quote:Op woensdag 14 april 2004 19:31 schreef Silmarwen het volgende:
Hi Wolfje![]()
Wel varkensvlees?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik was geen brood aan het eten hoor.
Nee, hij is niet de baas over Irak, dit zijn de verantwoordelijkheden van de overwinnaar.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Noem een Irakees die gestemd heeft op Bush? Hij is de baas over een land waar hij niet is gekozen, dat heet dictatuur.
Maar daarom is het niet ongrondwettelijk, in Amerika.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij ahd geen meerderheid hoor.
Als in de zomer de macht word overgedragen is de bezetting feitelijk ten einde. Of de soldaten dan ook weg zijn, is een vraag is negatief beantwoord gaat worden.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, hij is niet de baas over Irak, dit zijn de verantwoordelijkheden van de overwinnaar.
Dom volk domme president, ze zoeken het er maar fijn uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar daarom is het niet ongrondwettelijk, in Amerika.
Of het niet eens tijd wordt die regel af te schaffen, is een tweede.
Een boel keus voor een betere avatar dusquote:Op woensdag 14 april 2004 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
en of er plaatjes zijn waarop hij boeken onderste boven probeert te lezen, door verrekijkers kijkt terwijl hij de dopjes niet heeft verwijderd, of stikt in zoutjes
Verkapt door de spelfout in release ?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dom volk domme president, ze zoeken het er maar fijn uit.Ik hoop dat ze zich fijn opblazen ofzo and relase us from their stupidity!
dat was een verkapte lotr quote
Ga zelf eerst naar school, je engels overdoen.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dom volk domme president, ze zoeken het er maar fijn uit.Ik hoop dat ze zich fijn opblazen ofzo and release us from their stupidity!
Doe dat zelf maar, subversief.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een boel keus voor een betere avatar dus![]()
Let op het post-icoon.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:59 schreef Silmarwen het volgende:
NIET OP MIJN SPELLING LETTEN EIKELS
Dat zette Bush ook aan het einde van zijn aanmeldingsformulier.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:59 schreef Silmarwen het volgende:
NIET OP MIJN SPELLING LETTEN EIKELS
relase us from their stupidityquote:Op woensdag 14 april 2004 20:00 schreef Silmarwen het volgende:
Trouwens welke spelfout
Bush is dom en ik dyslectisch, bovendien spel ik best goed voor iemand die dyslectisch is meestal maak ik fouten door te snel te typen ssstttttquote:Op woensdag 14 april 2004 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zette Bush ook aan het einde van zijn aanmeldingsformulier.
Er staat release hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
relase us from their stupidity
Enkel domme ezels maken dezelfde fouten of nemen die over van anderen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
relase us from their stupidity
Yep let op PI...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Let op het post-icoon.![]()
Nu nog leren tellen en je bent klaar voor de maatschappij.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik weet zelfs al het verschil tussen ligt en licht
\quote:Op woensdag 14 april 2004 20:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Enkel domme ezels maken dezelfde fouten of nemen die over van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |