Homo's zijn eng hè?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Faggot![]()
Leuke vriend![]()
Ach joh,ik maak toch geintjequote:Op donderdag 15 april 2004 18:25 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Homo's zijn eng hè?
Nerd![]()
Vreemdgaan is afgelopen voor mij. Maar dat verschilt bij een ieder natuurlijk,
succes ermee.
Vreemdgaan ook nietquote:Op donderdag 15 april 2004 18:24 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Btw 'chats nalezen' is not done vind ik.
Lijkt mij makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:31 schreef wonko het volgende:
Eens vreemd gegaan blijft vreemd gaan. Gewoon dumpen.
de TS is ook een man hoorquote:Dan was ie misschien wel gewoon doorgegaan dus je moet er maar eens goed over nadenken meisie
Hahahaquote:Op donderdag 15 april 2004 18:40 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
TS is ook een man.
Als jij je blik wat meer verbreedt... dan lees je in het vervolg wellicht niet enkel in heterohokjes.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als TS nou ook es ff duidelijk gemaakt had dat ie een man was![]()
Dat weet ik, maar ik wist zo even niet of homo's meer kans op soa-overdracht lopen dan hetero's. Bij HIV wist ik het zeker.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nozem heeft trouwens wel een belangrijk punt, ook in hetero-opzicht, bijdeweg.
SOA's zijn meer dan AIDS alleen.
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ach joh,ik maak toch geintje![]()
Ik heb niks tegen homo's hoor![]()
Is toch hun keuze![]()
En ik ben geen nerd![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 15 april 2004 19:29 schreef nozem het volgende:
Dat weet ik
Hmm.. als er niets ontbreekt... Waarom zou hij dit dan doen? Misschien laat hij niets merken, omdat jullie het gewoon fijn hebben, maar knaagt er onbewust iets aan hem?quote:Ik en mijn vriend zijn inmiddels 4 en een half jaar samen. Onwijs gelukkig ook. Sex is goed. We kunnen goed met elkaar praten. Niks ontbreekt er.
Natuurlijk voel je je alleen staan.. Het is ook een rotstreek eigenlijk, en hij mag zich best erg gaan schamen. Maar om hier te vragen:"Wat moet ik doen?" .. Zou dat erg helpen..?quote:Wat moet ik nu? Ik voel me zo alleen staan. Mijn maatje bij wie ik altijd terecht kon met mijn onzekerheden of voor een goed gesprek, is nu onderwerp van mijn probleem. Wat kunnen de consequenties zijn? Ik mag eisen van hem stellen. Maar wat moet ik? Wie zegt mij dat het over 3 jaar niet weer gebeurd? Hij vraagt me hem nog 1 laatste kans te geven. Ik kan niet tolerant blijven. Ik moet ergens een streep trekken. Maar ik hou van de oude Sander zoals ik hem kende.
psst .. homosexuele mannen houden van homosexuele mannenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:44 schreef yvette1982 het volgende:
..... maar dan ook nog eens met een jongen!
Ik had de indruk dat er nogal wat ge-homo-bashed werd voor de opschoning van dit topic, maar dat kan ook aan mijn vertroebelde waarnemingsvermogen liggen (alhoewel ik geheel nuchter ben..)quote:Op donderdag 15 april 2004 20:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welke uitspraken waren racistisch dan?
Racistisch misschien niet, maar beetje ongewenst, kwetsend, onnodig dan weer wel..quote:Op donderdag 15 april 2004 20:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welke uitspraken waren racistisch dan?
Ze hebben het er wel eens over gehad en toen zei hij dat hij het niet acceptabel vond als de ander vreemdging, en ondertussen deed hij het dus zelf welquote:Ik ben benieuwd of jullie wel eens over het onderwerp vreemdgaan gesproken hebben en daar met elkaar afspraken over hebben gemaakt (bijvoorbeeld; is niet acceptabel, wel acceptabel als het eenmalig is...etc.).
LEES NOU EENSquote:Op donderdag 15 april 2004 20:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Is hij Bi ofzo? Vind je dat niet extreem goor... met een man?ik zou dan meteen vies van hem zijn... denk ik
Mijn ex is ook vreemdgegaan... mijn verstand had ookal een keuze gemaakt... ik vond niet dat ik zoiets van hem moest pikken. Maar mijn hart lag nog steeds bij hem.
Ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren en wat ik precies wil... maar ik zie wel hoe het loopt
schreeuw niet zo , aanstellerquote:Op donderdag 15 april 2004 20:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
LEES NOU EENS![]()
DE TOPICSTARTER IS OOK EEN MAN
het is gewoon heel irritant als het al tig keer gezegd is dat de TS een man is en sommige mensen gewoon het topic niet doorlezen en maar zo een antwoord geven...quote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
schreeuw niet zo , aansteller
Haha... gefrustreerd? Ja ehm als het topic mij niet genoeg boeit na zoveel tekst om ook nog eens de rest te lezen, dan post ik zoiets ja. Sorry hoor..quote:Op donderdag 15 april 2004 20:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het is gewoon heel irritant als het al tig keer gezegd is dat de TS een man is en sommige mensen gewoon het topic niet doorlezen en maar zo een antwoord geven...
Post dan niet als je niet precies weet waar het over gaatquote:Op donderdag 15 april 2004 20:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha... gefrustreerd? Ja ehm als het topic mij niet genoeg boeit na zoveel tekst om ook nog eens de rest te lezen, dan post ik zoiets ja. Sorry hoor..
Achossie..quote:Op donderdag 15 april 2004 21:04 schreef gekke_sandra het volgende:
*zucht... ik zeg al niks meer
quote:Het is dus waar. 2 Keer is hij naar Den Bosch gereden om daar bij Pieter thuis geneukt te worden.Met condoom, zegt 'ie
Misschien een vraag die ERG prive is.. Maar kan het niet zo zijn, dat hij het leuk/lekker vindt om gedomineerd te worden, maar het niet onder woorden kan brengen?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:45 schreef brijner het volgende:
Hij mist wel iets, maar jij mist(e) niets.
Sylvana, ze hebben het er pas over gehad nadát TS erachter was gekomen. Vóórdat zijn vriend vreemdging (blijkbaar) dus nog niet, en dat is hier in principe wel degelijk van belang; als die discussie van tevoren al had plaatsgevonden, had dat zeker te weten de handel en wandel van TS' vriend beïnvloed.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:25 schreef Sylvana het volgende:
Ze hebben het er wel eens over gehad en toen zei hij dat hij het niet acceptabel vond als de ander vreemdging, en ondertussen deed hij het dus zelf wel
'quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:25 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Sylvana, ze hebben het er pas over gehad nadát TS erachter was gekomen. Vóórdat zijn vriend vreemdging (blijkbaar) dus nog niet, en dat is hier in principe wel degelijk van belang; als die discussie van tevoren al had plaatsgevonden, had dat zeker te weten de handel en wandel van TS' vriend beïnvloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |