Deze is idd vele malen ergerquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog beter dan 'dat ding' helemaal bovenaan :Squote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
Die lelijke achterkant van de auto in de openings post, daar kan ik nog wel mee leven, maar dit ding hier staat toch wel met een hele grote stip bovenaan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
zo ken ik er nog wel een:quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:27 schreef Roellie80 het volgende:
[afbeelding]
Ik d8 ook gelijk (na het lezen van de topic titel) aan de Multiplaquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
Cultuurbarbaar.... er Zijn weinig wagens vetter dan Opel Manta..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
Opel Manta
wie dit mooi vindt, is gewoon gek zeg
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:05 schreef Redux het volgende:
Met de nadruk op lelijkst, auto en allertijden.
De SsangYong Rodius MPV
De concept uitvoering:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de productie-uitvoering:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
brrrrrrrr
BAH!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:08 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.... er Zijn weinig wagens vetter dan Opel Manta..
haha tja.... Ik heb zelfs ooit op het punt gestaan er eentje te kopen!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:16 schreef bugeye het volgende:
[..]
BAH!
Dat je dat zo zegt
Zo'n auto hoor ik zelfs voorbij rijden met zijn krakende motor
Dit is met AFSTAND verreweg het lelijkste geval wat zich ooit op de weg heeft durven vertonen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
Ey, oppassen, daar rij ik in..quote:
Ja und? Ik vind het een lelijk autoquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:10 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ey, oppassen, daar rij ik in..
Barbaar is right.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:10 schreef BarBaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:08 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Dit is met AFSTAND verreweg het lelijkste geval wat zich ooit op de weg heeft durven vertonen.
![]()
he, je hebt het wel over MIJN auto, ff dimmen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:08 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Dit is met AFSTAND verreweg het lelijkste geval wat zich ooit op de weg heeft durven vertonen.
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
he, je hebt het wel over MIJN auto, ff dimmen.
een hele mooie groen welquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
daar wil je toch niet in gezien worden!
Daar wil je toch niet door worden aangereden....quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
daar wil je toch niet in gezien worden!
Sodeju, zo vind ik het zelfs een lelijke grafbakquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:08 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
ik heb ook weleens een tijdje achterin een fiat pinda gezetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:13 schreef Klonk het volgende:
Een fiat panda, daar heb ik een uur achterin gezeten, de ene bijna doodervaring na de andere.
ik vind hem cute.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:11 schreef ikookhier het volgende:
of deze [afbeelding]
hoeft ook niet, auto staat al met foto en al op pagina 1van dit topic volgens mijquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:52 schreef woediewokkie het volgende:
ik heb er zelf geen foto van,maar met afstand de austin allegro,hijs gewoon gaaf van lelijkheid
IMHO is dit een van de mooiste auto die ooit is gemaakt. Een auto zoals een auto er uit hoort te zien, vraag een kind een auto te tekenen en je zit zoietsquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:04 schreef Scalle-- het volgende:
[afbeelding]
ik twijfelde eraan of hij het was,herken hem meestal wel aan zijn lelijke kont,maar komt in de buurtquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoeft ook niet, auto staat al met foto en al op pagina 1van dit topic volgens mij
Russische degelijkheid, die auto's zijn niet kapot te krijgenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:04 schreef Scalle-- het volgende:
[afbeelding]
Die lampjes van die Micra vind ik echt superlelijk! Verpest heel de auto...quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:32 schreef MaGNeT het volgende:
Hmm... die Nissan Micra heeft wel wat... vind ik niet in het rijtje thuis horen... is ook behoorlijk populair op dit moment... ik zie die dingen overal opdoemen... vind 't wel een origineel ontwerp voor een Nissan... zou dat komen omdat Renault zich er tegenwoordig mee bemoeit?
En wat betreft de Panda... heb zelf een jaar in zo'n ding rondgereden... en gesleuteld... allemaal kleine vage probleempjes... gelukkig niet duur om te fixen...
En m'n huidige Toyota uit '92 roest als een leeg sardineblikje in een vat zoutzuur... maar hij is idd wel betrouwbaarVolgende keer ff eentje uitzoeken zonder roest...
Ik heb me altijd al afgevaargd wat voor types dat geval nou kochten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:10 schreef BarBaar het volgende:
[..]
dat klopt netzoals het volgende:quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
Opel Manta
Mwhahahaha stumperquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hele mooie groen wel![]()
rij 100 keer liever in een multipla dan een grafbak van een golf of focus![]()
je moet het ook niet te serieus nemen wat ik zeg, domboquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:47 schreef xSoDx het volgende:
[..]
dat klopt netzoals het volgende:
opel manta is lelijk en jij bent homo...
Dat is em.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg: dank Uquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:49 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Mwhahahaha stumper
HELDquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die laatste ziet er uit als 'n speelgoedauto, maar voor de rest zijn 't toch best mooie auto's... Niet dat de mensen je met hun kin op half zeven staan aan te gapen als je in zo'n auto voorbij komt gereden, maar ze zijn echt verre van lelijk...quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:04 schreef Impry het volgende:
Nissan Micra
[afbeelding]
Volkswagen Golf Country/4x4
[afbeelding]
Toyota Echo
[afbeelding]
Lexus GS430 ofzo
[afbeelding]
Rover Streetwise
[afbeelding]
Die zijn toch wel erg lelijk![]()
Stoere auto! Een klassieker! Een auto voor de liefhebber.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
Opel Manta
Ik d8 ook meteen aan die extreem lelijk Multipla bij het zien van de topictitelquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
van de meeste 240's zijn intussen zelfs de banden vierkant gewordenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:58 schreef Klonk het volgende:
Volvo 240 zit in dezelfde categorie, geen ronde lijn te bekennen (op de banden en het stuurwiel na dan)
Maar, bmw is een merk wat op techniek altijd vernieuwend bezig wil zijn. Is het dan niet een beetje raar als het het op design gebied niet wil vernieuwen?quote:
BMW is een mooi werk maar de 7 serie vind ik nou niet echt heel mooi 5 serie daar in tegen wel en 6 serie is wel een mega mooie auto.quote:Op zondag 18 april 2004 13:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar, bmw is een merk wat op techniek altijd vernieuwend bezig wil zijn. Is het dan niet een beetje raar als het het op design gebied niet wil vernieuwen?
Die 7 en 6 zijn ontworpen door een nederlander, ik ben daar best trots op.
* instemtquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
of apart zetten in het fiat resevaat... met een heeeeel hoog hek er omquote:Op zondag 18 april 2004 13:57 schreef StefanP het volgende:
[..]
* instemt
Wie zoiets koopt verdient een nekschot.
quote:Op zondag 18 april 2004 19:19 schreef Kopstoot het volgende:
Mazda 121![]()
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
Ik ook niet, vind het een prachtige auto!quote:Op zondag 18 april 2004 19:53 schreef CreativeMind het volgende:
ik snap trouwens niet dat de nieuwe Megane in dit topic wordt genoemd
barbaarquote:Op zondag 18 april 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
De alfa 155 DTM
Ziet er niet uit toch
quote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Multipla ongetwijfeld![]()
cultuurbarbaar!!quote:Op zondag 18 april 2004 20:37 schreef capp het volgende:
zonder enige twijfel de citroen bx
quote:Op zondag 18 april 2004 20:37 schreef capp het volgende:
zonder enige twijfel de citroen bx
ik stem ook volmondig voor de multiplaquote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Multipla ongetwijfeld![]()
Functie boven vormquote:Op zondag 18 april 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
De alfa 155 DTM
Ziet er niet uit toch
is dat hetzelfde als luxe en functioneel?quote:Op zondag 18 april 2004 22:47 schreef Spellbound het volgende:
multipla...
van binnen is ie mooi....![]()
spoiler werk is idd wel foutquote:Op zondag 18 april 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
De alfa 155 DTM
Ziet er niet uit toch
Jeps, je wilt niet weten wat er in een multipla past, en alles electrisch verstelbaar, airco, heerlijk, dus ook luxe en functioneelquote:Op zondag 18 april 2004 23:54 schreef vexz het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als luxe en functioneel?
Bij deze nominatie sluit ik me van harte aanquote:Op maandag 19 april 2004 01:36 schreef The-pride het volgende:
Die nieuwe Golf 5hij is lelijk van buiten en als je erin zit
en daarnaast rijd ie nog eens verschrikkelijk
![]()
Wat achter het stuur zit is ook vaak verschrikkelijk bij deze bak. Echt een teef-mobiel.quote:Op zondag 18 april 2004 23:53 schreef Garfield880 het volgende:
deze auto vind ik verschrikkelijk lelijk:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
nee.. eigenlijk is het nixquote:Op zondag 18 april 2004 23:54 schreef vexz het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als luxe en functioneel?
hahaquote:Op zondag 18 april 2004 21:47 schreef Juggy het volgende:
[..]
cultuurbarbaar!!de BX is een van de meest fijne auto's om te rijden ooit, en zeker niet lelijk... je vergeet ff dat het een auto is van 15 jaar oud. De design standaarden waren toen nog niet zoals nu.
Anyway, ik nomineer de nieuwe Lancia Ypsilon:
[afbeelding]
Die is niet lelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:06 schreef dr.dray het volgende:
De Aston Martin Lagonda.
Die is echt ontzettend lelijk!!!
http://freespace.virgin.net/roger.ivett/332.jpg
jou mening\smaak hoeft niet voor iedereen te gelden hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef yup het volgende:
Wat voor idiote discussie is dit man.
MULTIPLA!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:20 schreef Chillmeister het volgende:
nog eentje vergeten denk ik plots!
de Mercedes Vaneo
A design classic!!!! barbaar dat je bent! daar word grof geld voor betaald tegenwoordig!!! dat ding is magistraal... ik zou me niet schamen als ik er in zou rijden, tis inderdaat geen italiaans ontwerp... maar een opel kadet is een stuk nikszeggender... hij is wel lomp maar wel op een goeie manierquote:Op maandag 19 april 2004 07:04 schreef Miesjel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze auto klopt van geen kanten... Bij verre de lelijkste auto.
Zo.....en dat mocht wel eens gezegd worden!!! Totaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind de Multipla niet lelijk!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:34 schreef F.R.I.M. het volgende:
[..]
Zo.....en dat mocht wel eens gezegd worden!!! Totaal mee eens!!!![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:54 schreef Leshy het volgende:
Ik wil nogmaals de Multipla nomineren.
Hoe vaker ik 'm zie, hoe lelijker hij wordt.
Hmmm, dubieus, ook al vind ik eerstgenoemde niet lelijk, m'n ouders hebben ze allebeiquote:Op maandag 19 april 2004 01:07 schreef sigaar het volgende:
denk ook eens aan de renault velsatisof de opel agila
zelf rij ik in een wonder van schoonheid, de opel kadett sedan
![]()
gevormd door de wind....vooral bij dat iets oudere model. Echt afschuwelijk imhoquote:Op zondag 6 juni 2004 11:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry, een Multipla vind ik ook niks. Maar ik zou er nog eerder in ga rijen dan in dit:
[afbeelding]
Die bak is zo over-designed (als dit een woord is??), het ziet er niet uit, een hoop braaksel heeft meer stijl....
Nej man ik vind de Thesis best vet! Vooral de achterlichtenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef Eyeopener het volgende:
Mutipla denk ik. Maar deze is bijv. ook heel erg lelijk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef rashudo het volgende:
Ik dacht dat ik wist wat de lelijkste auto ooit was.. tot ik de Rover Streetwise zag..
Als ik er ooit 1 in het echt zie hoop ik dat ik ook kan zien wat voor iemand er achter het stuur zit.. daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar.
dan heb je die nog niet in het echt gezien, schitterend, met getinte ramen, mooi lichtmetaal en lexus style achterlichten, godfather bakquote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef Eyeopener het volgende:
Mutipla denk ik. Maar deze is bijv. ook heel erg lelijk:
[afbeelding]
Auto's zoals deze Hyundai vind ik ook het ergste. Idd veel te veel overdesigned, net zoals die zielige plastic Rover Streetwise ook.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry, een Multipla vind ik ook niks. Maar ik zou er nog eerder in ga rijen dan in dit:
[afbeelding]
Die bak is zo over-designed (als dit een woord is??), het ziet er niet uit, een hoop braaksel heeft meer stijl....
HAHAHA Hij geeft het nog toe ook, Ik vind de multipla met afstand de lelijkste drol die ik ooit op de weg heb gezien.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
he, je hebt het wel over MIJN auto, ff dimmen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |