Nerd-alert!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef DeRCT14 het volgende:hoe wil je dat ooit doen? msn heeft geen HTML support, laat staan MySQL en PHP.
Zegtie?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nerd-alert!
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nerd-alert!
Ja zeg, FF, let toch eens op!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef DeRCT14 het volgende:hoe wil je dat ooit doen? msn heeft geen HTML support, laat staan MySQL en PHP.
Kan je het niet via de standaard windows-api's verzorgen, dat je gewoon php en mssql icm iis gaat draaien, gewoon op je localhost?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef DeRCT14 het volgende:hoe wil je dat ooit doen? msn heeft geen HTML support, laat staan MySQL en PHP.
Ach mens ga toch koken.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja zeg, FF, let toch eens op!![]()
[]
Oh. My. Fuckin'. God.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan je het niet via de standaard windows-api's verzorgen, dat je gewoon php en mssql icm iis gaat draaien, gewoon op je localhost?
Ja, kan dit niet op msn?!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ach mens ga toch koken.
[]
Ja, ik stem voor!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef kibber het volgende:
We kunnen ook een van het forum!
Je doelt op mssql zeker?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Oh. My. Fuckin'. God.
Is het de bedoeling dat we zelf de ontbrekende worden in je post gaan verzinnen?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef kibber het volgende:
We kunnen ook een van het forum! Met alle posts erin.. Of een DVD natuurlijk...
Die op de DVD natuurlijk!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat we zelf de ontbrekende worden in je post gaan verzinnen?
Heb jij de electrisch-fornuis-plug-in al geinstaleerd?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, kan dit niet op msn?!
Apache heeft betere modules support, ik zou alleen wel een 1.3.9.x versie nemen, want 2.0 is niet backwards compatible.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je doelt op mssql zeker?
Ja okay, mysql is stabieler, maar mssql is gewoon makkelijker te installeren.
Ja je zou ook apache kunnen pakken in plaats van iis, maar zolang het bij je localhost blijft zal iis wel voldoen denk ik.
FOK2MSN is beterquote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je doelt op mssql zeker?
Ja je zou ook apache kunnen pakken in plaats van iis, maar zolang het bij je localhost blijft zal iis wel voldoen denk ik.
Soms wel, soms nietquote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je doelt op mssql zeker?
Ja, heb net een eitje gekookt. Hebben?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Heb jij de electrisch-fornuis-plug-in al geinstaleerd?
Zal geen sucses wordenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Fok! the Movie
Foutje, beetje te lui om het even over te lezenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat we zelf de ontbrekende worden in je post gaan verzinnen?
1.3.9.x?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Apache heeft betere modules support, ik zou alleen wel een 1.3.9.x versie nemen, want 2.0 is niet backwards compatible.
IRC rulezzquote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef Dagonet het volgende:
Ik stel voor dat we naar IRC verhuizen, MSN is veel te vaak op zwart.
Ik start Assembly al op.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Het lijkt mij wel een leuk projectje om eens aan te werken, heb nog niet zoveel ervaring met php icm mysql scripts, maar kan het altijd proberen natuurlijk. Als er meer mensen fanatiek aan gaan meewerken moet het zeker een leuk project worden!.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:41 schreef NietGroen het volgende:
http://gathering.tweakers(...)/
Dat kan heel goed, ik raak nog weens verward.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1.3.9.x?.
Ben je niet in de war met IEEE1394, firewire dus?
Why not?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zal geen sucses worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |