomaar ineens mensen adden op MSN en dan gewoon hunzelf gaan lopen rukken via de webcam
Wat is er mis met jonge meisjes?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wees blij dat ie op jou heeft lopen rukken en niet zijn lul in een jong meisje heeft geragd!
Ik zou hem open laten, maar wel de user de kans geven om binnen 30 minuten bewijsmateriaal te posten. Zo niet, is het gelul en gaat ie op slot.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Als jij mod van Klaagbaak was Maanvis, wat zou jij dan doen ? Behalve jezelf ophangen natuurlijk.
Eerst jezelf ophangen, dan ben je pas echt geslaagd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik hoop dat ik geslaagd ben voor dit examen!
Het vliesje en de vadersquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met jonge meisjes?.
Dat vind ik nog coulant, 30 minuten, als ik godverdomme niet binnen 10 mins het bewijs had flikkerde ik hem al dichtquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou hem open laten, maar wel de user de kans geven om binnen 30 minuten bewijsmateriaal te posten. Zo niet, is het gelul en gaat ie op slot.
En dan fok aan laten klagen door mijn oudersquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerst jezelf ophangen, dan ben je pas echt geslaagd.
Nou, 30 minuten hou ik niet vol. 5 Minuten lijkt me een goede deal.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou hem open laten, maar wel de user de kans geven om binnen 30 minuten bewijsmateriaal te posten. Zo niet, is het gelul en gaat ie op slot.
Mwah, we moeten hem natuurlijk wel de kans geven om die jpg'jes naar zijn kabelfoon-accountje te uploadenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:18 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat vind ik nog coulant, 30 minuten, als ik godverdomme niet binnen 10 mins het bewijs had flikkerde ik hem al dicht
Jonge meisjes hebben amper vliesjes..quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het vliesje en de vaders
In onze tijd hadden ze die nog gewoon!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jonge meisjes hebben amper vliesjes...
Je bent goed op de hoogte Dagglaquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Door de vaders zekerquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe diep ze het flesje erin stekenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:20 schreef kooba het volgende:
[..]
In onze tijd hadden ze die nog gewoon!
Tegenwoordig verliezen ze die na hun 3de breezer
Who cares about the policy, je leest onze zorgvuldig geschreven Klaagbaak FAQ ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:21 schreef Leipo666 het volgende:
euuuh willen jullie het filmpje soms zien ofzo?
lijkt me dat dat een beetje tegen de policy is: prive filmpjes plaatsen van andere users
De policy is veranderd. Naast privémails mogen nu ook logs, foto's en filmpjes gepost worden van fok!users.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:21 schreef Leipo666 het volgende:
lijkt me dat dat een beetje tegen de policy is: prive filmpjes plaatsen van andere users
Luistr, gelly wil hem zien, daggla wil hem zien en ik ook, posten die link, geen gezeikquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:21 schreef Leipo666 het volgende:
Laat yvonne het maar niet horenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte Daggla
quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:21 schreef Leipo666 het volgende:
Schiet op ofzo!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:22 schreef gelly het volgende:
Nog 3 minuten.
Wie zegt dat je niet zelf zit te rukken voor je webcam?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:21 schreef Leipo666 het volgende:
okay, die 3 minuten wordt verlengdquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:23 schreef Leipo666 het volgende:
hij is aan het uploaden naar mijn site... dat duurt ff
Spannend,quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:23 schreef Leipo666 het volgende:
Minder dan 3 minuten, mag ik hopen !quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:23 schreef Leipo666 het volgende:
Hij is aan het uppen gelly.. Even wachten nog..quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:24 schreef gelly het volgende:
De tijd begint een beetje te dringen ...
Nou, zelfs als ie film heeft bewijst dat nog niet dat die lul van iemand anders is. Voor hetzelfde geld geilt ie er gewoon op om zijn lul hier te posten!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:24 schreef Billengezicht het volgende:
Je liegt
film en we geloven je.
Van liegen krijg je een kleine zwarte rotte plasser tot ie afvalt.
Zou ie in die spammailtjes getrapt zijn ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verlenging?
waarom zou ik mijn eigen lul op fok plaatsen onder een account welke ook mijn ouders/broer/familie kennenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:26 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
tis ze eigen!
ja hoelang enzo?!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:26 schreef Leipo666 het volgende:
ja dat filmpje is bijna 11 mb... dat duurt ff met mijn sjello verbinding
Dan heeft ie inmiddels wel een regelrechte toplul!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Zou ie in die spammailtjes getrapt zijn ?
omdat je daar op geiltquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn eigen lul op fok plaatsen onder een account welke ook mijn ouders/broer/familie kennen
hij is nou op 6 mb.. ik heb jammer genoeg geen software om het filmpje ff in te korten tot een halve minuut ofzo....quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:27 schreef kooba het volgende:
[..]
ja hoelang enzo?!
Kennen ze je lul zo goed van dichtbij?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn eigen lul op fok plaatsen onder een account welke ook mijn ouders/broer/familie kennen
ik zou het juist niet plaatsen om te voorkomen dat ze hem ooit van zo dichtbij zouden kunnen zien...quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kennen ze je lul zo goed van dichtbij?![]()
![]()
hijs over de helft, nu moet ie alleen nog f zeggen welke user het wasquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:28 schreef gelly het volgende:
De scheids kijkt op z'n klok...
gedult is een schoone zaackquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:31 schreef gelly het volgende:
5 minuten blessuretijd, een unicum. Iets zegt mij dat het niet lang meer duurt voordat dit topic op slot gaat.
Voor het eerst ? Het is eerder uitzondering dat ze gehuldigd worden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
ajax gaat ook voor het eerst niet gehuldigd worden aanstaande zondig, dus dat zegt niks...
http://members.msn.com/de(...)O7610nXGXo7SKyLHfSdSquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:31 schreef Leipo666 het volgende:
user heeft een email adres dat begint met 'lunatic03_1' meer zeg ik niet want dat zou ook lullig zijn
Als ze volgende week kampioen worden is er wsl wel gewoon een huldiging,quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
ajax gaat ook voor het eerst niet gehuldigd worden aanstaande zondig, dus dat zegt niks...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor het eerst ? Het is eerder uitzondering dat ze gehuldigd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |