abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18483081
In dit hamburgerrestaurant was ik eigenlijk nog nooit eerder geweest, als ik besluit om onverantwoord hamburgers te gaan eten, dan gaat mijn voorkeur meteen naar mcdonalds.
Het beeld wat ik over burger king had, was dat het de geduchte concurrent was van mc met een vergelijkbaar assortiment en wat lagere prijzen.

Mijn vriend moest nog een uur op zijn vriendin wachten en toen besloten we naar burger king te gaan. We namen iets dat op een macchicken leek, een crispy chicken. Dus mijn maat bestelde twee crispy chicken en een chocolade milkshake.
Het viel ons vies tegen, die crispy's vonden we niet zo lekker .. het was net alsof ze dit in het meest onvriendelijke vet hadden gefrituurd.. Ze hadden er ook nog cheddarkaas op gedaan. Daar hou ik nou niet zo van.. is kaas met een kipburger trouwens geen smakeloze combinatie?
Ik doe niet moeilijk om 50+ kaas als ik aan het figuur wil blijven denken, maar dan heb ik liever 6 hele boterhammen dan zo'n plakje kaas.

nu komt mijn grote klacht van het verhaal.
Ik keek schuin op het dienblad naar het bonnetje waarop een prijs van 7.90 stond. Ik schrok enorm van deze prijs en ik voelde me meteen schuldig dat mijn maat zoveel geld had betaald voor een onsmakelijk broodje. Ik probeerde er nog wat van te maken, dus ik probeerde nu nog even terug te trakteren.
We hadden wel trek in kipnuggets en ik dacht nog, kipnuggets smaken overal hetzelfde, of je ze nu zelf maakt of dat je ze in een cafe-restaurant gaat eten. Dus ik bestel een portie. Wilt u 6 of 9 stuks? Doe maar 9 antwoorde ik meteen, met de gedachte dat kipnuggets altijd schransen is en vechten om de laatste, voor je het weet zijn ze alweer op. Ik nam er ook nog een portie kippopcorn bij wat ik niet kende en iets nieuws voor me was.
Ik wilde ook nog wel wat drinken, maar aangezien deze bestelling me alweer 4 euro zou gaan kosten besloot ik maar om een leeg bekertje te vragen zodat ik me op het toilet vol kon gieten met kraanwater, zodat ik toch mijn dorst kon lessen.
Ik legde mijn bestelling bij mijn maat neer, met de mededeling dat hij zoveel mocht pakken als hij wilde, ik ging even water drinken.

Aangekomen bij de toiletten zag ik dat ze maar liefst 0,20 c vragen om even gebruik te mogen maken. Gelukkig, hoefde ik voor wat water dat niet te gaan betalen, maar toch.. 0,20 cent daar verdienen ze ook weer makkelijk aan.
Nadat ik echt 5 bekers water naar binnen had gegooid (dat is immers veel beter dan elke 6 seconde een slokje nemen uit je spa blauw flesje) ging ik weer terug en zag dat mijn maat nauwelijk at van de snacks. Die kipnuggets smaakten gewoon om van te walgen. Van binnen waren ze onbeschrijfbaar ranzig en van buiten helemaal niet knapperig. Ze waren slap, het leek meer op hele slappe stukjes, van die snoep spekkies. Het leek er ook op alsof alles was doordrenkt met frituurvet, want al het papier wat er onder lag werd helemaal doorzichtig. Die popcornnuggets waren nog wel te pruimen.
Die curry saus niet, dat is er eentje die helemaal in je handen trekt zodat je die geur over mee naar toe neemt. Gadver, niet te vreten, en ik maar denken aan curry-gewurz.. nee dit was echte kerrie.

Ik wilde die kinderen nog even aanspreken of het allemaal zo hoorde. Ja mijnheer, dit hoort zo. Dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen zulke slappe nuggets krijgt en dat iedereen dit zo eet. Ik koos eieren voor mijn geld, want oh jee wat had ik zin om te zeggen dat die minderjarigen die snacks slecht frituren, maar ja..
als je veel geld uitgeeft aan wat eten, dan wil je ook dat het lekker smaakt. 11,90 in totaal kwijt waar je toch al weinig voor kunt kopen in deze tijd, maar bij Burger King spande dit echt de kroon. Zoals op het bonnetje onderaan stond voor de valse, niet gemeende goodwill. Eet smakelijk en tot ziens, daar gaven wij de betekenis aan: niet smakelijk eten en tot nooit meer ziens!!
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_18483122
het is idd erg duur, personeel zuigt en maken alleen maar ruzie, maar persoonlijk vind ik het eten wel erg lekker.
  zaterdag 17 april 2004 @ 01:53:58 #3
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483136
Burger King
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_18483142
bij de BK moet je ook een whopper eten kneus
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_18483157
klagen over de burgerking is a big no no

burgerking
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  zaterdag 17 april 2004 @ 01:56:15 #6
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18483171
Van mij mag je!
pi_18483187
chickenwhopper kaas
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_18483269
Ik zie dat jullie al het hele assortiment aan snacks dat ze daar aanbieden erg lekker vinden. Okee, dat respecteer ik, anders zou het blijkbaar nooit zo goed lopen.
Maar jullie vinden het prijsbeleid acceptabel? En aan de andere kant, ik mag hopen dat jullie nog niet weten wat echt lekker is.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:04:31 #9
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483292
sinds wanneer kunnen prijsbeleid en acceptabel weer samen in een zin genoemd worden, ongeacht waar je het over hebt?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18483312
maakt niet uit bij welke van de 2 je vreet: vlees smaakt naar recycle-rubber, het meurt in die tent, en het kost een godsvermogen, waar ik liever voor die centjes een bakje indonesisch ga scoren :p
pi_18483318
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 01:54 schreef Vision het volgende:
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:07:21 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18483325
Welke BK heb je bezocht dan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:08:01 #13
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_18483331
als je naar zo'n keten gaat moet je ook geen kwalliteit verwachten. is alleen maar fastfood (wel lekker maar niet echt een kullinair hoogstandje)
maar wat wil je ook voor dat geld(roep maar dat het duur is maar probeer je ergens anders maar eens misselijk te vreten voor 10euro)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_18483336
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 01:50 schreef Brett-Anderson het volgende:
In dit hamburgerrestaurant was ik eigenlijk nog nooit eerder geweest, als ik besluit om onverantwoord hamburgers te gaan eten, dan gaat mijn voorkeur meteen naar mcdonalds.
Het beeld wat ik over burger king had, was dat het de geduchte concurrent was van mc met een vergelijkbaar assortiment en wat lagere prijzen.

Mijn vriend moest nog een uur op zijn vriendin wachten en toen besloten we naar burger king te gaan. We namen iets dat op een macchicken leek, een crispy chicken. Dus mijn maat bestelde twee crispy chicken en een chocolade milkshake.
Het viel ons vies tegen, die crispy's vonden we niet zo lekker .. het was net alsof ze dit in het meest onvriendelijke vet hadden gefrituurd.. Ze hadden er ook nog cheddarkaas op gedaan. Daar hou ik nou niet zo van.. is kaas met een kipburger trouwens geen smakeloze combinatie?
Ik doe niet moeilijk om 50+ kaas als ik aan het figuur wil blijven denken, maar dan heb ik liever 6 hele boterhammen dan zo'n plakje kaas.

nu komt mijn grote klacht van het verhaal.
Ik keek schuin op het dienblad naar het bonnetje waarop een prijs van 7.90 stond. Ik schrok enorm van deze prijs en ik voelde me meteen schuldig dat mijn maat zoveel geld had betaald voor een onsmakelijk broodje. Ik probeerde er nog wat van te maken, dus ik probeerde nu nog even terug te trakteren.
We hadden wel trek in kipnuggets en ik dacht nog, kipnuggets smaken overal hetzelfde, of je ze nu zelf maakt of dat je ze in een cafe-restaurant gaat eten. Dus ik bestel een portie. Wilt u 6 of 9 stuks? Doe maar 9 antwoorde ik meteen, met de gedachte dat kipnuggets altijd schransen is en vechten om de laatste, voor je het weet zijn ze alweer op. Ik nam er ook nog een portie kippopcorn bij wat ik niet kende en iets nieuws voor me was.
Ik wilde ook nog wel wat drinken, maar aangezien deze bestelling me alweer 4 euro zou gaan kosten besloot ik maar om een leeg bekertje te vragen zodat ik me op het toilet vol kon gieten met kraanwater, zodat ik toch mijn dorst kon lessen.
Ik legde mijn bestelling bij mijn maat neer, met de mededeling dat hij zoveel mocht pakken als hij wilde, ik ging even water drinken.

Aangekomen bij de toiletten zag ik dat ze maar liefst 0,20 c vragen om even gebruik te mogen maken. Gelukkig, hoefde ik voor wat water dat niet te gaan betalen, maar toch.. 0,20 cent daar verdienen ze ook weer makkelijk aan.
Nadat ik echt 5 bekers water naar binnen had gegooid (dat is immers veel beter dan elke 6 seconde een slokje nemen uit je spa blauw flesje) ging ik weer terug en zag dat mijn maat nauwelijk at van de snacks. Die kipnuggets smaakten gewoon om van te walgen. Van binnen waren ze onbeschrijfbaar ranzig en van buiten helemaal niet knapperig. Ze waren slap, het leek meer op hele slappe stukjes, van die snoep spekkies. Het leek er ook op alsof alles was doordrenkt met frituurvet, want al het papier wat er onder lag werd helemaal doorzichtig. Die popcornnuggets waren nog wel te pruimen.
Die curry saus niet, dat is er eentje die helemaal in je handen trekt zodat je die geur over mee naar toe neemt. Gadver, niet te vreten, en ik maar denken aan curry-gewurz.. nee dit was echte kerrie.

Ik wilde die kinderen nog even aanspreken of het allemaal zo hoorde. Ja mijnheer, dit hoort zo. Dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen zulke slappe nuggets krijgt en dat iedereen dit zo eet. Ik koos eieren voor mijn geld, want oh jee wat had ik zin om te zeggen dat die minderjarigen die snacks slecht frituren, maar ja..
als je veel geld uitgeeft aan wat eten, dan wil je ook dat het lekker smaakt. 11,90 in totaal kwijt waar je toch al weinig voor kunt kopen in deze tijd, maar bij Burger King spande dit echt de kroon. Zoals op het bonnetje onderaan stond voor de valse, niet gemeende goodwill. Eet smakelijk en tot ziens, daar gaven wij de betekenis aan: niet smakelijk eten en tot nooit meer ziens!!
zeg dan gewoon kUt BK
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_18483345
het is dat het eten goed is anders kwam ik er ook niet:

- fucking duur
- het personeel bestaat uit ongeinteresseerde negers die totaal niet klantvriendelijk zijn
- duurt minstens 10 minuten voordat je je eten hebt (en dan ben je eerste in de rij)
- de drive (als je al geholpen wordt) duurt minimaal een kwatier (en ook dan sta je eerste in de rij)
- ze reageren niet op klachten die je via email stuurt
- openingstijden zuigen
- contant dezelde xbox reclame crap
- ze houden acties waar je niks aan hebt (een extra whopper bij een whopper menu, alsof ik die nog op kan)
- etc. etc. etc.

eigenlijk is het een waardeloze toko (filiaal Eindhoven iig)
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:10:33 #16
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_18483359
quote:
Idd sukkel
als je kip wil ga je maar naar KFC .
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
pi_18483362
quote:
pi_18483367
Het is maar goed dat die whoppers duur zijn. Anders werd ik echt te dik. Tevens gaat de smaaksensatie eraf als je het te vaak eet.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:17:12 #19
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18483456
Dude. les 1 BK: Woppers daar draait het om.
De friet, nuggets, crispy chicken en milkshakes zijn niet te eten.
De Chicken whopper of sandwidch ofzo die zijn nog wel goed maar die crispy chicken is ranzig. Voor friet bij de BK altijd Curley Fries nemen, de gewone zijn gewoon niet lekker.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:17:54 #20
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_18483466
quote:
Dankjewel voor je ... advies. Ik denk alleen niet dat ik er nog eens ga terug komen.

Filaal? In Rotterdam-Alexandrium... of noemen ze het Alexanderpolder. Ik woon dan wel in Rotterdam, maar daar kom ik niet vaak. Ik had ook een trein terug nodig om weer thuis te geraken.

Prijsbeleid en acceptabel kunnen niet samen in een zin? Ik snap dat even niet, maar ik leg de fout van de niet kloppende zin bij mij.. eh nee laat het maar zo.

De service is misschien niet om over naar huis te schrijven, daar had ik tijdens mijn bezoek niet echt een klacht over, maar ik had meer moeite met die jongens die de snacks frituren. Het is me opgevallen dat jongens vaker de snacks bereiden en de meisjes aan de kassa staan.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:18:13 #21
83592 djv
for me and me mom
pi_18483472
NOU VOOR 10 euro kan ik me eigen best volproppen bij een snackbar en dat vindt ik nog lekkerder ook, gore lucht van de mac/bk. SUPER RANZIG
pi_18483484
quote:
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:18:51 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483486
nee, de snackbar ruikt lekker
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18483503
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:18 schreef djv het volgende:
NOU VOOR 10 euro kan ik me eigen best volproppen bij een snackbar en dat vindt ik nog lekkerder ook, gore lucht van de mac/bk. SUPER RANZIG
lekker Vlees kroketten en vieze patat
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:21:06 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483511
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Brett-Anderson het volgende:

Prijsbeleid en acceptabel kunnen niet samen in een zin? Ik snap dat even niet, maar ik leg de fout van de niet kloppende zin bij mij.. eh nee laat het maar zo.
wat ik bedoel is dat je tegenwoordig nergens meer voor een acceptabele prijs kunt vreten, niet alleen bij de BK
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18483518
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:21 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

wat ik bedoel is dat je tegenwoordig nergens meer voor een acceptabele prijs kunt vreten, niet alleen bij de BK
Om maar niet over de Mac te spreken daar moet je 3 burgers eten voor je vol zit .
pi_18483531
Er bestaat toch echt een klein vleugje klantvriendelijkheid bij BK hoor! Toen ik laatst in Eindhoven een foutje maakte bij mijn bestelling. ( ik bestelde Mayo terwijl ik Ketchup bedoelde....naughty me.. ) Die neger achter de toonbank werd gewoon boos omdat ik me vergiste, nu moest hij de manager halen omdat die computer blijkbaar gek wordt als je ketchup meegeeft terwijl er mayo op de bon stond. Anyways, ik later meteen naar de BK-site en een mailtje gestuurd. BInnen een uur kreeg ik een reactie terug met de melding dat ik dat mailtje moest printen en ik in BK Eindhoven voor 10 euro gratis mocht eten.... Ze kunnen het wel, de wil is er alleen nog niet
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:25:01 #28
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483541
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:22 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Om maar niet over de Mac te spreken daar moet je 3 burgers eten voor je vol zit .
en 2 uur later heb je weer honger...
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:25:33 #29
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_18483549
quote:
weg
pi_18483550
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:23 schreef Roelxxl het volgende:
BInnen een uur kreeg ik een reactie terug met de melding dat ik dat mailtje moest printen en ik in BK Eindhoven voor 10 euro gratis mocht eten.... Ze kunnen het wel, de wil is er alleen nog niet
nou ik heb nooit een reactie gehad, wij stonden om half 10 bij de drive, werder gewoon niet geholpen
pi_18483552
Ik heb nog van die knipkaarten van de BK.
pi_18483573
Hmm tja misschien had ik geluk? Ik heb in ieder geval een hele pittige mail gestuurd, als ik ergens niet tegen kan is dat ik veel geld betaal en dan wordt uitgekafferd door zo'n eikelige ongeinteresseerde neger.
pi_18483598
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:27 schreef Roelxxl het volgende:
Hmm tja misschien had ik geluk? Ik heb in ieder geval een hele pittige mail gestuurd, als ik ergens niet tegen kan is dat ik veel geld betaal en dan wordt uitgekafferd door zo'n eikelige ongeinteresseerde neger.
ja als ik die toko zou runnen ging als eerste 3 kwart van het personeel eruit
pi_18483602
geinig, ik eet bij de Mac drek altijd kip omdat de rest smakeloos is en de hamnurgers op een lap leer lijken... aangezien je aan kip weinig mis kan doen....

bij de Burger King daarintegen eet ik hamburgers omdat dat een stuk beter smaakt dan die zooi bij de eerder genoemde Mac drek...

maar het beste zijn de Hamburgers van een goeie NIET fastfood zaak

en het TOPPUNT van ranzig is de FEBO daar is ALLES uber maar dan ook uber GOOOOOOOOOOR

dat was mijn welbesproken mening
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:32:39 #35
76143 Forumschorem
pi_18483632
Visburgertje gaat er ook wel in, of zo'n big tasty ding.
weg
pi_18483635
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:32 schreef Forumschorem het volgende:
Visburgertje gaat er ook wel in, of zo'n big tasty ding.
die big tasty is een whopper wannabe met vieze saus
pi_18483641
kipburgers zijn inderdaad niet zo smakelijk bij de BK, maar de whoppers daarintegen zijn zo veel beter dan Mac hamburgers

dus voor kipburger mcchickens en voor gewone hamburgers whopper
pi_18483646
Ik vind de Big Tasty echt klote. Smaakt totaal nergens naar en in feite is het een wannabe-Whopper. Nee doe mij maar een Dubbele Whopper met bacon, extra augurk en zonder kaas :D
pi_18483653
BK is lekkerrrr, als snelle hap! Ik pak regelmatig iets van de Mac omdat er geen BK in de buurt is op dat moment maar BK wint het qua smaak. Ook staan ze daar niet schaapachtig te kijken als je iets niet op je burger wil hebben, en liever van iets anders iets extras hebt. Alleen de kosten en snelheid zuigen, al heb jeook BKs waar je binnen 1 min. een standaard menu kunt krijgen.

Mjammie!
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:35:26 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483659
bleh, big tasty met z'n synthetische BBQ smaak
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18483664
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:34 schreef Vlemmix het volgende:
BK is lekkerrrr, als snelle hap! Ik pak regelmatig iets van de Mac omdat er geen BK in de buurt is op dat moment maar BK wint het qua smaak. Ook staan ze daar niet schaapachtig te kijken als je iets niet op je burger wil hebben, en liever van iets anders iets extras hebt. Alleen de kosten en snelheid zuigen, al heb jeook BKs waar je binnen 1 min. een standaard menu kunt krijgen.
Collaborateur.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:36:52 #42
76143 Forumschorem
pi_18483675
Jullie hebben gelijk, er gaat nix boven een whopper! Mits warm dan, want bij de BK willen ze m nog wel eens lauw meegeven, en das nie tof.
weg
pi_18483677
Ja BK adverteert ook dat je je eigen burgers kan samenstellen he! Ik zou eigenlijk iedereen willen oproepen om dat ook te doen! Laat die mensen maar eens goed zweten!!! "Mag ik van u een Dubbele whopper met bacon, extra augurk, geen tomaat want ik ben allergisch voor tomaat, ketchup ipv. mayonaise en 2 plakjes kaas???"
pi_18483694
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:36 schreef Forumschorem het volgende:
Jullie hebben gelijk, er gaat nix boven een whopper! Mits warm dan, want bij de BK willen ze m nog wel eens lauw meegeven, en das nie tof.
Je kunt zo een nieuwe vragen.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:39:35 #45
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_18483704
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:29 schreef GewoneMan het volgende:
geinig, ik eet bij de Mac drek altijd kip omdat de rest smakeloos is en de hamnurgers op een lap leer lijken... aangezien je aan kip weinig mis kan doen....
Precies! zo denk ik er ook over, sinds ze die mc chicken hadden uitgevonden... een grote kipnugget op een broodje met sla en slasaus wat een vinding he... kwam ik steeds vaker zo'n broodje bestellen bij de mac. Nou niet te vaak, maar als ik ga dan neem ik een macchicken of kipnuggets.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:39:36 #46
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_18483705
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:38 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je kunt zo een nieuwe vragen.
Ja staan van die cijfertjes op
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:40:39 #47
76143 Forumschorem
pi_18483718
Niet als je het meeneemt in de trein.
weg
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:41:11 #48
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_18483724
Moet je niet meteen naar die trein rennen en eerst ff proefen of die goed is .
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:43:45 #49
76143 Forumschorem
pi_18483754
Ik zeg altijd meenemen, want die gasten daar doen alsof je alle tijd van de wereld heb als ze je bestelling opnemen, en dan komt altijd net mijn trein eraan. Stomme praatzieke buitenlanders.
weg
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:45:37 #50
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483769
eerst likken
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:45:47 #51
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_18483770
Blijf gewoon weg uit die vettenten. De mensen van tegenwoordig zijn al veels te ongezond en te dik.
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_18483809
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:45 schreef sanniejj het volgende:
Blijf gewoon weg uit die vettenten. De mensen van tegenwoordig zijn al veels te ongezond en te dik.
Je moet gewoon maat houden. Ik weeg keurig 65 kg. En ik eet wel 3 whoppers per maand.
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:53:38 #53
76143 Forumschorem
pi_18483824
Ik 3 per dag.
weg
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:53:45 #54
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483825
ik ren iedere dag minsens 5 kilometer, mag het dan wel?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18483840
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:53 schreef Forumschorem het volgende:
Ik 3 per dag.
onbijt, lunch, 'diner'?
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:56:33 #56
76143 Forumschorem
pi_18483846
Yep. En ik weeg maar 175 kilo. Niks toch?
weg
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:57:34 #57
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483851
ben je een neushoorn?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:59:09 #58
76143 Forumschorem
pi_18483858
Nee, mijn sterrenbeeld is weegschaal...?
weg
  zaterdag 17 april 2004 @ 03:00:30 #59
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483867
wat een niveau weer vandaag
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18483876
Wie eet er mee?
ne okuyon, bokmu var?
  zaterdag 17 april 2004 @ 03:02:51 #61
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18483879
* hap neemt
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 april 2004 @ 04:36:38 #62
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18484550
quote:
Filaal? In Rotterdam-Alexandrium... of noemen ze het Alexanderpolder. Ik woon dan wel in Rotterdam, maar daar kom ik niet vaak. Ik had ook een trein terug nodig om weer thuis te geraken.
Ben ik ook es geweest, of het was in het centrum. Was ook niet te vreten. Uiteindelijk wat patat voor de deur geflikkerd en zo steeds verder naar binnen, en toen zat de hele zaak vol duiven. Toen zijn we hem maar gesmeerd...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18484586
Sorry maar als je hier nou serieus het voedsel van de MC D gaat vergelijken met de Burger K ben je echt serieus sociaaal geindoctrineerd. mag ik een teiltje om in te kotsen....

Bommen op mc donalds en burger fucking king...heb je je nooit afgevraagd waarom al die kruideniers en die leuke zelfstandige onderneminkjes allemaal zijn verdwenen? omdat elk fuckin' nieuw winkelcentrum word volgestouwd met een kutkruidvat alberdhein c1000 bugerking mcdonalds hema hema hema hema denk denk denk eens fucking na voordat je je hartinfarct gaat bestellen bij de plaatselijke amerikaanse ambassade...
grenzen zijn denkbeeldige lijnen bedacht door kleine geesten
  zaterdag 17 april 2004 @ 04:52:23 #64
82792 numf
JAH!! wat?
pi_18484594
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 04:50 schreef DaZeggiK het volgende:
Sorry maar als je hier nou serieus het voedsel van de MC D gaat vergelijken met de Burger K ben je echt serieus sociaaal geindoctrineerd. mag ik een teiltje om in te kotsen....

Bommen op mc donalds en burger fucking king...heb je je nooit afgevraagd waarom al die kruideniers en die leuke zelfstandige onderneminkjes allemaal zijn verdwenen? omdat elk fuckin' nieuw winkelcentrum word volgestouwd met een kutkruidvat alberdhein c1000 bugerking mcdonalds hema hema hema hema denk denk denk eens fucking na voordat je je hartinfarct gaat bestellen bij de plaatselijke amerikaanse ambassade...

Tegenwoordig heeft ook geen 1 stad meer een uniek centrum,of je nou in rotterdam of in utrecht of in flipse helenavena komt.........
overal hetzelfde
pi_18485063
Klagen over je Burger King Hoe durf je
pi_18485919
Dubbel whopper met bacon
You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_18488033
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 04:50 schreef DaZeggiK het volgende:

ga je antiglobalistische onzin ergens anders verkopen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_18489296
Gister ging ik na het werk ook ff een Whopper halen want ik had nog niet gegeten. Staat achter de balie een Turk die Arier heette

Ik moest toen wel lachen, met het risico dat ie op mijn broodje spuugt.
pi_18489412
Ik wil ook ff klagen over Burgerking

Vorig jaar in de zomer ging ik patatje halen... zaten er visstukjes in... ik vind dit niet zo vriendelijk voor de Vegatariërs onder ons... (ik ben zelf geen vegatariër) bij de mac donalds heb ik dit probleem echter nooit....

Er zaten trouwens ook uien ringen in....
pi_18489447
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:43 schreef daeri het volgende:
Ik wil ook ff klagen over Burgerking

Vorig jaar in de zomer ging ik patatje halen... zaten er visstukjes in... ik vind dit niet zo vriendelijk voor de Vegatariërs onder ons... (ik ben zelf geen vegatariër) bij de mac donalds heb ik dit probleem echter nooit....

Er zaten trouwens ook uien ringen in....
Je kan dan beter klagen bij het personeel ter plaatse dan hier op't forum. Als je niet tevreden bent moet je maar es naar de manager vragen en je krijgt gelijk een nieuw bakje.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_18489467
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Je kan dan beter klagen bij het personeel ter plaatse dan hier op't forum. Als je niet tevreden bent moet je maar es naar de manager vragen en je krijgt gelijk een nieuw bakje.
Is beetje laat een jaar na dato
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:50:50 #72
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18489546
Oh ja, de plaatselijk middenstander die tussen 11.30 en 13.15 zijn boterhammetjes opeet en daarom even dicht is. De middenstander die als aanbieding heeft: 10 halen, 9 betalen
Als mensen naar de Burger King willen dan moeten de mensen dat zelf maar weten. Ik ga er nooit heen vanwege de hangjongeren en vanwege het feit dat er een MacDonalds binnen 150 meter is gevestig
pi_18489635
Whopper is lekker

die kipnuggets zijn idd ranzig
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:02:56 #74
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18491925
Als jullie wisten wat er allemaal daar in die keuken gebeurd, ging niemand er meer naartoe.
En dat geldt niet alleen voor de Burgerking.
pi_18492057
voor de liefhebbers:

Wendy Whoppers
icy winter
pi_18492112
quote:
maar ja..
als je veel geld uitgeeft aan wat eten, dan wil je ook dat het lekker smaakt. 11,90 in totaal kwijt
Veertien jarige kansloze breezer klagende puisten uitknijperige kut puber

PS Ik hou niet van deze tenten, maar ga er daarom ook niet heen.
pi_18492124
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:10 schreef kisobran het volgende:
voor de liefhebbers:

[afbeelding]

Wendy Whoppers
Die heeft ze vast niet bij de burgerking gehaalt
pi_18492209
Doe niet zo sneu man. 20 cent voor de plee is nog niks. En als je de food-kwaliteit vergelijkt met de McDonalds, dan zou je willen dat Burger King alle Mac's vandaag nog overnam.
pi_18492419
Dubbele Whopper met kaas
Je moet geen kippezooi gaan bestellen daar.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_18492562
BK IS LEKKAH JA!
pi_18492597
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:10 schreef kisobran het volgende:
voor de liefhebbers:

[afbeelding]

Wendy Whoppers
Nu nog een normaal hoofd .
pi_18493320
Ik kom regelmatig bij de BK aan de A4 ter hoogte van Hoofddorp (waar je dat mooie wegrestaurant over de snelweg hebt La Place).
Ben niet ontevreden over de BK. De Whoppers worden altijd heet geserveerd en binnen(max) 3 minuten heb je altijd je maaltijd.
Kijk Kipburgers moet je natuurlijk ook niet bestellen bij de BK. Laat dat aan de pro's over (KFC)
Helaas komt BK nog niet met een vestiging in Haarlem. Nu moet ik er 15 kilometer voor rijden.
  zaterdag 17 april 2004 @ 18:15:01 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_18493501
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:09 schreef Mr_Knoxville het volgende:
het is dat het eten goed is anders kwam ik er ook niet:

- fucking duur
- het personeel bestaat uit ongeinteresseerde negers die totaal niet klantvriendelijk zijn
- duurt minstens 10 minuten voordat je je eten hebt (en dan ben je eerste in de rij)
- de drive (als je al geholpen wordt) duurt minimaal een kwatier (en ook dan sta je eerste in de rij)
- ze reageren niet op klachten die je via email stuurt
- openingstijden zuigen
- contant dezelde xbox reclame crap
- ze houden acties waar je niks aan hebt (een extra whopper bij een whopper menu, alsof ik die nog op kan)
- etc. etc. etc.

eigenlijk is het een waardeloze toko (filiaal Eindhoven iig)
Inderdaad. En het eten is helaas ook niet geweldig want vaak koud. En verlopen/nattig van de sla/vet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_18493688
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 18:06 schreef Reda het volgende:
Ik kom regelmatig bij de BK aan de A4 ter hoogte van Hoofddorp (waar je dat mooie wegrestaurant over de snelweg hebt La Place).
Ben niet ontevreden over de BK. De Whoppers worden altijd heet geserveerd en binnen(max) 3 minuten heb je altijd je maaltijd.
Kijk Kipburgers moet je natuurlijk ook niet bestellen bij de BK. Laat dat aan de pro's over (KFC)
Helaas komt BK nog niet met een vestiging in Haarlem. Nu moet ik er 15 kilometer voor rijden.
BK Bij a4 is idd een erg nette BK
Niet zoals op amsterdam centraal
  zaterdag 17 april 2004 @ 20:43:11 #85
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_18497327
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:17 schreef yohan.nl het volgende:
Doe niet zo sneu man. 20 cent voor de plee is nog niks. En als je de food-kwaliteit vergelijkt met de McDonalds, dan zou je willen dat Burger King alle Mac's vandaag nog overnam.
Die 0,20 was maar bijzaak. Een beetje service had ik wel verwacht; dat naar even naar de wc gaan om je op te frissen gratis is. Doen ze in cafe-restaurants anders ook.
  zaterdag 17 april 2004 @ 20:46:58 #86
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_18497386
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:13 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]
Veertien jarige kansloze breezer klagende puisten uitknijperige kut puber
Moet ik me nu soms aangesproken voelen? Dank je wel hoor.
Ik mocht willen dat ik als 14-jarige zoveel zakgeld had. Toendertijd kon je met dat geld wel 2x zoveel kopen.
pi_18498152
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:43 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Die 0,20 was maar bijzaak. Een beetje service had ik wel verwacht; dat naar even naar de wc gaan om je op te frissen gratis is. Doen ze in cafe-restaurants anders ook.
ja, ik geloof niet dat ik bij mc donalds ooit voor een toilet bezoek heb hoeven te betalen.
icy winter
  zaterdag 17 april 2004 @ 21:40:40 #88
76143 Forumschorem
pi_18498848
Lekker eten, maar de service zuigt inderdaad echt hard! Zowel in A'dam, als Zwolle en Utrecht changrijnige buitenlanders achter de kassa.
weg
  zondag 18 april 2004 @ 05:03:29 #89
82792 numf
JAH!! wat?
pi_18507732
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Forumschorem het volgende:
Lekker eten, maar de service zuigt inderdaad echt hard! Zowel in A'dam, als Zwolle en Utrecht changrijnige buitenlanders achter de kassa.
Waarschijnlijk staat hun je kop niet aan
pi_18507766
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Forumschorem het volgende:
Gewoon de juiste contacten hebben. Dan zijn ze erg vriendelijk.
  zondag 18 april 2004 @ 14:09:37 #91
78498 classpc
I don't like change
pi_18513240
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_18513781
quote:
Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef classpc het volgende:
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds.
wat een nuttige bijdrage
icy winter
pi_18513808
quote:
Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef classpc het volgende:
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds thuis blijven.
  zondag 18 april 2004 @ 15:55:05 #94
67983 Hidden_Horror
TM: [Fok!] Earyk
pi_18515642
Mijn Double Whopper:
Zonder kaas
Zonder Tomaat
Met Bacon
Met extra saus
klein beetje sla

Have it Your Way!

En ik vind de BK echt wel smaakvoller (vetter?) dan de Mac!

[ Bericht 17% gewijzigd door Hidden_Horror op 18-04-2004 16:00:12 ]
pi_18517900
Anders begin je eens voor je zelf te denken,debiel!
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
pi_18518206
quote:
Op zondag 18 april 2004 17:36 schreef Kombucha het volgende:
Anders begin je eens voor je zelf te denken,debiel!
pi_18520051
Jezussss TS lijkt echt op een zuinige klagende hollander. Lege bekers vragen en op de plee water bijvullen
En je moet ook alleen whoppers vreten bij BK.
Niks anders want dat is niet te vreten..........
pi_18520116
burgerking is gewoon goor, die burgers:

Mac Donalds daarentegen
  zondag 18 april 2004 @ 22:02:50 #99
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18523807
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik zie dat jullie al het hele assortiment aan snacks dat ze daar aanbieden erg lekker vinden. Okee, dat respecteer ik, anders zou het blijkbaar nooit zo goed lopen.
Maar jullie vinden het prijsbeleid acceptabel? En aan de andere kant, ik mag hopen dat jullie nog niet weten wat echt lekker is.
Zegt een MAC eten.. ga weg man.
Het leek zo'n goed idee...
  zondag 18 april 2004 @ 22:18:12 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18524176
Tegen zelfgemaakte hamburgers kan dit plastic voedsel echt niet op.
  maandag 19 april 2004 @ 00:30:51 #101
23325 percy
the percy
pi_18527245
ach, large is echt large en de hamburgers vind ik persoonlijk veel lekkerder als bij de mac. Alleen de friet is weer lekkerder bij de mac en vergeet de mcflurry crunch niet natuurlijk
billie?
  maandag 19 april 2004 @ 13:35:13 #102
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18534686
Ik klaag mee, want ze antwoorden niet op mijn email. Wat si er namelijk aan de hand? De Burger King maakt in haar eigen zaken via dit affiche voor een nieuwe hamburger;

Hierop wordt gesproken over mediteraanse groenten. Dat woord bestaat natuurlijk niet, het is mediterrane in dit geval.

Iedereen die (via de website) een mailtje wil sturen en daarin lekker bijdehand wil doen over deze fout: leef je uit!
Ik heb al een boek.
  maandag 19 april 2004 @ 16:35:38 #103
78498 classpc
I don't like change
pi_18538887
quote:
Op zondag 18 april 2004 14:32 schreef kisobran het volgende:

[..]

wat een nuttige bijdrage
Nee jij bent nuttig door hierop te reageren.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 19 april 2004 @ 17:29:40 #104
76143 Forumschorem
pi_18540336
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:35 schreef Rio het volgende:
Ik klaag mee, want ze antwoorden niet op mijn email. Wat si er namelijk aan de hand? De Burger King maakt in haar eigen zaken via dit affiche voor een nieuwe hamburger;
[afbeelding]

Hierop wordt gesproken over mediteraanse groenten. Dat woord bestaat natuurlijk niet, het is mediterrane in dit geval.

Iedereen die (via de website) een mailtje wil sturen en daarin lekker bijdehand wil doen over deze fout: leef je uit!
Het is bijdehant, niet bijdehand.
weg
  maandag 19 april 2004 @ 18:22:06 #105
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_18541498
quote:

[..]

Dankjewel voor je ... advies. Ik denk alleen niet dat ik er nog eens ga terug komen.

De service is misschien niet om over naar huis te schrijven, daar had ik tijdens mijn bezoek niet echt een klacht over, maar ik had meer moeite met die jongens die de snacks frituren. Het is me opgevallen dat jongens vaker de snacks bereiden en de meisjes aan de kassa staan.
daar zit ik vlakbij op school en afentoen een burgertje ofzo mee pikken is de normaalste zaak van de wereld bij mij op school... BTW als je de mac lekkerder vind had je 5 minuten moeten lopen want er zit een mac in de oosterhof, is 5 minuten lopen
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_18543764
quote:
Wat hij zegt...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 19 april 2004 @ 20:36:25 #107
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18544999
Hmm, ff een nieuw topic openen
Ik heb al een boek.
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:34:02 #108
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18552330
De BK is duur idd. Verder lust ik daar ook alleen de Chicken Royale. Maar, die is dan ook héérlijk (Y). En alleen daarvoor kom ik daar regelmatig terug. Het drinken is niet te zuipen, de rest van de snacks en burgers zijn ook niet te eten. Maar de Chicken Royale is heerlijk.!
There is consciousness in all things.
pi_18555033
Burger King duur?Burger King is echt niet duur
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:26:01 #110
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_18555454
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:34 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
De BK is duur idd. Verder lust ik daar ook alleen de Chicken Royale. Maar, die is dan ook héérlijk (Y). En alleen daarvoor kom ik daar regelmatig terug. Het drinken is niet te zuipen, de rest van de snacks en burgers zijn ook niet te eten. Maar de Chicken Royale is heerlijk.!
Waarom staat er nergens ik vind. Je doet alsof het een feit is. Luister iedereeeeeen ok bijna iedereen komt daar voor de whoppers. De rest kan de trashcan in. Voor chicken ga je naar de KFC!!!
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:15:57 #111
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18556259
Ik kom daar voor de Big King XXL, die kost ¤ 3,75. Da's toch best duur hoor. Maar wel lekker.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:45:44 #112
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_18556715
Was het toilet een beetje schoon? Ik ben hier bij de Mac wel eens naar het toilet geweest (was gratis, dat wel), nou dat was al net zo ranzig als het eten. Was op zaterdagavond. Ik moest sowieso al een kwartier wachten tussen de anita's tot ik aan de beurt was.Nou je wil niet weten hoe mijn voorgangsters het toilet hadden achtergelaten....
pi_18558430
De cheeseburgers van de Burger King zijn ontzettend lekker en 5 eurocent goedkoper dan bij de McDonalds.
  dinsdag 20 april 2004 @ 15:23:52 #114
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_18561639
Ik vind ze bij BK enorm traaaaaaaaag, tenminste de BK op Schiphol. Ik ben er denk ik drie keer geweest en alle keren schoot het maar niet op, ze doen er soms echt een volle 10 minuten over je menu. Ok, één keer was het wel om vijf uur 's ochtends, maar dan behoren ze gewoon open te staan.

Maar verder kom in niet zo graag in de fastfoodzooi. Maar het is vooral het personeel dat mij op één of andere manier niet wil begrijpen. In de KFC in Den Haag vond men mijn Nederlands vooral niet gepast denk ik (want er stonden van de Haitiaanse meisjes achter de balie, die echt moeite hadden met het Nederlands).
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_18561676
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef Flumina het volgende:
Ik vind ze bij BK enorm traaaaaaaaag, tenminste de BK op Schiphol. Ik ben er denk ik drie keer geweest en alle keren schoot het maar niet op, .........
Je moet naar BK op Schiphol dan ook 's nachts gaan, zo rond een uur of 2 is't lekker rustig
pi_18562919
Jah,is wel traag jah...Moet echt zoooo lang wachten
  dinsdag 20 april 2004 @ 16:19:35 #117
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_18563090
Ik ben van de week voor het eerst van m'n leven bij een Burger King geweest (daarvoor alleen MC Donalds). Het was 1 groot drama.

het eten smaakte nog wel redelijk (behalve dat het niet warm was).

Maar het ventje dat me hielp praate geen woord Nederlands. Ik had nog nooit een werkende allochtoon gezien die zo slecht Nederlands praatte. Natuurlijk klasse van m dat ie werkt maar laat m dan hamburgers bakken in plaats van achter de kassa staan.
Het 'restaurant' zag er verder totaal niet uit. Een oude troep en het leer was ook voor de helft van de stoelen. Wat een armoedzalige bende het was net of ik in een of ander oostblokland in een of andere vage tent zat.

nee doe mij dan maar MC Donalds. 10x beter.

Dit was trouwens bij het station Amersfoort centraal.
  dinsdag 20 april 2004 @ 16:24:22 #118
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18563228
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:45 schreef Petra76 het volgende:
Was het toilet een beetje schoon? Ik ben hier bij de Mac wel eens naar het toilet geweest (was gratis, dat wel), nou dat was al net zo ranzig als het eten. Was op zaterdagavond. Ik moest sowieso al een kwartier wachten tussen de anita's tot ik aan de beurt was.Nou je wil niet weten hoe mijn voorgangsters het toilet hadden achtergelaten....
Hier bij de Mac is het altijd superschoon. In tegen stelling tot een ervaring die ik heb met een héle dure restaurant op de Champs D'ellysee (hoe schrijf je dat? :$) in Parijs.. We waren daar met school, alles was dicht, en alleen dat restaurant was nog open. We gaan daar zitten, bestellen een biertje.. van 13 euro p/stuk. Dus ik had zoiets van nou, voor dat geld mag ik ook nog wel naar de WC gaan he! Ze zouden zelfs m'n kont af moeten vegen maargoed. Dus ik ging daar naar die wc, het zag er heel goed uit, totdat je de trap af was. WAT een SMERIGE SMERIGE boel zeg.. GATVERDAMME.. Dat is echt een van de meest ranzigste plees die ik ooit gezien heb.

Ik heb vanaf dat moment gezworen nooit meer te zeiken over dat er geen handdoek meer is in de McDonalds wc
There is consciousness in all things.
  dinsdag 20 april 2004 @ 16:28:16 #119
69066 cohen
immer 2.
pi_18563336
quote:
[b] Wilt u 6 of 9 stuks? Doe maar 9 antwoorde ik meteen, met de gedachte dat kipnuggets altijd schransen is en vechten om de laatste, voor je het weet zijn ze alweer op.
dan moet je er 6 nemen, dan hoef je niet te vechten om de laatste, dan heb je er allebei 3. en kost minder dan 9 stuks
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 20 april 2004 @ 16:29:06 #120
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_18563365
quote:
pi_18563464
quote:

[..]

het winkelcentrum is Alexandrium, het gedeelte is de alexanderpolder en de BK die op alexandrium zit is goed, eet ik ook wel es, Burger King smaakt veeel lekkerder als mc donalds vooral de patat bij BK is lekker en de hamburgers zijn er ook goed imo
pi_18563702
Jah,frietjes van de Mac
  dinsdag 20 april 2004 @ 16:47:36 #123
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_18563808
Chicken Popcorn Wrap
  woensdag 21 april 2004 @ 00:50:55 #124
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_18576208
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:24 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

WAT een SMERIGE SMERIGE boel zeg.. GATVERDAMME.. Dat is echt een van de meest ranzigste plees die ik ooit gezien heb.
hehe, nou ik was een keer op reis naar een ver oostblok land. We namen een pauze in Duitsland. Een restaurantje helemaal afgelegen van de bewoonde wereld, waar alleen die truckers stoppen, het was net een amerikaanse horrorfilm.. brr.
Toen ik daar naar de wc ging had een of andere grapjas de wc heel leuk achter gelaten.. ik moet zeggen hoe want je zou het nooit raden.
Iemand had zijn boodschap helemaal uitgesmeerd over het hele wc hokje..
.. ik rende ook meteen het restaurant uit!

verder, die toilletten van bk zagen er fris uit, vast omdat niemand er gebruik van maakt voor die 20 c. Maar ik keek ook niet naar de toilethokjes, ik kwam alleen voor de kraan.

en voor wie het beweerde: BK is supermegaultramignawityDUUR. Voor dat geld kook ik voor 2 dagen, 2 heerlijke maaltijden.
heerlijke -> het tegenovergestelde van die walgelijke smaak van die BK prut.
pi_18580400
quote:
Sad but true...
  woensdag 21 april 2004 @ 10:53:33 #126
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18580487
Idee: open een smerige WC topic. Ik meen het, lekkere daar je ranzige ervaringen neerpennen, hier is het offtopic namelijk.
Ik heb al een boek.
  woensdag 21 april 2004 @ 12:33:22 #127
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_18582659
quote:

[..]

Daar kom ik ook weleens, echt drie keer niks die tent. We gingen daar ook weleens langs de Drive-Thru, sta je rustig 15 minuten te wachtent tot dat je geholpen wordt .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_18583043
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:29 schreef GewoneMan het volgende:

bij de Burger King daarintegen eet ik hamburgers omdat dat een stuk beter smaakt dan die zooi bij de eerder genoemde Mac drek...

maar het beste zijn de Hamburgers van een goeie NIET fastfood zaak

en het TOPPUNT van ranzig is de FEBO daar is ALLES uber maar dan ook uber GOOOOOOOOOOR

dat was mijn welbesproken mening
Ben ik niet met je eens, de speciaaltjes zijn daar kei lekker, en de kroketten ook. Verder niet.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:14:40 #129
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18583619
kei lekker? Je bedoeld gewoon lekker neem ik aan?
Ik heb al een boek.
pi_18584105
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef Rio het volgende:
kei lekker? Je bedoeld gewoon lekker neem ik aan?
Hoe bedoel je?
In Brabant zeggen we overal kei voor.
kei = erg.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 april 2004 @ 15:21:09 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_18586878
Whopper

gister nog een Big King XXL gebikt zonder tomaat en kaas, want had dat al eens eerder, die kaas was niet te bikken en overheerste de heerlijke vleessmaak
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_18590091
bij burger king moet je ook alleen twisted fries en whoppers eten
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_18595973
Dubbele Whopper met Cheese + Bacon aangevuld met een 0,70L bananenmilkshake
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  donderdag 22 april 2004 @ 12:42:58 #134
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18606999
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:34 schreef Draakje81 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
In Brabant zeggen we overal kei voor.
kei = erg.
Maar Brabant bestaat niet voor mij, vandaar.
Ik heb al een boek.
pi_18607152
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:42 schreef Rio het volgende:

[..]

Maar Brabant bestaat niet voor mij, vandaar.
Wel een handig argument, daar kom je ver mee.
'Overdreven snelheid agent? Dat kan niet want snelheid bestaat voor mij niet'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')