Moet je wel doen, manquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
De zomer komt er weer aan en dat konden we vandaag (en gisteren) al voelen. Naast al die mooie kanten (vogeltjes, groen, zonnetje enzovoort) brengt de zomer ook minder fraaie aspecten met zich mee: kerels met (semi-)blote bovenlijven in openbare plaatsen, anders dan waar dat de bedoeling is (zwembad, strand enzovoort). Met blote bovenlijven bedoel ik dus gehele blote bovenlijven en met semi-blote bovenlijven bedoel ik t-shirts zonder mouwen en hemden. Dus waarbij je de oksel kunt zien.
Wie van jullie vindt dit vies, wie van jullie loopt zelf ook wel eens met een bloot bovenlijf rond in de menigte? Waarom wel, waarom niet?
Ik zelf loop nooit met een bloot bovenlijf. Ik vind het niet fris voor een ander.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:30 schreef -KQwakie- het volgende:
in nederland zal ik dat niet zo snel doen in het buitenland heb ik daar helemaal geen problemen mee
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:32 schreef JoleX het volgende:
Dat je daar op let zeg!
Ik let meer op het blote bovenlijf van vrouwen op warme dagen, niet naar dat van mannen.
Gelukkig maar. Hou jij je bovenkleding maar aan alsjeblieft.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zelf loop nooit met een bloot bovenlijf. Ik vind het niet fris voor een ander.
wat denk je van je gordel? Kan me zo voorstellen dat die dan veel sneller wonden maakt dan wanneer er nog een stuk stof tussen zit...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef cyberbull het volgende:
maakt mij persoonlijk niks uit of ik met een ontbloot bovenlichaam in emmen of waar dan ook loop of niet.
Meestal pas je je aan aan de menigte en trekt iets aan.
Weet iemand trouwens hoe de regels zijn met oog op autorijden met ontbloot bovenlichaam voor de mannen?????????
Heb eens begrepen dat dat niet zou mogen.....iemand?
hmm ik bedoel gewoon: waar maak je je druk om? is het nou echt nodig om er een topic over te beginnen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."
kijken ze maar even een andere kant op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maar misschien is het wel aanstootgevend voor je medemens.
Als je veel borsthaar hebt ben je in het Noorderdierenpark wel op de goede plaats.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef cyberbull het volgende:
maakt mij persoonlijk niks uit of ik met een ontbloot bovenlichaam in emmen of waar dan ook loop of niet.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."
ja das waar maar t ging mij om de regeltjes omtrend dit ;-)quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
wat denk je van je gordel? Kan me zo voorstellen dat die dan veel sneller wonden maakt dan wanneer er nog een stuk stof tussen zit...
nee dies niet flauw.....kan dit soort antwoorden verwachten en vind um toppie ;-)quote:MrBean schreef:
Als je veel borsthaar hebt ben je in het Noorderdierenpark wel op de goede plaats.
flauw ...
nou zeg, overdrijven kan ook hequote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef illbill2 het volgende:
Haha , vanmiddag heel druk op de skatebaan, ik stond gewoon lekker in me boxershort te skaten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |