abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18474164
De zomer komt er weer aan en dat konden we vandaag (en gisteren) al voelen. Naast al die mooie kanten (vogeltjes, groen, zonnetje enzovoort) brengt de zomer ook minder fraaie aspecten met zich mee: kerels met (semi-)blote bovenlijven in openbare plaatsen, anders dan waar dat de bedoeling is (zwembad, strand enzovoort). Met blote bovenlijven bedoel ik dus gehele blote bovenlijven en met semi-blote bovenlijven bedoel ik t-shirts zonder mouwen en hemden. Dus waarbij je de oksel kunt zien.

Wie van jullie vindt dit vies, wie van jullie loopt zelf ook wel eens met een bloot bovenlijf rond in de menigte? Waarom wel, waarom niet?

Ik zelf loop nooit met een bloot bovenlijf. Ik vind het niet fris voor een ander.
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:28:15 #2
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_18474304
ik loop af en toe met een mouwloos hemdje, gewoon omdat het lekker zit. ontbloot boven lijf alleen op strand of op andere plekken waar dat erg nodig is

[ Bericht 0% gewijzigd door SnookieMJ op 16-04-2004 19:33:28 ]
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
pi_18474335
sommige mannen zijn trots op hun okselbos
en als het warm is lopen er straaltjes zweet uit, druppelend naar beneden.........als de regen, die doorbreekt na een dag zonneschijn

[ Bericht 62% gewijzigd door DePresident op 16-04-2004 19:42:22 ]
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:29:31 #4
36662 kees_zenuwpees
U drink, u drive, u spill...
pi_18474341
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
De zomer komt er weer aan en dat konden we vandaag (en gisteren) al voelen. Naast al die mooie kanten (vogeltjes, groen, zonnetje enzovoort) brengt de zomer ook minder fraaie aspecten met zich mee: kerels met (semi-)blote bovenlijven in openbare plaatsen, anders dan waar dat de bedoeling is (zwembad, strand enzovoort). Met blote bovenlijven bedoel ik dus gehele blote bovenlijven en met semi-blote bovenlijven bedoel ik t-shirts zonder mouwen en hemden. Dus waarbij je de oksel kunt zien.

Wie van jullie vindt dit vies, wie van jullie loopt zelf ook wel eens met een bloot bovenlijf rond in de menigte? Waarom wel, waarom niet?

Ik zelf loop nooit met een bloot bovenlijf. Ik vind het niet fris voor een ander.
Moet je wel doen, man
Je moet immers het goeie voorbeeld geven voor de dames
"The future looks so bright,
I've GOT to wear shades..."
pi_18474363
in nederland zal ik dat niet zo snel doen in het buitenland heb ik daar helemaal geen problemen mee
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_18474380
Kan me weinig schelen. Als het maar warm genoeg is dan gaat er vanzelf wel wat uit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:31:54 #7
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_18474406
Ik vind het vies, als het een vieze man is En shirts zonder mouwen vind ik zowiezo niet mooi bij een man, maar kan me voorstellen dat het fijn is, als het warm is.
ikzelf loop ook nooit met ontbloot bovenlijf (wel semi uiteraard) en de reden is denk ik niet zo moeilijk
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_18474430
Dat je daar op let zeg!
Ik let meer op het blote bovenlijf van vrouwen op warme dagen, niet naar dat van mannen.
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:32:47 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18474431
Als het een knappe dame is heb ik geen probleem met een ontbloot bovenlijf
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18474440
Maar misschien is het wel aanstootgevend voor je medemens.
pi_18474447
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:30 schreef -KQwakie- het volgende:
in nederland zal ik dat niet zo snel doen in het buitenland heb ik daar helemaal geen problemen mee
Wat heeft het land er nou weer mee te maken.
pi_18474451
maakt mij persoonlijk niks uit of ik met een ontbloot bovenlichaam in emmen of waar dan ook loop of niet.

Meestal pas je je aan aan de menigte en trekt iets aan.

Weet iemand trouwens hoe de regels zijn met oog op autorijden met ontbloot bovenlichaam voor de mannen?????????
Heb eens begrepen dat dat niet zou mogen.....iemand?
pi_18474470
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:32 schreef JoleX het volgende:
Dat je daar op let zeg!
Ik let meer op het blote bovenlijf van vrouwen op warme dagen, niet naar dat van mannen.
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."
pi_18474480
Ik doe als het warm is niet halfnaakt boodschappen nee.
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:34:46 #15
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_18474481
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig maar. Hou jij je bovenkleding maar aan alsjeblieft. Of scheer je oksels.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_18474487
Ik ben het met FuifDuif eens , ik doe dat ook niet en vindt het meestal aanstoondgevend als ik het bij een ander zie.
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:35:08 #17
11845 Jipje
pi_18474493
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef cyberbull het volgende:
maakt mij persoonlijk niks uit of ik met een ontbloot bovenlichaam in emmen of waar dan ook loop of niet.

Meestal pas je je aan aan de menigte en trekt iets aan.

Weet iemand trouwens hoe de regels zijn met oog op autorijden met ontbloot bovenlichaam voor de mannen?????????
Heb eens begrepen dat dat niet zou mogen.....iemand?
wat denk je van je gordel? Kan me zo voorstellen dat die dan veel sneller wonden maakt dan wanneer er nog een stuk stof tussen zit...
Loesje

pi_18474501
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."
hmm ik bedoel gewoon: waar maak je je druk om? is het nou echt nodig om er een topic over te beginnen?

als het lekker om zulke kleding te dragen waarom niet?
pi_18474505
ik geef er ook helemaal niets om....ik doe het vaak zelf ook, en niemand trekt zich er wat van aan waar ik woon (ik woon in een dorp )
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_18474518
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maar misschien is het wel aanstootgevend voor je medemens.
kijken ze maar even een andere kant op.

sexy als de vrouwen gewoon op straat met bloot bovenlijf rondlopen. niet alleen op het strand dus. met lange spijkerbroek aan bijv.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18474530
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef cyberbull het volgende:
Als je veel borsthaar hebt ben je in het Noorderdierenpark wel op de goede plaats.

flauw ...
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:36:19 #22
11845 Jipje
pi_18474531
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

idd...
Loesje

pi_18474532
Haha , vanmiddag heel druk op de skatebaan, ik stond gewoon lekker in me boxershort te skaten...
pi_18474537
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:35 schreef Jipje het volgende:

[..]

wat denk je van je gordel? Kan me zo voorstellen dat die dan veel sneller wonden maakt dan wanneer er nog een stuk stof tussen zit...
ja das waar maar t ging mij om de regeltjes omtrend dit ;-)
quote:
MrBean schreef:
Als je veel borsthaar hebt ben je in het Noorderdierenpark wel op de goede plaats.

flauw ...
nee dies niet flauw.....kan dit soort antwoorden verwachten en vind um toppie ;-)
pi_18474555
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef illbill2 het volgende:
Haha , vanmiddag heel druk op de skatebaan, ik stond gewoon lekker in me boxershort te skaten...
nou zeg, overdrijven kan ook he
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')