quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:54 schreef Vision het volgende:
bij de BK moet je ook een whopper eten kneus
zeg dan gewoon kUt BKquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:50 schreef Brett-Anderson het volgende:
In dit hamburgerrestaurant was ik eigenlijk nog nooit eerder geweest, als ik besluit om onverantwoord hamburgers te gaan eten, dan gaat mijn voorkeur meteen naar mcdonalds.
Het beeld wat ik over burger king had, was dat het de geduchte concurrent was van mc met een vergelijkbaar assortiment en wat lagere prijzen.
Mijn vriend moest nog een uur op zijn vriendin wachten en toen besloten we naar burger king te gaan. We namen iets dat op een macchicken leek, een crispy chicken. Dus mijn maat bestelde twee crispy chicken en een chocolade milkshake.
Het viel ons vies tegen, die crispy's vonden we niet zo lekker .. het was net alsof ze dit in het meest onvriendelijke vet hadden gefrituurd.. Ze hadden er ook nog cheddarkaas op gedaan. Daar hou ik nou niet zo van.. is kaas met een kipburger trouwens geen smakeloze combinatie?
Ik doe niet moeilijk om 50+ kaas als ik aan het figuur wil blijven denken, maar dan heb ik liever 6 hele boterhammen dan zo'n plakje kaas.
nu komt mijn grote klacht van het verhaal.
Ik keek schuin op het dienblad naar het bonnetje waarop een prijs van 7.90 stond. Ik schrok enorm van deze prijs en ik voelde me meteen schuldig dat mijn maat zoveel geld had betaald voor een onsmakelijk broodje. Ik probeerde er nog wat van te maken, dus ik probeerde nu nog even terug te trakteren.
We hadden wel trek in kipnuggets en ik dacht nog, kipnuggets smaken overal hetzelfde, of je ze nu zelf maakt of dat je ze in een cafe-restaurant gaat eten. Dus ik bestel een portie. Wilt u 6 of 9 stuks? Doe maar 9 antwoorde ik meteen, met de gedachte dat kipnuggets altijd schransen is en vechten om de laatste, voor je het weet zijn ze alweer op. Ik nam er ook nog een portie kippopcorn bij wat ik niet kende en iets nieuws voor me was.
Ik wilde ook nog wel wat drinken, maar aangezien deze bestelling me alweer 4 euro zou gaan kosten besloot ik maar om een leeg bekertje te vragen zodat ik me op het toilet vol kon gieten met kraanwater, zodat ik toch mijn dorst kon lessen.
Ik legde mijn bestelling bij mijn maat neer, met de mededeling dat hij zoveel mocht pakken als hij wilde, ik ging even water drinken.
Aangekomen bij de toiletten zag ik dat ze maar liefst 0,20 c vragen om even gebruik te mogen maken. Gelukkig, hoefde ik voor wat water dat niet te gaan betalen, maar toch.. 0,20 cent daar verdienen ze ook weer makkelijk aan.
Nadat ik echt 5 bekers water naar binnen had gegooid (dat is immers veel beter dan elke 6 seconde een slokje nemen uit je spa blauw flesje) ging ik weer terug en zag dat mijn maat nauwelijk at van de snacks. Die kipnuggets smaakten gewoon om van te walgen. Van binnen waren ze onbeschrijfbaar ranzig en van buiten helemaal niet knapperig. Ze waren slap, het leek meer op hele slappe stukjes, van die snoep spekkies. Het leek er ook op alsof alles was doordrenkt met frituurvet, want al het papier wat er onder lag werd helemaal doorzichtig. Die popcornnuggets waren nog wel te pruimen.
Die curry saus niet, dat is er eentje die helemaal in je handen trekt zodat je die geur over mee naar toe neemt. Gadver, niet te vreten, en ik maar denken aan curry-gewurz.. nee dit was echte kerrie.
Ik wilde die kinderen nog even aanspreken of het allemaal zo hoorde. Ja mijnheer, dit hoort zo. Dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen zulke slappe nuggets krijgt en dat iedereen dit zo eet. Ik koos eieren voor mijn geld, want oh jee wat had ik zin om te zeggen dat die minderjarigen die snacks slecht frituren, maar ja..
als je veel geld uitgeeft aan wat eten, dan wil je ook dat het lekker smaakt. 11,90 in totaal kwijt waar je toch al weinig voor kunt kopen in deze tijd, maar bij Burger King spande dit echt de kroon. Zoals op het bonnetje onderaan stond voor de valse, niet gemeende goodwill. Eet smakelijk en tot ziens, daar gaven wij de betekenis aan: niet smakelijk eten en tot nooit meer ziens!!
Idd sukkelquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:54 schreef Vision het volgende:
Dankjewel voor je ... advies. Ik denk alleen niet dat ik er nog eens ga terug komen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:54 schreef Vision het volgende:
lekker Vlees kroketten en vieze patatquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:18 schreef djv het volgende:
NOU VOOR 10 euro kan ik me eigen best volproppen bij een snackbar en dat vindt ik nog lekkerder ook, gore lucht van de mac/bk. SUPER RANZIG
wat ik bedoel is dat je tegenwoordig nergens meer voor een acceptabele prijs kunt vreten, niet alleen bij de BKquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Brett-Anderson het volgende:
Prijsbeleid en acceptabel kunnen niet samen in een zin? Ik snap dat even niet, maar ik leg de fout van de niet kloppende zin bij mij.. eh nee laat het maar zo.
Om maar niet over de Mac te spreken daar moet je 3 burgers eten voor je vol zitquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je tegenwoordig nergens meer voor een acceptabele prijs kunt vreten, niet alleen bij de BK
en 2 uur later heb je weer honger...quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Om maar niet over de Mac te spreken daar moet je 3 burgers eten voor je vol zit.
nou ik heb nooit een reactie gehad, wij stonden om half 10 bij de drive, werder gewoon niet geholpenquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:23 schreef Roelxxl het volgende:
BInnen een uur kreeg ik een reactie terug met de melding dat ik dat mailtje moest printen en ik in BK Eindhoven voor 10 euro gratis mocht eten.... Ze kunnen het wel, de wil is er alleen nog niet![]()
ja als ik die toko zou runnen ging als eerste 3 kwart van het personeel eruitquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:27 schreef Roelxxl het volgende:
Hmm tja misschien had ik geluk? Ik heb in ieder geval een hele pittige mail gestuurd, als ik ergens niet tegen kan is dat ik veel geld betaal en dan wordt uitgekafferd door zo'n eikelige ongeinteresseerde neger.
die big tasty is een whopper wannabe met vieze sausquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:32 schreef Forumschorem het volgende:
Visburgertje gaat er ook wel in, of zo'n big tasty ding.
Collaborateur.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:34 schreef Vlemmix het volgende:
BK is lekkerrrr, als snelle hap! Ik pak regelmatig iets van de Mac omdat er geen BK in de buurt is op dat moment maar BK wint het qua smaak. Ook staan ze daar niet schaapachtig te kijken als je iets niet op je burger wil hebben, en liever van iets anders iets extras hebt. Alleen de kosten en snelheid zuigen, al heb jeook BKs waar je binnen 1 min. een standaard menu kunt krijgen.
Je kunt zo een nieuwe vragen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:36 schreef Forumschorem het volgende:
Jullie hebben gelijk, er gaat nix boven een whopper! Mits warm dan, want bij de BK willen ze m nog wel eens lauw meegeven, en das nie tof.
Precies! zo denk ik er ook over, sinds ze die mc chicken hadden uitgevonden... een grote kipnugget op een broodje met sla en slasaus wat een vinding he... kwam ik steeds vaker zo'n broodje bestellen bij de mac. Nou niet te vaak, maar als ik ga dan neem ik een macchicken of kipnuggets.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:29 schreef GewoneMan het volgende:
geinig, ik eet bij de Mac drek altijd kip omdat de rest smakeloos is en de hamnurgers op een lap leer lijken... aangezien je aan kip weinig mis kan doen....
Ja staan van die cijfertjes opquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je kunt zo een nieuwe vragen.
Je moet gewoon maat houden. Ik weeg keurig 65 kg. En ik eet wel 3 whoppers per maand.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:45 schreef sanniejj het volgende:
Blijf gewoon weg uit die vettenten. De mensen van tegenwoordig zijn al veels te ongezond en te dik.
onbijt, lunch, 'diner'?quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:53 schreef Forumschorem het volgende:
Ik 3 per dag.
Ben ik ook es geweest, of het was in het centrum. Was ook niet te vreten. Uiteindelijk wat patat voor de deur geflikkerd en zo steeds verder naar binnen, en toen zat de hele zaak vol duiven. Toen zijn we hem maar gesmeerd...quote:Filaal? In Rotterdam-Alexandrium... of noemen ze het Alexanderpolder. Ik woon dan wel in Rotterdam, maar daar kom ik niet vaak. Ik had ook een trein terug nodig om weer thuis te geraken.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:50 schreef DaZeggiK het volgende:
Sorry maar als je hier nou serieus het voedsel van de MC D gaat vergelijken met de Burger K ben je echt serieus sociaaal geindoctrineerd. mag ik een teiltje om in te kotsen....
Bommen op mc donalds en burger fucking king...heb je je nooit afgevraagd waarom al die kruideniers en die leuke zelfstandige onderneminkjes allemaal zijn verdwenen? omdat elk fuckin' nieuw winkelcentrum word volgestouwd met een kutkruidvat alberdhein c1000 bugerking mcdonalds hema hema hema hema denk denk denk eens fucking na voordat je je hartinfarct gaat bestellen bij de plaatselijke amerikaanse ambassade...
ga je antiglobalistische onzin ergens anders verkopenquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:50 schreef DaZeggiK het volgende:
Sorry maar als je hier nou serieus het voedsel van de MC D gaat vergelijken met de Burger K ben je echt serieus sociaaal geindoctrineerd. mag ik een teiltje om in te kotsen....
Bommen op mc donalds en burger fucking king...heb je je nooit afgevraagd waarom al die kruideniers en die leuke zelfstandige onderneminkjes allemaal zijn verdwenen? omdat elk fuckin' nieuw winkelcentrum word volgestouwd met een kutkruidvat alberdhein c1000 bugerking mcdonalds hema hema hema hema denk denk denk eens fucking na voordat je je hartinfarct gaat bestellen bij de plaatselijke amerikaanse ambassade...
Je kan dan beter klagen bij het personeel ter plaatse dan hier op't forum. Als je niet tevreden bent moet je maar es naar de manager vragen en je krijgt gelijk een nieuw bakje.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:43 schreef daeri het volgende:
Ik wil ook ff klagen over Burgerking
Vorig jaar in de zomer ging ik patatje halen... zaten er visstukjes in... ik vind dit niet zo vriendelijk voor de Vegatariërs onder ons...(ik ben zelf geen vegatariër) bij de mac donalds heb ik dit probleem echter nooit....
Er zaten trouwens ook uien ringen in....
Is beetje laat een jaar na datoquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan dan beter klagen bij het personeel ter plaatse dan hier op't forum. Als je niet tevreden bent moet je maar es naar de manager vragen en je krijgt gelijk een nieuw bakje.
Veertien jarige kansloze breezer klagende puisten uitknijperige kut puberquote:maar ja..
als je veel geld uitgeeft aan wat eten, dan wil je ook dat het lekker smaakt. 11,90 in totaal kwijt
Die heeft ze vast niet bij de burgerking gehaaltquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:10 schreef kisobran het volgende:
voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Wendy Whoppers
Nu nog een normaal hoofdquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:10 schreef kisobran het volgende:
voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Wendy Whoppers
Inderdaad. En het eten is helaas ook niet geweldig want vaak koud. En verlopen/nattig van de sla/vet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:09 schreef Mr_Knoxville het volgende:
het is dat het eten goed is anders kwam ik er ook niet:
- fucking duur
- het personeel bestaat uit ongeinteresseerde negers die totaal niet klantvriendelijk zijn
- duurt minstens 10 minuten voordat je je eten hebt (en dan ben je eerste in de rij)
- de drive (als je al geholpen wordt) duurt minimaal een kwatier (en ook dan sta je eerste in de rij)
- ze reageren niet op klachten die je via email stuurt
- openingstijden zuigen
- contant dezelde xbox reclame crap
- ze houden acties waar je niks aan hebt (een extra whopper bij een whopper menu, alsof ik die nog op kan)
- etc. etc. etc.
eigenlijk is het een waardeloze toko (filiaal Eindhoven iig)
BK Bij a4 is idd een erg nette BKquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:06 schreef Reda het volgende:
Ik kom regelmatig bij de BK aan de A4 ter hoogte van Hoofddorp (waar je dat mooie wegrestaurant over de snelweg hebt La Place).
Ben niet ontevreden over de BK. De Whoppers worden altijd heet geserveerd en binnen(max) 3 minuten heb je altijd je maaltijd.
Kijk Kipburgers moet je natuurlijk ook niet bestellen bij de BK. Laat dat aan de pro's over (KFC)
Helaas komt BK nog niet met een vestiging in Haarlem. Nu moet ik er 15 kilometer voor rijden.
Die 0,20 was maar bijzaak. Een beetje service had ik wel verwacht; dat naar even naar de wc gaan om je op te frissen gratis is. Doen ze in cafe-restaurants anders ook.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:17 schreef yohan.nl het volgende:
Doe niet zo sneu man. 20 cent voor de plee is nog niks. En als je de food-kwaliteit vergelijkt met de McDonalds, dan zou je willen dat Burger King alle Mac's vandaag nog overnam.
Moet ik me nu soms aangesproken voelen? Dank je wel hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:13 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
Veertien jarige kansloze breezer klagende puisten uitknijperige kut puber
ja, ik geloof niet dat ik bij mc donalds ooit voor een toilet bezoek heb hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:43 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Die 0,20 was maar bijzaak. Een beetje service had ik wel verwacht; dat naar even naar de wc gaan om je op te frissen gratis is. Doen ze in cafe-restaurants anders ook.
Waarschijnlijk staat hun je kop niet aanquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Forumschorem het volgende:
Lekker eten, maar de service zuigt inderdaad echt hard! Zowel in A'dam, als Zwolle en Utrecht changrijnige buitenlanders achter de kassa.
Gewoon de juiste contacten hebben. Dan zijn ze erg vriendelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Forumschorem het volgende:
Lekker eten, maar de service zuigt inderdaad echt hard! Zowel in A'dam, als Zwolle en Utrecht changrijnige buitenlanders achter de kassa.
wat een nuttige bijdragequote:Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef classpc het volgende:
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds.
quote:Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef classpc het volgende:
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds thuis blijven.
quote:Op zondag 18 april 2004 17:36 schreef Kombucha het volgende:
Anders begin je eens voor je zelf te denken,debiel!
Zegt een MAC eten.. ga weg man.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik zie dat jullie al het hele assortiment aan snacks dat ze daar aanbieden erg lekker vinden. Okee, dat respecteer ik, anders zou het blijkbaar nooit zo goed lopen.
Maar jullie vinden het prijsbeleid acceptabel? En aan de andere kant, ik mag hopen dat jullie nog niet weten wat echt lekker is.
Nee jij bent nuttig door hierop te reageren.quote:Op zondag 18 april 2004 14:32 schreef kisobran het volgende:
[..]
wat een nuttige bijdrage
Het is bijdehant, niet bijdehand.quote:Op maandag 19 april 2004 13:35 schreef Rio het volgende:
Ik klaag mee, want ze antwoorden niet op mijn email. Wat si er namelijk aan de hand? De Burger King maakt in haar eigen zaken via dit affiche voor een nieuwe hamburger;
[afbeelding]
Hierop wordt gesproken over mediteraanse groenten. Dat woord bestaat natuurlijk niet, het is mediterrane in dit geval.
Iedereen die (via de website) een mailtje wil sturen en daarin lekker bijdehand wil doen over deze fout: leef je uit!![]()
daar zit ik vlakbij op school en afentoen een burgertje ofzo mee pikken is de normaalste zaak van de wereld bij mij op school... BTW als je de mac lekkerder vind had je 5 minuten moeten lopen want er zit een mac in de oosterhof, is 5 minuten lopenquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Dankjewel voor je ... advies. Ik denk alleen niet dat ik er nog eens ga terug komen.
Filaal? In Rotterdam-Alexandrium... of noemen ze het Alexanderpolder. Ik woon dan wel in Rotterdam, maar daar kom ik niet vaak. Ik had ook een trein terug nodig om weer thuis te geraken.
Prijsbeleid en acceptabel kunnen niet samen in een zin? Ik snap dat even niet, maar ik leg de fout van de niet kloppende zin bij mij.. eh nee laat het maar zo.
De service is misschien niet om over naar huis te schrijven, daar had ik tijdens mijn bezoek niet echt een klacht over, maar ik had meer moeite met die jongens die de snacks frituren. Het is me opgevallen dat jongens vaker de snacks bereiden en de meisjes aan de kassa staan.
Wat hij zegt...quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:54 schreef Vision het volgende:
Waarom staat er nergens ik vind. Je doet alsof het een feit is. Luister iedereeeeeen ok bijna iedereen komt daar voor de whoppers. De rest kan de trashcan in. Voor chicken ga je naar de KFC!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:34 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
De BK is duur idd. Verder lust ik daar ook alleen de Chicken Royale. Maar, die is dan ook héérlijk (Y). En alleen daarvoor kom ik daar regelmatig terug. Het drinken is niet te zuipen, de rest van de snacks en burgers zijn ook niet te eten. Maar de Chicken Royale is heerlijk.!
Je moet naar BK op Schiphol dan ook 's nachts gaan, zo rond een uur of 2 is't lekker rustigquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef Flumina het volgende:
Ik vind ze bij BK enorm traaaaaaaaag, tenminste de BK op Schiphol. Ik ben er denk ik drie keer geweest en alle keren schoot het maar niet op, .........
Hier bij de Mac is het altijd superschoon. In tegen stelling tot een ervaring die ik heb met een héle dure restaurant op de Champs D'ellysee (hoe schrijf je dat? :$) in Parijs.. We waren daar met school, alles was dicht, en alleen dat restaurant was nog open. We gaan daar zitten, bestellen een biertje.. van 13 euro p/stuk. Dus ik had zoiets van nou, voor dat geld mag ik ook nog wel naar de WC gaan he! Ze zouden zelfs m'n kont af moeten vegenquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:45 schreef Petra76 het volgende:
Was het toilet een beetje schoon? Ik ben hier bij de Mac wel eens naar het toilet geweest (was gratis, dat wel), nou dat was al net zo ranzig als het eten. Was op zaterdagavond. Ik moest sowieso al een kwartier wachten tussen de anita's tot ik aan de beurt was.Nou je wil niet weten hoe mijn voorgangsters het toilet hadden achtergelaten....![]()
![]()
![]()
dan moet je er 6 nemen, dan hoef je niet te vechten om de laatste, dan heb je er allebei 3. en kost minder dan 9 stuksquote:[b] Wilt u 6 of 9 stuks? Doe maar 9 antwoorde ik meteen, met de gedachte dat kipnuggets altijd schransen is en vechten om de laatste, voor je het weet zijn ze alweer op.
het winkelcentrum is Alexandrium, het gedeelte is de alexanderpolderquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Dankjewel voor je ... advies. Ik denk alleen niet dat ik er nog eens ga terug komen.
Filaal? In Rotterdam-Alexandrium... of noemen ze het Alexanderpolder. Ik woon dan wel in Rotterdam, maar daar kom ik niet vaak. Ik had ook een trein terug nodig om weer thuis te geraken.
De service is misschien niet om over naar huis te schrijven, daar had ik tijdens mijn bezoek niet echt een klacht over, maar ik had meer moeite met die jongens die de snacks frituren. Het is me opgevallen dat jongens vaker de snacks bereiden en de meisjes aan de kassa staan.
hehe, nou ik was een keer op reis naar een ver oostblok land. We namen een pauze in Duitsland. Een restaurantje helemaal afgelegen van de bewoonde wereld, waar alleen die truckers stoppen, het was net een amerikaanse horrorfilm.. brr.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:24 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
WAT een SMERIGE SMERIGE boel zeg.. GATVERDAMME.. Dat is echt een van de meest ranzigste plees die ik ooit gezien heb.
Daar kom ik ook weleens, echt drie keer niks die tent. We gingen daar ook weleens langs de Drive-Thru, sta je rustig 15 minuten te wachtent tot dat je geholpen wordtquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, de speciaaltjes zijn daar kei lekker, en de kroketten ook. Verder niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:29 schreef GewoneMan het volgende:
geinig, ik eet bij de Mac drek altijd kip omdat de rest smakeloos is en de hamnurgers op een lap leer lijken... aangezien je aan kip weinig mis kan doen....
bij de Burger King daarintegen eet ik hamburgers omdat dat een stuk beter smaakt dan die zooi bij de eerder genoemde Mac drek...
maar het beste zijn de Hamburgers van een goeie NIET fastfood zaak
en het TOPPUNT van ranzig is de FEBO daar is ALLES uber maar dan ook uber GOOOOOOOOOOR
dat was mijn welbesproken mening![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef Rio het volgende:
kei lekker? Je bedoeld gewoon lekker neem ik aan?![]()
Maar Brabant bestaat niet voor mij, vandaar.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:34 schreef Draakje81 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
In Brabant zeggen we overal kei voor.
kei = erg.
Wel een handig argument, daar kom je ver mee.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:42 schreef Rio het volgende:
[..]
Maar Brabant bestaat niet voor mij, vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |