abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9247982
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 17:27 schreef Mitch_Buchannon het volgende:
ff wat dingentjes rechtzetten.....

dan zal ik de dingetjes nog ff wat rechter zetten...

ten eerste,
als ik zeg dat ik vooral weer gabbers buiten de randstad zie, en dat met name domme boeren zijn, betekent dat nog niet dat iedereen buiten de randstand een boer is of minderwaardig ofzoiets. Hoewel de randstad wel vaak voorloopt op de provincie op meerdere vlaktes bijv muziek of kleding.
dat is leuk voor je, de groeten dan maar van een boer uit zeeland

ten tweede,
ik heb de laatste tijd onwijs veel gabbers gezien en die hadden allemaal oldscool gabberkleding, dus bomberjacks (en ja, daar lopen voor 90 procent alleen (nog) gabbers mee, en nog 5 procent skinheads maar die tel ik niet mee), ausies en cavello broeken. Ik heb nog nooit een gabber in een geruitoverhemd ofzo gezien, dat zal wel een verdwaalde houthakker van het platteland zijn geweest.
hier hakken we geen hout hoor...

ten derde,
als je het leuk vind om voor lul te lopen ga dan vooral je gang, koop maar weer een mooie cavello, zet het ritsje open zodat ie mooi over je air max classic valt en hak er maar op los.
ten eerste: ik loop altijd voor m'n lul, dus daar heb ik geen problemen mee. volgens mij heb jij dan toch iets tegen mensen die anders zijn.

ten tweede: het ritsje openzetten is zwaar fout, blijkt maar hoeveel je er eigenlijk vanaf weet.

dat jij denkt dat het opeens weer 'terug is' kan ik nog wel begrijpen omdat de cultuur een tijdje underground is geweest, nu komt het weer tot leven bij de meelopers, daar kan de echte gabber niks aan doen.

verder ben ik trots op het feit dat ik altijd gabber ben gebleven, ik heb al 7 jaar kritiek verwerkt, dus raad ik je het eens aan om een boek over deze cultuur te lezen voordat je alles afkraakt wat bij jou door de straat loopt en niet je beeld van de perfecte mens benadert. een goed boek hierover is bijvoorbeeld 'hakkûh en strak staan, het gabbelgevoel' van Hetty van der Wal en Margot Bleeker.

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:54:54 #152
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_9256510
[qoute]
Onzin.
Hardcore is in nederland geboren. Het eerste grote feest (thunderdome i presume?)is in amsterdam gehouden, en de oprichters (de mensen van ID&T) komen uit Landsmeer, een dorpje naast amsterdam.

[/quote]

De eerste Thunderdome is gehouden in Thialf, Heerenveen. In de PROVINCIE dus tussen allemaal koeien van domme BOEREN

Voor al die randstedelingen(of moet ik zeggen randdebielen??) die zichzelf beter vinden dan de rest van Nederland: MUIL HOUWE

En gabbers(of beter gezegd HARDCORELIEFHEBBERS) met nazi's over een kam scheren slaat al helemaal nergens op. Is, zoals eerder gezegd, misschien een paar procent die extreem rechts is.

Fijne middag allemaal en voor iedereen die naar MOH gaat zaterdag. Tot dan en veel plezier

donderdag 20 maart 2003 @ 21:10:16 #153
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_9268582
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:13 schreef Rexonium het volgende:

[..]

dat jij denkt dat het opeens weer 'terug is' kan ik nog wel begrijpen omdat de cultuur een tijdje underground is geweest, nu komt het weer tot leven bij de meelopers, daar kan de echte gabber niks aan doen.

verder ben ik trots op het feit dat ik altijd gabber ben gebleven, ik heb al 7 jaar kritiek verwerkt, dus raad ik je het eens aan om een boek over deze cultuur te lezen voordat je alles afkraakt wat bij jou door de straat loopt en niet je beeld van de perfecte mens benadert. een goed boek hierover is bijvoorbeeld 'hakkûh en strak staan, het gabbelgevoel' van Hetty van der Wal en Margot Bleeker.

Wise words!

wordt er doodziek elke keer te moeten verdedigen dat ik nog hardcore luister.

"Hardcore is toch dood???" Dus niet. ik koop nog steeds vinyl net zoals 7 jaar terug. en goede platen zijn nog steeds bij bosjes te vinden.

Assumption is the mother of all fuckups. Bezoek ook http://www.flitspaal.nu
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:17:44 #154
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9268837
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:10 schreef Mkleinman64 het volgende:

[..]

Wise words!

wordt er doodziek elke keer te moeten verdedigen dat ik nog hardcore luister.

"Hardcore is toch dood???" Dus niet. ik koop nog steeds vinyl net zoals 7 jaar terug. en goede platen zijn nog steeds bij bosjes te vinden.

Ik verdedig het niet eens... Voor iedereen die het niet mooi vindt: dat mag. Dat is JOUW keuze. Ik vind het wel mooi en dat is de mijne. En voor iedereen die dat niet kan hebben:
quote:
SEMTEX schreef:

OPTIEFEN!

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  zondag 23 maart 2003 @ 09:26:54 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9313394
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:00 schreef TumTum het volgende:

[..]

Onzin.
Hardcore is in nederland geboren. Het eerste grote feest (thunderdome i presume?)is in amsterdam gehouden, en de oprichters (de mensen van ID&T) komen uit Landsmeer, een dorpje naast amsterdam.

De amerikanen vinden de trancedeuntjes van tiësto al te hard, laat staan dat ze met hardcore aan gaan komen.

hmmm, en dat terwijl Amerikaanse DJ's vaak weld e hardste producties leveren doorspekt met metal invloeden; Lenny Dee, Ralphie Dee, Rob Gee, Strychnine, DJ Skinhead e.a. staan toch niet om hun zachte rustige producties bekend.

Zelfs een Delirium en Omar Santana hebben een aardige staat van dienst alshet gaat om snelle harde nummers...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 23 maart 2003 @ 10:50:31 #156
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_9313846
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:54 schreef BOT het volgende:

De eerste Thunderdome is gehouden in Thialf, Heerenveen. In de PROVINCIE dus tussen allemaal koeien van domme BOEREN

Lekker boeiend. Gabber is geboren en getogen in parkzicht.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  zondag 23 maart 2003 @ 13:25:30 #157
49361 Thedrummer
playing the drums all the time
pi_9315885
:
Ik op randstedelingen die denken dat ze alles zijn, alleen omdat ze daar wonen. Zelf kom ik uit Nijmegen en daar ben ik zeer trots op! Ik zou zelf nooit in de randstad willen wonen!

je heb ook goeie mensen uit de randstad die naar muziek luisteren in plaats van naar-op-de-computer- niet orginele-makkelijk-te-maken-nummers-muziek!!!!!!!!!

maar als r mensen zijn die er wel naar luisteren moeten die het zelf weten!!!
iedereen zn eigen smaak!!!!

pi_9323769
Het gaat hier vast niet om boeren of gabbers, maar om neo-gabbers. Die luisteren niet allemaal hardcore, ze luisteren naar muziek in de plaatselijke cafés. Verder interesseren ze zich niet in muziek maar delen ze het volgende: racisme. Ze dragen kisten met witte veters, slaan hun broekspijpen om en hebben idd bomberjacks. Dan heb je nog het haar: dat mag voor een deel kaal, en dat betekent dan dat je tegen een bepaald ras bent ofzo.
Het jammere aan dit volk is dat ze zo dom zijn, en soms pas later tot het inzicht komen dat ze raar bezig waren toen ze achter al hun maatjes liepen.
Gabbers zijn over het algemeen ok, want de meesten houden er geen rare ideëen op na.
  zondag 23 maart 2003 @ 20:57:41 #159
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_9324779
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is aan het terugkomen, denk ik. Merkte het zelf ook al, hier een voorbeeld:

Ik sprak gisteren met een meisje uit mijn klas op de basisschool, en die vertelde me vrijdag dat ze naar een (en ik citeer) "vet gave Hardcore Revival From Hell Party in d'Aesculaep" was geweest. d'Aesculaep is een onzettend boerenhol in het gat Heerde, even ter informatie. Volgens deze welingelichte ooggetuige zijn de gabbers weer helemaal terug, hetzij niet met trainingspakken maar met (jawel, hier komen alle skinhead/nazi/extreemrechts/verloedering van normen en waarden opmerkingen) Lonsdaletruien en kisten.

Nouja. Laten we de vlaggen uithangen van blijdschap dat deze briljante muziekstroming weer tot leven komt. .

Dat feest wat je bedoelt is Club Hell versus Hardcore Revival.
Ik heb hier de poster van dat feest hangen. Je opmerkelijke opmerking () was trouwens superoud nieuws. Ik ga al een tijd naar de newstyle hardcore feesten maar het is al een tijd zo dat gabbers in Lonsdale lopen. Niets nieuws. Ik ga iig binnenkort, 4 april, weer naar Hardcore Revival in Steenwijk en met pasen is er een Hellraiser feest in Zuid-Laren. Dat wordt echt groot!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zondag 23 maart 2003 @ 22:08:30 #160
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_9326676
quote:
Op zondag 23 maart 2003 10:50 schreef Manji het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Gabber is geboren en getogen in parkzicht.

Heb je ook gelijk in hoor...wilde het alleen maar even vermelden
pi_9326850
quote:
Geen Stomme Gabber Meer!!!

Geen Domme Kaalgeschoren Apen Meer!!

Weg Weg Weg!!

En als ik nou eens (als voorbeeld) zou roepen, geen (commerciele) trance/dance/hardcore feesten meer, wat zeg jij dan ?
Dance/Trance/Hardhouse (wat voor stromingen zijn er nog meer?), dat vind je dat wel goed ?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_9328289
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 15:26 schreef Mitch_Buchannon het volgende:
Ook tijdens uitgaan in Lloret zag ik ze weer verschijnen en jezus, wat schaam ik me als hollander als er weer zo´n lompe gabber voorbij komt hakken.
En het andere uitgaansvolk in Lloret zijn modelburgers? De gabbers van toen zijn niet dood hoor, dat zijn de mensen die nu trance en techno figuren zijn. Of de echte van de eerste lichting zullen nu wel papa's en mama's zijn.
En tsja, moet je maar niet naar Menfis, the cave of rave of colossos gaan .
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_15863993
-nvrmnd-

[Dit bericht is gewijzigd door boyv op 01-01-2004 14:27]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')