abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18438263
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, dat wordt dus geen zwangerschapsgym hier
Zijn er lessen (weet ik veel, yoga of zo ) waar de partner wel alle keren mee mag?
Ik weet dat Samen Bevallen voor zowel zwangere als partner is, vandaar ook SAMEN bevallen waarschijnlijk...
Ha ha ha...

Oja, het is trouwens wel vrij prijzig (vonden wij)
W ~ H ~ T
pi_18438292
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:07 schreef LadyS het volgende:

[..]

ow ja, dat kan ook nog waar beefcake zat was het ook gezellig, ik weet alleen niet meer waar dat was
Gewoon hier in Zeewolde
Maar het is nu 7 euro geworden voor drie kwartier En de gratis koffie/thee hebben ze ook afgeschaft! Bezuinigingen... Ik ben net op tijd bevallen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_18438329
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:30 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet thuis bevallen rules!!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_18438490
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:35 schreef beefcake het volgende:

[..]

Gewoon hier in Zeewolde
Maar het is nu 7 euro geworden voor drie kwartier En de gratis koffie/thee hebben ze ook afgeschaft! Bezuinigingen... Ik ben net op tijd bevallen
7 euro per les van 3 kwartier??!!
Hier in Lelystad is het 3,10 uur per les van 3 kwartier (en dat is dus een losse les, als je een 5 of 10 baden kaart koopt is het goedkoper)
pi_18438768
terug.

De kleine maakt het tot nu toe nog goed, En hoeven we ons voorlopig geen zorgen over te maken. De placenta ligt net niet voor de baarmoedermond dus dat is ook gunstig (want er nu nog echt compleet voor gaan liggen gebeurt niet, en al had hij er nu voorgelegen dan had de bloeding niet van een voorliggende placenta kunnen komen bij mijn zwangerschapsduur aldus de gyn) Verder trof hij nog meer stolsels aan en die heeft hij op de kweek gezet, ook vond hij veel andere afscheiding en das op de kweek gezet. Evenals dat er een uitstrijkje is gemaakt (de uitslagen krijg ik daar 26 april van) Het grote vermoeden is nu dat ik een ontsteking aan de baarmoeder en baarmoedermond heb, daar leek alles op te wijzen, hoe, wat, waarom en verder kon hij nu nog niet zeggen zonder uitslagen.
Dus de harde buiken blijven voorlopig nog wel en geen medicatie tot de uitslagen.

Ik moet me rustig gedragen en proberen aantesterken en beter gaan worden zo niet, bellen want dan gaan ze toch andere maatregelen nemen, zo gaat het ook niet namelijk. Maandag moeten we naar de huisarts en dan overleggen we hoe het is gegaan vanaf nu tot maandag of er daadwerkelijk verandering is in gekomen en de afdeling bellen beter zou zijn (ik wil nml niet en hopen dat de huisarts objectief oordeel geeft over evt opname)
pi_18438821
Ow tan wat een ellende zeg!!!

Ik weet hoe je je voelt hoor qua overdraging naar de gyn want ik heb me twee keer heftig voorbereid op een thuisbevalling en twee keer moest ik naar het ziekenhuis

Bij de eerste zat er wat bloed in mijn vruchtwater nadat de verloskundige thuis mijn vliezen had gebroken en dus met spoed naar het ziekenhuis en bij de tweede die lag in een stuit en dus overgdragen aan de gyn en twee weken later in het ziekenhuis bevallen...

balen hoor!!!

Maar ja als alles maar goed is met ukkie dan maakt het niet uit waar je bevalt!!!
pi_18438844
Knor... op zich wel een opluchting denk? maar echt veel wijzer ben je nog niet... gelukkig is met beeb alles goed

Rustig nu he jij!!!!
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:09:18 #58
43556 miss_dynastie
pi_18438923
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef Belana het volgende:
Miss D....de 24e kom ik je kriebels nog even meer aanwakkeren

En als de overburen verhuisd zijn, moet ik natuurlijk ff naar het nieuwe huis komen kijken en daar wonen toevallig ook de baby's natuurlijk
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:10:23 #59
43556 miss_dynastie
pi_18438937
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef LadyS het volgende:

[..]

wachten op het tweede streepje deel 21

Maar de verklaring van pluisje lijkt mij wel aannemelijk... bedankt pluis
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:12:34 #60
43556 miss_dynastie
pi_18438972
Knor, wel een beetje een opluchting (het gaat met het kindje immers goed!), maar toch wel heel eng Inderdaad rustig aan doen !!
pi_18439021
Gossie Knorretje.... Je kunt nu dus niets anders doen dan afwachten eigenlijk.

Maar fijn dat de baby het iig goed maakt! Da's wel geruststelling!

Sterkte hoor!
pi_18439049
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:59 schreef Knorretje het volgende:
terug.

De kleine maakt het tot nu toe nog goed, -knip-
Ben blij voor je dat (naar omstandigheden) alles nog goed is. Succes voor de komende tijd.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_18439080
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!
Wat let je . . .
  donderdag 15 april 2004 @ 11:21:12 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18439127
Jakkes Knor! Geen wonder dus dat je je helemaal niet goed voelt, als het idd een ontsteking blijkt te zijn. Ben benieuwd naar de uitslagen, ik hoop echt zo dat je je de komende dagen wat beter gaat voelen. Opname is natuurlijk verre van ideaal.

en ik weet dat hij dat al doet, maar laat je lekker vertroetelen door Danny de komende dagen en probeer toch zo veel mogelijk rust te nemen. Hoe moeilijk en lastig dat ook is.

En mocht je voor whatever stupid reason ooit hulp nodig hebben. Je kan me altijd mailen. R'dam is om de hoek...
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:26:16 #65
43556 miss_dynastie
pi_18439224
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:18 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Wat let je . . .
Er zijn eerst nog wat andere zaken die ik moet en wil afmaken. En daarna eerst nog een beetje van elkaar genieten. Bovendien vind ik mezelf behoorlijk jong. Over vijf jaar ben ik nog steeds een jonge moeder, dus ik wacht liever nog even Met mijn hoofd dan, bedoel ik
pi_18439380
Gelukkig is de baby ok Knorretje. Hoop alleen dat het voor jou zelf nu ook allemaal wat beter gaat verlopen! We blijven duimen Heel veel sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_18439411
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ow.. sorry was natuurlijk als een grapje bedoeld
  donderdag 15 april 2004 @ 11:36:28 #68
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_18439431
Ow, Knorretje, wat een toestant toch weer, hoe veel pech kun je hebben? Heel veel sterkte meid en snel weer beter worden hoor
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_18439433
Knorretje, op zich is het allemaal goed nieuws natuurlijk
Maar echt een leuke situatie is het niet natuurlijk
Sterkte
  Admin donderdag 15 april 2004 @ 11:36:42 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18439435
Knor en Danny en Alicia
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:38:51 #71
43556 miss_dynastie
pi_18439473
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:35 schreef LadyS het volgende:

[..]

ow.. sorry was natuurlijk als een grapje bedoeld
Hoef je geen sorry voor te zeggen, dat weet ik toch wel
  donderdag 15 april 2004 @ 11:47:11 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_18439660
Knorretje.... hoop dat je je ietsje beter voelt nu....
stormy waters...
sailin'
pi_18439891
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn eerst nog wat andere zaken die ik moet en wil afmaken. En daarna eerst nog een beetje van elkaar genieten. Bovendien vind ik mezelf behoorlijk jong. Over vijf jaar ben ik nog steeds een jonge moeder, dus ik wacht liever nog even Met mijn hoofd dan, bedoel ik
Hoop dat je het volhoudt, want als het nou al begint te kriebelen voorspelt het al niet veel goeds . . . (en die kriebels herken ik ook wel , alleen zal het er nooit meer van komen denk ik ...)
  donderdag 15 april 2004 @ 12:01:25 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18440038
Ik hou maar helemaal even mijn mond over kinder-kriebels, vooral nu ik geen papa meer in de buurt heb, maar als het aan mij gelegen had... Maar ja, dan had dat kindje nu ouders gehad die niet meer bij elkaar zijn...
En toch, soms... dan doet het nog best wel pijn. Vooral omdat hij het wel begrijpt. We kunnen allebei ons kleine 'Borisje' helemaal uittekenen. Maar goed, er komt vanzelf weer een leuke vent voorbij en dan....

Anyway... Tan? Hoe is het nu? Geen gerommel meer?
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 12:09:00 #75
43556 miss_dynastie
pi_18440215
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hoop dat je het volhoudt, want als het nou al begint te kriebelen voorspelt het al niet veel goeds . . . (en die kriebels herken ik ook wel , alleen zal het er nooit meer van komen denk ik ...)
Ik kriebel al twee jaar, dus het gaat vast wel lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')