ik in iedergeval niet. maar heb wel graag dat ze van Persie een beetje heel houdenquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij zo geen kampioen wil worden.
Het is niet de mooiste manier nee. Wel typisch voorbeeld van 'Waar twee honden vechten...'quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij zo geen kampioen wil worden.
Ach ja...iedereeen zit een beetje met de relletjes van gisteravond in zijn hoofd, maar voor de rest is het rustig !quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:04 schreef ErikT het volgende:
Mogguh. Geen kater vandaag. Gisteren verstandig geweest en naar huis gegaan. Jaja, kleine jongetjes worden groot.
Alles goed hier?
geen kater maar was ik gisteren maar net zo verstandig als jij geweestquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:04 schreef ErikT het volgende:
Mogguh. Geen kater vandaag. Gisteren verstandig geweest en naar huis gegaan. Jaja, kleine jongetjes worden groot.
Alles goed hier?
Zit tussen Shoarma en Gyros inquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:36 schreef mitt het volgende:
Ancuna?
wat is dat
echt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:41 schreef pascalheister het volgende:
nog een halve dag hier
speler van jong feyenoord mitt, die gister is toegetakeld door ajaxsupporters
Even geen tijd, ben hier even aan het persie-enquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik lust ook wel een broodje Ancuna, met picallily
Shit alweer lieverdquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
Even geen tijd, ben hier even aan het persie-en
Ik zal er Van der Vaart meemaken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Wel weer inbinden erna hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |