quote:En dat is helaas niet alleen het geval bij V8 of enkel beperkt tot MWC. Nergens, behalve op de reguliere zenders, kun je nog eens op je gemak wat dingen nalezen over het zojuist uitgezonden programma. Laatste zinnetje gedaan? Scherm zwart, een copyrightvermelding en een jaartal. Gatverdegatver wat heb ik daar een hekel aan.
Op dinsdag 31 juli 2001 20:01 schreef muizekop het volgende:
Ja, 't is alleen dat die Kilo Utrecht Tango -zender V8 de afleveringen niet helemaal uitzendt. Na de aftiteling komt (laatste seizoen) nog een stukje van de aflevering.
quote:Vond ik vroeger ook erg geweldig, maar die plek is toch wel ingenomen door Seinfeld.
Op dinsdag 31 juli 2001 19:58 schreef Zapper het volgende:
is er zo weer op!
Volgens mij nog steeds de beste comedy ever
Seinfeld schopt kont !
quote:Waardoor er vervolgens een halfuur lang een hele lading stront je tv vult...
Op woensdag 01 augustus 2001 13:06 schreef DainBramage het volgende:Seinfeld schopt kont !
ik heb heel wat afleveringen gemist
En wie is Seven (jongetje)?
en wat i er met hem gebeurd ?
quote:Dat Peggy en Marcy zwanger waren, dat was een lange droom van Al.
Op maandag 24 maart 2003 00:34 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is er nu precies gebeurd met de zwangerschappen van Peg en Marcy ?ik heb heel wat afleveringen gemist
En wie is Seven (jongetje)?
en wat i er met hem gebeurd ?
Maar vooral Bud en de hond blijven mijn favorieten
quote:is al op dvd....
Op maandag 24 maart 2003 09:23 schreef kezmania het volgende:
Ben toch weer aan het kijken.
Waneer komt deze serie nu eens op DVD?
Blijft Veronica de serie ook uitzenden of verdwijnt het weer?
quote:deze moet je hebben...
Op maandag 24 maart 2003 09:23 schreef kezmania het volgende:
Ben toch weer aan het kijken.
Waneer komt deze serie nu eens op DVD?
quote:Kwaliteit is niet zo denderend blijkbaar...
Op donderdag 13 november 2003 19:30 schreef kinky_queen het volgende:[..]
deze moet je hebben...
quote:Beste niet, maar close call.
Op dinsdag 31 juli 2001 19:58 schreef Zapper het volgende:
is er zo weer op!
Volgens mij nog steeds de beste comedy ever
Met het konijn nog levend en z'n huis in puin.
Ze hebben alle seizoenen "Love & Marriage" gehad van Sinatra.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:32 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Jammer van de nieuwe muziek bij seizoen 3.
Copyright redenen misschien? Al blijft het vreemd...maar MWC is een geweldige seriequote:Op zondag 13 februari 2005 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze hebben alle seizoenen "Love & Marriage" gehad van Sinatra.
Ook seizoen 3. Want die heb ik ook nog op video gehad.
Heel erg vreemd dat de dvd-versie een ander deuntje heeft... Ik snap de logica hier ook niet helemaal van. Rare jongens die van Columbia Tristar...![]()
ZOu kunnen, vreemd dat seizoen 1 en 2 wel de normale theme-song hebben.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Copyright redenen misschien? Al blijft het vreemd...maar MWC is een geweldige serie![]()
hoezo.. ik heb de dubbeldvd de 10 beste afleveringen van married with children.. maar daar heb je volgens mij de normale tune hoor...quote:Op zondag 13 februari 2005 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Copyright redenen misschien? Al blijft het vreemd...maar MWC is een geweldige serie![]()
Da's gewoon een domme dvd naar mijn mening.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:52 schreef avotar het volgende:
[..]
hoezo.. ik heb de dubbeldvd de 10 beste afleveringen van married with children.. maar daar heb je volgens mij de normale tune hoor...
ik heb die best of dvd wel thuis liggen maar eerlijk gezegt valt die me erg tegen zonde geld. Het zijn niet eens de leukste afleveringen. Die maren met Jefferson en die No'Mam dude's latere dus...quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's gewoon een domme dvd naar mijn mening.
Net als de losse Simpsons DVD's.
Truc van de maatschappij om nog even wat dvd's te verkopen voordat ze alle afleveringen op dvd zetten. Ik heb het niet zo op "the best off" dvd's....
Net als nu weer van The Muppets...
Zet ze toch allemaal per seizoen op DVD en ga niet zelf uitzoeken wat de beste afleveringen zijn...
Seizoen 1, 2 en 3 zijn al verkrijgbaar in Nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb die best of dvd wel thuis liggen maar eerlijk gezegt valt die me erg tegen zonde geld. Het zijn niet eens de leukste afleveringen. Die maren met Jefferson en die No'Mam dude's latere dus...
Weet iemand of die DVD's ooit nog op de Nederlandse markt komen en dan ook alle seizoenen
Klopt.. daar heb je helemaal gelijk in..quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's gewoon een domme dvd naar mijn mening.
Net als de losse Simpsons DVD's.
Truc van de maatschappij om nog even wat dvd's te verkopen voordat ze alle afleveringen op dvd zetten. Ik heb het niet zo op "the best off" dvd's....
Net als nu weer van The Muppets...
Zet ze toch allemaal per seizoen op DVD en ga niet zelf uitzoeken wat de beste afleveringen zijn...
Zie een aantal posts voorheen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:47 schreef B.M het volgende:
erg coole dvd boxen, lache afleveringen,
alleen waarom zit de originele themesong niet op de seizoen dvd's van Married with children![]()
Niet altijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:14 schreef Tarak het volgende:
Ik vond het altijd erg grappig om te zien, hoe Peggy Bundy "liep". Op d'r hakken door het hele huis, met altijd die leggin aan en datzelfde kapsel.
Inderdaad erg jammer dat ze het originele Frank Sinatra nummer hebben vervangen voor een goedkoop instrumentaal deuntje. Ik heb gelezen dat degene die over de rechten van dit nummer beschikt, dit nummer niet op de verdere dvd's wilde hebben. Erg jammer. Het is helaas ook niet aanwezig op het vierde seizoenquote:Op zondag 13 februari 2005 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze hebben alle seizoenen "Love & Marriage" gehad van Sinatra.
Ook seizoen 3. Want die heb ik ook nog op video gehad.
Heel erg vreemd dat de dvd-versie een ander deuntje heeft... Ik snap de logica hier ook niet helemaal van. Rare jongens die van Columbia Tristar...![]()
Hahaha ja!quote:Op maandag 21 februari 2005 15:05 schreef LaTeX het volgende:
Bij van die uitspraken als "Let`s Rock" gebeurd dat altijd .. Leuk om te zien.
Weet niet precies wanneer dat gaat gebeuren, denk rond seizoen 5/6 begint het echt gaaf te worden
ja ik ook, maar zou toch wel fijn zijn om weer es een keer Frank te horen zingen ipv dit walgelijke nummer...quote:Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
en ook niet op 7. En ik denk ook niet dat ie op 8 en 9 gaat komen. Wel jammer maar ik spoel het toch altijd door
hoeveel seizoenen zijn er dan?quote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Patch het volgende:
Ik heb nu tot en met 6 gezien, en ik moet zeggen dat er wat topafleveringen tussenzitten, maar ik geloof dat de afleveringen vanaf seizoen 7 leuker zijn. Ik vind sowieso Jefferson grappiger dan Steve.... En Bud is ook iets aantrekkelijker voor de verhaallijnen als ie wat ouder is...
11quote:
niet? das wel jammer jah...quote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef Patch het volgende:
[..]
11
nooit een echte eindaflevering geweest...![]()
ja dat is inderdaad erg jammer, en maakt de dvd-boxen best wel "goedkoop". Maar ik had ergens gelezen dat degene die de rechten heeft over dat nummer Love And Marriage van Sinatra, niet wil dat dat nummer op de dvd's wordt gezet. Dus vandaar dat het vervangen is. Voor mij persoonlijk maakt het in principe niet zo heel veel uit, want ik spoel toch altijd door als ik de dvd's ga kijken. Maartoch; het is wel de sfeer die ontbreekt aan de boxen. Maargoed, ik heb het nummer op een cd van Sinatra, dus het is niet compleet onmogelijk om het nummer te hebben zeg maar.quote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef Patch het volgende:
[..]
ja ik ook, maar zou toch wel fijn zijn om weer es een keer Frank te horen zingen ipv dit walgelijke nummer...
waarom hoor je op de DVD's in het buitenland wel Frank Sinatra?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:24 schreef Erick1985 het volgende:
Geloof het of niet; maar seizoenen 8 én 9 komen samen uit op 1 February. Heb ook al gelezen dat seizoen 10 waarschijnlijk op 15 maart al uitkomt. Dan alleen nog seizoen 11, en ik heb de complete serie![]()
Seizoen 8 wordt geweldig; daarin heeft Al dus ook z'n eigen No Ma'am Club voor mannen die een hekel hebben aan hun vrouw
![]()
[..]
ja dat is inderdaad erg jammer, en maakt de dvd-boxen best wel "goedkoop". Maar ik had ergens gelezen dat degene die de rechten heeft over dat nummer Love And Marriage van Sinatra, niet wil dat dat nummer op de dvd's wordt gezet. Dus vandaar dat het vervangen is. Voor mij persoonlijk maakt het in principe niet zo heel veel uit, want ik spoel toch altijd door als ik de dvd's ga kijken. Maartoch; het is wel de sfeer die ontbreekt aan de boxen. Maargoed, ik heb het nummer op een cd van Sinatra, dus het is niet compleet onmogelijk om het nummer te hebben zeg maar.
ik heb oa de duitse box seizoen 5 en 6 gezien & gehoord, dat was Frank Sinatra....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:54 schreef TornadoDK het volgende:
op duitse ook niet hoor, die andere 2 weet ik niet maar dat lijkt me heel sterk als dat wel zo is
dat lijkt me sterk aagezien ik verschillende mensen die ik ken deze ook hebben, maar zij hebben gewoon dat irritante muziekje. heel vreemd als jij wel dat sinatra liedje hebt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Patch het volgende:
[..]
ik heb oa de duitse box seizoen 5 en 6 gezien & gehoord, dat was Frank Sinatra....
Was dat niet het idee achter TV 10 Gold?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Cool_Runner het volgende:
later zijn ze idd leuker geworden.
Wel tof dat het weer op tv is. j. de Mol zou ens een zender moeten starten met alleen jaren 80 series. succes gegarandeerd.
Zijn ook uiteraard ál lang & breed binnen. Peggy is toch ook nog semi-beroemd geworden met allerlei bijrolletjes in films/series?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
je hoort bijna nooit meer wat van die gasten, afgezien van Christina/kelly
en ik woon in Duitsland, nog vreemder....quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk aagezien ik verschillende mensen die ik ken deze ook hebben, maar zij hebben gewoon dat irritante muziekje. heel vreemd als jij wel dat sinatra liedje hebt.
Alf, Perfect Strangers, Who's The Boss?, My Two Dads, Cosby Show, Different World et ceteraquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Cool_Runner het volgende:
later zijn ze idd leuker geworden.
Wel tof dat het weer op tv is. j. de Mol zou ens een zender moeten starten met alleen jaren 80 series. succes gegarandeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |