Butters wordt weer ongelooflijk de lul denk ik, net als in Good Times With Weaponsquote:Op woensdag 14 april 2004 23:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Deze aflevering wordt meesterlijk denk ik
Ja dat is echt de winning formulaquote:Op woensdag 14 april 2004 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Butters wordt weer ongelooflijk de lul denk ik, net als in Good Times With Weapons![]()
Ja ze kunnen niet tellen geloof ik, ze pakken gewoon een willekeurige aflevering van de stapel, zo ging het bij de vorige seizoenen ook al. Erg irritant want als je ff niet oplet denk je weer een gemist te hebben (die je ook nergens kunt vinden vervolgens).quote:Op woensdag 14 april 2004 23:19 schreef HeROiC het volgende:
Weird.. 802. Ondertussen toch al de 5e episode dacht ik![]()
ep 802 was nog niet af aldus Comedy Central. dus passen ze de uitzendvolgorde gewoon wat aan. Echt veel maakt het niet uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:19 schreef HeROiC het volgende:
Weird.. 802. Ondertussen toch al de 5e episode dacht ik![]()
Idd south park, is south park, kan niet wachten tot morgen...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ep 802 was nog niet af aldus Comedy Central. dus passen ze de uitzendvolgorde gewoon wat aan. Echt veel maakt het niet uit.
Volgens mij wel... na nummer 8 dacht ik en dan komt de nieuwe weer uit op Halloween, tenminste dit heb ik ergens gelezen..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt er eigenlijk weer een seizoenstop tijdens dit seizoen?
bijna altijd, maar dat maakt niks uitquote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wel... na nummer 8 dacht ik en dan komt de nieuwe weer uit op Halloween, tenminste dit heb ik ergens gelezen..
*bron zoekt*
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:17 schreef Aurelium het volgende:
"owh... he is still grounded for trying to kill all jews 2 weeks ago"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |