oeh dit weekend, nah misschien ga ik wel even kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:07 schreef DJ_Robbie het volgende:
MikeyMo,
17 & 18 April is weer de Mega platen en CD beurs, in de jaarbeurs.
Vriend van mij heeft daar toen ook terapia gescoord.
Zelf ga ik zondag ff langs, kijken of ik nog wat leuks vind.
zie ook: www.mmmarc.com
Hmm...klinkt leukquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:31 schreef IrwanDeMan het volgende:
2 Veldmuis: ik had t over de hoes, sorry, had ik er wel ff bij mogen zettenmaar zou dus goed t origineel kunnen zijn
dat ga ik dus morgen doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:17 schreef trance40 het volgende:
Whehe deel 6!
Ruk! die platenbeurs is me totaal voorbij gegaan dit jaar!
Iemand nog dikke platen gescored daar?
Da Goose - Materialistik (ID&T)quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:17 schreef trance40 het volgende:
Iemand nog dikke platen gescored daar?
en was er ook nog oud spul te verkrijgen, ik zoek nl nog wat pengo en waxweazle platen uit midden jaren '90quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:55 schreef IrwanDeMan het volgende:
- hele lijst -
Hmm ik heb 2 of 3 bakken hardcore gezien, maar niet echt goed bekeken.. zou er best tussen kunnen zitten, maar ik durf t niet te zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en was er ook nog oud spul te verkrijgen, ik zoek nl nog wat pengo en waxweazle platen uit midden jaren '90
oh jammerquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:36 schreef IrwanDeMan het volgende:
[..]
Hmm ik heb 2 of 3 bakken hardcore gezien, maar niet echt goed bekeken.. zou er best tussen kunnen zitten, maar ik durf t niet te zeggen
2/3/4/5 euro in de grote bakkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
'wat zijn de gemiddelde prijzen nou eigenlijk?
Ik heb gescoord:quote:Op zondag 18 april 2004 13:14 schreef DJ_Robbie het volgende:
Er zijn opzich meestal wel wat classics vertegenwoordigd. Maar zijn meestal ook wat duurder.
Laat weten wat je gescoord hebt. Mikey
Zelf ben ik toch maar niet gegaan. Heb bij nader inzien het geld ff hard nodig.
quote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef amornl87 het volgende:
Armin van Buuren - A state of trance
Ik vind het niet leuk.
nee die zocht ik idd, maar ik liep langs eens talletje in het hardrockgedeelte en daar kwam ik de originele italiaanse release op "do it yourself" tegen. De stunned Guys versie staat er iig opquote:Op zondag 18 april 2004 18:42 schreef DJ_Robbie het volgende:
Die happymen is dat de orginele release @ babyboom, met zo'n roze hoes?
Heb ik hier ook nog liggen
quote:A1 Love Is You (Happy Mix) (4.50)
A2 Love Is You (The Dance Anthem Mix) (5.08)
B1 Love Is You (Progressive Mix) (5.10)
B2 Love Is You (Stunned Guys Hardcore Mix) (5.10)
Jezus jaap!! Bij de eerste volgende beurs ga ik een keer met je meequote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Jape het volgende:
Mijn oogst:
-knip- in vette waslijst
*blij*
Hebben ze daar veel budgetspul?quote:Op zondag 18 april 2004 17:28 schreef MikeyMo het volgende:
Ohg ja, ik weet niet of er geinteresseerden voor zijn, maar Midtown Amsterdam heeft in zijn budgetkelder, in de bakken nog een paar white lables liggen met de Gabberversie van Flashdance
slechts 3,50
quote:Op zondag 18 april 2004 23:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben ze daar veel budgetspul?
Want ik heb geen budget en wil veel spul, zeg maar.
Nee wat a feeling, hij staat al als mp3 op m'n HD. De track die jij waarschijnlijk bedoelt heb ik ook. Die is niet met de originele Michael Sembello stem en een sample "only if you're ready for this er in"quote:Op maandag 19 april 2004 13:49 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik heb een white label met een behoorlijk harde versie van:
michael sombello - she's a maniac
bedoel je die met hardcore versie van flashdance, of is het "what a feeling" ???
wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 19 april 2004 14:02 schreef GoodspeeD het volgende:
Komende zaterdag m'n Technics naar het postkantoor brengen, kan ie eindelijk gerepareerd worden. Heb al tijdje geen platen meer gekocht helaas.
Instabiel. Heb het idee dat er een pool kapot is ofzo. Hij is ook iets zwakker dan de andere (merk ik als ik de platter een zwiep geef of afrem). En ik krijg er niets mee gelijk zowat. Paar keer geprobeerd om een track gelijk te laten lopen met de computer, omdat ik begon te twijfelen aan m'n eigen mixskills, maar met de goede draaitafel ging het binnen 10 seconden perfect gelijk en met de 'slechte' kreeg ik em niet gelijk telkens.quote:Op maandag 19 april 2004 14:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan?
Nee ik heb er wel de originele sample in, zelfs een heel stuk acapella als intro. er zit ook een sample in van: "housemusic is the universal sound that will always be around"quote:Op maandag 19 april 2004 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nee wat a feeling, hij staat al als mp3 op m'n HD. De track die jij waarschijnlijk bedoelt heb ik ook. Die is niet met de originele Michael Sembello stem en een sample "only if you're ready for this er in"
je bent geheel vrij in de keuze of je me toevoegt aan je msn-lijst om eens even hierover buiten fok om over te ouwehoerenquote:Op dinsdag 20 april 2004 08:58 schreef DJRoberto1978 het volgende:
[..]
Nee ik heb er wel de originele sample in, zelfs een heel stuk acapella als intro. er zit ook een sample in van: "housemusic is the universal sound that will always be around"
ach ik heb vinyl in alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 22 april 2004 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Vandaag Perpetuous Dreamer - Future Funland 2004 toch maar meegepakt.
Best lekker nummertje...alleen dat vinyl...oranje..
* veldmuis gaat morgen richting amsterdamquote:Op maandag 19 april 2004 08:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]die woordspeling!
Mwoah, het kan nooit kwaad om daar een kijkje te nemen. Ze hebben wel flink wat plaatjes uit midden jaren '90. Vooral restanten van ID&T labels (Waxweazle, Bad vibes, Hellbound, Aussie, Point 44).
Je kan er hele leuke dingetjes tussen tegenkomen: zo heb ik o.a. Waxweazle 3, Aussie 2, wat Hellbounds, Flashdance/Hatix, een white lable met een ruffneck stylie track, VHU 4 daar vandaan.
Geen rood vinyl zoals de re-issue "Dave Clarke - Red three" ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:03 schreef trance40 het volgende:
Ik kom nog niet verder als veel zwart, grijs, blauw en doorzichtig
Alle kleuren van de regenboog redt ik nog niet
hey die heb ik ookquote:Op maandag 26 april 2004 08:55 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ben vrijdag tegen een picture disk van neophyte opgelopen, met o.a. braincracking erop.
niet dat ik normaal hardcore draai, maar dit vond ik gewoon een leuke plaat
Midtown is natuurlijk ook niet de meest geschikte platenzaak om trance te vinden, en die andere is de basic beats volgens mij, en ik dacht dat ze daar over t algemeen meer techno hebben, dus ook niet de plek voor trancequote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
Midtown was echt 3x niks, hadden een mager trancebakje maar was eigelijk allemaal echt oude troep, ook de "nieuwe" tranceplaten waren oud.
En daarna nog in diezelfde straat (Nieuwe binnenweg) binnengewandeld bij een andere shop, waarvan ik niet weet hoe-ie heet, alleen dat je een megatrap naar boven moest om bij de winkel te komen, en die hadden eigelijk ook geen boeiende trance
Trance lijkt wel uitstervend joh.
Daarom zei-ie Basic Beats?quote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef trance40 het volgende:
Techno en midtown??Nou bij midtown in Amsterdam hebben ze dus absoluut geen goeie techno
dat zei ik ook helemaal nietquote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef trance40 het volgende:
Techno en midtown??Nou bij midtown in Amsterdam hebben ze dus absoluut geen goeie techno
Mijns inziens is de combinatie R'dam en trance ook niet zo verstandig. Ik lig er niet wakker van, aangezien er genoeg op mijn gebied te vinden is met o.a. Clone en Triple Vision. Misschien is het geen verkeerd idee om jezelf eens wat te verbreden qua muzikale voorkeur.quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En daarna nog in diezelfde straat (Nieuwe binnenweg) binnengewandeld bij een andere shop, waarvan ik niet weet hoe-ie heet, alleen dat je een megatrap naar boven moest om bij de winkel te komen, en die hadden eigelijk ook geen boeiende trance
Trance lijkt wel uitstervend joh.
Das al een wat ouder plaatje toch?quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:24 schreef Eraser127 het volgende:
Weer wat gekocht:
12"es:
The Beholder feat. Max & Mike - Beating Of The Drumz
*net gekocht*quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:53 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik heb gister de volgende plaat gekocht:
white label - adagio for strings remix (promotional copy, not for sale)
volgens mij is het de versie die johan gielen op koninginnedag in eindhoven draaide
Muziek database www.discogs.comquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:43 schreef DJRoberto1978 het volgende:
staan jullie ook op discogs?
Klik op me huisjequote:Op donderdag 13 mei 2004 08:43 schreef DJRoberto1978 het volgende:
staan jullie ook op discogs?
http://www.rare-records.com/quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:42 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Klik op me huisje
Voyage zoek ik trouwens ook nog steeds
abn amro ewallet staat er...maar dat wil niet ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:07 schreef IrwanDeMan het volgende:
betalen bij only-djs kan toch alleen met credit card of rembours? of loop ik al die tijd teveel te betalen omdat ik t ook gewoon kan overmaken
zag dat je in Den Haag woont.. ken je net zo goed ff naar de shop zelf gaan in Zoetermeerquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:07 schreef IrwanDeMan het volgende:
betalen bij only-djs kan toch alleen met credit card of rembours? of loop ik al die tijd teveel te betalen omdat ik t ook gewoon kan overmaken
hmm heb toch geen abnquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
abn amro ewallet staat er...maar dat wil niet ofzo.
Heb nu 2x een onbetaalde bestelling staan, ook niet echt goed.
Hoop dus maar dat ze antwoorden op de mail ofzo...had op zich best leuke plaatjes....
hehe das waar.. maar t is ook wel erg leuk een pakketje thuis afgeleverd te krijgen vol nieuwe plaatjesquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:30 schreef dj_dutchy het volgende:
[..]
zag dat je in Den Haag woont.. ken je net zo goed ff naar de shop zelf gaan in Zoetermeer
Ik woon in den haag? Ow, vertelquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:30 schreef dj_dutchy het volgende:
[..]
zag dat je in Den Haag woont.. ken je net zo goed ff naar de shop zelf gaan in Zoetermeer
mailtje terugggestuurdquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:44 schreef trance40 het volgende:
Hey Irwan
Zag op Discogs dat jij Da Goose - Man of Steel had. Check je mail
Hij reply'de op Irwan hoor!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik woon in den haag? Ow, vertel.
Weet niet hoe ze dat tegenwoordig doen.. liever niet denk ik, winkel en only-djs zijn in principe gescheiden, maar alle platen staan wel gewoon daar, dus als je mazzel hebt hebben ze even tijd, ga je er langs met je lijstje en pakken ze de platen voor je..quote:Maar, ja heb een OV dus wat dat betreft zou het geen probleem zijn..kan je dat zo afhalen, als je al een bestelling geplaatst hebt?.
Ik zie dat dus nu pasquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:50 schreef Jape het volgende:
[..]
Hij reply'de op Irwan hoor!
Heb gemailed...de winkel is duurder werd mij verteld, enige wat ik kon doen is onder rembours bestellen en dan in de winkel betalen, maar dan moet ik de rembourskosten ook halen, sja, dan laat maar thuisbezorgenquote:[..]
Weet niet hoe ze dat tegenwoordig doen.. liever niet denk ik, winkel en only-djs zijn in principe gescheiden, maar alle platen staan wel gewoon daar, dus als je mazzel hebt hebben ze even tijd, ga je er langs met je lijstje en pakken ze de platen voor je..
Maar ik ben er al 1,5 jaar niet meer geweest, daarvoor elke week zowat...doe mij maar internetbestellingen, stuk goedkoper uit
Heb ik destijds ook ondervonden ja.. het kwam zelfs zo uit dat winkelprijs = internetprijs + verzendkosten, dus echt toegevoegde waarde had het niet om speciaal ervoor naar de zaak te gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:59 schreef veldmuis het volgende:
Heb gemailed...de winkel is duurder werd mij verteld
ja klopt.. als je een hele hoop tegelijk besteld kan je t beter via internet doen.. maar als je net zoals ik 2 a 3 platen per week haalt is het wel iets goedkoperquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:19 schreef Jape het volgende:
[..]
Heb ik destijds ook ondervonden ja.. het kwam zelfs zo uit dat winkelprijs = internetprijs + verzendkosten, dus echt toegevoegde waarde had het niet om speciaal ervoor naar de zaak te gaan
Vind het ZO jammer dat sweet mysery er niet opstaat. UR mis je niks aan, ben blij dat die er niet opstaat. Maar ino is het best de moeite waard...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:00 schreef IrwanDeMan het volgende:
Ja ik zit toch te twijfelen of ik die moet kopen.. t is wel eentje die uiteindelijk niet mag ontbreken in m'n collectie natuurlijk..
Heb ook die In my memory 4x12", denk dat Just Be er toch ook maar bijkomt binnenkort
Een plaat is een plaat. En of ie nu zwart, geel, rood, blauw of wat voor kleur ook is. Maakt voor de naald weinig uit lijkt mequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:45 schreef swopfile het volgende:
Net de Just Be album samplert binnen gekregen.
Is dat gekleurde vinyl eigenlijk wel goed voor je naald?
kan me voorstellen dat een picture disc wat slechter is omdat er zo'n vreemde laklaag overheen zit, maar bij een gekleurd stukje vinyl is dat niet slecht, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef trance40 het volgende:
[..]
Een plaat is een plaat. En of ie nu zwart, geel, rood, blauw of wat voor kleur ook is. Maakt voor de naald weinig uit lijkt me
Denk niet dat die laklaag er overheen zit. In de plaat zitten allemaal putjes en dat leest die naald. De lak zit er in daarna komt er een laag overheen waar de putjes in gemaakt worden. Tenminste het lijkt me dat het zo gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat een picture disc wat slechter is omdat er zo'n vreemde laklaag overheen zit, maar bij een gekleurd stukje vinyl is dat niet slecht, lijkt me.
kan, weet ik niet eerlijk gezegd. Wat jij zegt klinkt idd wel logischer, maar het is wel opvallend dat bij een picture disk, waarbij de buitenste rand nog gewoon zwart is, er verschrikkelijk veel "ruis" bij komt zodra de naald in de verf komt zeg maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:18 schreef trance40 het volgende:
[..]
Denk niet dat die laklaag er overheen zit. In de plaat zitten allemaal putjes en dat leest die naald. De lak zit er in daarna komt er een laag overheen waar de putjes in gemaakt worden. Tenminste het lijkt me dat het zo gaat.
Mijn picturediscs zijn helemaal picture, die hebben geen zwart randje aan de buitenkantquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
kan, weet ik niet eerlijk gezegd. Wat jij zegt klinkt idd wel logischer, maar het is wel opvallend dat bij een picture disk, waarbij de buitenste rand nog gewoon zwart is, er verschrikkelijk veel "ruis" bij komt zodra de naald in de verf komt zeg maar.
Een aantal op goed geluk besteld, maar voor zover ik kan horen klinkt het best lekkerquote:Item x EUR
STORM - WE LOVE 1 1.00
FRAGMA - SAY THAT YOU ARE HERE 1 1.00
DISCOVERY - MISSING 1 0.81
SOLID SOLUTION - WHAT A FEELIN 1 0.81
AVALON MEETS MYTHOS 'N DJ COSMO - FEELS LIKE HEAVE 1 1.00
ORION TOO - HOPE AND WAIT 1 1.09
DANCE NATION - WORDS 1 1.00
MARK OH - WHEN THE CHILDREN CRY 1 1.00
DARREN STYLES & MARK BREEZE PRESENTS 1 1.00
X-ESS FT RBC - TOO MUCH 1 1.00
X-ODUS - I'M IN LOVE AGAIN 0 0.00
TRANCE 90S PROJECT - TASTE OF SUMMER ' 2003 REMIX 1 0.75
SONIQUE - CANT MAKE UP MY MIND 1 1.09
MICHAEL WOODS FT. IMOGEN BAILEY = WARRIOR - IF YOU 1 1.00
HI-GATE - SPLIT PERSONALITY ALBUM SAMPLER 4/4 1 1.00
A.Z.U.R.A - RUN WITH ME 1 0.95
LE SOLEI - CRYING 1 0.85
VPL - IN THE PARK 1 1.00
MOBY PRESENTS VOODOO CHILD - LIGHT IS IN YOUR EYES 1 1.00
STARCHASER - FALLING STARS 1 0.79
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:34 schreef MikeyMo het volgende:
Verder van de zolder van mijn schoonmams nog wat oudjes geplukt waaronder wat Abba's, Grease en Saturday Night Fever.
klinkt bekentquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Het wordt tijd dat ik de platenzaak weer ga teisteren.
Zit alleen met wat financiele probleempjes
hehe goeie shit!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:51 schreef Thunk het volgende:
Phonique feat Die Elfen - The Red Dress (Tiefschwartz remix (L))
Range of Motion ft Tanja Dixon - What You Mean To Me
wieeeee!
hehe juah!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:05 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
hehe goeie shit!tiefschwarz is echt goed bezig de laatste tijd
is dit een andere uitgave dan de normale Dumonde - Cold? of is gewoon alleen mar de titel vertaald ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:00 schreef Jape het volgende:
hardtrance
Dumonde - Kalt (F8T Recordings)
Heb ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:00 schreef Jape het volgende:
Vandaag mijn maandelijkse partij uit duitsland binnen gehad, en een pakketje uit Engeland!
techno
Chester Beatty - A taste of honey (Tresor)
Yep, dat is de Duitse versie.. verder ook gewoon original mix + dub mix, behalve de vocalen zijn de platen identiekquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:00 schreef distrexx het volgende:
is dit een andere uitgave dan de normale Dumonde - Cold? of is gewoon alleen mar de titel vertaald ?
jep was er al achterquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:24 schreef Jape het volgende:
Yep, dat is de Duitse versie.. verder ook gewoon original mix + dub mix, behalve de vocalen zijn de platen identiek
Is dat toevallig in dat kleine steegje achter De Waagh?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:38 schreef mrcool het volgende:
Vandaag ff langs De Waaghals in Nijmegen geweest!
-Mampi Swift_Zion/World Of Change [Charge]
-Sketch & Code_Blinded/Falling [Intercom Recordings]
-Hyper-on Experience_The Remix EP [Moving Shadow]
-Moving Fusion_Atlantis (Bad Company RMX)/Survival [RAM Records]
-Jo_R-Type [Shogun Audio]
Heb nooit problemen gehad met recess.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:58 schreef DJRoberto1978 het volgende:
iemand al ooit iets besteld op recess.nl ? ik heb er wat platen besteld en vorige week betaalt maar nog niets binnen...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:44 schreef veldmuis het volgende:
Jullie ook dat vage mailtje van Only-DJ's gehad?.
En daarna:quote:From: 12 [support@only-djs.com]
To: "Undisclosed-Recipient: ;"@smtp.zonnet.nl
Cc:
Subject:
Hello overthere
I just wanted to tell you that we have increased our shipping costs to USA / CANADA / AUSTRALIA / EUROPE with nearly 50%...
I hope you all will tell your friends, and order from your www.only-djs.com again....
yours sincerly
Only-Djs.com
Ja, letterlijk in bold, met "12" in de from-dinges....vind het wel rete-wazig.quote:From: 12 [support@only-djs.com]
To: "Undisclosed-Recipient: ;"@smtp.zonnet.nl
Cc:
Subject: decreased
Iam stupid... I wrote Increased.. we ofcourse DECREASED ( LOWERED THE PRICE with up to 50% )
Hello overthere
I just wanted to tell you that we have decreased our shipping costs to USA / CANADA / AUSTRALIA / EUROPE with nearly 50%...
I hope you all will tell your friends, and order from your www.only-djs.com again....
yours sincerly
Only-Djs.com
Zit daar een platenboer of ist 2ehands iets?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
ik ga deze morgen afhalen in het wonderschone Oss:
wax 006 Dj Waxweazle Vs. Guitar Rob - pump it, dj! 5,00
wax 004 Dj Tails & Noizer - Double Impact EP ruilen
bzrk 006 Jeremy - flow e.p. 5,00
dwarf 023 Brothers In Crime - forever 2,50
Pengo 011 Critical Mass - burnin love 15,00
baby 031 Mister Dj freakin' it 10,00
mok52 Technohead - Happy birthday 10,00
2e hands, gozer mailde me ooit eens via discogs dat hij die tails & noizer had en evt wilde verkopen dan wel ruilen. Dat zouden we gaan doen, en toen bleek hij een heleboel te verkopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zit daar een platenboer of ist 2ehands iets?
Nope wel gezien op OD volgens mij..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
heeft hier iemand al trouwens "Confusion - Mr Big balls" ?
OD is een online platenzaak?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:53 schreef trance40 het volgende:
[..]
Nope wel gezien op OD volgens mij..
ik heb em en ik heb em ook niet meer nodigquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:31 schreef Fendy het volgende:
Heb afgelopen donderdag als laatste aanwinst binnen gekregen
Michael Burkat & Lars Klein - Alliance II EP
en hij is![]()
Edit
Ik zoek nog steeds Renato Cohen - Abelhas...iemand die hem heeft en ervan af wil?
...en je hebt mail...quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
ik heb em en ik heb em ook niet meer nodig
dikke_zuug@hotmail.com
* veldmuis tevredenquote:Hidden Logic - Time (ASOT024) (Test Pressing)
MK-S vs Robert Nickson - Fallback (ASOT022)
Comanova - Waiting For The Summer (TRE2035)
Op ASOT komen echt lekkere platen uit...
En waiting for the summer is best een goeie plaat voor deze tijd..
Ja precies (gevonden op ebay):quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
mooie aankopen el_bario!
die stardust ep zeg je, is dat die met die 4 remixes?
das een bootleg, ik bedoelde deze eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:40 schreef el_bario het volgende:
[..]
Ja precies (gevonden op ebay):
Stardust vs. Madonna (Holiday)
Bob Sinclair remix
Spacedust - Music feels good with you
Stardust - Medley (Groovy69)
Die heb ik ook maar als 5 track CD single.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
das een bootleg, ik bedoelde deze eigenlijk
Dan moet je eens bij Clone in R'dam kijken (www.clone.nl). Zij distribueren de platen van het Fortek label, dus grote kans dat zij 'm nog hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
...en je hebt mail...
Edit:
Ben trouwens ook nog op zoek naar onderstaande plaat...of ga ik nu te ver?
Literon - Switch to dis
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:25 schreef Circuitbreaker het volgende:
Een overzicht van recente aankopen:
Adam Beyer & Henrik B - The eye that sees itself (Mad Eye Records ME01)
Een beetje techno liefhebber weet wel waar dit duo voor staat.
Zeker..quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:50 schreef IrwanDeMan het volgende:
hoe meer hoe beter
Citizen - Bangin' Man
oudje idd, die koop ik volgens mij meer dan nieuwe releasesquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:00 schreef trance40 het volgende:
[..]
Zeker..
Bangin' man is al een oudje toch? of is dit nieuwe rmx?
classicmusiccompanyquote:Op vrijdag 9 juli 2004 04:13 schreef Buddha_Monk het volgende:
Roy Davis Jr. - About Love
Brett Johnson - Stucco Homes
Tyrant - No Shoes No Cake LP (whaaaaaaaaaa vet!)
vette plaatjes...
yess indeedquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:38 schreef joeplemmens het volgende:
[..]
classicmusiccompany
goeie aankoop!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:23 schreef minton het volgende:
RAMP - Come Into Knowledge LP (Rare groove classic)
Wat Robbie zegt. dat is hemquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:25 schreef DJRoberto1978 het volgende:
mijn vraag zal wel eigenlijk thuishoren in een topic als: ik zoek een nummer...
maar ik denk dat ik hier bij de vinyl-dj's meer succes heb:
ik zoek een hardtrance/hardstyle nummer met de volgende vocal-sample:
"oh yeah, i wanna/gonna rock you with the best"
hij wordt erg vaak gedraaid op party's als defqon en shockers, op discogs.com kon ik hem ook niet vinden
Heb ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:25 schreef DJRoberto1978 het volgende:
mijn vraag zal wel eigenlijk thuishoren in een topic als: ik zoek een nummer...
maar ik denk dat ik hier bij de vinyl-dj's meer succes heb:
ik zoek een hardtrance/hardstyle nummer met de volgende vocal-sample:
"oh yeah, i wanna/gonna rock you with the best"
hij wordt erg vaak gedraaid op party's als defqon en shockers, op discogs.com kon ik hem ook niet vinden
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:04 schreef blup het volgende:
[..]
Heb ik
Zwarte picture disc van scantraxx. :')
Mine:
[afbeelding].
.
Nog 'n trots:
[afbeelding].
Nee hoor die plaat loopt gewoon van buiten naar binnen... Kai Tracid - Consious (met de Kan Cold en Energy mix) die loopt wel van binnen naar buiten... zou zo even geen andere wetenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:50 schreef trance40 het volgende:
[..]Die scantraxx loopt toch van binnen naar buiten??
Nice! 'The Ambience' is erg lekker.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:52 schreef Astherushcomes het volgende:
Micheal burns - North ep
Best lekker en deze week nr. 1 in Engeland.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:24 schreef Foxxy het volgende:
Shapeshifters - Lola's theme (nogal commercieel, maar het is gewoon een lekker nr!)
Ken er nog 1quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:49 schreef Horatio het volgende:
No Faces mts. Dave 202 - SP 2
laatste tijd koop ik niet echt veel platen meer door geldgebrek
Die poster boven jou heeft daar geen last van zo te zienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:37 schreef trance40 het volgende:
[..]
Ken er nog 1
Ik heb de dubbel-cd hiervan. Erg goede classics staan erop. Goede smaak heb je trouwens verder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:56 schreef Circuitbreaker het volgende:
Various Artists - Fuse Ten Years of Techno Music (2/8) (NEWS Records)
Twee oude beukplaten op een plak vinyl te weten "Spokesman - Acid creak" & "Speedy J - Pannik". Niet voor kleinzerige personen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:39 schreef Eraser127 het volgende:
gekocht voor ¤25 (partij verkoop Black Rhythm Records):
Elektrochemie Lk - Schall
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:29 schreef Jape het volgende:
Zo, verhaaltjes erbij. Dat is het leukst... alleen artiesten en titels neerpleuren is alleen voor de kenners interessant, en niet iedereen is bekend met elkaars muziekstijl natuurlijk
Kopen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:40 schreef Jape het volgende:
Aantal hele fijne 2e hands platen gekocht!
Saccoman - The recall (BXR Germany)
Jammer genoeg op het verkeerde label, wilde de originele BXR release, maar goed. De Picotto mix op de B-kant gaat het om, WAT een vette track
Ruilen? Heb nog een boel overtollige hardstylequote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:03 schreef trance40 het volgende:
Kopen?
zeker wel een vette plaatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef avw1982 het volgende:
Darkside - Beats & Riffs
die plaat van Mike Scandle - Dream vol.2 zoek ik nog eigenlijk, doe je die misschien weg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:39 schreef Eraser127 het volgende:
gekocht voor ¤25 (partij verkoop Black Rhythm Records):
....
Mike Scandle - Dream vol.2
...
Welke shop ben je geweest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Neuron
Meer staat er niet op. Behalve dat het van seQuential Music is, een promotje weer, NR 32.
Wel grappig: Verkoper vertelde dat-ie van Tijs af kwam, dus 'k ben een van de eersten die 'm heeft.
Heb ik ook nog voor gestaan maar was het pingeltje al weer zat door die royal gigilo's plaatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:17 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ja die, maar niet die top40 versie met die benni benassi-bassline erin, maar een hardstyle versie:
Fanatic Drive - California
A1. California (Original Mix)
B1. Jimmy
B2. California (Mayday 21 Rmx)
en die van 7 days & 1 week is van exodus
klopt, ik draai veel covers, maar goed, die van enjoy the silence van depeche mode is gewoon origineel, en ik heb nog meer platen gekocht, maar daar kan ik de naam niet van onthoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:57 schreef Jape het volgende:
Wel een hoog cover-gehalte die platen, da's wel jammer
Airwave is zo'n vette plaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:06 schreef Emphasis het volgende:
Rank 1 - Airwave op ID&T
Energy 52 - Cafe Del Mar op Red Alert
done:)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef trance40 het volgende:
Deelat. Kan je misschien iets meer info geven? Style en label eventueel wat uitleg?
Maakt het voor andere lurkers wat interessanter als alleen een lijst met namen.
haha dat kan ik zeker wel zeggen, komt zeer goede muziek uit op het labelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:11 schreef trance40 het volgende:
Whoh Emphasis fan van tracid traxx?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Destiny's Path![]()
mwoah er zijn n og bekendere hoor. Ik heb echt bijna al die ruffneck meuk. Binnenkort maar eens een mix van makenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:06 schreef Emphasis het volgende:
V/A - Ruff Hardcore Classics 2 op Retro Records
A1. Knightvision - Who Is It?
A2. Juggernaut - World O/T LSD-user
A3. Keng - Induce Trance
B1. Wedlock - Ruffneck (Sounds Of..)
B2. Da Predator - Now `ear Diz!
B3. Und. Anarchist - Work it
6 van Ruffneck bekendste platen, dat betekend het betere beuk en stamp werkArtcore to the max zullen we maar zeggen
KNOR is geen sublabel van Ruffneck hoor. Dat was van Pernet & De Koning. Ruffneck, Ruffex, Ruff Intelligenze waren van Patrick van Kerckhoven. En 1x per jaar maakte Van Kerckhoven een plaat voor het KNOR label (als o.a. Innerchild of Bazeman)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:21 schreef Emphasis het volgende:
zijn idd bekendere van ruffneck staan denk ik op Classics 1 maar wel een leuke plaat om zo toe te voegen aan men collectie
ben je trouwens wel goed bezig als je ze allemaal hebten met de sub-labels van Ruffneck ? zoals K.N.O.R.R. verzamel je die ook?
Hmm altijd gedacht dat KNOR een sublabel van hun was, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:10 schreef MikeyMo het volgende:
KNOR is geen sublabel van Ruffneck hoor. Dat was van Pernet & De Koning. Ruffneck, Ruffex, Ruff Intelligenze waren van Patrick van Kerckhoven. En 1x per jaar maakte Van Kerckhoven een plaat voor het KNOR label (als o.a. Innerchild of Bazeman)
Ik heb alle Ruffex, ik geloof ook alle Gangsta's. Ik heb zelfs die Fire & blood als eerste uitgave op Ruff Intelligenze. Verder heb ik een flinke stapel van die Supreme Intelligence platen.
hier staat mijn collectie: http://www.discogs.com/user/mikeymo
The old world passes away, we shall forge a new one in fire and blood....quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:16 schreef Emphasis het volgende:
[..]
Hmm altijd gedacht dat KNOR een sublabel van hun was, weer wat geleerdFire and Blood is zeker wel een vet nummer. Ik heb toen die cd gekocht van Ruffneck met die zilvere voorkant, waar alle "hits" opstaan en daar stond ook een experimental zone bij en daar stond die ook tussen zeer vette nummers vond ik dat. Fire and Blood met een sample van X-men hehe
Ken wel het orgineel. Door wie zijn de remixen gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef Jape het volgende:
Lady Tom - Into my mind (remix edition) (Deep Mission)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |