Het antwoord staat er al schat, New Order met Blue Mondayquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
U2 sunday bloody sunday ?
Staat tegen over dat ik dus vannacht weer moet werken he!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kutjanus
Ik ook volgens mn huisgenote. Maar volgens mij heb ik gewoon een lekker kleurtje, uit de Alpen meegenomen en gisteren geperfectioneerdquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
Zo maar het terras weer eens opzoeken, ben al een beetje verbrand zelfs
On-ge-loof-lijk. Misschien moet ik m nog wat vaker draaien om het te gaan waarderen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al schat, New Order met Blue Monday
Of je nou voor of achter de bar staat te drinken, werken kan je het in beide gevallen niet noemenquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat tegen over dat ik dus vannacht weer moet werken he!
Ik wist wel dat juist jij met deze opmerking zou komenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of je nou voor of achter de bar staat te drinken, werken kan je het in beide gevallen niet noemen
Mijn papa is al jaren leider van het eerste, stopt er aant eind van het jaar mee... Volgens mij is dat best leuk, leider zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:03 schreef just me het volgende:
weekend!!
![]()
morgen rustig dagje en dan zondag ga ik aan het 1e worden voorgesteld als hun nieuwe leider voor komend seizoen
golfer en bluezz.. gaan jullie naar r'dam morgen??
heel heel misschien, in ieder geval pas later, eerst naar de 1e comp. wedstrijd van F..quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:03 schreef just me het volgende:
golfer en bluezz.. gaan jullie naar r'dam morgen??
sorry lieverdquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al schat, New Order met Blue Monday
Zo hier nog één. Gisteren met een meisje op stap: "Haal die traan nou eens uit je oog."quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
een nadeel van dit prachtige weer begin steeds meer last te krijgen van hooikoorts
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist wel dat juist jij met deze opmerking zou komen
Vallen vrouwen niet meer voor de emotionele gevoelige metroseksueel ErikT?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:19 schreef ErikT het volgende:
Zo hier nog één. Gisteren met een meisje op stap: "Haal die traan nou eens uit je oog."
Ik heb er in ieder geval veel zin inquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn papa is al jaren leider van het eerste, stopt er aant eind van het jaar mee... Volgens mij is dat best leuk, leider zijn...
voor mij ook heel heel heel misschienquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:14 schreef Bluezz het volgende:
heel heel misschien, in ieder geval pas later, eerst naar de 1e comp. wedstrijd van F..
waarom nodig je de familie niet bij jullie thuis uit kunnen ze meteen helpen de boel te verbouwenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:19 schreef DIGGER het volgende:
Maar morgen zijn m'n schoonouders wel 35 jaar getrouwd, dus een ouderwetse Italiaanse vreet en zuip party
Fresh from the barbershop zoals will smith ooit in Summertime bezong !quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:37 schreef rubbereend het volgende:
*kiept emmer water erover
terug en vers geknipt
Verlate 1 april grap?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Privé mailwisselingen Máxima en Mabel in handen van FOK! yeah right
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |