Je moet ook niet in je broek poepen!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag fietste ik achter een meisje en ik kon overduidelijk haar string zien zitten. Ik vond het geen gezicht en ik begrijp zeker niet, waarom een string nu zo nodig is. Wat is het nut van een string en waarom wil iemand een string dragen? Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor. Ik zou zeggen, weg met die strings en trek weer een normale onderbroek aan. Jullie?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hetero mannen weten het vaak wel te waarderen.
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
En toen kwam de aap eo'er uit de mouw.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
que?! missing link here!quote:maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
Sta ik om bekend.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
hahaha fuifduif jij start wel weer leuke topics
Mee eens, als ze dan gedragen moeten worden, dan liever door meisjes, die ervoor gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
maar wat bedoel je met overduidelijk een string zien zitten? Dat je de "vorm" van de string door een linnen broek heen ziet, of dat ie kilometers boven een toch al veel te lage broek uit steekt?
Ik vind de string echt een van de beste uitvindingen en pleit voor het behoud van dit moois!
Hier geldt echter wel ... het ligt ook aan de proporties ed, je ziet soms 10 tonners met van de grote draaischijven lopen ...
Ah kijk, hier komt de aap uit de mouw. Hier kan ik je vinden. Ik heb dus ook zoiets dat als ik zo'n meisje zie lopen, ik al gauw zoiets heb van "wat een domme slet". Ze ziet ze niet als respectabel medemens, maar inderdaad, als een gebruikssletje. Ik zou ook nooit zo'n vriendin willen. Maar ik vind het altijd zo vreemd, dat die meisjes het zelf niet erg vinden, dat ze zo bekeken worden en niet serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
Maar terug naar de string, ook als ze boven de broek uitsteken vind ik het er soms best geil uit zien.
Maar mijn vriendin heb ik er liever niet zo bijlopen
Het staat te snollig vind ik, leuk voor het straatsbeeld, maar het zijn meestal wel de "gebruiks-sletjes" die er zo bij lopen.
Ja bah.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
Wat ik HELEMAAL een ramp vind zijn de ECHT TE LAGE broeken, dat een meid op haar hurken zit en je gewoon een stuk bilnaad boven de broek uit ziet komen!
Dat kon bij bouwvakkers niet en dat kan voor vrouwen ook echt NIET!
LOLOOLLquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En toen kwam de aap eo'er uit de mouw.
Bekend... optieften newbie!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:53 schreef FuifDuif het volgende:
Sta ik om bekend..
Hahaha, dat zeg jij? Rot eens op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:56 schreef Spina1 het volgende:
Bekend... optieften newbie!![]()
Spel mijn naam goed, gij bekrompen geest.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:57 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, ShauliN, ik ben geen eo'er hoor. Alleen omdat ik een eigen mening heb over strings, wil dat nog niet zeggen, dat ik een evangelist ben. Wat een kortzichtigheid jongen.
Kijk, een neurootje hier. Denkt dat zijn mening voor een ieder zou moeten gelden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Strings zijnDuh
![]()
Wat ben jij voor raar bevooroordeeld mens dat je een meisje met een string een domme slet noemt (een 'gebruikssletje' nog wel)?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:53 schreef FuifDuif het volgende:
Ah kijk, hier komt de aap uit de mouw. Hier kan ik je vinden. Ik heb dus ook zoiets dat als ik zo'n meisje zie lopen, ik al gauw zoiets heb van "wat een domme slet". Ze ziet ze niet als respectabel medemens, maar inderdaad, als een gebruikssletje. Ik zou ook nooit zo'n vriendin willen. Maar ik vind het altijd zo vreemd, dat die meisjes het zelf niet erg vinden, dat ze zo bekeken worden en niet serieus genomen worden.
Wie is er hier bekrompen? Jij loopt achter de meute aan om erbij te horen. Je vindt een string mooi omdat je dat mooi 'behoort' te vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Spel mijn naam goed, gij bekrompen geest.
Nee! Omdat het er gewoon geil uitziet!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie is er hier bekrompen? Jij loopt achter de meute aan om erbij te horen. Je vindt een string mooi omdat je dat mooi 'behoort' te vinden.
Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef Anyanka het volgende:
Wat ben jij voor raar bevooroordeeld mens dat je een meisje met een string een domme slet noemt (een 'gebruikssletje' nog wel)?
Ga je eens gauw staan schamen in een hoek, want dat slaat nergens op.
Als jij zo van waarden en normen houdt, weet ik nog een mooie voor je: beoordeel uw medemensen niet op hun uiterlijk.
Ik draag overigens soms een string, en soms niet
Vind jij misschien, een ander hoeft dat niet te vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Phat Lip het volgende:
[..]
Nee! Omdat het er gewoon geil uitziet!
Nee achterlijke kerkganger, ik vind het mooi omdat ik een gezonde jongen man ben. Jij vind het stiekem mooi, maar bent bang dat god hier achter kom en je een bliksem in je reet schiet. Dus ga je net zoals het een goed christen betaamt scheinheilig mensen proberen te overtuigen van je zogenaamde afgunst voor de string.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie is er hier bekrompen? Jij loopt achter de meute aan om erbij te horen. Je vindt een string mooi omdat je dat mooi 'behoort' te vinden.
Ja, dus als ik met een Hitler-groet zou lopen op straat en jij stoort je eraan, kijk je maar de andere kant op. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar het principe is hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Caesu het volgende:
en anders kijk ik maar weer een andere kant op.
Mag van mij. Als je voor God komt te staan, zul je er voor gestraft worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Caesu het volgende:
duiven zijn wel irritant trouwens - die trap ik dan ook.
Hmmm...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind jij misschien, een ander hoeft dat niet te vinden.
Jij bent zelf bekrompen ... jij kan andermans mening niet accepterenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
het principe is totaal niet hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dus als ik met een Hitler-groet zou lopen op straat en jij stoort je eraan, kijk je maar de andere kant op. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar het principe is hetzelfde.
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee achterlijke kerkganger, ik vind het mooi omdat ik een gezonde jongen man ben. Jij vind het stiekem mooi, maar bent bang dat god hier achter kom en je een bliksem in je reet schiet. Dus ga je net zoals het een goed christen betaamt scheinheilig mensen proberen te overtuigen van je zogenaamde afgunst voor de string.
Wie zegt dat hij "erbij" wil horen? dat maak jij ervanquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
ga weg man, je hebt gewoon een eigen smaak en mening.. die ik overigens niet snap. ga weg met je fatsoen, normen en waardenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
het principe is totaal niet hetzelfde dus.
Jajaja anderen betichten van primitieve normen en waarden, en thuis stiekem je kleine broertje betasten. Ik ken jouw slag volk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.
Kom op zeg, zoveel posts zijn dat niet. Die heb je er zo binnen twee uurtjes door.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hmmm...
*checkt profiel*
40 posts per dag.
Lijkt me niet dat jij zo vaak buiten komt, die enkele keer dat het voorkomt kun je het ook gewoon negeren![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef BossFight het volgende:
Fuifduif, jij gaat vrij eenzaam sterven dat ga je echt!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
dus jij vindt een hitlergroet hetzelfde als een string dragen (zelfde kwade intenties etc.)???quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
Moet je van god die tijd niet besteden om zijn grote sprookjesboek uit je hoofd te leren?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom op zeg, zoveel posts zijn dat niet. Die heb je er zo binnen twee uurtjes door.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jij bent zelf bekrompen ... jij kan andermans mening niet accepteren
"niet geaccepteerd" ??? wat ben jij een walgelijk persoon, dat zoiets invloed op je keuzes heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.
Hell yeahquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hitlergroet is strafbaar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
Omdat je zo kansloos bent als een bejaarde incontinente parogietrut, in het ene subforum stel je allemaal vragen over piemels en vagina's en dat soort onzin en in andere subforum ga je lopen bitchen over een string die boven een broek uit komt. GET A FUCKIN LIFE PLEASE!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:12 schreef BossFight het volgende:
-Ontopic-
Strings rulen de pan uit
![]()
Dan ga ik zelfs zo ver dat ik vrouwen die een tent dragen als persoon niet magquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker!
Woon jij nog in een prehistorisch dorp of zo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Toe maar jongen, van mij wel verwachten om stringdragers te respecteren, maar zelf meteen het geloof belachelijk maken. Lekker dubieus, kerel. Ga zo door. Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja. Maar gelukkig komen de voorkeuren overeen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef marq het volgende:
"niet geaccepteerd" ??? wat ben jij een walgelijk persoon, dat zoiets invloed op je keuzes heeftdat je gelovig bent (en ook duidelijk blijkt uit die soort topics) vind ik al lachwekkend, maar je laatste 2 woordjes zijn al helemaal om in de broek te schijten.
Hehe, nee, hier is nog een taak voor mij weggelegd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef marq het volgende:
je had beter je leven op aarde over kunnen slaan zodat je linea rectum de hemel in wordt gegooid. kun je je ook niet storen aan al het slechte hier
Ben ik met je eens, ik hoef ook echt geen wijf die tenten draagt. Nouja onder een rokje kan ik het nog begrijpen, maar anders mogen ze van mij richting fuifduif wordt hij na 2 jaar misschien ook nog is ontmaagd!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:16 schreef Careca het volgende:
[..]
Dan ga ik zelfs zo ver dat ik vrouwen die een tent dragen als persoon niet mag
Strings is voorwaarde, zonder string ben je voor mij een domme tutmuts die buiten het leven omleeft![]()
Mwah.. Vrouwen moeten iig geen grote boxers dragen, daar zou ik ontzettend op afkappen. Stringsquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:16 schreef Careca het volgende:
[..]
Dan ga ik zelfs zo ver dat ik vrouwen die een tent dragen als persoon niet mag
Strings is voorwaarde, zonder string ben je voor mij een domme tutmuts die buiten het leven omleeft![]()
Je bedoeld dat ze eigenlijk beter niks kunnen dragen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag fietste ik achter een meisje en ik kon overduidelijk haar string zien zitten. Ik vond het geen gezicht en ik begrijp zeker niet, waarom een string nu zo nodig is. Wat is het nut van een string en waarom wil iemand een string dragen? Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor. Ik zou zeggen, weg met die strings en trek weer een normale onderbroek aan. Jullie?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja.
ik maak liever het geloof belachelijk dan dat ik mezelf belachelijk maak zoals jij zo goed kan. je hebt iig mazzel dat jullie voorkeuren overeen komen, maar lijkt me sterk dat je daar niet ooit eens een probleem mee krijgt. of je laat je leven (deels) lekker door andere mensen bepalen... ach, je laat je leven ook al door een fantasie (god) bepalen dus dan kan dit er nog wel bij.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Toe maar jongen, van mij wel verwachten om stringdragers te respecteren, maar zelf meteen het geloof belachelijk maken. Lekker dubieus, kerel. Ga zo door. Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja. Maar gelukkig komen de voorkeuren overeen.
[..]
Hehe, nee, hier is nog een taak voor mij weggelegd..
Dat zijn JG's en die dragen zelf ook hele sexy strings hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dus dat zijn jou vader en moeder die hier om de zoveel tijd s'ochtends langs de deur komen?
Vraag of ze voortaan thuis blijven! Bijvoorbaat dank!
Vast ja! LMAOquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Dat zijn JG's en die dragen zelf ook hele sexy strings hoor!![]()
lees jij dit topic maar eens helemaal en vooral zijn reacties, dan is je (eventueel sarcastiche) post onmogelijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze eigenlijk beter niks kunnen dragen?
echt waar hoor, hele verzorgde mensen die er best sexy uit kunnen zien.... ik ken er een paar...ssstquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vast ja! LMAO:'(
![]()
Yeah its sexy. Kim had er ook een aan vandaagquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef mregeling het volgende:
nou ik vind het niet erg om te zien hoor
laughing my ass off... hij moet vast een beetje giechelenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:23 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
echt waar hoor, hele verzorgde mensen die er best sexy uit kunnen zien.... ik ken er een paar...ssst
Ik ben niet goed in die afkortingen... LMAO?
Thanx...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:26 schreef marq het volgende:
[..]
laughing my ass off... hij moet vast een beetje giechelen
Dus al hou je nog zo veel dat een meidje en ben je super verliefd... als ze een string draagt trap je haar uit je leven??quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
Toe maar jongen, van mij wel verwachten om stringdragers te respecteren, maar zelf meteen het geloof belachelijk maken. Lekker dubieus, kerel. Ga zo door. Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja. Maar gelukkig komen de voorkeuren overeen.
Serieus, ik gewoon nog nooit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:23 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
echt waar hoor, hele verzorgde mensen die er best sexy uit kunnen zien.... ik ken er een paar...ssst
Ik ben niet goed in die afkortingen... LMAO?
uitgebreide lijst met vele soorten afkortingenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Thanx...![]()
Idd..dat gaat helemaal nergens over...iemand zijn keuze wordt bepaald door een stukje stof?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:30 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Dus al hou je nog zo veel dat een meidje en ben je super verliefd... als ze een string draagt trap je haar uit je leven??
(ik leer hier nog eens wat) hihi...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:31 schreef marq het volgende:
[..]
uitgebreide lijst met vele soorten afkortingen
http://penpals.englishclub.com/abbreviations.htm
korte lijst met meest gebruikte internet afkortingen
http://www.stateofmindgames.co.uk/rob/netstuff/abbrev.html
google is zo makkelijk
http://www.google.nl/sear(...)e
dan wil ik bij deze wel eens weten hoe het voelt als zo'n string helemaal in je naad kruipt ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
Ik draag ook een string.
Zit gewoon lekker.
Als zij daarbij een broek draagt, waardoor je de string gewoon ziet zitten en daarmee zo over straat loopt, dan wel ja. Dan heb ik het wel gehad.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:30 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Dus al hou je nog zo veel dat een meidje en ben je super verliefd... als ze een string draagt trap je haar uit je leven??
Ah kijk, de doorgeschoten individualist... de egoïst. Een ander belachelijk maken om zelf maar niet voor zijn ware mening uit te komen. Ik mag mijn mening geven en als een ander mij daarom belachelijk vindt, kan me geen reet interesseren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef marq het volgende:
[..]
ik maak liever het geloof belachelijk dan dat ik mezelf belachelijk maak zoals jij zo goed kan. je hebt iig mazzel dat jullie voorkeuren overeen komen, maar lijkt me sterk dat je daar niet ooit eens een probleem mee krijgt. of je laat je leven (deels) lekker door andere mensen bepalen... ach, je laat je leven ook al door een fantasie (god) bepalen dus dan kan dit er nog wel bij.
trouwens, wat voor taak is hier nog voor je weggelegd?
Doe dat dan alsjeblieft ergens andersquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn taak? Moraal bijbrengen.
Wat wil je ermee zeggen? Dat die eerste wel een string mag dragen en die tweede niet? Waarop baseer je dat?quote:
dat mannen niet een string moeten dragenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen? Dat die eerste wel een string mag dragen en die tweede niet? Waarop baseer je dat?
Waarom niet? Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef Nkjez het volgende:
[..]
dat mannen niet een string moeten dragen
ik ga dat niet bepalen, maar mijn voorkeur gaat uit na dat vrouwen er wel een dragen en mannen nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom niet? Bepaal jij dat?
Ja, oke dat is dan je mening. Jij zei het net alsof het verboden zou moeten worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:46 schreef Nkjez het volgende:
ik ga dat niet bepalen, maar mijn voorkeur gaat uit na dat vrouwen er wel een dragen en mannen niet
jaja, ik kom zeker wel voor mijn mening uit:quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ah kijk, de doorgeschoten individualist... de egoïst. Een ander belachelijk maken om zelf maar niet voor zijn ware mening uit te komen. Ik mag mijn mening geven en als een ander mij daarom belachelijk vindt, kan me geen reet interesseren.
En jij laat je leven zeker niet bepalen door anderen. Haha, lees eens een goed boek over de manier waarop je als mens mens bent.
Mijn taak? Moraal bijbrengen.
en wie is er nou kortzichtig.....?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo iemand die tegen homo's is en dat wil verbieden, moeten die mensen zelfd wetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, oke dat is dan je mening. Jij zei het net alsof het verboden zou moeten worden.
tsjong, wat heb jij met "bepaal jij dat"-achtige uitspraken (zie ook (Semi-)bloot bovenlijf op warme dagen. ). iedereen geeft gewoon zijn mening, zwartkijker!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter. Maar dan is mijn vraag, ondanks het feit, dat je strings mooi vindt; vind je dan niet dat ze eigenlijk niet in het openbaar gedragen mogen worden? Immers, het openbare leven zit vol met onder andere kinderen en ouderen en andere mensen voor wie het niet geschikt is. In het kader van rekening houden met een ander, vind ik best, dat je geen string hoeft te dragen in het openbare leven. Of in ieder geval niet zo, dat je het door de broek heen kunt zien.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:47 schreef marq het volgende:
[..]
jaja, ik kom zeker wel voor mijn mening uit:
on topic: ik vind strings mooi
ha, die okkie-man. wat dacht je hier van (Semi-)bloot bovenlijf op warme dagen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Just returning the favor, mister. Ik krijg constant te horen, dat ik niet voor een ander moet denken, praten en bepalen. Dat doe ik niet, maar ik erger mij dood aan die 'terechtwijzingen', dus ik doe het ook gewoon terug. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten he.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:49 schreef marq het volgende:
[..]
tsjong, wat heb jij met "bepaal jij dat"-achtige uitspraken (zie ook (Semi-)bloot bovenlijf op warme dagen. ). iedereen geeft gewoon zijn mening, zwartkijker!
ik vind dat ze zonder probleem in het openbaar gedragen kunnen worden. ik ben niet zo'n type dat iets gauw aanstootgevend vind. mijn spreekwoordlijke beugel is erg groot en dus past er veel bij mij door de beugel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter. Maar dan is mijn vraag, ondanks het feit, dat je strings mooi vindt; vind je dan niet dat ze eigenlijk niet in het openbaar gedragen mogen worden? Immers, het openbare leven zit vol met onder andere kinderen en ouderen en andere mensen voor wie het niet geschikt is. In het kader van rekening houden met een ander, vind ik best, dat je geen string hoeft te dragen in het openbare leven. Of in ieder geval niet zo, dat je het door de broek heen kunt zien.
Ik oog waarschijnlijk te intelligent, waardoor zij bij voorbaat al wel weet, dat ik niet geinteresseerd ben ik haar op emotioneel vlak. Ja, seksueel vlak wel natuurlijk. Maar nogmaals, ik hoef echt niets met zo'n meisje. Ik val eerder op meisjes, die netjes gekleed zijn: overhemdje, nette broek, enzovoort.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef registered.copyright het volgende:
en wie is er nou kortzichtig.....?...maar gelukkig zal zij jou waarschijnlijk ook helemaal niet zien staan...anders had je het wel geil gevonden
Ja, bij jou, maar bij een ander misschien niet. Bepaal jij voor een ander wat hij/zij door de beugel vindt passen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef marq het volgende:
[..]
ik vind dat ze zonder probleem in het openbaar gedragen kunnen worden. ik ben niet zo'n type dat iets gauw aanstootgevend vind. mijn spreekwoordlijke beugel is erg groot en dus past er veel bij mij door de beugel.
ik val op het meisje dat m'n hartje veroverd, niet op de verpakking... je oogt op het eerste oog misschien intelligent, maar hier oog je toch echt als een kortzichtig persoon. iemand die wat verder kijkt dan de neus breed is, is dat vast met me eens.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik oog waarschijnlijk te intelligent, waardoor zij bij voorbaat al wel weet, dat ik niet geinteresseerd ben ik haar op emotioneel vlak. Ja, seksueel vlak wel natuurlijk. Maar nogmaals, ik hoef echt niets met zo'n meisje. Ik val eerder op meisjes, die netjes gekleed zijn: overhemdje, nette broek, enzovoort.
Nee dat doet niemand, en jij dan ineens wel! eat shit and )@*^&(@$*!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, bij jou, maar bij een ander misschien niet. Bepaal jij voor een ander wat hij/zij door de beugel vindt passen?
Is dit serieus? Ik lach me ziek....je maakt het jezelf erg moeilijk hier!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter. Maar dan is mijn vraag, ondanks het feit, dat je strings mooi vindt; vind je dan niet dat ze eigenlijk niet in het openbaar gedragen mogen worden? Immers, het openbare leven zit vol met onder andere kinderen en ouderen en andere mensen voor wie het niet geschikt is. In het kader van rekening houden met een ander, vind ik best, dat je geen string hoeft te dragen in het openbare leven. Of in ieder geval niet zo, dat je het door de broek heen kunt zien.
godver! daar ga je weer he met je "bepaal" shit (en notaben tegen mij, die persoon die je er eerder op wees)! je vraagt om mijn mening en dan geef ik die en dan DIT weer!!! BAH man, jij moet nooit bij mij op de deurbel drukken en een gewoon gesprek verwachten..quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, bij jou, maar bij een ander misschien niet. Bepaal jij voor een ander wat hij/zij door de beugel vindt passen?
Wat ik zei over intelligent ogen, was natuurlijk sarcastisch.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef marq het volgende:
[..]
ik val op het meisje dat m'n hartje veroverd, niet op de verpakking... je oogt op het eerste oog misschien intelligent, maar hier oog je toch echt als een kortzichtig persoon. iemand die wat verder kijkt dan de neus breed is, is dat vast met me eens.
Hokus Pokus.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee dat doet niemand, en jij dan ineens wel! eat shit and )@*^&(@$*!!!!
Ik irriteer me mateloos aan jou ik zou willen dat je verdween!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef okkie-man het volgende:
FuifDuif
LEER ANDERMANS MENING ACCEPTEREN, VRAAG ER ANDERS NIET OM
Nouw! in een of andere tekenfilm werkte het wel, dus wie weet!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:00 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Hokus Pokus.....![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef okkie-man het volgende:
FuifDuif
LEER ANDERMANS MENING ACCEPTEREN, VRAAG ER ANDERS NIET OM
WTF is dat??quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:43 schreef Nkjez het volgende:
HEHHEH, je snapt het en nou optiefen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik krijg sterk de indruk hier, dat men mij niet echt kan waarderen, terwijl ik het beste met de mensheid voor heb.
Dát heb je goed in de gaten! Dat is het enige zinnige wat je tot nu toe hebt gezegd!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik krijg sterk de indruk hier, dat men mij niet echt kan waarderen
volgens dit topic wordt je idd niet gewaardeerd, en tevens blijkt dat je niet het beste met (iig het overgrote deel hier) de mensheid voor hebt. ik dank je god maar even dat hij zo slim is geweest niet mensen zoals jou de macht te gevenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik krijg sterk de indruk hier, dat men mij niet echt kan waarderen, terwijl ik het beste met de mensheid voor heb.
Ze waarderen jou niet omdat jij andere mensen (en diens meningen) niet weet te waarderen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
-O_quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:02 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
WTF is dat??![]()
Het achterste van een bosaap ofzo??![]()
Nou, een dictatuur is anders zo slecht nog niet voor het volk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:03 schreef marq het volgende:
[..]
volgens dit topic wordt je idd niet gewaardeerd, en tevens blijkt dat je niet het beste met (iig het overgrote deel hier) de mensheid voor hebt. ik dank je god maar even dat hij zo slim is geweest niet mensen zoals jou de macht te geven
He psssst, geef hem nou geen reden om nog verder te praten.... houd hij misschien een keer zijn muil dichtquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:04 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Ze waarderen jou niet omdat jij andere mensen (en diens meningen) niet weet te waarderen.
Je zwetst wel een beetje tegenstrijdig pope.
Eerst zeggen dat je geen stringdragende vriendin wil en later zeggen dat het op zich geen bezwaar is, zolang ze 'm maar "binnen boort" houd??
Verklaar u nader.
Erg sexyquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:02 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
WTF is dat??![]()
Het achterste van een bosaap ofzo??![]()
goed, lijkt er op dat jij 1 van die personen bent waarvan ik denk... stop ze net als alle extremisten en al dat andere tuig en 1 grote bom er op..quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, een dictatuur is anders zo slecht nog niet voor het volk.
Nou, ik heb op zich niets tegen het kledingstuk: de string. Als iemand dat lekker vindt zitten, moet die hem aantrekken. Simpel. Maar waar ik wel problemen mee heb, is de manier waarop de string zo nodig tentoon gesteld moet worden aan het grote publiek. Het is maar een onderbroek hoor, doe dan geen broek erover aan. Maar goed, dat stoort mij dus. Van die strakke broeken, waardoor je de string volledig zit zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:04 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Ze waarderen jou niet omdat jij andere mensen (en diens meningen) niet weet te waarderen.
Je zwetst wel een beetje tegenstrijdig pope.
Eerst zeggen dat je geen stringdragende vriendin wil en later zeggen dat het op zich geen bezwaar is, zolang ze 'm maar "binnen boort" houd??
Verklaar u nader.
Waarom? We leven allemaal samen in een samenleving, we kunnen niet doen waar we zin aan hebben hoor. Ga dan in een hutje op de heide wonen of op de Noordpool.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:06 schreef marq het volgende:
[..]
goed, lijkt er op dat jij 1 van die personen bent waarvan ik denk... stop ze net als alle extremisten en al dat andere tuig en 1 grote bom er op..
ik geef toe dat je er over na hebt gedacht en dat je met argumenten komt die jou mening bekrachtigen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, ik heb op zich niets tegen het kledingstuk: de string. Als iemand dat lekker vindt zitten, moet die hem aantrekken. Simpel. Maar waar ik wel problemen mee heb, is de manier waarop de string zo nodig tentoon gesteld moet worden aan het grote publiek. Het is maar een onderbroek hoor, doe dan geen broek erover aan. Maar goed, dat stoort mij dus. Van die strakke broeken, waardoor je de string volledig zit zitten.
Met mijn vriendin bedoel ik dan dus ook, dat ze van mij best een string mag dragen, zolang ze er maar geen broek over aandoet, waardoor je de string ziet zitten. Dat geeft meteen als zo'n signaal af, zoals ik die zelf ook altijd opvang als ik een dergelijk wijffie zie lopen en dat accepteer ik niet.
Pfffffffffffffff...ik word hier een beetje moe van!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, ik heb op zich niets tegen het kledingstuk: de string. Als iemand dat lekker vindt zitten, moet die hem aantrekken. Simpel. Maar waar ik wel problemen mee heb, is de manier waarop de string zo nodig tentoon gesteld moet worden aan het grote publiek. Het is maar een onderbroek hoor, doe dan geen broek erover aan. Maar goed, dat stoort mij dus. Van die strakke broeken, waardoor je de string volledig zit zitten.
Met mijn vriendin bedoel ik dan dus ook, dat ze van mij best een string mag dragen, zolang ze er maar geen broek over aandoet, waardoor je de string ziet zitten. Dat geeft meteen als zo'n signaal af, zoals ik die zelf ook altijd opvang als ik een dergelijk wijffie zie lopen en dat accepteer ik niet.
Dat kunnen we wel, tot een bepaald niveau dan teminste. Daarom is Nederland een vrij land.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? We leven allemaal samen in een samenleving, we kunnen niet doen waar we zin aan hebben hoor. Ga dan in een hutje op de heide wonen of op de Noordpool.
Nou, eindelijk. Eindelijk! Jij bent de eerste die toegeeft, dat ik acceptabele argumenten aandraag voor mijn standpunt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef marq het volgende:
[..]
ik geef toe dat je er over na hebt gedacht en dat je met argumenten komt die jou mening bekrachtigen..
nou, dat je er zo over na hebt gedacht is gewoon beangstigend..
Fuif is weer aan het rellen geslagenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
volgens mij draagt 90% van de meisjes/vrouwen een string tegenwoordig of heeft er minstens een paar in haar bezit! Zelfs mijn ma heeft ze man! Die slagen van jou zijn wel heel groot!quote:Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt.
klopt, maar met jou heb ik niets te maken behalve dit topic. ik stoor me niet aan jou, je past door mijn beugel. zolang het maar hier bij blijft. ik wil mensen zoals jou niet in mijn directe leef omgeving en al helemaal geen persoonlijk contact ermee.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? We leven allemaal samen in een samenleving, we kunnen niet doen waar we zin aan hebben hoor. Ga dan in een hutje op de heide wonen of op de Noordpool.
(ff mezelf quoten)quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel, tot een bepaald niveau dan teminste. Daarom is Nederland een vrij land.
En ik persoonlijk hou het graag zo. Een dictatuur heeft niets met vrijheid te maken jongen, jij zou wel anders piepen als hier een tiran met een ijzeren vuist heerste. Dan zou jij broekpoepen zeg ik je!
Nederland is een vrij land? En je zegt tegelijkertijd dat er grenzen zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel, tot een bepaald niveau dan teminste. Daarom is Nederland een vrij land.
En ik persoonlijk hou het graag zo. Een dictatuur heeft niets met vrijheid te maken jongen, jij zou wel anders piepen als hier een tiran met een ijzeren vuist heerste. Dan zou jij broekpoepen zeg ik je!
omdat extremisten zoals jou (mits in enorm grote getale) een bedreiging zijn voor mensen zoals ik. net zoals die gekke moslims die een bedreiging voor de vs en consorten zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, eindelijk. Eindelijk! Jij bent de eerste die toegeeft, dat ik acceptabele argumenten aandraag voor mijn standpunt.
Maar waarom is het zo beangstigend?
Wat een gemene opmerking, marq. Ik heb respect voor ieder mens en jij uit je zo over mij. Ik weet zeker, dat we goede vrienden zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef marq het volgende:
[..]
klopt, maar met jou heb ik niets te maken behalve dit topic. ik stoor me niet aan jou, je past door mijn beugel. zolang het maar hier bij blijft. ik wil mensen zoals jou niet in mijn directe leef omgeving en al helemaal geen persoonlijk contact ermee.
wat ik met dat bovenstaande bedoel: mensen zoals jou en andere extremisten kan ik missen als kiespijn.
dat klopt, maar je gaat je toch niet aan onmenselijke regels houden wel? als je aan alle regels houdt in bv zanzibar (om maar een voorbeeld te noemen) en je bent toevallig homo.... ga weg man... een (religieuze) dictatuur is baggerquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik broekpoepen? Als je je gewoon aan de regels houdt, is er niets aan het handje.
En andersom niet? Waarom zijn mensen zoals jij dan geen bedreiging voor mij?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef marq het volgende:
[..]
omdat extremisten zoals jou (mits in enorm grote getale) een bedreiging zijn voor mensen zoals ik. net zoals die gekke moslims die een bedreiging voor de vs en consorten zijn.
Wat is je punt? .Als vrouwen een string willen dragen,laat ze!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nederland is een vrij land? En je zegt tegelijkertijd dat er grenzen zijn.Wat is het nu, wel of niet vrij?
Nee hoor, waarom zou ik broekpoepen? Als je je gewoon aan de regels houdt, is er niets aan het handje.
Weet je wat het verschil is, wij zijn vrij om te zeggen en te denken wat we willen. Er zijn idd grenzen deze grenzen zijn hele juiste grenzen. Deze grenzen zorgen er voor dat dit land niet in verval raakt en dat mensen er gelukkig kunnen wonen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nederland is een vrij land? En je zegt tegelijkertijd dat er grenzen zijn.Wat is het nu, wel of niet vrij?
Wat noem jij onmenselijk? Dat is maar relatief. Er zijn nu ook 'onmenselijke' regels waar jij je ook aan houdt, of moet houden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:15 schreef marq het volgende:
[..]
dat klopt, maar je gaat je toch niet aan onmenselijke regels houden wel? als je aan alle regels houdt in bv zanzibar (om maar een voorbeeld te noemen) en je bent toevallig homo.... ga weg man... een (religieuze) dictatuur is bagger
Dit is echt een spoedcursus generaliserenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En andersom niet? Waarom zijn mensen zoals jij dan geen bedreiging voor mij?
En over moslims en de vs gesproken. De vs zijn een grotere bedreiging vind ik. Dat land mogen ze wel eens van de kaart vegen. Ik geef toe, dat de moslims ook niet alles zijn, maar de vs? Weg ermee.
ik weet zeker dat we geen goede vrienden kunnen zijn. jij wil bij voorbaat al niets met een stringdragende meid die um in halve meter uit de broek heeft hangen en je familie moet er ook nog "mee in stemmen".. conclusie, ik wil bij voorbaat niets met jou. als ik je tegen zou komen zonder de geschiedenis van dit topic en we zouden een gewoon gesprek voeren dan was het net zo snel geescaleert, want elke post leer ik weer meer over jou, en ik weet nu al genoeg en IRL zou ik ook snel genoeg weten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een gemene opmerking, marq. Ik heb respect voor ieder mens en jij uit je zo over mij. Ik weet zeker, dat we goede vrienden zouden kunnen zijn.
Ik had hem persoonlijk na vijf minuten uit pure frustratie op zijn bek gehoekt denk. Maar ieder zijn eige dingquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef marq het volgende:
[..]
ik weet zeker dat we geen goede vrienden kunnen zijn. jij wil bij voorbaat al niets met een stringdragende meid die um in halve meter uit de broek heeft hangen en je familie moet er ook nog "mee in stemmen".. conclusie, ik wil bij voorbaat niets met jou. als ik je tegen zou komen zonder de geschiedenis van dit topic en we zouden een gewoon gesprek voeren dan was het net zo snel geescaleert, want elke post leer ik weer meer over jou, en ik weet nu al genoeg en IRL zou ik ook snel genoeg weten.
je bent niet de eerste van "jou slag" die ik mijn rug tijdens IRL contact heb toegekeert..
jaja, dat is erg relatief... maar het gaat immers over onze mening. ik vind dat onmenselijke regels zoals jij weer dingen niet vind kunnen waarvan ik denk, waar stoor je je aan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat noem jij onmenselijk? Dat is maar relatief. Er zijn nu ook 'onmenselijke' regels waar jij je ook aan houdt, of moet houden.
Hey je bent die kut-christen van een DrsPolleke.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
neeh, ik zou nooit iemand om zijn (naar mijn mening walgelijke) mening fysiek iets aan doen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik had hem persoonlijk na vijf minuten uit pure frustratie op zijn bek gehoekt denk. Maar ieder zijn eige ding![]()
Nou dan wil ik niet de aso zijn en dan tel ik wel een keer tot tien en loop ik dan wegquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:22 schreef marq het volgende:
[..]
neeh, ik zou nooit iemand om zijn (naar mijn mening walgelijke) mening fysiek iets aan doen.ik ben ondanks dit in vredelievend persoon die geen afkeer heeft van strings die je van 10 meter afstand ziet
Whaha telkens andere mensen die reageren, telkens dezelfde topic starter die extreem in de verdediging springt om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, dit gaat de verkeerde kant op. Iedere keer probeer ik weer een leuke discussie in de lucht te brengen, maar het loopt altijd uit op gerel. En waarom? Haten jullie mij zo? Waarom wordt met meteen zo gepikeerd bij het lezen van mijn OP's. Ik geef alleen een beschrijving met een stelling of vraag.
ja, en dan begint het. om een mening vragen en dan die niet respecteren en beginnen met "bepaal jij" enzo...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, dit gaat de verkeerde kant op. Iedere keer probeer ik weer een leuke discussie in de lucht te brengen, maar het loopt altijd uit op gerel. En waarom? Haten jullie mij zo? Waarom wordt met meteen zo gepikeerd bij het lezen van mijn OP's. Ik geef alleen een beschrijving met een stelling of vraag.
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:22 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier heb je dus een hekel aan?
Ik vind het persoonlijk erruuug geil!!![]()
Alleen dan kom jij met je "bepaald jij..." quotes. Als je wilt discusieren moet je de mening van anderen eerst maar is leren respecteren. En dan ook meteen dat heel veel mensen een andere mening dan jij zullen hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Tienermeisjes zijn juist degene die er zo bij lopen mafkeesquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.
poeh, ik ben al blij dat je nog naar de chemicalien in je lichaam luisterd en ook nog toegeeft dat je het ook geil vindt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.
Druiloor, lees eens goed. Ik zei jonge tienermeisjes. Meisjes van 13/14 jaar. Of jonger zelfs nog.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Tienermeisjes zijn juist degene die er zo bij lopen mafkees![]()
dus, dan gaan ze als ze 2/3 jaar ouder zijn er wel zo bij lopen.. meisjes van 13/14 zijn allang aan het puberen hoor..quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Druiloor, lees eens goed. Ik zei jonge tienermeisjes. Meisjes van 13/14 jaar. Of jonger zelfs nog.
Uit deze cijfers komt een duidelijk kopersprofiel naar voren. Stringkopers zijn sterk vertegenwoordigd onder jonge hoger opgeleide werkende of studerende vrouwen in de leeftijd van 12 tot 30 jaar en woonachtig in de grote steden en Zuid-Nederland.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.
Volgens mij zijn we jou aan het bekerenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel
foei! dat hoort niet zo!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:32 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we jou aan het bekeren
mee eens is!quote:Ik vind het persoonlijk erruuug geil!!
Nou, als ik haar baas was, had ik haar onslagen. Laat ik het zo zeggen. Zoiets hoort toch al helemaal niet bij winkelpersoneel. Het is er geen bordeel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:30 schreef Badharing het volgende:
Strings bij dames die er het figuur voor hebben ...![]()
Zag vanmiddag nog zoiets leuks in de boekhandel. Een meid die daar werkt stond bovenop een plateau waar anders boeken op liggen, want ze was bezig met de spotjes schoon te maken. En de broek die ze aan had was niet van zo'n dikke stof dus de stringcontouren waren zo leuk zichtbaar.
Hoe kan je bijv. daar nou een probleem mee hebben als vent zijnde??
Haha, en als ik haar baas was werd ze meteen medewerkster van de maandquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:28 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, als ik haar baas was, had ik haar onslagen. Laat ik het zo zeggen. Zoiets hoort toch al helemaal niet bij winkelpersoneel. Het is er geen bordeel.
En over dat figuur. Wat voor figuur moet het volgens jou dan zien, die aanspraak maakt op een string?
Ook mee eens is!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
mee eens is!
Maar....
Ik zou er zelf wel problemen mee hebben als mijn vriendin zo iedere dag op stap zou gaan. Het is leuk om naar te kijken, maar ik vind het toch wel net te persoonlijk... Het roept nou eenmaal "heee moppie" associaties op.(of is dan alleen maar mijn twisted, oversexed mind?
)
Ik ben hetero, lapschwanz.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:25 schreef TFD het volgende:
TS = Homo
En dan ook nog zo'n plaatje van de paus! SHAME ON YOU!![]()
Je bent hetero maar wel tegen dames die een string dragen die zichtbaar is door de kleding in (de contouren)quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben hetero, lapschwanz.
Hahahaha, weer zo'n typische antwoord. Alsof hetero zijn iets zegt over het wel of niet leuk vinden van zichtbare strings. En dan dat EO-argument.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:57 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Je bent hetero maar wel tegen dames die een string dragen die zichtbaar is door de kleding in (de contouren)
Rare hetero ben je dan..... Teveel naar de EO gekeken?
In het openbare leven gedraag ik me als iedere gezond persoon... kijken naar wat er op straat loopt, kijken naar het mooi vrouwelijk schoon wat voor je loopt in de stad...quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, weer zo'n typische antwoord. Alsof hetero zijn iets zegt over het wel of niet leuk vinden van zichtbare strings. En dan dat EO-argument.. Kom op zeg, kom eens met wat beters. Heb je ooit gehoord van ethiek? Of straatetiquette? Of simpelweg: moraal? Daar heeft het mee te maken. Hoe je je gedraagt in het openbare leven.
je bent een kutkloon!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
De Paus is Katholiek en de EO is evangelisch. Dat is wat anders. Dus die link slaat nergens op. En mijn ideëen uit het jaar 0? Ik leef nu in het jaar 2004 en het zijn mijn ideëen, dus de ideëen zijn ook uit het jaar 2004. Een EO-argument getuigt van stompzinnigheid en gewoon niet weten hoe je moet antwoorden en dan overgaan op etiketje plakken. Leg het probleem dan niet bij mij.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:05 schreef TFD het volgende:
Dat eo argument werk je zelf in de hand met die foto van de paus. En die ideeen uit het jaar 0.
Ik hou niet meer van tenten. Man, het interesseert me niet eens wat voor een onderbroek iemand draagt. Jemig, het is maar een stuk stof. Maar het label wat aan een string hangt is voornamelijk seksueel getint en aangezien je in het openbaar bent, hoeft je daar niet iedereen mee te confronteren en al helemaal niet net puberende meisjes, die in de knoop liggen met hun seksualiteit.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:05 schreef TFD het volgende:
Oke een dikke taart die als een rollade in die string zit daar moet ik ook niet aan denken![]()
Maar gwoon een normaal (lees: knap) meisje, dan vind je het toch niet erg om een stukje string te zien![]()
Als jij dat wel vind en je houd meer van Tenten. Dan heb je een kampeer-fetish![]()
of je bent homo (maar je zegt van niet)
Wat heb je eraan? Ik kijk ook naar vrouwelijk schoon, maar dan niet zo respectloos als kijken naar het lekker kontje of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:04 schreef Webcrowler het volgende:
In het openbare leven gedraag ik me als iedere gezond persoon... kijken naar wat er op straat loopt, kijken naar het mooi vrouwelijk schoon wat voor je loopt in de stad...
Niet aanstootgevend kleden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:04 schreef Webcrowler het volgende:
Enne, wat is dan het straatetiquette? dat je niet met een string mag lopen die zichtbaar is door de stof heen?
Of jij, jij gedraagt je conformistisch. Jij kunt niet tegen een mening van een ander.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:04 schreef Webcrowler het volgende:
Eigenlijk ben jij best wel zielig...![]()
Oh... nu maakt het je niet meer uit....quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hou niet meer van tenten. Man, het interesseert me niet eens wat voor een onderbroek iemand draagt. Jemig, het is maar een stuk stof. Maar het label wat aan een string hangt is voornamelijk seksueel getint en aangezien je in het openbaar bent, hoeft je daar niet iedereen mee te confronteren en al helemaal niet net puberende meisjes, die in de knoop liggen met hun seksualiteit.
Ik kan wel tegen de mening van een ander, heel goed zelfs.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
Of jij, jij gedraagt je conformistisch. Jij kunt niet tegen een mening van een ander.
Wie zegt dat je je zo niet kunt vertonen? Dat vind jij. En wat noem je een oma onderbroek? Waarom overdrijf je nu weer zo meteen. Er zijn ook gewoon normale nette onderbroeken hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:11 schreef Webcrowler het volgende:
Oh... nu maakt het je niet meer uit....
En het label dat aan de string hangt en niet voornamelijk sexueel getint, het is gewoon een feit dat je je niet kan vertonen met een strakke broek aan met daaronder een oma onderbroek...
Het gaat mij niet om mij, het gaat mij over de aanstootgevende lading tegenover jonge tienermeisjes. Duh.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:08 schreef SnowBite het volgende:
En hoe kan je in godsnaam last hebben van iemand die een string draagt? Je kijkt erzelf naar, het hoeft niet ofzo...
Hoe kun je me nu niet zielig vonden om mijn mening? Mijn mening is het enige wat je van mij hebt. Dat je mij zielig vindt, heb je alleen kunnen baseren op mijn posts. Wel even scherp blijven, hè.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:13 schreef Webcrowler het volgende:
En dat ik jou zielig vindt, heeft niet met jou mening te maken... ik vind je gewoon zielig
fuifduif, ook zonder mijn inbreng krijg je weer dezelfde soort praatjes hequote:Op zaterdag 17 april 2004 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe kun je me nu niet zielig vonden om mijn mening? Mijn mening is het enige wat je van mij hebt. Dat je mij zielig vindt, heb je alleen kunnen baseren op mijn posts. Wel even scherp blijven, hè.
tutut, ik denk dat het hier er meer om gaat dat jij het aanstootgevend vindt. ik zou als klein jongetje een volledig naakte man ook niet aanstootgevend vinden, dat heeft de praktijk uitgewezen. waarom zou een klein meisje dan een string aanstootgevend vinden als een vrouw die in het openbaar duidelijk zichtbaar aanheeft? jij met je walg-moraal gaat er direct van uit dat wat jij jonge personen beschermd moeten worden tegen wat jij en je geloof (vooral het slag mensen die dus geloven) aanstootgevend vinden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie zegt dat je je zo niet kunt vertonen? Dat vind jij. En wat noem je een oma onderbroek? Waarom overdrijf je nu weer zo meteen. Er zijn ook gewoon normale nette onderbroeken hoor.
[..]
Het gaat mij niet om mij, het gaat mij over de aanstootgevende lading tegenover jonge tienermeisjes. Duh.
Hou maar opquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
YEAH!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:38 schreef MrObjective het volgende:
En wat wordt je volgende topic? Doorschijnende truitjes en hempjes bij vrouwen zonder BH? Waar lekker die harde punten doorheendrukken?
String en doorschijnende hempjes is de ideale combinatie, laat de zomer maar komen. (Y)
een burqa, dat vindt jij zeker helemaal niet zo'n slecht idee ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
En dan massaal maar gaan zeiken als er een meisje om die reden aangerand wordt.
Zoals ik al zei, dat is de fout van die vieze mannetjes die daar niet tegen kunnen... Voor dat soort gevallen heb je nou hoertjes alleen daar moet je voor betalenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
En dan massaal maar gaan zeiken als er een meisje om die reden aangerand wordt.
Nee nee, je praat in de omgekeerde richting. Ik haal maar weer het voorbeeld van de hond een worst voorhouden aan. Of een stukje brood in hongerig Afrika aan een tak hangen, die net te hoog is om bij te komen. Ik bedoel maar, je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen. Op een gegeven moment knapt er iets en dan zul je je moeten afvragen, wat nu eigenlijk de oorzaak is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:27 schreef kibber het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is de fout van die vieze mannetjes die daar niet tegen kunnen... Voor dat soort gevallen heb je nou hoertjes alleen daar moet je voor betalen
Jawel. Waarom overdrijf je direct weer zo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:26 schreef Caesu het volgende:
een burqa, dat vindt jij zeker helemaal niet zo'n slecht idee ?
Ik denk dat een onbekend meidje betastten cq nuecken nou niet echt instinctief gedrag isquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen.
Dat zit er wel in, maar jij wordt weerhouden door geinternaliseerde waarden en normen, die nu jouw persoon vormen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:45 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Ik denk dat een onbekend meidje betastten cq nuecken nou niet echt instinctief gedrag is
Het zit iig niet in mijn instinct om alles wat maar een gat heeft te betasten en/of er op los te nuecken!
De oorzaak is dat vieze mannetje zelf wat zijn handjes niet thuis kan houden simpel toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
Nee nee, je praat in de omgekeerde richting. Ik haal maar weer het voorbeeld van de hond een worst voorhouden aan. Of een stukje brood in hongerig Afrika aan een tak hangen, die net te hoog is om bij te komen. Ik bedoel maar, je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen. Op een gegeven moment knapt er iets en dan zul je je moeten afvragen, wat nu eigenlijk de oorzaak is.
Volgens mij vindt jij het wel leuk ofzo he, deze topics..... enne, hoe lang ben je nou al online? Je bent aan een stuk door aan het (nutteloos) replyen in de topics die jij maakt....quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, maar jij wordt weerhouden door geinternaliseerde waarden en normen, die nu jouw persoon vormen.
Maar dan nog is er geen aanleiding om over het geloof te beginnen, want in hoeverre heeft het geloof te maken met dit onderwerp? Het is wederom de kortzichtigheid van de gemiddelden om zo nodig te beginnen over het geloof. Je maakt je dan alleen maar zelf belachelijk, want ik haal het geloof niet aan. En preuts? Als ik over aanleiding tot aanranding/verkrachting begin, vind je dat dan preuts? Ik ben niet preuts, ik heb een andere fatsoensnorm. Maar je moet toegeven dat het niet terecht is om telkens het geloof erbij te halen in een discussie als deze. En dan even inhoudelijk op je aangehaalde voorbeelden:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef CEx het volgende:
Pffft
Die anti-geloof opmerkingen komen niet zomaar fuifduif, je werkt ze wel degelijk in de hand door je preutse meningen proberen door te drukken op anderen. Het over normen en waarden hebben, maar dan toch een dictatuur 'goed' vinden. Je ouders invloed laten hebben op je vriendinkeuze. Het constant verdedigen van jezelf door argumenten met andersmans mening moeiteloos om te smelten in tegenargumenten die beginnen met ongeveer de volgende strekking "Bepaal jij..."
Het voordoen alsof je boven anderen staat (bijv. vieze geile mannetjes die hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje van 14 met eens string boven der heupbroek (en borsten als teezakjes) zien lopen).
Het negeren van onderzoekscijfers over de mensen die een string dragen.
Ik ben een gelovige, maar dat doet niet ter zake in deze discussie. Ik ben hypocriet, soms, maar niet meer of minder dan een ander. Niet dat dat een argument is, maar ik wil daarmee aangeven dat het niet terecht is om mij op basis van het hypocriet zijn terecht wijst.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef CEx het volgende:
Kortom dat mensen je zien als een gelovige/hypocriet is niet geheel onlogisch.
pfff die posts zijn lang! te lang om te lezen. FuifDuif voordat je zegt: Rot op schijtbek als je niks te melden hebt, wil ik toch nog ff zeggen dat ik het knap vind dat je 3 a 4 topics gisteren hebt geopend die voor het merendeel ontzettend goed lopen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dan nog is er geen aanleiding om over het geloof te beginnen, want in hoeverre heeft het geloof te maken met dit onderwerp? Het is wederom de kortzichtigheid van de gemiddelden om zo nodig te beginnen over het geloof. Je maakt je dan alleen maar zelf belachelijk, want ik haal het geloof niet aan. En preuts? Als ik over aanleiding tot aanranding/verkrachting begin, vind je dat dan preuts? Ik ben niet preuts, ik heb een andere fatsoensnorm. Maar je moet toegeven dat het niet terecht is om telkens het geloof erbij te halen in een discussie als deze. En dan even inhoudelijk op je aangehaalde voorbeelden: enz enz enz enz
Ik zal heus niet zeggen: rot op schijtbek...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
pfff die posts zijn lang! te lang om te lezen. FuifDuif voordat je zegt: Rot op schijtbek als je niks te melden hebt, wil ik toch nog ff zeggen dat ik het knap vind dat je 3 a 4 topics gisteren hebt geopend die voor het merendeel ontzettend goed lopen.
Kon ik dat maar...............maar nee: 'DePresident' maakt kuttopics![]()
![]()
![]()
punt 3:quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
3) "Bepaal jij..."
Dit doe ik doorgaans nooit, maar ik word een beetje moe van dat "Bepaal jij..." telkens te horen, dus doe ik het lekker terug. Klinkt kinderachtig misschien, maar zo moet je kennelijk met bepaalde mensen omgaan. Ik krijg zelf namelijk ook constant te horen, dat ik niet moet doen alsof mijn wil wet is en dus hoeft een ander dat ook niet te doen.
Lekker geil toch. Zuurpiet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind dat je soms nogal domme opmerkingen maakt.quote:Op zondag 18 april 2004 08:16 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, waarom vind je mij een domme nerd?
Zo'n soort broekjes zijn idd vaak veel mooier!quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
Ik vind strings ook lelijk ik vind zulke broekjes veel mooier:
[afbeelding]
(ik hoop dat ik die hier mag plaatsen?)
Dan kan je net zo goed geen ondergoed aantrekken want je ziet alles wel......quote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef Refragmental het volgende:
Alleen ziet het niet uit als er een strakke broek overheen gaat zodat je die lijnen ziet.
Deze vind ik ook veel mooier en vele malen comfortabeler. Ik hou niet van onderbroeken die in mijn reet zitten. Daarnaast vind ik strings eigenlijk erg vies om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
behalve die lelijke zwarte dinges er overheen, vind ik zo'n geval altijd mooier dan een string.. een string is ook wel mooi maar dit vind ik uitdagender en omdat het net die extra 4kante centimeters bedekt is het wat spannender om zo'n ding bij een vrouw van haar kontje te trekken dan een string waarbij je eerst met moeite je vingers er onder kunt krijgenquote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:28 schreef biawa het volgende:
Met de hartelijke groetjes van een string-dragende aan de universiteit studerende vrouw!
vette site: thanx:quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
*kijkt profiel en ziet geboortedatum 1991quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jajaja anderen betichten van primitieve normen en waarden, en thuis stiekem je kleine broertje betasten. Ik ken jouw slag volk.
Okee, dat heb ik gedaan. En nu?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Mannonetje het volgende:
Voor alle mannen die kikken op strings
Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:56 schreef TFD het volgende:
Jah tuurlijk wordt je weerhouden door je waarden en normen waar blijft de wereld anders.
Jij beweerd nu dus dat meisjes door een string te dragen uitdagen om verkracht te worden...
kom op man get a life. Als jij zoiets het uitlokken van aanranding vind dan is er iets mis met je. serieus![]()
reetquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef MOBO666 het volgende:
-knip
wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme![]()
weetje fuifduif. .. ik lees zo al jou topics. . .dan heb je het over "de penis" dan weer "de penis" en nu vind je een strings niks (diep van binnen ziet hij het wel bij een man liever) Fuifduif, ben jij homo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je het niet aan wil trekken dan doe je dat toch niet...zever.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Mannonetje het volgende:
Voor alle mannen die kikken op strings
Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
Let me guess... Altoquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef MOBO666 het volgende:
ik vind die strings voor geen meter zitten ... gatverdamme , geef mij maar de gewone normale onderbroek , zit comfertabel en is lekker warm
van de week in de winkel zon vies wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme![]()
Waarom laat je dan niet iedereen zijn/haar eigen keuzes maken ipv dat je al je christelijke normen en waarden probeert op te dringen aan anderen (via discussies of via de democratie)?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
4) Boven anderen staan
Dat denk ik niet. Ik ben groot voorstander van het gelijkheidbeginsel, maar bij bepaalde mensen moet ik gewoon even wat feller reageren. Juist die mensen, die dom lullen en bijvoorbeeld het geloof erbij betrekken.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:40 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ik hoef er niet geil uit te zien voor andere kerels en ik denk ook niet dat ze het zullen waarderenAls het aan mij lag hadden de (lekkere) vrouwen alleenrecht op de string.
Basisschoolredenatiequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef MOBO666 het volgende:
oke ga er zelf dan ook mee lopen
tis toch voor damesquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef MOBO666 het volgende:
oke ga er zelf dan ook mee lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |