Afgezien daarvan probeer ik gewoon Jonnetje te pakken te krijgenquote:Je wilt ze wel graag kwijt he?
daar zeg je wat er staat hier nog een overheerlijke supergrote slagroomtaart van gisteren van 3fm, iemand stukkie ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:39 schreef beefcake het volgende:
* beefcake gaat zo even een stukje appeltaart eten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef Knorretje het volgende:
[..]
daar zeg je wat er staat hier nog een overheerlijke supergrote slagroomtaart van gisteren van 3fm, iemand stukkie ?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef Jessicaa het volgende:
Ja vertel hoe was dat 3 fm enzo? Heb het hele programma gemist -ik ook-
En ja schuif maar een stukkie naar binnen-hier ook
-
tja we zaten in het ziekenhuis gedurende de uitzending en hebben alleen het laatste stukkie muziek mee gekregen dus kan er weinig over vertellen. (ow en we hebben de taart natuurlijk en een certificaat dat hij 'baas van de dag' is/wasquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef Jessicaa het volgende:
Ja vertel hoe was dat 3 fm enzo? Heb het hele programma gemist
En ja schuif maar een stukkie naar binnen
de rest van de crew, dus modjes, nieuwsposters enzo..quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:47 schreef Jessicaa het volgende:
Wie had fok opgegeven dan?
Het heeft niet echt haast hoor, maar laat het woord traphekje bij gelegenheid maar eens vallen jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef Jessicaa het volgende:
moet ik dr ff aanschieten op msn Rewimo?
bij mij ook niet... volgens mij is de msn server even down ofzo...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ja alleen msn doet het hier nu niet om de een of andere vage reden
WELLUS! ! ! ! ! !quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Beefcake schreef over mijn traphekjes:
[..]
Afgezien daarvan probeer ik gewoon Jonnetje te pakken te krijgenZe reageert maar niet
Ze wil me niet meer spreken denk ik
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahaha zal ik een stukje naar jou doorschuiven Clauwhee...getver![]()
Die foto moet ik even maken dan. Maar dat wordt zondag want ik ben dit weekend bij Frank. Nu moet jij dus maar even geduld hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:00 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
WELLUS! ! ! ! ! !
Ben alleen niet meer online geweest, nadat ik het gepost had.. Ik zag net idd dat je al twee keer gevraagd had....
Je had er wel een foto van toch? Zou je me die willen sturen? Michiel wou ze ook graag zien..
Overspannen ikke? Neeeeeeeeee.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
*knippie*
Jonnetje, ik snap echt niet dat je hoofdpijn hebt hoor![]()
Rustig aan, alles komt goed, jezelf niet helemaal overspannen maken!!!
zoooo, gezellie!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die foto moet ik even maken dan. Maar dat wordt zondag want ik ben dit weekend bij Frank. Nu moet jij dus maar even geduld hebbenKan je hoofdpijn een beetje zakken
Wij gaan morgen trouwens naar de Efteling
Jij als man... vind je het leuke cadeautjes die ik gekocht heb?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:42 schreef daniman het volgende:
ik weet alleen nog niet wanneer...
ķk vind het vooral veeeeel kadootjesquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij als man... vind je het leuke cadeautjes die ik gekocht heb?
Voor mister_d natuurlijk, voor wie dacht jij danquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
voor wie is het miss_d?
Niks...quote:en wat heeft je post met die quote te maken?
Er zit ook nog een dvd van de Matrix III, een fles dropshot en een zonnebril van O'Neal bijquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
ķk vind het vooral veeeeel kadootjesMaar wel heel erg leuk
![]()
Vind je toch wel lief hoorquote:sub]maar ja ik ben geen man[/sub]
aha... leuke cadeutjes hoor... al is elke smaak verschillend natuurlijk... maar hij is er vast heel blij meequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor mister_d natuurlijk, voor wie dacht jij dan
Mee eens isquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
leef nu, het is later dan u denkt!! Er lekker van genieten om eens met geld te smijten
[..]
Toemaar! mister_D wordt weer verwend zegquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
-knip- allerlei kado'tjes...
Ik moest even nadenken wat je bedoelde, zo erg is het alweer met mequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:18 schreef daniman het volgende:
het is je vergeven LadyS
Je staat nummer twee op de lijst (met stip!)quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
Rewimo, mocht je geen deal kunnen sluiten met Jonnetje, dan hou ik me ook aanbevolen eventueel..
Ik kan dat nergens vinden, dat vroeg ik me dus ook af, dan kan je pas echt vergelijken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:33 schreef Belana het volgende:
Maar nou weet ik natuurlijk niet hoeveel lessen ze dan moeten volgen...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je staat nummer twee op de lijst (met stip!)
En wie zegt dat ik er goedkoop mee ben?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:36 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dank je..Ik ben altijd blij met dat soort dingen, want ze zijn al duur genoeg
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik er goedkoop mee ben?
Voorlopig moet je eerst nog zaken doen met Jonnetjequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:41 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken... ik heb ze destijds in guldens betaald... dat bedrag kan ik dus nu 1 op 1 omzetten in euro's
*in handen wrijft*
Ehm Daniman, je kind leren zwemmen doe je niet omdat ie er later een leuke baan mee krijgen kanquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:41 schreef daniman het volgende:
ja, dat lijkt me ook echt idioot veel ja... kun je je kind nog beter gewoon zelf leren zwemmen... zwemdiplomas worden in de praktijk verder toch niet gevraagd.. ja bij de reddingsbrigade wrs maar niet bij de meeste banen...
Dankjewel voor je reactie.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef MissX het volgende:
lurkerinbraak
Karin dat is echt asociaaaal veel. Ik heb zelf heel lang zwemles gegeven en meeste kindjes halen binnen 1-1,5 jaar wel hun A. Sommige zijn sneller, andere wat langzamer. Maar dit is toch wel gemiddelde.
In zwembad waar ik nu zwem (geen les geef) werken ze met leskaarten van 8 lessen die zijn 19, 15. Als je op ze aller ongunstigst uit gaat rekenen, dat een kindje er 2 jaar over doet en alle lessen er is zou je nog maar rond de 250 euro uitkomen. Aangezien er in vakanties meestal geen les word gegeven en je kindje natuurlijk ook wel is ziek is.
700 euro is echt een super idioot achtelijk bedrag.
Ik had zelf bv binnen een jaar me A en B in zo een 40 lessen, dat zou dan 22.50 euro per les zijn geweest![]()
Ik ook, anders lig ik morgen de halve dag voor pampes en dat vink zonde van mn vrije dagquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:42 schreef LadyS het volgende:
ik ga slapen trouwens![]()
mijn post was ook als grapje bedoeldquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm Daniman, je kind leren zwemmen doe je niet omdat ie er later een leuke baan mee krijgen kan![]()
Karin, over het algemeen is het het voordeligst om je kind lid te maken van een zwemvereniging. Dat kost hier bijvoorbeeld 36 euro per jaar, en dan moet je daarnaast 3x per jaar 28,60 badgeld betalen. Dan kom je dus ongeveer aan 120 euro voor een heel jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef Karin het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie.
Ik ga het toch maar eens zelf navragen want ik vraag me echt af of ze dit wel goed begrepen heeft. Ik vond het ook zo belachelijk veel.
Hm... ik dacht alquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:53 schreef daniman het volgende:
[..]
mijn post was ook als grapje bedoeld
Is het een particuliere zwemschool misschien?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:06 schreef Karin het volgende:
*waarschuwing* ga ook maar even zitten
dat is dus 700 euro!!!!!! maar je mag het ook in termijnen betalen![]()
En voor 900zoveel euro ga je door totdat je ook B hebt.
Maar die particuliere scholen mogen toch zelf hun prijzen vaststellen? Dus als er in de regio veel vraag is en weinig aanbod, kun je 700 euro (wat een gekkenwerkquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Bij een particuliere zwemschool betaal je hier 462 euro voor een totaalpakket. Dus net zoveel lessen en afzwemmen tot het diploma binnen is. Duur, maar nog niet zo duur als die van Karin
Hahahaha jahoor A-diploma op zijn 2e jaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:05 schreef Jessicaa het volgende:
Karin dat is echt niet normaal.
Je twijfelt toch niet om dit te doen he?
Of je collega heeft het verkeerd begrepen. En krijgen ze een gouden diploma ofzo![]()
![]()
![]()
Zou inderdaad maar eens bij anderen zwembaden informeren
Maar je heb nog even de tijd. Of wilde je Bram al voor zijn a dilploma laten gaan
geen mail, maar we hebben je adres en vinden het we hoor! we hebben je nummer ook geloof ik, dus ik bel nog wel even.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Joehoe, BELANA, jullie kunnen langskomen hoor, mister_d hoeft niet eens weg![]()
.... je hebt mijn mail voor de details, he??
hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:13 schreef Belana het volgende:
[..]
geen mail, maar we hebben je adres en vinden het we hoor! we hebben je nummer ook geloof ik, dus ik bel nog wel even.
hormonen denk ik....quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
hoe kan dat nouEn je hebt me van de week nog gemaild
![]()
![]()
![]()
Is goed hoor
Is prima, het is niet dat ik van plan ben ze binnen 2 dagen nodig te hebben ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2004 08:52 schreef livelink het volgende:
Pluisje, ik ben je niet vergeten, maar het zal wel zondag worden voor ik je ga mailen.
Leuk idee Jessicaa, dat plankje, maar mag ik je alsjeblieft even waarschuwen? Als Bo zit, dan kan ze heel gemakkelijk met haar handje in het wiel komen, daar moet je toch niet aan denken dat dat gebeurt..quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:12 schreef Jessicaa het volgende:
En het erop zitten zoals op de onderste foto was een idee van mij
Ik ga de plank nu nog leuk in de kleur van de kinderwagen verven en dan met Bo dr voetjes erop ofzo.
*even verhuist*quote:Op zondag 18 april 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Eftelingfoto's in het Koele Kidstopic
Ze heeft het zelf in zwangerschap en geboorte gepost, dus ik neem aan dat ik hem hier mag noemen: Nyah Ileah.quote:Op maandag 19 april 2004 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Psst, Miss_D, wat was die andere meisjesnaam die Tan had? Ben niet nieuwsgierig hoor
Zijn er winkels open op Koninginnedagquote:Op maandag 19 april 2004 12:38 schreef clauwheee het volgende:
Shittie, ik moet Koninginnedag werken..net nu Bea en dr gevolg hier in de stad komen!
In een ziekenhuis gebeurt dit?quote:Op maandag 19 april 2004 09:21 schreef moussy het volgende:
Sylvana, dat doen ze hier in het ziekenhuis ook.
quote:Op maandag 19 april 2004 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Hier is ook alles dicht hoor. Maar misschien heeft Maxima wel net een pak billendoekjes nodig, Clauwheee
Ze kon pas vandaag na 2 uur bellen, Jessie... Maar dat schiet al opquote:Op maandag 19 april 2004 13:26 schreef Jessicaa het volgende:
Miss Dynasty jij moest toch vrijdag de dokter weer bellen?
En en en en en en en en en en?
Billendoekjes zijn overal handig voorquote:Op maandag 19 april 2004 13:27 schreef Rottdog het volgende:
Amalia gaat niet mee, dus wordt het waarchijnlijk voor de kont van Maxima zelf![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Hier is ook alles dicht hoor. Maar misschien heeft Maxima wel net een pak billendoekjes nodig, Clauwheee
Mag ik ook even klagen, ik heb het zelfde probleem. Ik heb het mega benauwd en mijn neus is zo stuk van het niezen dat ik constant een bloedneus heb. Maar het was wel mooi weer he?!quote:Op zondag 18 april 2004 19:01 schreef clauwheee het volgende:
He dat is erg goed opgelost Jessie!
Mag ik even...ik vond het weer afgelopen weekend echt heerlijk hoor..maar wat een drama voor mij! Ik heb in erge vorm hooikoorts. Mijn tweelingzusje ook trouwens. En had was zooo erg dit weekend! Ik zit nu helemaal te piepen van benauwdheid enzo en zie dr niet uit, dikke ogen etc..zelfs mijn kast medicijnen helpt niet!! Ik hoop maar dat het net als vorig jaar gaat, toen had ik de ergste klachten ook al zo vroeg en daarna ging het beter!
Ja ik piep er gewoon van! Ik heb er vandaag wel iets minder last van, zal wel door de regenbuien van vannacht komen. Misschien helpen de medicijnen ook iets beter nu ik ze een paar dagen gebruik? Ik krijg trouwens retetrek de hele dag door van die tabletten, niet normaal! Heb net maar ff veel boodschappen gedaanquote:Op maandag 19 april 2004 14:14 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Mag ik ook even klagen, ik heb het zelfde probleem. Ik heb het mega benauwd en mijn neus is zo stuk van het niezen dat ik constant een bloedneus heb. Maar het was wel mooi weer he?!
Ja, inderdaad, al gebeld? *strenge blik opzet*quote:Op maandag 19 april 2004 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Hup Miss_D, het is al dik over tweeėn!
Ik gebruik al maanden geen medicijnen tegen hooikoorts alleen polisan van dr. vogel (homeopatisch) ivm zwangerschap. Normaal gesproken heb ik altijd speciaal spul van mijn allergeiarts. Ik moet dus nog even afzien en tegen de tijd dat ik het weer mag gebruiken is de zomer al weer bijna over.quote:Op maandag 19 april 2004 14:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik piep er gewoon van! Ik heb er vandaag wel iets minder last van, zal wel door de regenbuien van vannacht komen. Misschien helpen de medicijnen ook iets beter nu ik ze een paar dagen gebruik? Ik krijg trouwens retetrek de hele dag door van die tabletten, niet normaal! Heb net maar ff veel boodschappen gedaan![]()
![]()
Nee, alleen tussen acht en twaalf.quote:Op maandag 19 april 2004 15:40 schreef Jessicaa het volgende:
Je kan nu toch nog bellen Miss Dynasty?
Ach ja..op zich vind ik het niet erg om te werken, nooit eigenlijk, maar vind het nu alleen jammer en raar dat we open zijn als de koningin bij ons in de stad komt. Ik bedoel dan kun je er wel vanuit gaan dat er geen mens in de winkel komt. Ik ben er als laatste bijgekomen in het team, en wil dan eigenlijk niet zeggen dat ik er geen zin in heb. Twee andere collega's zullen ook op moeten draven..en ach, ik geloof dat het 200 procent wordt uitbetaald..quote:Op maandag 19 april 2004 15:22 schreef daniman het volgende:
hee Clauwheee, maar als die winkel open is, betekent dat dan niet dat je net die dag een vrije dag op kan nemen? Ik bedoel elke werknemer heeft een aantal vrije dagen en als het die dag toch niet druk wordt... maar ja wat ik nu zeg zal wel niet op gaan...
Morgen niet vergeten hoor gekkie!quote:Op maandag 19 april 2004 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Na tweeėn? Hoe kom je daar nu weer bij![]()
Ik bel morgen even, heb er helemaal niet meer aan gedacht/willen denken
Ik kan mij dat in een ziekenhuis wel voorstellen, die baby's staan zo ongeveer onder constant toezicht, en als ze iin een couveuse ofzo liggen zitten ze meestal ook wel aan de hartmeting, als er wat mis is.quote:Op maandag 19 april 2004 13:04 schreef Sylvana het volgende:
In een ziekenhuis gebeurt dit?
Dat vind ik nog veel erger, dat ze dat met iemand in een ziekenhuis doen
ja, maar als ze in het ziekenhuis onder constante toezicht staan, dan is het toch niet zo veel moeite om iemand ff die speen terug te laten stoppenquote:Op maandag 19 april 2004 16:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik kan mij dat in een ziekenhuis wel voorstellen, die baby's staan zo ongeveer onder constant toezicht, en als ze iin een couveuse ofzo liggen zitten ze meestal ook wel aan de hartmeting, als er wat mis is.
thuis vind ik het absoluut geen goed idee, ook niet om en doek te gebruiken om de speen in de mond te houden, het koolmonoxidegehalte bij het gezichtje stijgt dan enorm omdat de uitgeademde lucht niet goed weg kan.
Nee, dat gebeurt via monitoren.... als er dan iets mis is, gaan die piepen. Er zit niet constant iemand bij het kindjequote:Op maandag 19 april 2004 16:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar als ze in het ziekenhuis onder constante toezicht staan, dan is het toch niet zo veel moeite om iemand ff die speen terug te laten stoppen
Uh.....quote:Op maandag 19 april 2004 15:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Morgen niet vergeten hoor gekkie!
Snappik... Hoe voel je je nu dan? Vaak is het wel even goed om door de zure appel heen te bijten en toch te gaan of te bellen.. Ik hou er ook niet van, maar toch..quote:Op maandag 19 april 2004 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uh........ heb helemaal niet zo'n zin om wéér te bellen en te prikken
Hup, we gaan allemaal weer streng doen! Kom op meid, ff bellen morgen! Het is voor je eigen bestwilquote:Op maandag 19 april 2004 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Uh........ heb helemaal niet zo'n zin om wéér te bellen en te prikken
Ja, het duurt me veel te lang! Het bankstel dat we nu hebben is het oude bankstel van mijn ouders en de bekleding is hier en daar gescheurd. Zodra wij een nieuw bankstel hebben gekocht, heb ik de grootste scheur dichtgenaaid, maar het gaat nu alweer open. Nog een paar (4 tot 7) weken wachten...quote:Op maandag 19 april 2004 17:10 schreef daniman het volgende:
vloerbedekking heeft mijn vader gelegd
Gaat veel tijd overheen he Grijs?
quote:Op maandag 19 april 2004 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Christan en ik zijn zojuist bij een poging tot knuffelen door mijn bed gezakt
Dus je hebt nou nog je Christanknuf niet? Das wel erg jaquote:Op maandag 19 april 2004 18:58 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen niet eens aan de knuffel toe
Ja, Christan lag in een deuk terwijl ik me alle kanten op worstelde om uit die kuil te komenquote:Op maandag 19 april 2004 20:10 schreef Rottdog het volgende:
Ziet Christan enorm gierend voor zich![]()
![]()
samen met zijn mams
heb ik dus geen zin inquote:Op maandag 19 april 2004 16:56 schreef bixister het volgende:
anders bel je toch lekker niet. gewoon mee door blijven lopen hoor, die klachten.![]()
Sterkte en succesquote:Op maandag 19 april 2004 19:58 schreef Jessicaa het volgende:
Morgenochtend moet ik weer naar t ziekenhuis voor bloeduitslagen en waarschijnlijk weer bloedprikken. Ondanks dat ik me een stuk beter voel ben ik toch wel weer een beetje angstig voor wat ze mischien nu weer vinden. Maar ik denk/hoop dat de uitslagen nu wel positiever zullen zijn.
Hoe was het? Ben erg benieuwdquote:Op maandag 19 april 2004 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga vanavond trouwens met mijn tante (naja meer mn grote zus.. zij is 30 en ik 23)naar yoganettics...
Je mag wel eens wat aan de rommel doenquote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef daniman het volgende:
dank jullie voor alle reactiesDit bewijst maar weer dat ik een goede smaak heb <knip>
Jij ookquote:Op maandag 19 april 2004 23:04 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahahaha je klets dubbel Rewimo
Jij ook trouwens!quote:Op maandag 19 april 2004 23:04 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahahaha je klets dubbel Rewimo
waaah... en voor dat ik die fotoos heb gemaakt heb ik een hele zooi troep opgeruimd en weggegooid!quote:Op maandag 19 april 2004 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat aan de rommel doen
En plantjes en zo moeten er ook nog komen. Maar dat komt ter zijner tijd wel, dat is toch nog niet in het beginquote:Op maandag 19 april 2004 23:08 schreef daniman het volgende:
[..]
waaah... en voor dat ik die fotoos heb gemaakt heb ik een hele zooi troep opgeruimd en weggegooid!
maar ja er zijn idd toch nog enkele dingen die nog een plaats moeten krijgen...
quote:Op maandag 19 april 2004 23:11 schreef Jessicaa het volgende:
Wat gek ik zie mezelf maar 1 keer staan en Rewimo wel 2 keer. Maar jullie zien mijn boodschap wel 2 keer staan. Raar he!!!
quote:Op maandag 19 april 2004 21:51 schreef bixister het volgende:
oh jessie heeft 't inmiddels al wat uitgebreider toegelicht. zo bedoelde ik het inderdaad. sorry als 't erg fout aankwam.
Ik lurkte weer es in het speeltuinbankje en zag eerst jouw post en toen die van Rewimo dubbel staan. Dat viel wel op.quote:Op maandag 19 april 2004 23:15 schreef Jessicaa het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer
Ik bedoelde op tafelquote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef daniman het volgende:
mijn vensterbank staat anders aardig vol hoorMaar niet met alleen maar plantjes..
quote:Op maandag 19 april 2004 21:48 schreef Jessicaa het volgende:
Miss D. Mag ik je 1 raad geven. <knip>
ik zal zorgen dat ze klaar staan tegen de tijd dat jij en mister_d een keer bij mij op bezoek komenquote:Op maandag 19 april 2004 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde op tafel![]()
En vergeet het schaaltje bonbons niet
Dat is goedquote:Op maandag 19 april 2004 23:24 schreef daniman het volgende:
[..]
ik zal zorgen dat ze klaar staan tegen de tijd dat jij en mister_d een keer bij mij op bezoek komen![]()
Nou ik vind het een aanrader! Echt heel relaxed. Eerst oefeningen vanuit yogahoudingen voor buik benen en billen en een paar andere oefeningen en daarna heerlijke ontspanningsoefeningen. Er wordt daarbij aan de houding en ademhaling gewerkt. De tijd vliegt voorbij. Het begon om 20.15 en duurde tot 21.30, maar keek pas op mn horloge toen het al 21.20 was!quote:Op maandag 19 april 2004 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe was het? Ben erg benieuwd
klopt! En jij toch in Zeist? Of was dat nou LadyS?quote:Op maandag 19 april 2004 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is goed
waar woon je ook alweer? Apeldoorn
Veenendaalquote:Op maandag 19 april 2004 23:39 schreef daniman het volgende:
Hm het staat niet in haar gegevens... Miss_dynastie zal het dus zelf moeten kenbaar maken![]()
Lijkt me wel watquote:Op maandag 19 april 2004 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou ik vind het een aanrader! Echt heel relaxed. Eerst oefeningen vanuit yogahoudingen voor buik benen en billen en een paar andere oefeningen en daarna heerlijke ontspanningsoefeningen. Er wordt daarbij aan de houding en ademhaling gewerkt. De tijd vliegt voorbij. Het begon om 20.15 en duurde tot 21.30, maar keek pas op mn horloge toen het al 21.20 was!
Toen we er weg kwamen hebben mn tante/grote zus en ik nog ff een afzakkertje bij hun thuis (twas vandaag hun 2-jarige trouwdag) gehaald en ben net thuis. Volgens mij kan ik zo heerlijk slapen
![]()
![]()
Simple solution: gewoon 2 matrasjes naast elkaar op de grond leggen, ligt ook wel.quote:Op maandag 19 april 2004 19:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal straks als Christan slaapt de lattenbende even weghalen, en dan leg ik de bodems plus de matras er maar zolang in. Als het niks wordt kan ik altijd nog in het logeerbedMaar daar passen Frank en ik komend weekend niet samen in
Da's een eenpersoonsje.
ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op dinsdag 20 april 2004 07:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb lekker geslapenMaar wel laag bij de gronds
quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:41 schreef lady-wrb het volgende:
piekeren, spindizzy![]()
oh bah, vreselijk voor je meid! Jij kan ook wel wat sterkte gebruiken denk ik! Het beste er mee!quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
ach, het zijn nog steeds de scheidingstroubles. ex ligt op alle punten dwars.
maar ik kan dr niet teveel van zeggen want hij stalkt me hier
vandaar dat ik de laatste week niet zo veel meer post.
maar t is een raar idee.. zijn nieuwe vriendin is net 8 jaar ouder dan mijn oudste zoon (en die is 10)
Kwart over 10. Ik hoop dat we snel iets horen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:12 schreef Jonnetje het volgende:
Goede-smorguhs
Weet iemand hoe laat Jessicaa naar het ZH moet voor de uitslagen of heb ik er overheen gelezen?
Jessicaa, meid ik denk aan je, en duim voor je dat ze ein-duh-luk iets positiefs te vertellen hebben ! !![]()
Nee hoor, twee tot drie dagen als je het dubbele betaaltquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Ai, dan mag je wel opschieten, Spindizzy. Je moet er tegenwoordig een week op wachten...
Ja gelukkig wel. Ik was er net op tijd bij. Kan hem dag voor ik wegga ophalen. Nu alleen nog ff onthouden dat ik dat dus ook moet doenquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:59 schreef lady-wrb het volgende:
omg spindizzy, en je kan dr tegenwoordig niet meer op wachten!
haal je t nu wel in die paar dagen?
Behoorlijk ja... Zo zonde van het geld als je extra moet betalen om hem sneller te hebben. Verbras ik dat liever aan Brechtquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
poeh, gelukkig spindizzy! heb jij effe mazzel!
Ha ha ha........quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:36 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk Jonnetje! Wanneer komen de foto's van de kleren met Wilyan erin?
ff mezelf quoten...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:28 schreef Jonnetje het volgende:
JESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEE(CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Meld je nou ff, kom eens vertellen wat ze te zeggen hadden.......
Nou ja, gooi ik even de beloofde foto's van Wilyan's nieuwe kleren er tussen door...
Dit is wat hij (o.a.) aan krijgt op zijn verjaardag... (met een beige broekje dus, wat hij al had)
[afbeelding]
De volgende dag hebben we de bruiloft van mijn vriendinnetje en kameraadje (ja, ik heb ze stiekum "gekoppeld")
En dit krijgt hij dan aan...
[afbeelding]
Als het koud is, krijgt hij er een rood vest overheen. (die hij ook al had)
Aanvulling:quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:04 schreef Angel22 het volgende:
Jessie Wat lekker zeg dat je weer binnen de waardes valt!!! Alleen dat ijzerOok veel rood vlees, en rode vruchten eten als aarbeien, aalbessen enzo... die bevatten ook veel ijzer en groene groenten als broccolli en spinazie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |