ja dat wil ik nou ook wel eens wetenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Nico Dijkshoorn nu écht een mol in de finale zitten?
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:59 schreef schatje het volgende:
Een andere voorwaarde is om users die meegaan in een verhaal later niet voor weirdo's uit te maken. U bent gewaarschuwd.
Wat bedoel je daar nou weer mee. Je zal het waarschijnlijk nooit geloven en als je het wel gelooft, dan wel. Als je iets van de televisiewereld afweet, en van commercie en manipulatie, dan heb je helemaal geen bewijs nodig. Het bewijs is vorig jaar al geleverd, het wordt overal geleverd behalve bij de quizzen waar echt een groot geldbedrag op het spel staat en waar een notaris aan verbonden is, bijvoorbeeld dat programma van Linda de Mol.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Voorwaarde is nu overigens wél dat SCH nú een naam gaat noemen, zodat we met z'n allen kunnen constateren of hij dit jaar wel gelijk heeft.
Pas maar op. Ik kan 'm zo weer op slot gooien. Neem dat maar van me aanquote:Op donderdag 15 april 2004 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Bevalt je wel he die macht. Ik vind het tekenend voor je dat je meteen zo'n domme reactie plaatst over die weirdo's. Je hebt geen greintje gevoel voor wat een forum hoort te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik kan 'm zo weer op slot gooien. Neem dat maar van me aan.
Het interesseerde je toch niet. Bemoei je er dan ook niet meequote:Maar goed, SCH, vertel eens wat jij allemaal gehoord hebt?? Wanneer is de volgende vergadering?? Wie gaat er winnen??
Stel je niet aan zo aan. Je kan ook nergens tegen zegquote:Op donderdag 15 april 2004 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Bevalt je wel he die macht. Ik vind het tekenend voor je dat je meteen zo'n domme reactie plaatst over die weirdo's. Je hebt geen greintje gevoel voor wat een forum hoort te zijn.
[..]
Het interesseerde je toch niet. Bemoei je er dan ook niet mee
Hij heeft al gezegd in vorige topic wie er gaat winnen. De finale zou volgens hem Marlies vs Maud worden maar aangezien Boris zo populair is wordt het toch Boris vs Marlies en Marlies gaat dan winnen!quote:Op donderdag 15 april 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik kan 'm zo weer op slot gooien. Neem dat maar van me aan.
Maar goed, SCH, vertel eens wat jij allemaal gehoord hebt?? Wanneer is de volgende vergadering?? Wie gaat er winnen??
Ik denk dat als het echt doorgestoken kaart was ze dan juist NIET deze zelfde verhoudingen zouden gebruiken aangezien er dan juist mensen gaan denken dat er wordt gemanipuleerd.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het verdacht dat de verdeling meisje - jongen na elke 2 uitzendingen keurig 50 - 50 is, evenals vorig jaar.
Ho ho - ik heb alleen gezegd wat er op de vergadering is besproken.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:21 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd in vorige topic wie er gaat winnen. De finale zou volgens hem Marlies vs Maud worden maar aangezien Boris zo populair is wordt het toch Boris vs Marlies en Marlies gaat dan winnen!
dat is mij inderdaad ook al opgevallen, ik geloof niet bepaald in dat idols conceptquote:Op donderdag 15 april 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het verdacht dat de verdeling meisje - jongen na elke 2 uitzendingen keurig 50 - 50 is, evenals vorig jaar.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Maar SCH, vertel.... Wie wordt het volgens de laatste vergadering?
Boris of Marlies?
Draai er niet zo om heen en zeg gewoon waar het op staat ventje, op deze manier slaat dit topic helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Wie zou jij laten winnen als je de leiding had?
Ik ben geen ventje en ik mag toch wel een vraag stellen? Wat wil je dan weten - alleen een naam? Het gaat toch om het principe dat er een spelletje gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:55 schreef Fusion het volgende:
[..]
Draai er niet zo om heen en zeg gewoon waar het op staat ventje, op deze manier slaat dit topic helemaal nergens op.
Als je die vraag moet stellen heb je niet goed op mijn avatar gelet SCH....quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie zou jij laten winnen als je de leiding had?
De stemming verloopt ook wel eerlijk - maar het is niet van groot belang voor wie er uiteindelijk doorgaat, althans, niet 100 procent doorslaggevend.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Of de beïnvloeding verder gaat dan alleen het stemgedrag weet ik niet, ik denk wél dat er gemanipuleerd wordt, maar de stemming zelf verloopt volgens mij wél eerlijk.
Kijk zo dek je jezelf al weer in, je gaat zeggen van hij gaat niet winnen ZOALS HET ER NU VOOR STAAT. Dan kan je alle kanten opquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
De stemming verloopt ook wel eerlijk - maar het is niet van groot belang voor wie er uiteindelijk doorgaat, althans, niet 100 procent doorslaggevend.
Een, jouw mannetje komt uiteraard in de finale maar gaat helaas voor je niet winnen, zoals het er nu voorstaat.
En hoe staat het er nu voor dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
De stemming verloopt ook wel eerlijk - maar het is niet van groot belang voor wie er uiteindelijk doorgaat, althans, niet 100 procent doorslaggevend.
Een, jouw mannetje komt uiteraard in de finale maar gaat helaas voor je niet winnen, zoals het er nu voorstaat.
Ja maar wat wil je dan??? Ik vertel je gewoon zoals het gaat. Jij wilt me blijkbaar ergens op afrekenen, ik vind het best.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:59 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Kijk zo dek je jezelf al weer in, je gaat zeggen van hij gaat niet winnen ZOALS HET ER NU VOOR STAAT. Dan kan je alle kanten op
bereid je dan maar voor op as zaterdag..quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik denk ook dat de kijkers bewust beïnvloed worden door het inspelen op emotie (zie JK)
Doel je hiermee op het gerucht dat de moeder van JK op NL bodem is? Of het feit dat alle kandidaten gefilmd zijn in hun thuissituatie??quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:06 schreef Timmai het volgende:
[..]
bereid je dan maar voor op as zaterdag..
Het topic waar het mee begon:quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:53 schreef Omega het volgende:
Vraagje aan Schatje;
Is het topic van vorig jaar nog online beschikbaar? Die hele discussie die we vorig jaar over precies hetzelfde hadden? Vanwege deze quote van SCH in 1 van de gesloten topics meldde;
Jim is altijd veel populairder geweest dan Jamai dus ik begrijp niet waar je het over hebt, of je vergist je of ik heb me toen vergist.
Ben wel benieuwd, weet het ook niet zeker, maar dat is nog wel hetgene dat ik me kan herrineren van vorig jaar.
Dit is iets wat jij schreef. Dus minder stemmen, is volgens mij gelijk aan minder populair.quote:
Het is wel leuk om te zien dat HMG zich niet goed kan verweren. Heb ik beweerd dat er 1 computer is? Dacht het niet, er zijn een paar computers waar de uitslag op te zien is. Ik heb 1-tje ervan gezien. Dat van die kamer die op slot zit, is leuk voor de buhne, maar is pure onzin. Dat Jim afgelopen weekend de minste stemmen had, dat is wat ik geconstateerd heb. Leek mij wel gepast om aan jullie te melden - dus snap nog steeds niet waarom ik een lading drek over me heen krijg.
Is SCH journalist? En zit er een journalist bij de vergaderingen?? Ik dacht dat hij een techneut was, en indien er technische problemen zijn tijdens een uitzending dat hij dan wordt ingezet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:35 schreef Hypochonder het volgende:
Als ik me er ook nog even tegenaan mag bemoeien:
SCH is journalist
Het zo een groot nieuws zijn indien er bewijs is dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Net als vorig jaar blijft hard bewijs achterwege. Als ik journalist was, en ik had bewijs dat er gesjoemeld werd bij Idols, zou ik dat zeker laten plaatsen.
Er is niks geplaats.
Dus er is geen bewijs voor deze beschuldiging (Het openen vaneen Topic op FOK is geen bewijs hoor).
Kijk even naar de publiciteit die er vorig jaar geweest is lieverd, voordat je zulke onzin uitkraamt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:35 schreef Hypochonder het volgende:
Als ik me er ook nog even tegenaan mag bemoeien:
SCH is journalist
Het zo een groot nieuws zijn indien er bewijs is dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Net als vorig jaar blijft hard bewijs achterwege. Als ik journalist was, en ik had bewijs dat er gesjoemeld werd bij Idols, zou ik dat zeker laten plaatsen.
Er is niks geplaats.
Dus er is geen bewijs voor deze beschuldiging (Het openen vaneen Topic op FOK is geen bewijs hoor).
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het topic waar het mee begon:
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen
Oplichtingspraktijken van Idols: Finale Jamai-Hind
Oplichtingspraktijken van Idols: Finale (deel 2)
Idols - Oplichtingspraktijken (deel 3)
Idols - Oplichtingspraktijken (deel 4)
Idols - Oplichtingspraktijken (deel 5)
Idols - Oplichtingspraktijken deel 6
Idols - Oplichtingspraktijken deel 7! Heel erg bedankt Schatje voor de lijst, nu weet ik zeker dat SCH had gezegd dat Jim de minste stemmen kreeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door Omega op 16-04-2004 14:03:41 ]"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Ja, dat mag je vinden hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:52 schreef Hypochonder het volgende:
Hmm, heb ik gedaan, daarom heb ik het juist geschreven.
Vorig jaar was er ook 0.0 bewijs.
Ja, hij zegt in het eerste deel van Oplichtingspraktijken bij een facilitaire bedrijf te werken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Is SCH journalist? En zit er een journalist bij de vergaderingen?? Ik dacht dat hij een techneut was, en indien er technische problemen zijn tijdens een uitzending dat hij dan wordt ingezet.
quote:Laten we het daarop houden - maar mijn baan zit eerder in de journalistiek dan in iets technisch, that's it.
Ja, als journalist aanwezig zijn bij de computers vanwege eventuele calamiteitenquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:01 schreef Omega het volgende:
Oh ik vond dee quote van SCH, dus toch niet technisch zoals ik dacht;
[..]
Ik weet echt niet wat je bedoelt hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
Maar het is een bekende truc om de boodschapper te onthoofden.
Nee, maar jij bent dan ook een heilige, jij hebt nooits iets kwaads in de zin he lieverd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat je bedoelt hoor.
Nee - het ging om verschillende fases in de strijd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:21 schreef Omega het volgende:
SCH; Ben je het nu met me eens dat jij hebt gezegd dat Jim minder populair (minder stemmen) was dan Jamai (en Hind en Dewi en Mariek) maar dt je nu hebt gezegd dat hij populairder was dan Jamai, dus tegenstrijdig?
Maar dat had ik het al de hele tijd over, ik heb gelijk ronde 5 of 6 genoemd. Toen zei je dat ik mij vergiste en nu kom je met verschillende fases.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - het ging om verschillende fases in de strijd.
Denk wat je wilt denken - waarom denk jij dan dat alles er zo vreselijk eerlijk aan toe gaat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:32 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar dat had ik het al de hele tijd over, ik heb gelijk ronde 5 of 6 genoemd. Toen zei je dat ik mij vergiste en nu kom je met verschillende fases.
Dus toen Jim ineens in de finale kwam toen werd hij ineens populairder dan Jamai, terwijl daarvoor hij eigenlijk nummer 6 zou zijn?![]()
![]()
Volgens mij houdt diegene die wel in de vergadering zit (waar jij je informatie vandaan haalt) jou voor de gek. Hij verteld jou dat tijdens de vergaderingen wordt besloten, maar is dat helemaal niet zo.![]()
![]()
Dit klinkt inderdaad zoals ik het mij ook voorstel. En zelfs met de liveshows kunnen ze nog wel wat beinvloeden, zoals wie zit er naast wie, aan wie stellen ze welke vraag etc etc.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef benniebon het volgende:
Toen we naar het gelredome reden heb ik twee uur met mensen van de redactie in de auto gezeten en het enige wat doorgestoken is waren de rondes voor de liveshows en dan onder het mom van welke beelden zenden we uit en welke niet.
Dat is de bijna de enigste manier voor de mensen van Idols om invloed te hebben wat zenden we uit en hoe ze het over laten komen op het publiek er wordt gewoon ontzettend veel in geknipt en daardoor krijg je als kijker een vertekend beeld maar in de liveshows kunnen ze niet knippen dus....
Nee helemaal eerlijk is het niet, in de zin van wie brengen ze positief in beeld. Wie geven ze meer aandacht etc etc. Maar ik denk wel dat degene met de minste stemmen afvalt totdat er twee overblijven en degene die dan de meeste stemmen heeft is de winnaar en Idol 2003/2004/200?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk wat je wilt denken - waarom denk jij dan dat alles er zo vreselijk eerlijk aan toe gaat?
Boris wordt het niet volgens SCH. Dus dan zou Marlies voor de hand liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef schatje het volgende:
Maar SCH, wie wordt de winnaar nou?? Je zegt immers zelf dat dat al vast staat.
Kijk jij snapt hem al nu de rest nog...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad zoals ik het mij ook voorstel. En zelfs met de liveshows kunnen ze nog wel wat beinvloeden, zoals wie zit er naast wie, aan wie stellen ze welke vraag etc etc.
Ik zie nog steeds geen logische reden waarom ze degene met de meeste stemmen niet door zouden laten gaan. Alleen in de finale is daar nog een reden voor, al vind ik het een zwakke reden.
Jij hebt het doorquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze in principe ook graag zo veel mogelijk "afspiegelingen" van Nederland willen hebben. JK is de enige allochtoon en in die zin zeer belangrijk om lang te houden, zoals Marlies de natte droom van de alternatievelingen moet zijn en Maud de studente speelt.
Wat is daar in godsnaam doorgestoken aan?? En waarom werd Hind dan geen tweede vorig jaar?? Waarom scoorde Yuli dan zo laag??quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze in principe ook graag zo veel mogelijk "afspiegelingen" van Nederland willen hebben. JK is de enige allochtoon en in die zin zeer belangrijk om lang te houden, zoals Marlies de natte droom van de alternatievelingen moet zijn en Maud de studente speelt.
Dat de leiding beslist en niet de stemmers, dat vind jij geen doorgestoken kaart?quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam doorgestoken aan??
Waarom wel? Ze kozen voor een finale met 2 jongens die enigszins vergelijkbaar waren omdat ze daar een goede campagne in zagen, en dat hadden ze goed gezien.quote:En waarom werd Hind dan geen tweede vorig jaar??
De allochtonenverdeling is tot aan de laatste ronden goed volgehouden met David en Hind.quote:Waarom scoorde Yuli dan zo laag??
Hoe vaak heeft Jim vorig jaar op de kruk gezeten?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Maud in de finale?
![]()
en nu ff reeel... hoe vaak heeft ze nou al op de kruk gezeten?
En waarom moet JK er lang inblijven? Zodat allochtonen kijken? Het gaat juist om het aantal stemmen. Als er vandaag 10.000 stemmen binnen komen op Maud en 1.000 op JK, waarom zouden ze dan JK doorlaten, immers het is heel goed mogelijk dat die 10.000 stemmers van Maud volgende week niet kijken en/of stemmen, immers hun favoriet is er uit. Dat is dus 9.000 stemmenminder is minder inkomsten etc etc In de finale maakt dit niet meer uit want dan is er geen volgende week.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
HMH (nu dus Blue Circle) is alleen maar de producent die redactie en productie levert. En die huren weer een groot aantal andere bedrijven in om alles technisch voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:00 schreef schatje het volgende:
Calvobbes eens vragen welke facilitaire bedrijven meewerken aan Idols. Hij werkt namelijk in dat wereldje.
Volgens mij is dat voor een heel groot deel Holland Media House.
Tijdens het programma geld verdienen is mooi, maar ze kijken ook wel wie ze op een goede manier in de markt kunnen zetten na het programma.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:33 schreef Omega het volgende:
[..]
En waarom moet JK er lang inblijven? Zodat allochtonen kijken? Het gaat juist om het aantal stemmen. Als er vandaag 10.000 stemmen binnen komen op Maud en 1.000 op JK, waarom zouden ze dan JK doorlaten, immers het is heel goed mogelijk dat die 10.000 stemmers van Maud volgende week niet kijken en/of stemmen, immers hun favoriet is er uit. Dat is dus 9.000 stemmenminder is minder inkomsten etc etc In de finale maakt dit niet meer uit want dan is er geen volgende week.
Ik noem nu JK en Maud, maar daar had ik dus alle 10 (of misschien wel alle 27) kunnen noemen, tenminste als ik al die namen kendedus om niet de minst populaire (minste stemmen) te laten afvallen is niet logisch en financieel ook niet aantrekkelijk.
Yup. En het gerucht gaat dat JK's moeder in Nederland is, of iig naar Nederland komt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat filmpje van die ouders van JK was ook al weer zoiets om meer stemmen te trekken voor die pauper.
Ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar de moeder van JK is voor zover ik weet idd in Nederland.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doel je hiermee op het gerucht dat de moeder van JK op NL bodem is? Of het feit dat alle kandidaten gefilmd zijn in hun thuissituatie??
Dat zou tijd worden. Ik vond het filmpje al zo'n goedkope actiequote:Op zaterdag 17 april 2004 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yup. En het gerucht gaat dat JK's moeder in Nederland is, of iig naar Nederland komt.
Nou, dan vliegt Maud er vanavond dus uit. :'(quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yup. En het gerucht gaat dat JK's moeder in Nederland is, of iig naar Nederland komt.
Adres Onbekend - bedoel je eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:45 schreef calvobbes het volgende:
Maar als SCH bij een TV facilitair bedrijf werkt dat bij Idols werkt zal dat wel Dutchview zijn. Al kun je je daar makkelijk achter verschuilen aangezien er meerder bedrijven werkzaam zijn bij idols.
Slim hequote:Op zaterdag 17 april 2004 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry hoor SCH, maar je komt enkel met een aantal nietszeggende one-liners. Je noemt geen naam, alleen dat alles veranderlijk is. Zo kun je bij elke winnaar zeggen: zie je wel, doorgestoken kaart
Ik mag toch hopen dat die JK eruitvliegt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Nou, dan vliegt Maud er vanavond dus uit.![]()
Kan toch niet...quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die JK eruitvliegt.
Iedere boerenlul kan zoiets bewerenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Slim he
Maar jij gaat er misschien vanuit dat ik iets te bewijzen heb. Da's niet het geval - voor mij het de waarheid en wat ik kwijt wil, post ik hier. As simple as that.
Ik ben nergens trots op. Wat zit je toch zo dwars, lieverd?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan zoiets beweren.
Om daar nou dus trots op te zijn.
.
Dan vliegen ze dat hele zootje nu maar alvast terugquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:39 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Kan toch niet...
Zijn moeder staat pas voor de uitzending van 1 mei op het programma.
Nee hoor, je mag van mij gewoon voor lul staan. Schone lei enzoquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nergens trots op. Wat zit je toch zo dwars, lieverd?
Ik vertel gewoon wat ik weet, is dat verboden ofzo, dat je er zo fel op reageert?
Fijn zo - laat het daar dan bij!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag van mij gewoon voor lul staan. Schone lei enzo.
Die is idd in nederland, aan gezien ik op Schiphol werk en JK er dinsdag met cameraploeg stond inclusief WelCome Home ballonnen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarbij??quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Fijn zo - laat het daar dan bij!
Oh. God.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is idd in nederland, aan gezien ik op Schiphol werk en JK er dinsdag met cameraploeg stond inclusief WelCome Home ballonnen...
Ja, maar in een ingelaste vergadering hebben ze toch besloten dat Marlies het veld moest ruimen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef ee-04 het volgende:
Nou SCH, is Marlies er toch mooi uit he flapdrol! Ze zou toch winnen enzo!
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou overigens compleet van mijn (idols-) geloof afvallen als Maud de finale zou halen ten koste van Marlies en/of Boris. In dat geval ga ik álle complottheoriën geloven...
Precies. Maar SCH heeft niets te bewijzen, maar vertelt ons gewoon wat hij weet, proestquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar in een ingelaste vergadering hebben ze toch besloten dat Marlies het veld moest ruimen.
Das waar, op het laatste moment toch nog even van hun hele plan afgeweken!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar in een ingelaste vergadering hebben ze toch besloten dat Marlies het veld moest ruimen.
Zijn reactie was inderdaad à la Alice, kinderachtig.quote:Op zondag 18 april 2004 10:30 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het wel vaag hoe Marlies gister is afgebrand door HJ, en hoe ze haast opgelucht leek dat ze er uit was. Misschien wilde ze er zelf wel uit.
Precies!! En er is besloten dat Meike de winnares wordt, ongeacht de wensen van het publiekquote:Op zondag 18 april 2004 10:08 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Das waar, op het laatste moment toch nog even van hun hele plan afgeweken!
En je vond Marlies zelf niet een beetje kinderachtig??quote:Op zondag 18 april 2004 10:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zijn reactie was inderdaad à la Alice, kinderachtig.
Zo kinderachtig vond ik het niet. Hij wees Marlies op haar fouten en het publiek ging boe roepen. Dat zou inderdaad terechter zijn voor de onder de maat presterende Marlies.quote:Op zondag 18 april 2004 10:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zijn reactie was inderdaad à la Alice, kinderachtig.
Nou, zuiver was het zeker niet.quote:Op zondag 18 april 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En je vond Marlies zelf niet een beetje kinderachtig??
Ja, en de beslissing dat Marlies eruit moest ging niet van harte hoor. Met name bij Henk-Jan lag het wat gevoeligquote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies. Maar SCH heeft niets te bewijzen, maar vertelt ons gewoon wat hij weet, proest![]()
![]()
hoe lang laten jullie hem nog zonder bewijzen zo lullen?
Oh?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef ee-04 het volgende:
Nou SCH, is Marlies er toch mooi uit he flapdrol! Ze zou toch winnen enzo!
Al zou weirdo in dit geval ook wel op zijn plaats zijn. En wat is je verklaring? Een extra ingelaste vergadering of zoquote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh?
Flapdrol is natuurlijk veel minder erg dan weirdo
Ach, ze zegt het rechstreeks en niet achteraf in een ander foraquote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh?
Nee, schatje het is tegen mij en dan mag het. Maar da's onzin SCH, ze heeft helemaal geen hekel aan je.quote:Op zondag 18 april 2004 14:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, ze zegt het rechstreeks en niet achteraf in een ander fora.
Wat voor verklaring zou ik je schuldig zijn lieverd?quote:Op zondag 18 april 2004 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Al zou weirdo in dit geval ook wel op zijn plaats zijn. En wat is je verklaring? Een extra ingelaste vergadering of zo?
Helemaal niets hoor, maar waarom moet deze topicreeks dan open blijven?quote:Op zondag 18 april 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat voor verklaring zou ik je schuldig zijn lieverd?
Om van gedachten te wisselen over de vraag in hoeverre het er in idols eerlijk aan toegaat. Interessante vraag die veel mensen bezig houdt.quote:Op zondag 18 april 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor, maar waarom moet deze topicreeks dan open blijven?
SCH niet meer voor flapdrol uitmaken hoorquote:Op zondag 18 april 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor, maar waarom moet deze topicreeks dan open blijven?
Hey weirdoquote:Op zondag 18 april 2004 14:34 schreef schatje het volgende:
[..]
SCH niet meer voor flapdrol uitmaken hoor.
ik zei geen flapdrol, ik zei weirdo. Krijg ik nu een banquote:Op zondag 18 april 2004 14:34 schreef schatje het volgende:
[..]
SCH niet meer voor flapdrol uitmaken hoor.
Nou, schiet los, hoe kwam het dat Marlies eruit moest??quote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Om van gedachten te wisselen over de vraag in hoeverre het er in idols eerlijk aan toegaat. Interessante vraag die veel mensen bezig houdt.
Ik zou het niet weten - bedenk jij eens wat.quote:Op zondag 18 april 2004 14:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, schiet los, hoe kwam het dat Marlies eruit moest??
Dat is niet aan mijquote:Op zondag 18 april 2004 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik zei geen flapdrol, ik zei weirdo. Krijg ik nu een ban![]()
?
Wanneer is de volgende vergadering SCH??quote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten - bedenk jij eens wat.
Morgen lijkt me, en daarna iedere dag.quote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende vergadering SCH??
Spannend hoor. Hou je ons wel op de hoogte??quote:Op zondag 18 april 2004 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgen lijkt me, en daarna iedere dag.
Ja, stel je voor dat we iets missen!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Spannend hoor. Hou je ons wel op de hoogte??
quote:Op zondag 18 april 2004 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we iets missen!!!!!
Nee - heb ik nooit gedaan, zal ik nu ook niet doen. Ik vind het interessant dat zoveel mensen zo naief zijn dat ze denken dat alles goudeerlijk gaat, dat dat nog bestaat. Vind ik wel schattig.quote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Spannend hoor. Hou je ons wel op de hoogte??
Nou ja, als je concrete dingen/bewijzen hebt waaruit je stelling blijkt geef ik je een kans.quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - heb ik nooit gedaan, zal ik nu ook niet doen. Ik vind het interessant dat zoveel mensen zo naief zijn dat ze denken dat alles goudeerlijk gaat, dat dat nog bestaat. Vind ik wel schattig.![]()
Heb jij concrete dingen/bewijzen voor het tegenovergestelde dan?quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, als je concrete dingen/bewijzen hebt waaruit je stelling blijkt geef ik je een kans.
Dan moet je beter lezen - mijn mening is constant en consequent hetzelfde: het aantal stemmen is uiteraard van ondergeschikt belang aan beslissingen van hogerhand. Dat er veel omheen gemierrenneukt wordt, is wel gezellig maar niet van belang.quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij verandert mij namelijk iets te vaak van mening
Oké, je mening is 'het is doorgestoken kaart', die is inderdaad constant. Maar je bewerinkjes die het moeten bewijzen zijn niet zo constant, vind je zelf van wel?quote:Op zondag 18 april 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen - mijn mening is constant en consequent hetzelfde: het aantal stemmen is uiteraard van ondergeschikt belang aan beslissingen van hogerhand. Dat er veel omheen gemierrenneukt wordt, is wel gezellig maar niet van belang.
Maar ik wil het ook helemaal niet bewijzen. Dat kan ik ook niet want daar is het allemaal veel te wispelturig voor. Ik laat me wellicht iets te vaak verleiden om er op in te gaan. Het is niet hard te maken, dat is logisch - het gaat om enorm veel geld. Ik hoor graag van mensen waarom ze denken dat het wel eerlijk gaat, dat is namelijk zo onlogisch.quote:Op zondag 18 april 2004 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oké, je mening is 'het is doorgestoken kaart', die is inderdaad constant. Maar je bewerinkjes die het moeten bewijzen zijn niet zo constant, vind je zelf van wel?
Hallo?? Jij beweert iets. Dan is het aan om je stelling te staven met cijfers en feitenquote:Op zondag 18 april 2004 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij concrete dingen/bewijzen voor het tegenovergestelde dan?
Hallo - jij maakt mij voor van alles uit omdat ik ongelijk zou hebben - of ben je er toch iet zo zeker vanquote:Op zondag 18 april 2004 15:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Hallo?? Jij beweert iets. Dan is het aan om je stelling te staven met cijfers en feiten.
Ja, heel leuk en aardig, maar dan moet je toch echt met iets komen waaruit blijkt het er niet eerlijk toegaat. Anders is het geen topic waard.quote:Op zondag 18 april 2004 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoor graag van mensen waarom ze denken dat het wel eerlijk gaat, dat is namelijk zo onlogisch.
Als je met een dergelijk omstreden stelling komt is het niet gek dat dat niet geloofd wordt eer je het bewijst. Beetje flauw om de critici dan om contra-bewijzen te gaan vragen.quote:Op zondag 18 april 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo - jij maakt mij voor van alles uit omdat ik ongelijk zou hebben - of ben je er toch iet zo zeker vanNiet altijd overal zo om heen lullen, die naam heb je in andere fora al meer dan voldoende.
Omstreden???quote:Op zondag 18 april 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je met een dergelijk omstreden stelling komt is het niet gek dat dat niet geloofd wordt eer je het bewijst. Beetje flauw om de critici dan om contra-bewijzen te gaan vragen.
Nou, dan heb je het afgelopen jaar niet echt goed de media gevolgd.quote:Op zondag 18 april 2004 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Omstreden???Bij een paar fokkertjes en wat andere 15-jarigen misschien, niet bij de rest van het land hoor.
Ja, leuk geprobeerd, maar ik ben niet zo gevoelig voor dat slappe geouwhoer van je.quote:Op zondag 18 april 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo - jij maakt mij voor van alles uit omdat ik ongelijk zou hebben - of ben je er toch iet zo zeker vanNiet altijd overal zo om heen lullen, die naam heb je in andere fora al meer dan voldoende.
quote:Op zondag 18 april 2004 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het afgelopen jaar niet echt goed de media gevolgd.
Ik ga niet al die topics weer over schrijven om van jou te horen dat je het niet gelooft. Ik heb het gezien, ik weet het - en dat jij het niet gelooft is je goed recht, maar val mij er verdomme niet steeds zo mee lastig. Ga even buiten spelen ofzoquote:Op zondag 18 april 2004 15:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, leuk geprobeerd, maar ik ben niet zo gevoelig voor dat slappe geouwhoer van je.
Hetr is gewoon simpel, jij beweert iets, wat je tot op nu niet hard kan maken. Daar gaat het om en niet door de vraag bij de ander te leggen.
Dus geef eens iets concreet.
Leef jij nou maar lekker verder in die droomwereld van jequote:Op zondag 18 april 2004 15:52 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Leef jij nou maar lekker verder in die droomwereld van je.
Ik zie nog steeds niet in wat voor Idols het voordeel is om de minder populaire deelnemers ver te laten komen. Gezien het verloop dit jaar zie ik sowieso geen reden om aan de eerlijkheid te twijfelen.quote:Op zondag 18 april 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]Doe ik. Geloof jij al die commerciele mannetjes in pak maar op hun blauwe ogen
![]()
Vader en moedertje spelenquote:Op zondag 18 april 2004 15:55 schreef kooba het volgende:
Ik ga wel meebuiten spelen
hoor schatje
Leugenaar - waarom lieg je zo vaak op Fok???quote:Op zondag 18 april 2004 15:55 schreef schatje het volgende:
Kortom, SCH wil het niet hard maken dan wel iets concreets geven.
schatje heeft aan niemand een hekelquote:Op zondag 18 april 2004 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
In Nederland ben je onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is. En jouw 'blaat, het is doorgestoken kaart want ik ken iemand die vergadert, blaat' is dat niet. Ik snap werkelijk niet waarom jij deze beweringen mag doen zonder bewijzen.... ik zou het namelijk ge-edit hebben als off topic geblaat. En als schatje echt een hekel aan je zou hebben, zoals je zelf beweert, had ze dat allang gedaan.
Sterker, ik geef die jongen een tweede kans. Ik had het vorige deel namelijk op slot gedaanquote:Op zondag 18 april 2004 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
In Nederland ben je onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is. En jouw 'blaat, het is doorgestoken kaart want ik ken iemand die vergadert, blaat' is dat niet. Ik snap werkelijk niet waarom jij deze beweringen mag doen zonder bewijzen.... ik zou het namelijk ge-edit hebben als off topic geblaat. En als schatje echt een hekel aan je zou hebben, zoals je zelf beweert, had ze dat allang gedaan.
Tuurlijk niet, maar ik zou wel begrijpen als ze het zat zou worden, eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 april 2004 15:57 schreef kooba het volgende:
[..]
schatje heeft aan niemand een hekel
Nou, kom er dan nog eens mee. Zet het op een rijtjequote:Op zondag 18 april 2004 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Leugenaar - waarom lieg je zo vaak op Fok???
Ik heb erg veel concreets gegeven, jij gelooft het alleen niet.
quote:Op zondag 18 april 2004 15:57 schreef kooba het volgende:
[..]
schatje heeft aan niemand een hekel
Waarom? Je kan de topics toch vinden. Zet het zelf op een rijtje als je het zo belangrijk vindt.quote:Op zondag 18 april 2004 15:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, kom er dan nog eens mee. Zet het op een rijtje.
quote:Op zondag 18 april 2004 15:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Sterker, ik geef die jongen een tweede kans. Ik had het vorige deel namelijk op slot gedaan.
Komen met stellingen zonder bewijzen, een mod persoonlijk aanvallen, zit je te hengelen naar een ban of zoquote:Op zondag 18 april 2004 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ben je toch een ontzettende leugenaar
Nou nee, het is jouw bewering. Het is niet alleen voor mij hoor, maar ook voor al die andere usersquote:Op zondag 18 april 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Je kan de topics toch vinden. Zet het zelf op een rijtje als je het zo belangrijk vindt.
Er mag niet gesproken worden over de vraag of er dingen mis zijn aan idols? Alsof ik de enige ben die dat vindt en denktquote:Op zondag 18 april 2004 16:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou nee, het is jouw bewering. Het is niet alleen voor mij hoor, maar ook voor al die andere users.
Als jij het niet zo belangerijk vindt kan ik het topic net zo goed sluiten.
Aanvallen? Ze liegt, ze geeft me geen tweede kans, dat moest ze doen van anderen.quote:Op zondag 18 april 2004 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komen met stellingen zonder bewijzen, een mod persoonlijk aanvallen, zit je te hengelen naar een ban of zo
Wel hoor, mits er concrete bewijzen/aanwijzigingen zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Er mag niet gesproken worden over de vraag of er dingen mis zijn aan idols? Alsof ik de enige ben die dat vindt en denkt
Waarom ben je zo bang voor kritiek op je programmaatje?
Zij liegt niet, jij liegt. Er is namelijk geen enkel concreet bewijs voor je stellingen en dat maakt jou een leugenaar, niet haar.quote:Op zondag 18 april 2004 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Aanvallen? Ze liegt, ze geeft me geen tweede kans, dat moest ze doen van anderen.
Nee hoor, gewoon in goed overleg. Zo gaat dat hier op Fok!.quote:Op zondag 18 april 2004 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Aanvallen? Ze liegt, ze geeft me geen tweede kans, dat moest ze doen van anderen.
Nou ja.... ieder mensquote:Op zondag 18 april 2004 16:08 schreef schatje het volgende:
Ieder mens verdient een tweede kans.
Jaja. Daarom stond een aantal weken geleden de winnaar al veel te vroeg in beld, en stond gister aan het begin van de uitzending een SMSje naar JK in beeld, dat zijn pak zo stoer was. Zo eerlijk gaat dat niet...quote:Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Teuntje Teunissen uit Volkel heeft de scooter gewonnen!
Die ken ik! Gaaf, nu weet ik in ieder geval zeker dat dat bellen eerlijk gaat...
Prachtig avatarquote:Op zondag 18 april 2004 18:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaja. Daarom stond een aantal weken geleden de winnaar al veel te vroeg in beld, en stond gister aan het begin van de uitzending een SMSje naar JK in beeld, dat zijn pak zo stoer was. Zo eerlijk gaat dat niet...
Precies, zonde dat SCH het wederom voor een hoop mensen wil verpesten.quote:Op zondag 18 april 2004 18:09 schreef flugeltje het volgende:
SCH, doe eens lief.... Zometeen gaat dankzij jou het topic wéér op slot. En dat ten koste van de mensen die er gewoon over willen praten of Idols nu wel/niet doorgestoken kaart is. Er zijn meerdere theoriën dan alleen de jouwe en het zou zonde zijn als we daar straks niet meer over kunnen discussieren....
Ach joh, zeur toch niet zo.quote:Op zondag 18 april 2004 18:15 schreef schatje het volgende:
ote]
Precies, zonde dat SCH het wederom voor een hoop mensen wil verpesten.
Ach ja, meneertje APK moet zich er ook mee bemoeienquote:Op zondag 18 april 2004 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ach joh, zeur toch niet zo.
Het is een leuk topic.
Zeg ik toch, wijffie.quote:Op zondag 18 april 2004 18:25 schreef schatje het volgende:
Ach ja, meneertje APK moet zich er ook mee bemoeien.
Maar ja, het is nu eigenlijk wel een leuk topic ja.
quote:Op zondag 18 april 2004 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg ik toch, wijffie.
is dat niet gewoon de Idols Chat waar die pubers zich klem aan betalen?? :Squote:Op zondag 18 april 2004 18:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
..... en stond gister aan het begin van de uitzending een SMSje naar JK in beeld, dat zijn pak zo stoer was.
Klopt, tis gewoon op naam dat stemmen!quote:Op zondag 18 april 2004 20:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de Idols Chat waar die pubers zich klem aan betalen?? :S
stemmen gaat op naam.. en niet JK je pak is stoer maar goed
Is toch niet zo erg dat ik je flapdrol noemde :S Vond het gewoon zo vreemd dat je zei dat of het nou Maud en Marlies of Boris en Marlies zouden worden in de finale, Marlies hoe dan ook zou winnen!quote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh?
Jah maar we hadden gezegd dat dat opeens was besloten toch, in een spoedvergadering! Dus vind ik SCH toch geen flapdrol meer, want dat kon hij toch niet wetenquote:Op zondag 18 april 2004 22:25 schreef schatje het volgende:
Alleen ligt Marlies eruit.
Er wordt aan het einde van backstage-uitzendingen wel eens gemeld dat het publiek kan doorsmssen en dat ze dan gaan kijken of ze daar wat mee kunnen doen. Het kan dus best zijn dat ze nog SMS'sen met steunbetuigingen van de week ervoor tonen op het scherm.quote:Wel viel me gisteren aan het begin van de uitzending op dat de smsjes van zogenaamde fans al op het scherm kwamen (die steunbeteugingen). Terwijl er daarvoor nog helemaal niet ge-smsed (?) kon worden. Dat klopt dus niet.
Dan bellen ze je toch gewoon op op dat nummer: "Goedenavond, u bent de gelukkige winnaar. Geeft u ons uw adresgegevens".quote:En hoe zit het met die prijzen die ze uitreiken? Als jij met een pre-paid kaart een smsje verstuurd, weten ze nooit hoe je heet en waar je vandaan komt. Dan zou je dus alleen kunnen winnen als je belt of smst met een vaste telefoon, of een telefoon met een abbo. Hoe zit dat?
Want? Marlies zette een totaal andere versie van zichzelf neer dan men gewend was. Dat heeft haar een hoop stemmen gekost, klaarquote:Op maandag 19 april 2004 08:46 schreef Frutsel het volgende:
vind ut beetje vreemd hoor. Maud zit vier keer op de kruk en nu tegen Marlies die er voor de eerste keer zit en ineens heeft Maud meer stemmen dan Marlies. YEAH RIGHT...
En hiermee stopt ut Idols avontuur qua geloofwaardigheid
In de journalistiek wel ja - maar ik wist niet dat ik werd betaald voor mijn bijdragen op Fokquote:Op maandag 19 april 2004 02:43 schreef Neuralnet het volgende:
En SCH, in de journalistiek heb je vast geleerd dat je je bronnen moet natrekken, dat je moet kunnen bewijzen waar je over praat en dat je het geheel moet beargumenteren. Anders mag je er niet eens over schrijven en breng je je reputatie in gevaar.
Dat was vorig jaar volgens mij wel het geval.quote:Op zondag 18 april 2004 19:51 schreef Christine het volgende:
er zullen toch niet echt vier nummers al klaarliggen?
Nee, maar je zou je haast gaan betalen om die bijdragen niet meer te doenquote:Op maandag 19 april 2004 09:40 schreef SCH het volgende:
[..]
In de journalistiek wel ja - maar ik wist niet dat ik werd betaald voor mijn bijdragen op Fok
Of ze verwachtten bij clubs gewoon dat dat de top 3, oftewel het populairst zouden zijnquote:Op maandag 19 april 2004 10:56 schreef Christine het volgende:
Is iemand dit opgevallen?? Op Idols.nl staat een plaatje "is jouw favoriet afgevallen?"
Kijk eens op de achtergrond van dat plaatje? Daar zijn de gezichten van Marlies, Boris en JK te zien. Staat het al vast dat Maud gaat winnen???
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat er niets achter zit....
Ik ga niet eens op je inquote:Op maandag 19 april 2004 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]Door wie word jij betaald?
Tuurlijk manquote:Op maandag 19 april 2004 11:13 schreef ShaoliN het volgende:
SCH, is dit nu gewoon een vorm van aandacht die je graag wil hebben?
Ze zijn Maud gewoon vergeten?quote:Op maandag 19 april 2004 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat er niets achter zit....
maud paste er niet op?quote:Op maandag 19 april 2004 11:21 schreef Shir het volgende:
[..]
Ze zijn Maud gewoon vergeten?
Je blijft zo wel heel erg irritant SCHquote:Op maandag 19 april 2004 11:09 schreef SCH het volgende:Door wie word jij betaald?
Wat maakt ze een indruk dan he? Als zelfs de redactie haar vergeet...quote:Op maandag 19 april 2004 11:21 schreef Shir het volgende:
[..]
Ze zijn Maud gewoon vergeten?
Maud is wel groot ja...quote:Op maandag 19 april 2004 11:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
maud paste er niet op?
quote:Op maandag 19 april 2004 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat maakt ze een indruk dan he? Als zelfs de redactie haar vergeet...
quote:Op maandag 19 april 2004 11:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je blijft zo wel heel erg irritant SCH
Telkens sugereren dat er complotten e.d. zijn, maar nooit eens met duidelijk bewijs of duidelijke uitspraken durven komen. Beetje triest dat je zo probeert vol te houden dat jij precies weet hoe de vork in de steel.
Kom nou eens gewoon met een duidelijke uitspraak zodat je kunt bewijzen dat je er alles vanaf weet, of houd gewoon je bek dicht ipv dit irritante trollerig gedrag....
Hij aast op je baanquote:Op maandag 19 april 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]Schelden is een teken van onmacht. Adres nog steeds onbekend???
Ben je jaloers lieverd?![]()
Huh? Toen Alice juist erin bleef vond ik des temeer 'bewijs' dat het geen doorgestoken kaart was. Ze vonden haar gewoon zielig en ze kreeg veel stemmen, omdat ze zo was afgekraakt door de jury. dat vond ik vrij logisch.quote:Op maandag 19 april 2004 10:07 schreef Shir het volgende:
Ik weet niet of Idols doorgestoken kaart is. Ik heb het wel eens gedacht toen Alice er steeds in bleef en Ron en Robin eruit moesten. Nu weet ik het niet....maar de winnaar staat zeker al vast.
En waarom zouden ze niet vier nummers klaar hebben liggen. Degene die ze in de finale niet gebruiken, kunnen ze de overige deelnemers toch alsnog aanbieden?
Precies, symphaty votesquote:Op maandag 19 april 2004 12:12 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Huh? Toen Alice juist erin bleef vond ik des temeer 'bewijs' dat het geen doorgestoken kaart was. Ze vonden haar gewoon zielig en ze kreeg veel stemmen, omdat ze zo was afgekraakt door de jury. dat vond ik vrij logisch.
Schelden? Stel je niet zo aan zeg... Dit is niks....quote:Op maandag 19 april 2004 11:35 schreef SCH het volgende:Schelden is een teken van onmacht.
Jij hebt niks waar iemand jaloers kan zijnquote:Ben je jaloers lieverd?![]()
Op - je bent op vergeten.quote:Op maandag 19 april 2004 19:17 schreef calvobbes het volgende:
Jij hebt niks waar iemand jaloers kan zijn
Als je het over onmacht hebt... Alleen maar reageren op kleine dingen en niet inhoudelijk op opmerkingen reageren. Dat je zelf nu moeite doet om de aandacht van mijn opmerkingen af te leiden geeft toch wel aan dat je niks weet en maar wat loopt te bluffenquote:Op maandag 19 april 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
Op - je bent op vergeten.
quote:Op maandag 19 april 2004 19:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je het over onmacht hebt... Alleen maar reageren op kleine dingen en niet inhoudelijk op opmerkingen reageren. Dat je zelf nu moeite doet om de aandacht van mijn opmerkingen af te leiden geeft toch wel aan dat je niks weet en maar wat loopt te bluffen
Heel wat minder dan jij.quote:Op maandag 19 april 2004 19:58 schreef SCH het volgende:Je neuzelt ook maar voor je uit.
Ik beweer helemaal niks. En als ik wel wat zou beweren, dan zou ik ook IETS beweren en niet wat vaags. En zelfs dat IETS zou ik ook nog onderbouwen met wat bewijzen of plausibele verhalen.quote:Maar zeg eens, u werkt voor de tv en wil beweren dat het er allemaal eerlijk en oprecht toegaat in programma's als deze?
Hmmm... Als er iemand is die makkelijke aantijgingen uit, ben jij het wel.quote:Ik loop niet te bluffen, maar heb ook geen zin om me tegen dat soort gemakkelijke aantijgingen te verdedigen.
Vanuit de bezemkast toch?quote:Waarom zou ik. Ik weet in grote lijnen hoe het er aan toe gaat; ik heb dat vorig seizoen van dichtbij gezien
Als het bij alleen melden zou blijven dan niks, maar als je dan ook nog eens andere mensen die het tegendeel zeggen uitlachend aan gaat spreken met "Door wie word jij betaald? ", dan ben je imo zeer fout bezig...quote:ik heb er trouwens helemaal geen problemen mee maar wat is er zo erg aan om het gewoon te melden?
Nee, daarom raakten ze bij HMG zo in paniekquote:Op maandag 19 april 2004 20:12 schreef calvobbes het volgende:
Maar ook voor die bewering hebben we nooit iets concreets gezien, geen mededeling over hoe jij dat hebt kunnen zien of wat er allemaal precies gebeurde. Allemaal vage verhalen SCH. Niks concreets.
Ach hou toch op. Als iemand bij ieder spoortje van kritiek roept dat het niet waar is, is zo'n opmerking zeer terecht. Maar volgens jou ben je dan al fout bezig.quote:Als het bij alleen melden zou blijven dan niks, maar als je dan ook nog eens andere mensen die het tegendeel zeggen uitlachend aan gaat spreken met "Door wie word jij betaald? ", dan ben je imo zeer fout bezig...
Geef jezelf niet teveel eer. Dat lag niet aan jou.quote:Op maandag 19 april 2004 20:22 schreef SCH het volgende:
Nee, daarom raakten ze bij HMG zo in paniek
Neem zelf dat advies eens ter handquote:Ach hou toch op.
Nou zeg dan eens concreets waar en hoe ze valsspelen ipv weer dit soort vage onzin te verkondigingen. Ik werk al 5 jaar bij de TV en heb ze nog nooit zien sjoemelen met dit soort dingen.quote:Nogmaals: als je bij de tv werkt dan weet je beter, of je steekt enorm je kop in het zand.
Dat lag aan de berichtgeving en die begon op Fok - dus hang niet de wijsneus uit. Waardoor raakten ze volgens jou dan in paniek?quote:Op maandag 19 april 2004 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Geef jezelf niet teveel eer. Dat lag niet aan jou.
quote:Nou zeg dan eens concreets waar en hoe ze valsspelen ipv weer dit soort vage onzin te verkondigingen. Ik werk al 5 jaar bij de TV en heb ze nog nooit zien sjoemelen met dit soort dingen.
Ik moet Calvobbes steunen. Ik heb ook een aantal jaren bij de tv gewerkt en met dit soort zaken valt moeilijk te manipuleren. Wel kan de redactie door bijvoorbeeld een 'foute styling' of een verkeerde muziekkeuze de uitslag beinvloeden.quote:Op maandag 19 april 2004 20:26 schreef calvobbes het volgende:
Nou zeg dan eens concreets waar en hoe ze valsspelen ipv weer dit soort vage onzin te verkondigingen. Ik werk al 5 jaar bij de TV en heb ze nog nooit zien sjoemelen met dit soort dingen.
Jij bent niet de enige die op Fok! post.quote:Op maandag 19 april 2004 20:36 schreef SCH het volgende:
Dat lag aan de berichtgeving en die begon op Fok
Wees nou eens concreet SCH... Als het voor jou echt zo duidelijk is, dan moet het toch geen probleem zijn wat aan te geven. Maar aangezien je gewoon blijft weigeren ook maar iets duidelijker te zijn, laat je zien dat je gewoon aan het bluffen bent en niks weet.quote:Pearl? Hans Anders?
Kom op zeg, ben je naief of speel je het.
Het enige heldere daaraan is dat het jouw mening is. Verder NIKS.quote:Ik kan het niet concreter maken dan ik telkens doe: uiteindelijk gaat het niet om het aantal stemmen. Helder zat.
Het kwam wel door Fok dus, aha. Nou prima toch - hadden ze de goede bron. Maar fijn dan dat ik niet de enige ben die deze waarheid naar buiten heeft gebracht maar dat er nog anderen zijn die mijn waarneming delen.quote:Op maandag 19 april 2004 20:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die op Fok! post.
quote:Wees nou eens concreet SCH... Als het voor jou echt zo duidelijk is, dan moet het toch geen probleem zijn wat aan te geven. Maar aangezien je gewoon blijft weigeren ook maar iets duidelijker te zijn, laat je zien dat je gewoon aan het bluffen bent en niks weet.
Iets wat je waarneemt, is geen mening lieverd.quote:Het enige heldere daaraan is dat het jouw mening is. Verder NIKS.
Nee SCH. Je hebt het nog nooit duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 19 april 2004 20:41 schreef SCH het volgende:Kef niet zo. Ik heb het al talloze malen duidelijk gemaakt.
Prima toch. Je gaat alweer de discussie uit de weg - raakte HMG in paniek? Raak je in paniek als er niks aan de hand is? Het zijn helemaal geen beschuldigingen die ik uit. Ik vertel hoe het gaat en ik veroordeel dat helemaal niet. Dat jij het ontkent, vind ik veel erger. Juist omdat jij het zou kunnen weten.quote:Op maandag 19 april 2004 20:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee SCH. Je hebt het nog nooit duidelijk gemaakt.
Hoe vaak je zelf ook het tegendeel blijft roepen, je hebt alleen, en blijft daarmee bezig, vage beschuldigingen geuit.
Wat ontken ik dan?quote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
Dat jij het ontkent, vind ik veel erger.
Lees even terug. De computeruitslag van de stemmen is niet allesbepalend, soms gaat er iemand uit die niet de minste stemmen had.quote:Op maandag 19 april 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat ontken ik dan?
Welke concrete beschuldigingen heb jij waarvan ik zeg dat het niet waar is?
Ja, HMG raakt in paniek van een kneusje met de naam SCH die meent bij de tv te werken. Get a lifequote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima toch. Je gaat alweer de discussie uit de weg - raakte HMG in paniek? Raak je in paniek als er niks aan de hand is? Het zijn helemaal geen beschuldigingen die ik uit. Ik vertel hoe het gaat en ik veroordeel dat helemaal niet. Dat jij het ontkent, vind ik veel erger. Juist omdat jij het zou kunnen weten.
Kneusje?quote:Op maandag 19 april 2004 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, HMG raakt in paniek van een kneusje met de naam SCH die meent bij de tv te werken. Get a life
Ik denk niet dat zoooo veel mensen zijn gastenboek lezen hoor.quote:Op maandag 19 april 2004 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, HenkJan zegt in z'n gastenboek dat hij denkt dat Boris niet gaat winnen... Dit omdat de meeste mensen verwachten dat Boris tóch wel wint en daardoor minder vaak op hem stemmen.
Daardoor gaan natuurlijk weer heel veel mensen volgende week en tijdens de grote finale tóch maar een extra stem versturen voor Boris. Slim HJ, zo weet je bijna zeker dat Boris nóg meer stemmen gaat krijgen.
Lul toch niet zo dom, je bluft als een kip zonder kop. Iedere mongool kan redeneren als jij, je hoopt alleen maar dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 19 april 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kneusje?Wat lief van je
![]()
Niet zo heel veel mensen nee, maar ik zag al wel een oproep op clubs om toch vooral nog eens extra op Boris te stemmen omdat HJ denkt dat Boris niet gaat winnen... Op clubs lezen toch zo'n 9000 mensen mee en als die 9000 mensen de boodschap dan weer doorgeven. Kassa....quote:Op maandag 19 april 2004 22:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoooo veel mensen zijn gastenboek lezen hoor.
Dat is inderdaad nog vriendelijk uitgedrukt ja, dat heb je goed gezien!quote:Op maandag 19 april 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kneusje?Wat lief van je
![]()
Je begrijpt het verkeerd. SCH heeft en hoeft ons niets te bewijzen, snap dat danquote:Op maandag 19 april 2004 22:21 schreef Neuralnet het volgende:
Voor iemand die daar werkt moet het niet moeilijk zijn om het een en ander te bewijzen. Beweer je dat er geknoeid wordt met de stemmen en dat de computeruitslag niet hetzelfde is als de uitslag die ze laten zien? Jat de computeruitdraai en toon het ons. Zo klaar als een klontje.
quote:Op maandag 19 april 2004 22:21 schreef Neuralnet het volgende:
Voor iemand die daar werkt moet het niet moeilijk zijn om het een en ander te bewijzen. Beweer je dat er geknoeid wordt met de stemmen en dat de computeruitslag niet hetzelfde is als de uitslag die ze laten zien? Jat de computeruitdraai en toon het ons. Zo klaar als een klontje.
Trouwens, als je niks wil bewijzen en het je niks kan schelen of wij je geloven enzo, waarom blijf je hier dan jezelf zo verdedigenquote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima toch. Je gaat alweer de discussie uit de weg - raakte HMG in paniek? Raak je in paniek als er niks aan de hand is? Het zijn helemaal geen beschuldigingen die ik uit. Ik vertel hoe het gaat en ik veroordeel dat helemaal niet. Dat jij het ontkent, vind ik veel erger. Juist omdat jij het zou kunnen weten.
Misschien heb ik niks beters te doen?quote:Op maandag 19 april 2004 22:26 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Trouwens, als je niks wil bewijzen en het je niks kan schelen of wij je geloven enzo, waarom blijf je hier dan jezelf zo verdedigen
heeeeeeeeeeee lekker dingquote:Op maandag 19 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
SCH, probeer de bal eens niet bij de ander te leggen. Ga er maar van uit dat wij goedgelovig zijn en dat jij met dingen moet komen waaruit blijkt dat Idols doorgestoken is.
Als je met verder wilt gaan met dat stomme geneuzel kan ik dit topic net zo goed op slot doen. En je hoeft daar verder niet over door te zeuren, want met dit topic heb ik je een tweede kans gegeven.
Dus kom eens met conrete aanwijzingen. Jij beweert iets, niet wij.
Hallo lieve damequote:Op maandag 19 april 2004 22:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeee lekker ding![]()
Schatje, ik ben al honderd keer met concrete aanwijzingen gekomen maar jij gelooft het niet. Wat wil je nou. Jij hebt besloten mij niet te geloven maar blijft maar doorneuzelen. Het is klip en klaar - hoe vaak moet ik het nog herhalen dat de stemmen van het publiek niet altijd doorslaggevend zijn. Ik heb het gezien, ik weet het van anderen en ik constateer dat het vrij gebruikelijk is in de tv-wereld.quote:Op maandag 19 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
SCH, probeer de bal eens niet bij de ander te leggen. Ga er maar van uit dat wij goedgelovig zijn en dat jij met dingen moet komen waaruit blijkt dat Idols doorgestoken is.
Als je met verder wilt gaan met dat stomme geneuzel kan ik dit topic net zo goed op slot doen. En je hoeft daar verder niet over door te zeuren, want met dit topic heb ik je een tweede kans gegeven.
Dus kom eens met conrete aanwijzingen. Jij beweert iets, niet wij.
quote:Op maandag 19 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
Dus kom eens met conrete aanwijzingen.
Alleen 'Ik heb het gezien' is voor ons niet erg overtuigend he, dat kan iedereen zeggen. Kom eens met iets tastbaarsquote:Op maandag 19 april 2004 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Schatje, ik ben al honderd keer met concrete aanwijzingen gekomen maar jij gelooft het niet. Wat wil je nou. Jij hebt besloten mij niet te geloven maar blijft maar doorneuzelen. Het is klip en klaar - hoe vaak moet ik het nog herhalen dat de stemmen van het publiek niet altijd doorslaggevend zijn. Ik heb het gezien, ik weet het van anderen en ik constateer dat het vrij gebruikelijk is in de tv-wereld.
En dit topic gaat niet over mij - dat maak jij er telkens van. Het gaat over manipulatie en daar zijn tal van voorbeelden voor gegeven.
Ben jij achter de schermen bij Idols geweest, bij de eindregie, bij de computers? Zoja, dan kan je het ook zeggen inderdaadquote:Op maandag 19 april 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
Alleen 'Ik heb het gezien' is voor ons niet erg overtuigend he, dat kan iedereen zeg. Kom eens met iets tastbaars.
Jij bent het die grotendeels beweert dat Idols doorgestoken kaart is.quote:Op maandag 19 april 2004 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Schatje, ik ben al honderd keer met concrete aanwijzingen gekomen maar jij gelooft het niet. Wat wil je nou. Jij hebt besloten mij niet te geloven maar blijft maar doorneuzelen. Het is klip en klaar - hoe vaak moet ik het nog herhalen dat de stemmen van het publiek niet altijd doorslaggevend zijn. Ik heb het gezien, ik weet het van anderen en ik constateer dat het vrij gebruikelijk is in de tv-wereld.
En dit topic gaat niet over mij - dat maak jij er telkens van. Het gaat over manipulatie en daar zijn tal van voorbeelden voor gegeven.
Jij wel dan?quote:Op maandag 19 april 2004 22:35 schreef SCH het volgende:
Ben jij achter de schermen bij Idols geweest, bij de eindregie, bij de computers?
Ik dacht wel dat je de topics niet gelezen hadquote:Op maandag 19 april 2004 22:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Wie zegt dat jij dat bent geweest? Precies, alleen jij.quote:Op maandag 19 april 2004 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben jij achter de schermen bij Idols geweest, bij de eindregie, bij de computers? Zoja, dan kan je het ook zeggen inderdaad
Hang nou eens de niets-ontziende-diepgravende-radio-1-journalist uit en breng het groots naar buiten.quote:Op maandag 19 april 2004 22:35 schreef SCH het volgende:
Ben jij achter de schermen bij Idols geweest, bij de eindregie, bij de computers? Zoja, dan kan je het ook zeggen inderdaad
Ik weet wel zeker dat jij onzin lultquote:Op maandag 19 april 2004 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik dacht wel dat je de topics niet gelezen had![]()
![]()
De topics zijn voor iedereen vrij toegankelijk. Net als de krante-artikelen die er aan gewijd zijn enz.quote:Op maandag 19 april 2004 22:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij bent het die grotendeels beweert dat Idols doorgestoken kaart is.
Nogmaals, kom met concrete aanwijzingen, zet ze op een rijtje. Er zijn ook veel nieuwe users bij gekomen.
Met gebakken lucht kunnen we niets.
Da's wederzijds danquote:Op maandag 19 april 2004 22:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij onzin lult![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |