Ik vind tatoo's altijd erg mooi om te ruiken.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:52 schreef EL_REY het volgende:
Ik ben nu alweer een tijdje op zoek naar een mooi ontwerp voor een tattoo. Ik vind de maori-stijl(moko) erg mooi om te zien
Bullshitquote:Op woensdag 14 april 2004 14:57 schreef EL_REY het volgende:
nope!
Wachtlijst van circa 20 jaar denk ik. Die gast is ongelofelijk populair. Ik vraag me af of maoris wel aan sterrebeelden doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
en bijv. iemand als henk schiffmacher [of hoe je dat dan ook schrijft] ?
Toeps. je leest niet goed.. Dat wil ik ook helemaal niet, ik wil een tattoo die gebasseerd is op mijzelf!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:27 schreef Toeps het volgende:
Je mag niet iemand anders' maori tattoo zomaar namaken. De tattoo slaat op de persoon die hem draagt en zo.
sorry je hebt gelijk, ik had duidelijker kunnen zijn.. Ik wil namelijk een design gaan vergelijken met dat van een maori in NZ.. Ik ga deze december naar NZ toe en ik zal ook daar mijn tattoo laten zetten.. Maar de gezondheidseisen zijn hier in NL veel strenger dan in NZ, dus als ik hem hier kan zetten dan zal ik ik dat waarschijnlijk ook wel doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:58 schreef ajay het volgende:
EL_REY, ik snap je bedoeling wel, maar je maakt het voor jezelf nu wel erg moeilijk. Ik denk dat ongeveer een jaar geleden de Maoris zich heel erg hebben opgewonden over alle namaak en schaamteloos gecopieer. Daarom weigeren ze om dergelijke tekeningen zomaar te geven. Je zou ze dus moeten verdienen... Helaas krijg je dus veel van die beunhazen die authentieke onzin verkopen.
Ik weet niet of er überhaupt Maoris zijn in NL of mensen die bevoegd zijn om een dergelijke tekening te ontwerpen....
Ik, met m'n domme kop zou zeggen: spaar lekker door tot je een vakantie kunt veroorloven en bezoek de Maoris zelf. Als ze je een teken willen geven geeft dat alleen maar een meerwaarde en uniekheid. Als ze het zelfs nog op de authentieke manier opbrengen vind ik het helemaal respectvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |