Ik weet dat Samen Bevallen voor zowel zwangere als partner is, vandaar ook SAMEN bevallen waarschijnlijk...quote:Op donderdag 15 april 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus geen zwangerschapsgym hier
Zijn er lessen (weet ik veel, yoga of zo) waar de partner wel alle keren mee mag?
Gewoon hier in Zeewoldequote:Op donderdag 15 april 2004 10:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja, dat kan ook nogwaar beefcake zat was het ook gezellig, ik weet alleen niet meer waar dat was
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:30 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet thuis bevallen rules!!!!![]()
7 euro per les van 3 kwartier??!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon hier in Zeewolde![]()
Maar het is nu 7 euro geworden voor drie kwartierEn de gratis koffie/thee hebben ze ook afgeschaft! Bezuinigingen... Ik ben net op tijd bevallen
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef Belana het volgende:
Miss D....de 24e kom ik je kriebels nog even meer aanwakkeren![]()
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef LadyS het volgende:
[..]wachten op het tweede streepje deel 21
Maar de verklaring van pluisje lijkt mij wel aannemelijk... bedankt pluis
Ben blij voor je dat (naar omstandigheden) alles nog goed is. Succes voor de komende tijd.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:59 schreef Knorretje het volgende:
terug.
De kleine maakt het tot nu toe nog goed, -knip-
Wat let je . . .quote:Op donderdag 15 april 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!
Er zijn eerst nog wat andere zaken die ik moet en wil afmaken. En daarna eerst nog een beetje van elkaar genieten. Bovendien vind ik mezelf behoorlijk jong. Over vijf jaar ben ik nog steeds een jonge moeder, dus ik wacht liever nog evenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat let je . . .
ow.. sorryquote:Op donderdag 15 april 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!
Hoef je geen sorry voor te zeggen, dat weet ik toch welquote:Op donderdag 15 april 2004 11:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow.. sorrywas natuurlijk als een grapje bedoeld
![]()
![]()
Hoop dat je het volhoudt, want als het nou al begint te kriebelen voorspelt het al niet veel goeds . . .quote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn eerst nog wat andere zaken die ik moet en wil afmaken. En daarna eerst nog een beetje van elkaar genieten. Bovendien vind ik mezelf behoorlijk jong. Over vijf jaar ben ik nog steeds een jonge moeder, dus ik wacht liever nog evenMet mijn hoofd dan, bedoel ik
Ik kriebel al twee jaar, dus het gaat vast wel lukkenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoop dat je het volhoudt, want als het nou al begint te kriebelen voorspelt het al niet veel goeds . . .(en die kriebels herken ik ook wel
, alleen zal het er nooit meer van komen denk ik ...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |